Auteur Berichten

8 augustus 2015 om 06:55

ik ben ontzettend blij dit topic te mogen starten. Vanochtend een positieve test na 2,5 jaar! Hopelijk komen hier snel wat mensen bij :)

8 augustus 2015 om 07:15

Ne dikke proficiat! Wat zal dat deugd na 2,5jaar!!

8 augustus 2015 om 08:24

Amirra;309471 wrote:
Ne dikke proficiat! Wat zal dat deugd na 2,5jaar!!

Ja ontzettend.. Maar tegelijkertijd ook zo bang omdat er nog zoveel fout kan gaan! Ik kon het vanmorgen niet geloven. Heb zelfs 2 tests gedaan :)

8 augustus 2015 om 08:45

Ah ik ben blij dat er idd nog eens iemand zwanger is ik heb geen nieuwe topic gestart op maart omdat ik alleen was. Proficiat alvast!

8 augustus 2015 om 09:08

Proficiat!!! XXX

8 augustus 2015 om 09:16

Tat;309476 wrote:
Ah ik ben blij dat er idd nog eens iemand zwanger is ik heb geen nieuwe topic gestart op maart omdat ik alleen was. Proficiat alvast!

Jij ook een dikke proficiat!

9 augustus 2015 om 18:37

Hey allemaal,

Ik heb gisteren (zaterdag) na mijn positieve urinetest bloed laten nemen.. HCG was 297.. Ik verwacht een 5 weken zwanger te zijn.. Dat lijkt me dan zo laag.. Morgen bel ik naar de gynaecoloog.. Ik verwacht niet meteen een afspraak te krijgen.. Meestal is dat maar ten vroegste op 6 weken he? Moet ik intussentijd nog eens naar de huisarts voor bloed te lat nemen? Dat zou me denk ik toch wat geruster stellen. Ik ben bij elk krampje dat ik voel ao bang dat er iets mis kan zijn..
Voor de rest zijn het hier vooral pijnlijke borsten, vaak plassen, rommelige darmen en af en toe wat misselijkheid die de kop opsteken.. Dat ik maar snel weer wat nieuws krijg van dat kleine wondertje..

9 augustus 2015 om 19:51

Natasja dat is een normale hcg waarde hoor, dat verschilt van vrouw tot vrouw
hier de tabel f3500734855837fe2fbed917955643c8.gif

maar je kan zeker nog eens langs huisarts voor een 2e bloedname
als je dat geruststelt
echo vanaf 6,5 week, dan kan je hartje zien kloppen

Ik snap de ongerustheid
toen het bij ons eindelijk prijs was na bijna 2j had ik ook zoiets van als het nu maar niet fout gaat…

10 augustus 2015 om 06:13

Natasja, hele dikke proficiat!!

10 augustus 2015 om 06:52

@intoxic84: bedankt!

Ik heb zonet naar de gynaecoloog gebeld.. Ik mag 25/8 op controle gaan.. Dat lijkt nu echt nog een eeuwigheid weg voor een ongeduldig mens als ik :)
Ik vroeg haar of ik tussendoor nog eens bloed moest laten nemen om te zien of de HCGwaarden gestegen waren. Maar ze zegt dat dit niks uitmaakt. Dat dat enkel dient om de zwangerschap vast te stellen maar niks zegt over de kwaliteit van de zwangerschap.. Nog 2 weken geduld!!! Pfft! :)