Volledige versie bekijken : Rare bloedingen.
boeleke
7 May 2009, 19:23
Hallo iedereen,
Sommigen van jullie hebben misschien al een deel van mijn verhaal gelezen in het topic 'Wanneer ongesteld na het gebruik van de pil?'?
Ik ben eind Maart met de pil gestopt en mijn cyclus duurde vrij lang.
DinsdagNM dacht ik dat mijn MS er eindelijk waren doorgekomen, tegen het slapengaan was er echter niks meer te bespeuren!
GisterenNM hetzelfde verhaal, opnieuw een beetje bloed bij mijn toiletbezoek maar niet echt veel en bij het slapengaan... niks meer.
Vanmorgen ook niks, tot deze NM. Toen zag ik weer lichtjes bloedverlies bij een toiletbezoekje.
GisterenNM was ik bij de dokter geweest. Die dacht eerst dat ik misschien al zwanger zou zijn, en dat het innestelingsbloedingske was. (ik heb niet echt kwaaltjes of zo op een gespannen & zware buik na, enkele dagen geleden wel af en toe beetje misselijk geweest na het eten)
Maar het zouden ook MS kunnen zijn. Ik moest even kijken hoe het verder verliep. En eventueel binnen 10 dagen een nieuwe test doen.
Herkent iemand dit? Ook ooit zo'n gek verloop van zijn MS gehad?
Groetjes
Hey boeleke,
ik heb dat op dit ogenblik ook. Moet normaal zaterdag mijn MS krijgen en heb al sinds dinsdag af en toe een klein beetje bloedverlies en tegen de avond niets meer. Ik denk telkens dat het mijn MS zijn die er dan al aankomen, maar omdat het altijd maar zo weinig is, weet ik het ook niet goed. Heb besloten om nog maar eventjes af te wachten. Maar ben al blij dat ik niet alleen ben ;)
Groetjes
Rare bloedingen lijken soms heel normaal als je alle berichten op het forum overloopt. Bij de één lijkt het goed nieuws bij de andere dan weer niet. Hoop voor jullie dat het het eerste is!!
boeleke
8 May 2009, 08:39
Inderdaad fijn te horen dat het nog bij anderen voorkomt ook!
@ wij: lief dat je op goed nieuws hoopt bij ons. Maar ik denk niet dat het zo zal zijn. We hebben (bewust) nog een maandje rustig aan gedaan. Dus het zou een wonder zijn moest het gelukt zijn.
Ik zou natuurlijk heel verbaasd maar dolgelukkig zijn!!
Maar ik denk eerder dat het mijn MS zijn. Ik hoop dan ook heel fel dat ze toch een beetje normaal zullen verlopen en dat ik snel aan mijn ECHTE 1e ronde kan beginnen!
Groetjes
_liesje_
8 May 2009, 19:14
hey allemaal,
mijn voroge cyclus was ook zo'n vreemde, maar om jullie niet te ontmoedighen, ze zijn er dan toch doorgekomen... maar zoals wij zegt, kan positief en negatief zijn... hoop op het beste...
xxxx
boeleke
9 May 2009, 17:35
Hoi allemaal,
het waren dan toch mijn MS! Ze zijn eergisteren ècht doorgebroken. Ben ergens wel opgelucht hoor. Zo weet ik toch dat m'n lichaam niet slaapt. Ik hoop alleen dat mijn cyclus geleidelijk aan een beetje korter zal worden of gewoon wegblijft hè, wie weet...
Groetjes
kiml1983
9 May 2009, 18:40
hallo iedereen,
ik heb 9 april men ms gekregen en 28 april heb ik ze weer gekregen maar dan wel maar drie dagen en het was ineens ni zoveel.
kunnen jullie mij misschien helpen . want ben overtijd en heb al een test gedaan maar was negatief.
veel liefs kim
Hoi Boeleke,
toch goed dat ze zijn doorgebroken he, dan hoef je niet langer onzeker te zijn en kunnen jullie beginnen aan jullie echte eerste ronde! Alvast veel succes en ik blijf je mee opvolgen hoor!
