![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo iedereen
Weet er iemand waar ik die Roosvicee Laxo kan kopen? Ons ventje kan moeilijk kaka doen en dit zou goed helpen. groetjes xxx |
|
|
|||
|
|||
|
Hey Mamamia,
Van Roosvicee Laxo, heb ik nog niet gehoord. Maar als ons meisje het moeilijk heeft, gebruik ik een glycerine suppo en heel snel mag ik haar pamper gaan verversen . Deze zijn volledig onschadelijk en kan je gewoon bij de apotherker verkrijgen, wel vermelden dat het om een babytje gaat. Groetjes |
|
|
|||
|
|||
|
Idd, die suppo's zijn wondermiddeltjes!
Hier gelukkig nog ni veel nodig gehad. |
|
|
||||
|
||||
|
Die suppo's heb ik ook nog gebruikt
Is soms echt een verlossing voor zo'n kleintjes.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja een suppo he of als ze al fruit eten kiwi of pruim geven en geen bananen meer of wortels.
|
|
|
||||
|
||||
|
Vandaag de eerste keer zo'n suppo'tje moeten steken... enfin, met dat ik het erin stopte (n z'n billetjes dichthield) kwam de kaka mij al tegemoet... werkt dat zo snel??? Of was de stimulatie van het 'erin stoppen' al genoeg misschien? Want het suppo-ke kwam er nog haast gans mee uit!!!
Aug 2009: diagnose PCOS Aug 2009: spontaan zwanger! Sept 2011: pilstop Feb 2012: start MMM Aug 2012: MK Stimulatie mbv Menopur & Pregnyl. Feb 2013:TO wegens cyste op eierstok. Maart 2013: cyste weg, nieuwe ronde Menopur Abrupt onderbroken wegens uitblijven reactie Menopur 29 april 2013: afspraak uitleg IVF Ons 2e wondertje, waar blijf je toch? We verlangen zo naar je! |
|
|
||||
|
||||
|
Hier werkt de suppo ook altijd héél snel
|
|
|
|||
|
|||
|
In Nederland kan je dit vinden bij Kruidvat, misschien in België ook?
|