Volledige versie bekijken : vragje ivm weight watchers
_liesje_
11 May 2009, 12:15
Hey allemaal,
Proficiat met de zwangerschap!
Zijn er onder jullie die weight watchers doen tijdens jullie zwangerschap en zo ja, mag dit?
ben sinds kort begonnen, om vooral gezond te eten, kwestie van alles op orde te hebben tegen dat ik zwanger ben. Eigenlijk voel ik me daar nu wel goed bij, maar vraag me af of ik dit mag blijven doen...
Groetjes
Lies
Volgens m'n schoonmoeder wel, omdat weight wachters ni echt een dieet is, 't is gewoon gezonder eten en vooral opletten da ge ni teveel ongezonde dingen eet.
Liesje_x
11 May 2009, 14:12
Volgens mij kan dit ook geen kwaad. Je moet gewoon zien dat je de punten die je mag gebruiken , ook opneemt (aan gezonde dingen dan wel). Het is normaal ook niet nodig om tijdens je zwangerschap je calorie-inname veel te verhogen. Dus ik zie geen probleem..
Ik probeer ook om extra gezond te leven nu ik zwanger probeer te worden, ik doe dan wel geen weight watchers, maar probeer gewoon zo op te letten..
Groetjes!
Lies
_liesje_
11 May 2009, 15:13
hey liesje,
dat gewoon gezond eten lukt me niet, ben ni dik of zo, eerder normaal gebouwd (bmi is 22), tis eigenlijk meer om te beseffen wat ik allemaal in mijn mond steek. :-)
xxx
Liesje_x
11 May 2009, 15:31
Hey Liesje,
Ik heb ook een bmi rond de 22. Maar heb wel moeite om m'n gewicht constant te houden, dus moet er echt wel op letten.. Wat ik doe om goed te beseffen wat ik in m'n mond steek en om gezond te eten is een boekje bijhouden en daarin opschrijven wat ik allemaal eet.. ook noteer ik daar af en toe m'n gewicht in.. als je dan wat bijkomt, kan je ook zien hoe het komt :)
groetjes x
_liesje_
11 May 2009, 18:27
hey liesje,
ja dat heb ik nu ook, een points-dagboek... helpt wel, anders doe je het toch maar ongeveer é :-) we zullen mekaar daarin ook helpen, beetje op de lijn letten :-) tzal nodig zijn ;-)
xxx
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.