Heel veel liefs,
Lily
_liesje_
10 May 2009, 11:08
hey boeleke, goed dat ze er zijn, dan maak je je niet onnodig ongerust!
hey kim,mijn vorige cylcus was ook zo, maar bij mij zijn ze toch doorgekomen. Bij anderen was het wel al prijs... Best nog even afwachten, en als er mss eventuele symptonen opduiken, naar de dokter gaan voor bloed. Duim voor je mee!
xxx
Liesbet
10 May 2009, 17:39
Hallo allemaal,
Ik heb ook een vraagje ivm rare bloedingen. Ik denk dat de vraag al meermaals gesteld is, maar ik zit er nu al een hele dag aan te denken en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Mijn probleem is het volgende:
Na jaren van pilgebruik is mijn cyclus tot nu to nog altijd onregelmatig, gaande van 30 dagen tot 42 dagen. Aan de hand van ovulatietesten kon ik ongeveer twee weken geleden mijn eisprong bepalen. Mijn man en ik hebben toen goed flink ons best gedaan :).
Als ik uitga van mijn langste cyclus tot nu toe moet ik morgen mijn regels krijgen. Normaal gezien voel ik mijn regels wel aankomen, maar nu niet echt. Heb wel een onbestemd gevoel in mijn buik, maar dat heb ik eigenlijk al heel mijn cyclus. Ik hoop dus al enkele dagen dat we deze keer wel prijs hebben.
Probleem is dat ik sinds vrijdag een heel licht bloedverlies heb. Bloedverlies kan je het bijna niet noemen, 't is ook geen helder rood bloed, maar eerder bruinige draadjes in mijn witverlies (sorry voor de details). 't Is ook niet constant. Gisteren bijna niets, vandaag ook maar een beetje.
Ik haal me waarschijnlijk vanalles in mijn hoofd en ik weet dat de meest logische verklaring is dat mijn regels er aan komen, maar zou het kunnen dat dit nog innestelingsbloed is? Hoe lang duurt dit? Wanneer doe ik het best een test? Mijn maag is niet in orde en ik ben al meer dan een week doodop ...
Bedankt voor jullie reacties want ik kan aan bijna niks anders meer denken!
Hey Liesbet,
Innestelingsbloed kan nog hoor. Ik had dat ook. Bij was het meer bruin slijm, ongeveer 2 dagen voor ik mijn regels moest krijgen. Dacht dus ook dat ze eraan kwamen maar bleek dus toch innesteling te zijn.
Dus alles kan nog, hé!
Hou ons op de hoogte! Ik duim alvast voor je! ;)
xxx
Hey iedereen,
bij mij na mijn rare bloedingen niets meer gehad. Had normaal gisteren mijn ms moeten krijgen maar nog steeds niets. Ik vind het wel vervelend om zo te moeten wachten. Pfff
Groetjes
_liesje_
11 May 2009, 11:28
hey liesbet, hopelijk is het goed nieuws! ben nog niet zwnager geweest, dus kan je niet verder helpen of het nu wel of niet innesteling is...
laat snel iets weten, alhoewel je mss beter lang genoeg wacht om te testen, ook al is dat super moeilijk...
jij ook é dapske ;-) veel moed!!!
Liesbet
11 May 2009, 14:55
Hey hey,
Hier nog niet veel nieuws. Ik moet normaal gezien vandaag mijn regels krijgen, maar heb nog altijd een klein beetje bruinverlies, eigenlijk te verwaarlozen qua hoeveelheid.
Zou ik nu al kunnen testen? Ik word echt ambetant van die onzekerheid! Kan me totaal niet concentreren op mijn werk. Tot overmaat van ramp ben ik misselijk, denk echt dat mijn lijf spellekes aan het spelen is ...
Hey liesbet, als je echt twijfelt dan zou ik testen! Dan weet je 't zeker.
