Volledige versie bekijken : bevestiging
appelke
21 April 2008, 21:25
hallo allemaal,
ik ben een meisej van 25, mijne vriend is ook 25 en na zes mooie jaren als koppel willen we graag onze liefde bezegelen.
mijn vriend is mijne enige bedpartner en heb hier een vraagje over.
na het vrijen komt een deel van het sperma eruit...
is dit nadelig om zwanger te worden, of is dit normaal?
ik ben nu al van september gestopt met de pil...
dus we beginnen wat wanhopig te worden
wie kan ons wat raad geven?
groetjes
appelke
snoezel
21 April 2008, 21:36
hey appelke,
dat er wat sperma terug loopt is heel normaal hoor.
ze zeggen altijd dat je na het vrijen als vrouw met je benen naar omhoog moet liggen en liefst van al een kussen onder je poep leggen. dan kan het minder terug lopen.
maar de helft van de vrouwen is zwanger na een half jaar proberen. als je na een jaar nog niet prijs hebt zou ik wel eens langs gaan bij de gyne... dan kunnen ze je toch weer verder helpen.
groetjes
snoezel
appelke
21 April 2008, 21:46
hey snoezel
heel erg bedankt voor je reactie, stelt me al een beetje geruster
ik heb voor mezelf voorgenomen dat we in september raad gaan vragen bij een arts als ik nog steeds niet zwanger ben
nu hoop van wel
ma heb de indruk hoe meer ik eraan denk hoe minder het lukt en soms ook de zin in sex verdwijnt
groetjes
snoezel
21 April 2008, 22:40
het belangrijkste blijft natuurlijk dat jullie het beide plezant blijven vinden hé!
het mag niet zomaar voor een kindje worden, terwijl ik het maar al te goed begrijp hoor...
ik hoop dat je snel zwanger mag zijn !!!
appelke
23 April 2008, 20:18
ja da is soms idd moeilijk
nu genieten van vrijen ist altijd
ma lijk dezer dagenis mijn 12de dag na mijn eisprong dus denkt ge eigenlijk aan niks anders ...
snoezel
24 April 2008, 20:36
heel normaal :)
dat was hier ook zo!
Wij vrijen nog altijd spontaan, juist rond de eisprong is het voor het kindje. Ik denk dat het normaal is dat je er rond die periode aan denkt he.
Hoewel ik deze maand niet weet of ik mijn eisprong al gehad heb, normaal wel, maar heb nog geen tekens gekregen. Alles ligt wa in de knoop deze maand.
Duim voor iedereen die nog niet zwanger is en een proficiat voor wie zwanger is.
Grts nes
pinkytje
27 April 2008, 22:30
joehoooeeee,
dag meiden,ik loop enorm vrolijk rond de laatste tijd,we denken niet veel meer aan het zwanger worden ,(al willen we het dolgraag)!!!
maar weet je,ik heb zoiets van,we laten de natuur zijn gang gaan :)
en nu we midden in de verbouwingswerken zitten en de verhuis die nadert,hebben we nu effe iets anders om handen,maar wie weet is dat gunstig he ;) hoe is het met de meiden hier van het forum,iemand nog tipjes of zo?kheb wel nog een vraagje,ik zit nu vrijdag in mijn eisprong,maar ik heb foliumzuur gaan halen en vroeg me af vanaf wanneer je dat mpag beginnen nemen?is da beter vanaf dat je maandstonden gedaan zijn of maakt da nie uit of ik da misschien morgen al begin in te nemen?en wanneer neem ja da best in?en ik heb een redelijk slechte maag,ik heb ook een braakfobie,dus hopelijk werkt dit niet op de maag???
groetiesssss byebye
x x x pinky x x x
snoezel
27 April 2008, 22:54
begin nu maar al met je foliumzuur hoor.
hoe vroeger je daar aan begint hoe beter.
ik nam het gewoon op hetzelfde tijdstip als dat ik anders mijn pil nam, zo ben ik het nooit vergeten...
ik heb er nooit last van gehad aan mijn maag.
nog een fijne zondagavond
snoezel
appelke
28 April 2008, 10:57
heyhey allemaal,
ben weer ff komen piepen omdat het zo een druilig weer is en ik me ook zo voel :(
al die zwangere mensen gisteren, t is net alsof ik er u meer en meer zie...
maja we zullen er ook wel komen denk ik dan maar.
foliumzuur kan ik mss ook nemen, waar vind ik dat?
groetekes
en laat hope, dat het zonnetje snel schijnt
x
rienemieke
28 April 2008, 13:08
@ appelke,
je moet gewoon naar den apotheek gaan daar gaan ze u wel verder kunnen helpen!
ikzelf neem foliumzuur met extra vitamine bij!
hetgene ik neem is DUOMINNE vrij verkrijgbaar bij aoptheek, en op aanraden van mijn gyneacoloog!
Ik neem antibionta pronantal (of het goed is geschreven weet ik niet zeker).
In de bijsluiter stond dat je dat het beste neemt tijdens de middagmaaltijd, maar dat je eigenlijk mag kiezen. Ikzelf neem het 's avonds na het eten.
grts
snoezel
28 April 2008, 17:48
voor je zwanger bent is foliumzuur alleen genoeg. dit kan je zo bij de apotheker krijgen.
ik neem nu vinalac. als je gemakkelijk last hebt van je maag zou dit beter zijn dan omnibionta pronatal (redelijk zwaar voor de maag)
appelke
29 April 2008, 10:17
dan weten wat doen dadelijk, naar de apotheker gaan.
mijn vruchtbare periode zou nu ongeveer achter de rug zijn... dus duimen...
pinkytje
1 May 2008, 14:02
hallokes,ik neem folavit (foliumzuur) sinds vandaag :)
Ik heb ook Folavit genomen vanaf ik met de pil stopte tot ik wist dat ik zwanger was, toen ben ik overgeschakeld op omnibionta pronatal. En ik neem daarbij nu ook visolie, omdat dat de hersenontwikkeling van de foetus ten goede zou komen... Baadt het niet, dan schaadt het niet...
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.