Zwangerschapsyoga bereid je voor op de bevalling door ademhalingsoefeningen, yogahoudingen en meditatie oefeningen. Zwangerschapsyoga helpt je te ontspannen, maakt je lenig en oefent de spieren die je tijdens de bevalling nodig hebt. De ademhalingsoefeningen leren je gezond ademhalen, wat van pas zal komen bij de bevalling.

Wanneer zwangerschapsyoga?

Zwangerschapsyoga is vooral nuttig vanaf 14 weken zwangerschap omdat je dan weer meer energie krijgt, je kan het volgen tot het einde van je zwangerschap.
Voor zwangerschapsyoga heb je geen voorgaande ervaring met yoga nodig.

Deze eerste yoga les kan je rustig bij je thuis volgen met deze instructie video. Zo kan je zelf even kijken of het echt wel iets voor jou is. Wees wel voorzichtig dat je niets forceert, deze video staat natuurlijk niet gelijk aan professionele yoga begeleiding.

Bekijk ook zeker deze yoga instructievideo zodat weet je wat je te wachten staat.

Waar kan ik zwangerschapsyoga volgen?

  Zwangerschapsyoga | 

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

:bye: 
:bye:
:good: 
:good:
:negative: 
:negative:
:scratch: 
:scratch:
:wacko: 
:wacko:
:yahoo: 
:yahoo:
B-) 
B-)
more...