Je bent zeker niet te vroeg hoor!
Bruinverlies kan wijzen op innesteling é... ik hoop voor je dat je goed nieuws komt brengen :)
Ik duim mee en laat ons iets weten zodra je meer weet!
Groetjes xx
_liesje_
11 May 2009, 15:11
hey liesbet, zo denk ik er ook over!!! je hebt jeeerste nod, dus die tests zouden dat wel aankunnen, mss gewoon voor je eigen gemoed dat je wat langer zou kunnen wachten... laat zeker iets weten!!!
xxx
Liesbet
11 May 2009, 18:42
Dames,
Ben net een test gaan halen, kon me niet inhouden. Negatief. Is me dat effe balen. Nog altijd geen regels in zicht. En nog altijd mottig en moe. K*t met peren! Pfff ... Ik weet dat ik nog niet mag panikeren, en dat er hier meisjes zijn die al veel langer aan het proberen zijn (ben in november gestopt met de pil), maar toch ...
De moed nog niet opgeven hé meid! Ik zou zeggen; test binnen een paar dagen nog eens als je dan nog steeds je ms niet hebt en wie weet test je dan wel positief!
We blijven duimen!
xxx
Zeker nog eens testen. Het kan zijn dat de waarde nog niet in je urine zit. Ik had zelfs mijn regels de eerste maand van mijn zwangerschap, dus ik had een enorme verrassing. Wel leuk.
kiml1983
11 May 2009, 20:11
hey liesje, ik was vorige week soms misselijk en steken in men bortsten maar das nu ook weer over en heb precies bobbeltjes op men tepels.
durf ni goed naar de dokter gaan voor het negatieve resultaat. we zijn al iets meer dan een jaar aan proberen en nog altijd niks.
Heb je al een testje gedaan? :)
_liesje_
11 May 2009, 22:13
ja, kim dat vraag ik me ook af... je weet maar nooit é...
en liesbet, zoals joke zegt, nog een paar daagjes afwachten, wie weet is het dan wel goed nieuws!!!
wij duimen mee!
mini, alles ok bij jou met de kleine spruit ;-) niet te veel kwaaltjes?
xxx
Liesbet
12 May 2009, 09:14
Goeiemorgen allemaal,
Die rare bloedingen bleken dan toch niet zo raar te zijn. Heb vanmorgen mijn regels gekregen.
Misschien bekijk ik het allemaal te technisch, maar aan de hand van mijn ovulatietesten wist ik wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Mijn man en ik hebben toen redelijk intensief "geklust" (zoals dat hier zo mooi wordt gezegd) en toch is het noppes. Duidt dat sowieso op problemen? Of bekijk ik het te eenvoudig? Hai toch!
Ik heb ooit eens gelezen dat als de vrouw een eisprong heeft en zij op het juiste moment klust, dat er dan nog een maar kans is van 30% om zwanger te worden. Dusja er komt ergens wel een portie geluk bij te zien hé. :)
@liesje081185: hier alles goed, zowel met mij als de kleine spruit, ik luister regelmatig met m'n angelsound naar het hartje :) Van kwaaltjes heb'k helemaal geen last. (hout vasthouden :D) 'k Heb een gewoon een week of 3, iets minder dan anders, een verminderde eetlust gehad. :)
Liesbet
12 May 2009, 11:15
30% en mijn cyclus duurt 42 dagen! ... Dan ga ik eerder met Euromillions winnen dan zwanger geraken vrees ik :(
hey liesbet, je moet positief blijven denken!
ik heb ook een lange cyclus 37 dagen... dus ook minder kans om zwanger te geraken!
maar wij moeten blijven hopen en 't lukt ons wel.
groetjes
Het is zelfs 20% kans per maand... Maar je moet dit niet negatief bekijken, vind ik.
Ik ben ook met een onregelmatige cyclus (tss 29 en 40dagen) na een half jaar zwanger geraakt.
