Auteur Berichten

9 augustus 2011 om 18:11

Amai Rachel en Eva jullie hebben ook al het nodige meegemaakt.
Ik ga voor een second opinion gaan bij een andere gynaecoloog, eentje van Genk, eens zien wat ze daar zeggen.

17 augustus 2011 om 07:53

Lieve moussie,

Ik wil je eerst veel sterkte wensen! Ik weet als geen ander wat jij doormaakt!
Ik heb nu vorige week de teller op 5 gezet!
Wij proberen al meer dan twee jaar voor kindjes.
Wij hebben alle onderzoeken gehad, en zijn kerngezond.
Het klopt dat ze pas na 3 miskramen onderzoek doen, bij ons toch.
En zie ondanks de 5 miskramen die wij hebben gehad is er geen duidelijk aanwijsbare reden.

Ik hoop dan ook voor jou dat het volgende keer raak mag zijn.
En wat betreft terug beginnen….luister naar jezelf, voor naar jezelf!

Ik wens je heel veel succes en veel sterkte

18 augustus 2011 om 20:53

Konijntje, bedankt voor de steun!
Fijn om te weten dat we hier niet alleen in zijn, er wordt zoveel over gezwegen.

26 maart 2012 om 17:08

veel sterkte! ik heb ook 2x een miskraam gehad… Dan staat je wereld even stil.
Ik was 25 toen ik voor het eerst zwanger was. Van den eerste keer zwanger. Toen ben ik op 9 weke bginnen bloeden. eerste miskraam…

Ik wou niet bij de pakken blijven zitten en 8 mannden erna weer zwanger. Maar toen was ik 12 weken ver. We hadden alles al aan familie en vrienden verteld en toen ( op mijn man zijn verjaardag ) begon ik heel veel bloed te verliezen…

Nu ben ik 28 en 7 maanden zwanger van mijn tweede kindje…
Toch zal ik die 2 kleine wezentjes nooit vergeten.

27 maart 2012 om 05:22

Amai meisjesmama, van doorzettingsvermogen gesproken! Goed zo ;)
Natuurlijk vergeet je de 2 sterretjes aan de hemel niet… maar vind het wel goed van je dat je dat allemaal een plaatsje hebt kunnen geven!

Ik heb (gelukkig) buiten wat ze noemen een "vroege miskraam" verder nog niets meegemaakt… tja, we zijn ook nog maar (officiëel) pas aan onze 2de ronde bezig… vroege mk was op ronde -1 waar ik ondanks het "opletten" toch zwanger was geworden (mijn man wilde graag toch nog een maandje wachten toen).
Ik duim en hoop elke dag dat dit niemand meer overkomt maar we weten allemaal dat we er helaas niets aan kunnen doen, soms gaat het gewoon mis zonder dat je iets fouts gedaan hebt… dat maakt het wel niet makkelijker om te aanvaarden natuurlijk….

19 mei 2014 om 10:34

Hier juiste hetzelfde :(

2 maal men kindje verloren.. 1 maal op 8 weken en 2de maal op 9 weken.
De 2de maal is 2 maand geleden gebeurd. Ze hebben toen bloed genomen van mij en men partner om te onderzoeken wat er aan de hand is of het is gewoon 2 maal pech hebben. 5 juni 2014 weten we eindelijk de uitslag :) Ik hoop dat ik gewoon pech heb :s Ik moest dus ook veilig seks hebben.. ofwel terug de pil nemen of wel een condoom gebruiken. heb niet voor de pil gekozen omdat het dan daarna zo lang duurt voor je terug zwanger wordt, dat was toch zo bij mij.
5juli 2014 trouw ik en ben dus al ver weg met men gedachten, ik denk alleen nog aan men trouw (al geef ik toe dat ik m’n 2 sterretjes nooit zal vergeten!) MAAR het ergste nu.. allé ik zou eerder blij moeten zijn maar ik ben zo bang.. ik ben nu 4 dagen over tijd.. wat nu? we hebben een paar keer er niet aan gedacht om een condoom te gebruiken omdat ik dacht dat dat toch nooit zou gebeuren.. ik wil heel graag zwanger worden maar niet.. wat als het weeral slecht afloopt?

19 mei 2014 om 11:53

Shelseyyx;296988 wrote:
Hier juiste hetzelfde :(

2 maal men kindje verloren.. 1 maal op 8 weken en 2de maal op 9 weken.
De 2de maal is 2 maand geleden gebeurd. Ze hebben toen bloed genomen van mij en men partner om te onderzoeken wat er aan de hand is of het is gewoon 2 maal pech hebben. 5 juni 2014 weten we eindelijk de uitslag :) Ik hoop dat ik gewoon pech heb :s Ik moest dus ook veilig seks hebben.. ofwel terug de pil nemen of wel een condoom gebruiken. heb niet voor de pil gekozen omdat het dan daarna zo lang duurt voor je terug zwanger wordt, dat was toch zo bij mij.
5juli 2014 trouw ik en ben dus al ver weg met men gedachten, ik denk alleen nog aan men trouw (al geef ik toe dat ik m’n 2 sterretjes nooit zal vergeten!) MAAR het ergste nu.. allé ik zou eerder blij moeten zijn maar ik ben zo bang.. ik ben nu 4 dagen over tijd.. wat nu? we hebben een paar keer er niet aan gedacht om een condoom te gebruiken omdat ik dacht dat dat toch nooit zou gebeuren.. ik wil heel graag zwanger worden maar niet.. wat als het weeral slecht afloopt?

ik heb ook 2x een mk gehad en bleek dat mijn progesteron waarde te laag stond en dat er daardoor ook een mk gevolgd is. ik zou toch naar ha gaan en ba laten doen en laat ook die progesteron bepalen? en mss even een belletje naar de gyn?!

23 mei 2014 om 09:29

Heyla… ook ik heb 3 opeenvolgende miskramen gehad. Bij mij zijn het telkens vroege miskramen op 5 weken en 4 dagen dus vermoedelijk ook een progesterontekort. Intussen ben ik terug zwanger (gisteren de vervelende 5 weken en 4 dagen) en gebruik ik ook de utrogestan 3 x 200 vaginale ovules/dag. Ik vertrouw erop en hoop dat het deze keer goed gaat. Doch ik kan helaas niet zeggen dat ik gerust ben en op een roze wolk zit. Genieten van de zwangerschap zal allicht pas lukken eens we de 12 weken gepasseerd zijn. Moussie, niet opgeven! Er zijn zoveel vrouwen in een gelijkaardige situatie die toch uiteindelijk hun gewenste spruit hebben. Ik ken echt intussen veel vrouwen met hetzelfde verhaal mét een positieve afloop.