Auteur Berichten

8 mei 2015 om 11:16

Heb hier een nieuwe geopend voor babbeltjes over onze baby’tjes :-)

13 mei 2015 om 19:28

Hy Nalie, ik heb de weg naar hier ook gevonden!

Hoe valt het mee met je kleine meid? Doet Lize het goed? Geef je borstvoeding?

Ik geef borstvoeding en Janna komt gelukkig goed bij maar ik heb er wel moeite mee! Het is echt iets wat je moet leren he!

Heb je een rustige baby? Ben je al goed bekomen van de keizersnede?

Geniet van het mooie wandelweer!

16 mei 2015 om 07:47

Ik geef borstvoeding en Janna komt gelukkig goed bij maar ik heb er wel moeite mee! Het is echt iets wat je moet leren he!

18 mei 2015 om 11:33

Jess30;308620 wrote:
Hy Nalie, ik heb de weg naar hier ook gevonden!

Hoe valt het mee met je kleine meid? Doet Lize het goed? Geef je borstvoeding?

Heb je een rustige baby? Ben je al goed bekomen van de keizersnede?

Geniet van het mooie wandelweer!

Ze is een schatje :-) ze is echt een rustige , alleen de laatste week kan ik ze niet neerleggen want dan weent ze . Ze wil bij mama zijn:p
‘S nachts slaapt ze al 6u aan een stuk dus dat is wel super!

De borstvoeding loopt niet zo goed. Ik maak niet genoeg aan of zij drinkt niet goed…. Ik kolf nu af en geef haar dat via flesje en geef ook dan af en toe een flesvoeding. ( ondertussen krijg ik voldoende afgekolfd dus zal eerder zijn dat zij niet goed drinkt aan de borst)
Ze had echt constant honger. Dat is nu niet meer.

Mijn wonde is goed aan het genezen maar als ik teveel doe voel ik het nog wel. Dus moet het nog rustig aandoen en das soms frustrerend :o

20 mei 2015 om 07:34

Super om te horen Nalie! Fijn dat je ’s nachts al 6u krijgt!

Ik mag eigenlijk ook echt niet klagen! Janna slaapt ’s nachts toch ook al regelmatig 3 tot 4 u na een voeding en ze is nog maar bijna 3 weken he!

Ja borstvoeding gaat niet altijd vanzelf he! Hier een beetje een omgekeerd probleem! Heel veel melk en in het begin heel veel last gehad van stuwing niet normaal zo pijnlijk! En een geknoei dat het (was) is! Janna verslikt zich ook regelmatig door mijn hevige toeschietreflex!

Fijn dat het al beter gaat met je wonde! Ma toch nog ma rustig aan he, moet dat toch niet onderschatten he! Zal idd wel frustrerend zijn want je wil zoveel he!

Geniet nog van je kapoentje!

21 mei 2015 om 07:53

oei, ja daar kan ik niet over meespreken. Had wel pijn tijdens de borstvoeding maar niet door stuwing…
nu we voeding via flesjes geven, geeft ons meisje wel veel terug. Soms komt er echt wel veel uit waardoor we allebei volhangen…
Ik durf bijna niet op stap te gaan want als ze dan daar zoveel teruggeeft en we allebei volhangen , dan staan we daar… Hopelijk is het snel minder.
Ze heeft er ook geen last van. Nu ligt ze wel wat te woelen in haar park, kdenk dat ze misschien toch wat krampjes heeft.
Beetje zoeken allemaal e :)

Met de borstvoeding kon ik ook nogal knoeien, zeker als ze niet direct goed aanlegde.

En aangezien echt iedereen het zegt: Geniet ervan want ze worden zo snel groot :-)