Positief denken, onthouden dat het meestal wel een paar maanden duurt, voetjes op de grond en het lukt jullie vast en zeker ook!
Véél succes!
Liesbet
12 May 2009, 14:04
Ik weet het, ik mag nog niet beginnen panikeren, maar toch ... We zijn begin november gestopt, tot voor kort maakte ik me nog helemaal geen zorgen, maar nu begint het toch te knagen.
Alleszins bedankt voor jullie hulp en tips!
Momenteel maak ik mij eigenlijk nog niet veel zorgen... alé tenslotte zijn wij ook nog maar pas bezig.
Ik denk nog steeds positief en kdenk en hoop dat het wel ons zal lukken... ik probeer er ook niet zo veel mee bezig te zijn. Maar ik denk dat als ik binnen 6 maand nog niet zwanger zal zijn dat ik dan wel zal beginnen panikeren enzo. Maar ik blijf positief :)
_liesje_
12 May 2009, 15:57
hey mini,
super dat alles zo goed gaat, hopelijk blijft het zo é ;-)
voor ald e rest, niet opgeven é meisjes, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje, en sorry voor diegenen die van de eerste maand zwanger geraakten, jullie zijn een uitzondering. Denk dat we ons na enkele maanden nog geen echte zorgen moeten maken, er zijn er die veel langer hebben moeten wachten ( kastaar bv...)
Joke, weet jij al iets?
kop op é allemaal ;-)
xxx
_liesje_
12 May 2009, 15:58
ben natuurlijk wel heel blij voor diegenen, die het wel al na een maand hadden, herlas mijn berichtje, en was zeker niet de bedoeling om zo bot over te komen!!!!!!
xxx
Hey,
Ben dus vandaag naar de gynae geweest en die was echt héél lief. Ze heeft me echt gerustgesteld en ze heeft al mijn vragen goed beantwoordt. Ik voel me nu dus toch al iets geruster, hoewel het natuurlijk altijd wel in je hoofd blijft dwarrelen maar bon. Ze heeft een echo gedaan en een inwendig onderzoek en alles zag er goed uit; 't vruchtje was ook al helemaal weg dus curretage is niet nodig. En daar ben ik echt wel héél blij om; had daar echt schrik van + herstel loopt zo veel beter natuurlijk dan wanneer ze aan je moeten 'prutsen'.
Ze zei dat het toch al héél goed was dat we nu op 4 maanden tijd zwanger zijn geraakt en dat we nu gewoon pech hebben gehad. Ze zei dat 1 op de 5 vrouwen wel eens een mk kreeg. Ik verschoot hier wel van; lijkt me zoveel? Allé, 't laatste wat ik nu wil doen is jullie hier nu ongerust maken, hé want alles zal wel goed zijn hier. Bij de meesten vrouwen gebeurt deze mk zelfs zonder dat ze het weten; dan komt dit gewoon mee af met je regels. Maar wij wisten het nu gewoon al.
Ik moet nu ook een maandje wachten zodat alles terug op zn effen kan komen. Want als ik nu terug zwanger zou worden, is de kans op een nieuwe mk ook wel groter. En anders niet.
Moet nu wel nog opnieuw bloed bij de ha laten nemen, om na te gaan of mijn waarden nu volledig zijn afgenomen. Anders moet ik nog langer wachten. Dus als het terug 0 is, mogen we terug beginnen, wat dus ongeveer een maand zou zijn.
Ik kijk nu dus wel uit naar mijn regels; das ook de eerste keer :D
En dan doe ik in juni/juli wss terug mee!
Nog eens bedankt voor alles hier! Ik voelde/voel me hier echt gesteund! Jullie hebben me echt geholpen om me terug uit dat putje te trekken ;)
xxx
_liesje_
12 May 2009, 21:51
Hey joke!
Ben blij voor je dat je het allemaal zo goed een plekje kan geven!!!! moet echt veel zijn voor je, als je alles kan inkaderen.
