Volledige versie bekijken : Toch maar begonnen...
liesje
22 April 2008, 14:28
Hey iedereen,
na lang overwegen en nadenken, hebben mijn man en ik besloten om toch maar aan kindjes te beginnen...
Ik hoop dat het allemaal goed loopt...en ik hou jullie op de hoogte!
Veel succes iedereen!
Groetjes,
Annelies
snoezel
22 April 2008, 22:58
hey liesje,
dan ben je hier zeker welkom in ons clubje :) anders ook hoor!!!
veel succes met het zwanger worden!
snoezel
liesje
23 April 2008, 09:19
Dank je wel...straks naar de dokter om extra info te vragen ivm mijn medicatie...
Groetjes,
Annelies
liesje
24 April 2008, 12:26
Ik ben gisteren naar mijn huisarts gegaan en zij heeft mij gerust gesteld...ik moet mijn medicatie laten, maar mag wel Dafalgan Forte nemen tegen de ergste pijn. Ook zal ik wss heel erg moe zijn tijdens mijn zwangerschap (heb nu al CVS) en dan zal ik wss even niet kunnen werken...
Ook als het kindje er eenmaal is zal ik moeten stoppen met werken...is niet te combineren voor mij...
Ik ben toch blij dat mijn artsen er achter staan...is heel belangrijk voor mij...
Ondertussen heb ik al 2 weken voortdurend migraineaanvallen ...het begint zo rond de middag en gaat niet weg tot ik ga slapen...zou van het ontpillen zijn...
Groetjes,
Annelies
snoezel
24 April 2008, 20:35
ja, ik denk wel dat het van het ontpillen is hoor...
heb ook vanalles en nog wat gehad. heeft toch een twee maanden geduurd!
t is inderdaad wel heel tof voor jou dat je ha je zo motiveerd! leuk om weten dat je daar met al je vragen terecht kan.
snoezel
kingka
24 April 2008, 21:01
Liesje, veel succes met zwanger worden. Het zal met CVS waarschijnlijk wel doorbijten zijn, maar ik denk dat het belangrijk is dat je je kinderwens niet laat varen. De eerste echo, de eerste bewegingen in de buik maken dat allemaal onmiddelijk weer goed. Good luck!
pinkytje
24 April 2008, 22:16
hey liesje,succes met het zwanger worden
die migraine zal idd wel van het ontpillen zijn ,ik had dat ook en raar gevoel massas vochtverlies enz, het lastige is in het begin dat je wil zwanger worden ,is dat het ontpillen en zwangerschapsverschijnselen enorm goed op elkaar lijken!
ik wens je uiteraard een vlugge zwangerschap toe maar vooral een gezonde!
hoe is het met al de andere meiden hier???alles ok?
xx pinky xx
liesje
28 April 2008, 14:21
Dank jullie wel voor de leuke antwoorden!
De migraine is nog steeds aanwezig...denk soms dat ik niet thuis geraak van de pijn...
Ik hou jullie zeker op de hoogte!!!
Groetjes!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.