PDA

Volledige versie bekijken : Zwangerschapskwaaltjes

kingka
9 April 2008, 21:50
Hallo allemaal,

Op deze pagina (http://babyplaza.be/zwangerschap/docs/index.php?story=zs014) vinden jullie een overzicht van zwangerschapskwaaltjes, telkens met wat uitleg en enkele tips. Hebben onze zwangere dames nog klachten die niet in het lijstje voorkomen? Het is vooral bedoeld als geruststelling en om enkele eenvoudige tips te geven (bv. slapen met zwangerschapskussen).

doei!

* Aambeien
* Bandenpijn
* Blaasontsteking en druk op de blaas
* Bloedend tandvlees
* Brandend maagzuur
* Carpale Tunnelsyndroom
* Duizeligheid
* Hoge bloeddruk
* Hoofdpijn
* (Been) krampen
* (Ochtend) misselijkheid
* Neusbloedingen en verstopte neus
* Pijnlijke borsten
* Rugpijn
* Schimmelinfectie
* Slapeloosheid
* Spataders
* Stemmingswisselingen
* Waterophoping
* Witverlies

rienemieke
9 April 2008, 23:21
niet alleen slapeloosheid maar ook VERMOEIDHEID waar ik ontzettend veel last van heb!
en ook ijzesmaak in de mond jakkes echt vies je kan echt niet alles meer eten!

Anoniemjeh
21 May 2008, 19:54
ik heb is een vraagje want ik ben nog redlijk jong,
ik heb verschilende dingen maar weert niet of ik zwanger zou zijn?.. zijn dit meschien simtomen?

kei harde Steke aan mijn eierstokken,hoofdpijn,lichtbloedverlies,soms miselijk,hoofdpijn,bloedneus,rugklachten enzo..
zou iman mij zo rap mogeljk een beetje raad willen geven

groetjes x

Nes
21 May 2008, 21:09
Hey anoniemjeh,

Dit zijn de symptomen die ik heb als ik mijn eisprong heb. Dit wil zeggen dat je dan vruchtbaar bent.
Als je regels te laat zijn kan het zijn dat je zwanger bent of gewoon overtijd. Zwangerschapssymptomen trekken heel goed op de klachten tijdens je regels. Als je overtijd bent kan je eventueel een test halen bij de apotheek. Je moet cyclus kennen om dit zo een beetje te kunnen inschatten.

Als je vragen hebt, mag je die gerust stellen hoor.

Grts Nes.

snoezel
21 May 2008, 22:44
t is inderdaad moeilijk te onderscheiden allemaal anoniemjeh.
het enige dat duidelijkheid geeft is een zwangerschapstest. je kan deze ook krijgen bij delhaize, carrefour, ...

groetjes snoezel