Wat de gyné zegt,is wel waar denk ik, van 1 op 5, mss zijn sommige vrouwen er wel niet zo mee bezig dan wij ( bloos ) en dan valt het idd niet zo op...
Goed dat je een maandje gaat rusten, effe alles op een rijtje zetten, geen stress van tellen, en temperaturen, gewoon effe genieten van jullie tweetjes!!!
Hoop dat toch dat we je een beetje hebben kunnen helpen, daarom zijn we hier tenslotte voor elkaar!!!
xxx
kiml1983
13 May 2009, 15:31
hallo iedereen, ik heb al twee testen gedaan en allebei negatief. maar toch heb ik van die verschijnselen. zaterdag mss nog is een testje doen of wat denken jullie?
veel liefs
boeleke
13 May 2009, 15:34
Hei Kiml1983,
Heb je een regelmatige cyclus?
Misschien eens naar de dokter gaan om bloed te laten nemen of zo? Dan weet je het 100% zeker hè.
veel succes alvast!
Ik wil je echt niet ontmoedigen, hoor, meid, maar hou er rekening mee dat dit ook ontpilling kan zijn; zie dat je nog maar aan ronde 1 zit? Ik had dat de eerste 3 maanden ook en was er soms echt van overtuigd zwanger te zijn, maar bleek dus ontpilling.
Dus ik zou nog even wachten en anders volgende week idd eens naar de dokter gaan.
Veel succes alleszins!
xxx
Wheelee
14 May 2009, 12:58
Hoi allemaal,
Ik was net wel geschrokken. Moet meer dan 2 uur reizen tot ik op school ben. Zat niets vermoedend in de trein terug. Stapte over op een andere trein en terwijl ik stond te wachten was het net of ik in mn broek plaste. Voelde alsof de visjes terugzwemmen zeg maar. Thuis gelijk naar de wc. Daar zag ik waterig, beetje bruin/ rood vocht. Ook bij het afvegen. Mijn regels waren van de 3e tm de 9e. Ik heb mijn NOD pas weer op de 28e. Heb een cyclus tussen de 25 en 29 dagen. 28e is dan gebaseerd op het gemiddelde. Moet ik mij zorgen gaan maken om deze waterige bedoening? Heb al wel 2 dagen last van mijn eierstok ( rond de 13e moest de eisprong komen). We hebben dus ook aardig wat af geklust. Wie weet raad??
gr Wheelee
sunshine
14 May 2009, 13:41
Misschien dat het je eisprong was?
Wheelee
14 May 2009, 13:45
Krijg je dan een bloeding- achtig iets? Heb ik nog nooit gehad!!!
sunshine
14 May 2009, 13:51
Ja kan, bij sommige is er soms wat bloedverlies dan, kan ook gewoon van het klussen zijn, wat beschadigd ofzo. En eventueel kan het een innesteling zijn, maar dat zou wel heel vroeg zijn...
Wheelee
14 May 2009, 13:59
Oke. Het kan inderdaad ook van het klussen zijn, daar had ik nog niet aan gedacht. Fijn dat je zo snel reageert. Dat waardeer ik enorm. Zoeken op het internet geeft zeker geen rechtlijnig antwoord. Ik ben blij met de mening van een ervaringsdekundige ;)
gr Wheelee
kiml1983
17 May 2009, 17:44
vorige week donderdag bloed laten trekken negatief!!! ben nu al tien dagen overtijd en heb nog altijd men regels niet?
ik weet ni wat ik moet denken hiervan zene. en ontpillen kan niet want ik ben al meer dan een jaar gestopt
met de pil.
groetjes kim
tess1307
17 May 2009, 21:34
Hey,
Een vraagje dames.. Normaal moet ik pas binnen 11 dagen ongesteld worden.. maar vandaag had ik plots een klein beetje rozig bloedverlies.. Heel raar, ben nochtans heel regelmatig. Maar het is ondertussen gestopt.. Zou dat een innesteling kunnen zijn?? Volgens mij is dat nog een beetje vroeg maar ja.. wie weet is mijn cyclus deze keer toch maar 28 dagen en dan zou het wel kloppen natuurlijk..
