Auteur Berichten

23 oktober 2012 om 12:50

Hey dames,

Wanneer starten jullie je zoektocht naar geboortekaartjes en doopsuiker? en wanneer leg je best je lijst. Bij Arne was ik er super vroeg bij maar weet niet goed meer wanneer :) dus tips?

23 oktober 2012 om 12:53

Ik heb dit bij Nanou allemaal gedaan tussen week 20 en 30. Ik geloof vanaf week 20 begonnen en vooraleer dat alles deftig afgehandeld was, was ik weer een paar weken verder.
Superleuke tijd! Ik kijk er nu ook weer enorm naar uit!

24 oktober 2012 om 06:55

Ik ga morgen de geboortelijst leggen, en ben volop op zoek naar een geboortekaartje en suikerbonen die erbij passen.
Geen makkie

24 oktober 2012 om 06:59

de geboortelijst heb ik een paar weken geleden online gelegd. binnekort eens langs de winkel om nog wat stuks erbij te zetten die niet online lukken :)

voor het kaartje heb ik al eens online gekeken en wel iets leuk gevonden, wil alleen eens langs de ava om te zien of ze daar bijpassende doopsuiker en doosjes hebben.

24 oktober 2012 om 08:51

Hier ligt lijst al half. 5 november moeten we naar dreambaby om lijst volledig te maken. Kaartjes zijn al gekozen en suikerbonen ook :D
Nu zijn we bezig met de lijsten, wie wel en wie niet een kaartje sturen.
Voor de boontjes hoeveel stuks voor volwassenen en kinderen.
We zijn ook al op zoek naar een zaal voor een eventuele babyborrel :)
Alles mooi op tijd, maar wij zijn graag georganiseerd ;)
En de week van 5 november heeft mijn vriend verlof genomen en word heel de babykamer in orde gemaakt en aangekleed :)

24 oktober 2012 om 09:59

wauw sech, ben ik zo laat :) ik dacht dat ik vroeg was :)
Wij zullen deze keer niet echt een kamertje kunnen inrichten. We wonen voorlopig in het huis van mijn schoonbroer (stond leeg) en gaan bouwen (zouden al moeten bezig zijn van januari maar komt geen schot in de zaak :s) een echt kamertje zal ons babytje hier dus niet krijgen :s jammer, maar dat wisten we op voorhand, hoewel ik er nu wel zou naar uitkijken om wel een kamertje te decoreren :s

24 oktober 2012 om 10:12

ah maar hier komt er ook niet echt een kamer hoor.

wij gaan een grote kleerkast zetten, het bedje van laurie gebruiken en de bureau dat er staat om het verzorgingskussen/ gerief op / in te zetten…

nadien komt daar een hoogslaper met bureau onder en dan wordt het miss toch eindelijk een echt kamertje

24 oktober 2012 om 11:53

Ik ben daar ook wel al mee bezig om eerlijk te zijn…
voor een jongetje zou ik jungle thema nemen (ik wil graag een geboortekaartje met een foto, zo in de jungle;) ) en de doopsuikers dan ook in het thema, slangensnoepjes, banaantjes enzovoorts…

voor een meisje vind ik het een pak moeilijker om een thema te kiezen… Ik had gedacht aan elfjes, magie… maar dan wordt het moeilijker om leuke doopsuikers te maken…

Plusss ik weet ook nog niet welke drukkerij/fotograag hier in de buurt dat kan.. want heb het idee zo gezien op internet maar wil het niet gewoon overnemen…

Ik dacht ook al na over een babyborrel en zo. :) Ik ben er héél vroeg bij, I Know… maar ik vind het leuk om er over na te denken!

24 oktober 2012 om 12:05

oeps dan ben ik echt laat, hier nog niets, geen lijst, geen kaartjes, geen suiker.
Wij gaan op 2 nov wel voor kaartjes en suiker.
de lijst zal een van de weekends erna zijn denk ik.

24 oktober 2012 om 12:43

mja ik mag ook niet werken, tis misschien daardoor dat ik daar wel veel mee bezig ben en kan zijn :) Nog twee weekjes geduld en dan mag ik terug naar gynae, hopelijk weet ik het geslacht! Dan kan ik alles beginnen concretiseren!