Auteur Berichten

25 november 2014 om 17:22

Hey dames,

Ik heb hier dringend een vraagje?
Hoeveel gram bedraagt een schepje poedermelk.
Ik heb hier het starterspakketje aangekocht waar 5 zakjes inzitten voor 5 flessen op een dag te maken en daar zit geen schepje in. En ik wil toch de juiste hoeveel geven aan mijn ventje.
Alleen is het bij mij niet de bedoeling van volledige flesvoeding te geven.
Hier wil ik s’avonds 60 ml flesvoeding geven aan mijn ventje aanvullend met borstvoeding na dat flesje.
Ik wil dit zo doen omdat ik te weinig slaap krijg en begin het gaan te voelen. En meegaan slapen met de zoon is geen optie omdat ik bang ben van me te overslapen voor mijn dochter gaan te halen in de dag.
Ik hoop dat hij door die poedermelk s’nacht zo’n 5 uur tussen laat dan in plaats van 2,5 à 3 uur.
Kunnen jullie mij daar zo snel mogelijk op antwoorden aub.

Dank u

26 november 2014 om 12:29

Blijkbaar scheelt dat per soort poedermelk. Op onze doos nutrilon soja staat er dat een schepje 4,3gram bevat, op onze doos nutrilon omneo 4,6 gram.

26 november 2014 om 16:28

Dank je ponnie voor je antwoord.

Onze nacht is hier goed verlopen dankzij dat flesje hij heeft 4 uur aan een stuk geslapen en dat heeft me deugd gedaan. Dus ik ga dit voor de moment blijven doen en binnenkort een grote doos halen zodat ik genoeg in huis heb hé.

4 december 2014 om 06:26

Hallo ik ben al een tijdje op zoek naar het boek "borstvoeding van Stefan Kleintjes en wilde hier eens polsen of iemand dat toevallig nog heeft liggen en zou willen doorverkopen.