Wat denken jullie??
xxx
Wheelee
17 May 2009, 22:08
Ik had precies hetzelfde. Ik weet het ook niet. Het zou kunnen. Je eisprong is al voorbij, dus dat kan t niet zijn. Dat was bij mij ook het geval. Mss te hard geklust? Of inderdaad innesteling?? Ik weet het niet. Ik hoop dat het raak is. Ook voor jou. gr Wheelee
kyanoke
18 May 2009, 08:13
ik had da ook vorige ronde en twas toch niks hoor
tess1307
18 May 2009, 12:16
Vandaag weer zo wat rozig bloedverlies.. Ik heb dat eerlijk gezegd nog nooit gehad.. Dacht dan eerder dat het mss toch mijn regels waren maar dan heb ik deze maand maar een cyclus van 20 dagen wat wel heel kort is hé.. Nu is het bloeden weer gestopt hoor.. Heel raar.. Van het klussen kan het ook niet zijn want dat hebben we de laatste drie dagen niet meer gedaan (wisselende uren, dan lig je wel eens alleen in bed :-))
Toch bedankt voor de antwoorden.. we zien wel wat er komt
xxx
Tess, ik heb dat ook en bij mij is dat ongeveer een dag of 3. De eerste keer dat ik dat had ben ik naar de gyne geweest (de dag met zo een verlies). Ze wist me te vertellen dat het mijn eisprong was en stuurde me naar huis met de opdracht te klussen. 11 dagen voor je nod. Volgens mij zit de eisprong er toch goed in.
tess1307
18 May 2009, 15:31
Dat is natuurlijk wel wat anders hé.. :-) dan moet ik inderdaad beginnen klussen.. vanavond zijn ik en mijn ventje thuis samen dus een ideaal moment!! Wist niet dat je dat kon hebben, bloedverlies van je eisprong.. hopelijk is dat elke keer zo een beetje want dan weet ik tenminste waar mijn eisprong zit..
bedankt nes voor de tip!!
xxx
Het kan ofwel je eisprong ofwel al innesteling zijn. Maar neem maar het zekere voor het onzekere... ;)
tess1307
19 May 2009, 21:33
Hey dames,
Hier ben ik weer en ook vandaag heb ik weer wat bloedverlies gehad. Eerst dacht ik dat het mijn regels wel gingen zijn met een hele korte cyclus want ik bloedde toch wel eventjes serieus.. (net zoals mijn regels, helder rood bloed) maar ondertussen is dat weer gestopt.. weet het nu niet meer hoor.. Denk dat ik wel al wat veel gebloed heb om zwanger te zijn.. Ben altijd zo regelmatig geweest, vin dat niet leuk hoor..
Maar wees gerust heb het zekere voor het onzekere genomen!! :-)
xxx
_liesje_
20 May 2009, 07:38
das idd niet leuk, heb dat ook al gehad tess, en wil je zeker niet ontmoedigen, maar zoals je ziet ik ben nu een ronde verder :-(
Wheelee
20 May 2009, 09:33
Niet leuk!! Hopen dat het toch je innesteling was! Heb ook 1 dag wat verlies gehad ( al was dat niet helder rood). Ik hoop dat het goed komt deze maand. Anders heb je deze maand wel een hele snelle cyclus. Voordeel is dan wel dat je niet langer in onzekerheid hoeft te zitten en de maand ( hoe jammer ook) alweer opnieuw voor je begint. Hoop het eerste voor je!!!
gr Wheelee
tess1307
20 May 2009, 12:34
Hey allemaal,
Geen bloedverlies meer sinds gisteren in de vooravond..
