Volledige versie bekijken : geboortekaartje
snoezel
12 May 2008, 14:57
hey allemaal,
wij zijn volop bezig met het ontwerp van ons geboortekaartje.
wat zetten jullie allemaal op je geboortekaartje?
ik denk dat ik nooit toe ga komen om dat er allemaal op te zetten :s
ik heb al:
een gedichtje
naam
datum
gewicht
lengte
meter en peter
waar de geboortelijst ligt
kraamkliniek? + adres thuis? (of is dit teveel)
dat ze even moeten bellen voor ze op bezoek komen of doen de mensen die zo ie zo???
lijkt al een hele boterham om op dat kaartje te zetten hé
tja, dat lijkt inderdaad veeln maar dat zijn toch de dingen die er vaak opstaan hoor...
Hangt er natuurlijk ook vanaf hoelang je gedichtje is hé :)
En hoe groot de plaats is op het kaartje waarop je tekst kwijt kan...
Maar als ik denk aan de kaartjes die ik al gezien heb, valt dat toch allemaal goed mee. Als je een beetje speelt met lettertypes en groottes, kan er veel meer op dan je denkt hoor!
Ik ga zelf ook al die dingen erop zetten denk ik, alleen weet ik niet of ik voor een gedichtje ga kiezen... denk eerder aan iets van twee zinnen
lindsey v
12 May 2008, 17:57
Hey Snoezel,
Wij hebben ook ons kaartje al klaar en daar staat hetzelfde op als van u, maar geen gedichtje erbij.
Bij ons telefoonnummer ging ik ook zetten graag seintje bij thuisbezoek maar dat heb ik natuurlijk vergeten.
Denk dat ik nog ga bellen naar de drukker om dat erbij te zetten. Zoiezo vinden die altijd wel een plaatsje om nog wat dingen bij te voegen. ( Heb zelfs al een keer gebeld om iets bij te plaatsen.) Als er al een broertje of zusje mocht zijn moet dat er natuurlijk ook bij é. Ziet er misschien een hele boterham uit maar valt eigenlijk heel goed meer hoor.
Toen wij naar de drukker zijn geweest hebben we vijf zware mappen gekregen. En konden we daar uit kiezen.
We hebben gewoonweg een kaartje gekozen uit één van die mappen en dan alle namen enzo aangepast. Op zo'n voorbeelden zie je zoiezo wat er op moet komen.
snoezel
12 May 2008, 19:26
we ontwerpen ons kaartje zelf dus ja...
ga wel eens vragen bij de drukker of ik gewoon eens naar de binnenzijde van de kaartjes mag kijken.
het gedichtje is super belangrijk.
mijn ventje heeft dat voor ons kindje geschreven, dus voor mij is dat na de naam het belangrijkste dat er op moet komen!
k ga binnekort gewoon eens naar de drukker gaan. die mensen weten toch wat daar allemaal op komt en kunnen wat helpen met de lay-out.
eind augsutus kom ik het showen hoor
Waarom ga je niet gewoon naar de drukker en zeg dat je eens wat voorbeeldjes wil zien,
zonder te zeggen dat je je eigen ontwerp wil maken?
En daarna draagje ze terug, en vraag je of het mogelijk is om met je eigen ontwerp
iets kan laten drukken!
Weet je wat een mooi tekstje is om ervoor te zorgen dat mensen eerst bellen voor ze langs komen:
'vingertjes en teentjes komen tellen, eerst even bellen!'
Weet je wat een mooi tekstje is om ervoor te zorgen dat mensen eerst bellen voor ze langs komen:
Hehe... ik heb deze namiddag een leuk alternatief tekstje voor de 'vingertjes en teentjes' bedacht, nog 3 maanden wachten :P
rienemieke
12 May 2008, 22:52
ik ga ons geboortjekaartje ook zelf maken!
ja het creatieve brein van de kleuterjuf komt dan boven hé!
ik ga ze wel niet allemaal zelf maken maar ook bij drukker binnen doen!
bij ons komt er ook gedichtje naam peter en meter geboortelijst,kliniek gewicht grootte dag,enz op!
Hehe... ik heb deze namiddag een leuk alternatief tekstje voor de 'vingertjes en teentjes' bedacht, nog 3 maanden wachten :P
Arrrrg, als het even goed word dan je speech toen jullie trouwden,
dan ben ik wel heeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig hoor ;-)
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.