Laat ons hopen dat het een innesteling was hé. maar kweet het niet zo goed.. Sinds mijn eisprong hypergevoelige tepels, en is nog altijd zo..
xxx
Wheelee
20 May 2009, 13:13
Hoi Tess,
Ik hoop het ook voor je! Gelukkig is het bloedverlies weg!
gr Wheelee
Liesbet
4 June 2009, 08:31
Goeiemorgen allemaal,
Hier ben ik weer met mijn rare bloedingen :).
Verleden maand waren het gewoon mijn regels die stillekesaan in aantocht waren, nu weet ik het gewoon niet.
Mijn cyclus is de laatste maanden ongeveer 42 dagen. Volgens mijn banner heb ik dan ook pas over drie dagen mijn eisprong. En nu heb ik weer van die rare bloedingen! Heel vreemd. Op wat zou dit kunnen wijzen? Wordt de eisprong zelf soms ook voorafgegaan door een (heel klein) beetje bloedverlies?
Sommige vrouwen hebben idd wat bloedverlies bij de eisprong.
Ik heb altijd 3 dagen bloedverlies bij de eisprong. Dus klussen maar!!!!!
Liesbet
4 June 2009, 11:57
Bedankt voor jullie reactie! Nog een klein vraagje: ben ik dan niet te laat met klussen?
Dames,
ik heb sinds dit weekend bijna constant steken in men linkerzij en ook wat gerommel in men buik + gevoelige borsten.gisterenavond voelde ik me ook echt slecht en had ik voor het slapen gaan wat bruinverlies. Nu ging ik daarjuist naar het toilet en had ik terug een hele plek bruin/roosverlies. Ik ben nu op 24 dagen van men cyclus, kan het nog een eisprong zijn of zijn het toch al de ms die erdoor komen? Ik weet dat ik nog effe geduld moet hebben maar heb er echt zo'n raar gevoel bij dus moest het effe kwijt
Dat kan zeker nog je eisprong zijn;mss heb je hem deze maand wat later gekregen dan anders. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en dus klussen!!! Veel plezier! :P
Hey,
Nu heb ik hetzelf aan de hand; heb dus vorige week mijn regels gekregen, zaterdag waren deze ongeveer gedaan. En nu gisterenavond had ik terug een beetje bloedverlies; echt zo maar een 'wolkje'. Ik verschoot echt wel; wat is dit nu weer? Mijn lichaam zit precies totaal overhoop! Zijn dit nog wat nabloedingen van mijn regels of mk? Of is nu al mijn eisprong? (zou toch wel héél vroeg zijn, hé) Hebben deze morgen dat wel geklust om zeker te zijn en toen kwam er natuurlijk weer een héél klein beetje bloed uit en sindsdien niets meer. Ik moet wel zeggen dat ik gisteren weer ene felle steek heb gehad, net zoals mijn eisprong maar heb er helemaal geen aandacht aan gegeven omdat gezien mijn cyclus dit eigenlijk niet kan, hé?
Weten jullie wat dit zou kunnen zijn?
:(
boeleke
11 June 2009, 20:35
Joke,
ik had ook zo'n rare MS vorige keer, mijn dokter zei er eigenlijk niet veel over.
Maar ik kan natuurlijk niet zeggen of dit iets met je MK te maken heeft of niet...
Doet wel gek hè, dan denk je dat ze voorbij zijn en hopa...weer een beetje bloedverlies!
Je eisprong zou wel heel vroeg zijn hè? Nu, er zijn mensen met een hele korte cyclus hè, misschien is je lichaam nog een beetje ontregelt?
Maar als jullie flink geklust hebben, wie weet??
Mja, kweet het ook niet goed. Normaal heb ik een cyclus van 28 - 30 dagen, dus eisprong zou idd wel héél vroeg zijn maar ik hoop natuurlijk wel dat het zoiets is en niet dat ik nu helemaal ontregeld ben ofzo, heb ik echt geen zin in :(
Jij al symptomen? Nog 3 daagjes wachten zie ik, spannend...
boeleke
12 June 2009, 18:15
Ik weet eigenlijk niet of ik het echt symptomen kan noemen...
Ben de laatste tijd misselijk als ik mij opjaag, maar 's morgens merk ik niks! En naast 't feit dat ik ontzettend moe ben, krijg ik af en toe steken in m'n onderbuik. Die trekken alle kanten uit, raar!
Gisteravond voelde ik nen druk aan mijn bekkenbodem, dat heb ik nog nooit eerder gevoeld!
Idd heel spannend en die dagen gaan zo traag hè!
Zijn bij jou de MS nog steeds zo raar? Met tussenpauzes? Of zijn ze nu normaal doorgekomen?
Hey,
Ja, zo trekkingen aan je onderbuik kan idd wijzen op een zw maar 's nogal moeilijk te zeggen aangezien je nog maar in je 1ste ronde zit, hé. Je lichaam houdt je dan soms echt voor gek! Maar 'k hoop dat het bij jou dan wél een zw is natuurlijk. Zou wel fijn zijn, hé, zo van de eerste keer.
Heb vorige week mijn ms gekregen en die waren normaal maar 'tis omdat ik dinsdagavond zo terug een héél klein beetje bloed had dat ik het ni goe weet nu. Maar we zien wel. We blijven verder klussen en dan zal het ooit wel eens lukken zeker? :)
xx
boeleke
13 June 2009, 10:50
Ik ben (probeer te zijn) heel nuchter in het feit dat dit nog maar mijn 1e ronde is hoor. Geloof er niet echt in dat het kan maar hoop natuurlijk wel!
Het begrip 'ontpillen' komt er steeds achteraan dus ja...
boeleke
15 August 2009, 11:00
Ik heb weer zo'n rara MS gehad hè!! Kan haast niet geloven dat dit MS te noemen is...
Di: beetje bruinverlies + veegje bloed (verder niks)
Wo: over ganse dag nog geen volledige OB (sorry voor de details)
Do: beetje bruinverlies en enkele veegjes. OB was overbodig, licht inlegkruisje kon net...
Vr: gedaan!
Toch raar hè!
Kan bij een eisprong bloedverlies zijn? Of bij een innesteling? Bij het laatste zal het eitje dan wel mee efgekomen zijn hè? Maar zo weinig dan?
Gisteren en vandaag wel geniepige steekjes in mijn onderbuik. Kortademig soms.
Ik snap er niks van!
joke
15 August 2009, 11:33
Zou idd eventueel een innesteling knn zijn, hoor, sommige vrouwen verliezen daar een beetje bloed bij en aangezien de plaats in je cyclus zou het best kunnen! Ik duim mee! ;)
Barbara
15 August 2009, 18:48
Spannend boeleke!
Ik denk dat Joke wel eens gelijk kan hebben, mss innestelling???
Ik duim mee voor een positieve test over enkele dagen, nog een beetje geduld....
boeleke
15 August 2009, 18:54
Ik durf niet te hopen!!!
Maandag heb ik 'n afspraak bij de gyne (fertiliteitsspecialist), zou die iets kunnen zien? Of dat mijn MS waren of eventueel innesteling (kom, ik zal s effe positief durven doen... ;) )?
Barbara
15 August 2009, 19:08
denk wel dat die iets zou kunnen zien aan je hormoonhuishouding, niet?
ik hoop het in elk geval voor jou hoor! :)
tis niet fijn he, het wachten en al die (valse ???) hoop!
ik duim mee ;)
boeleke
15 August 2009, 19:10
Laten we het hopen!
Barbara
15 August 2009, 19:12
idd!
charythepooh
16 August 2009, 08:49
ik hoop mee hoor boeleke!
boeleke
16 August 2009, 11:27
Zal wel niks zijn hoor, 't stekende gezaag in m'n onderbuik is eigenlijk weer weg en voor de rest voel ik ook niks...
Morgennammiddag zal ik hopelijk meer weten!
joke
16 August 2009, 11:50
Veel succes morgen, Boeleke! Hopelijk krijg je goed nieuws! ;)
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.