PDA

Volledige versie bekijken : PIEKEREN en nog eens piekeren

baloutje
27 April 2009, 13:30
...Hey hallo iedereen hier. Ik ben ongeveer samen met mijn beste vriendin gestopt met de pil. In juli 2008. Mijn vriendin is ondertussen zwanger (uitgerekend op 06/06/2009). Ik vind het zo vervelend hé dat ik niet ten volle 100 % van haar zwangerschap kan mee genieten. Telkens als ik haar heb gezien of gehoord dan voel ik mij rot en begin ik weer te piekeren. T heeft inderdaad geen zin want je kan de natuur niet forceren... T is bijna een jaar dat we aan t proberen zijn en ik ben zo bang dat er iets mis zou zijn.
Mijn vriend heeft zijn visjes al laten controleren en daar zou geen enkel probleem zijn. Ik ben vrij regelmatig cyclus tussen de 29 en 31 dagen dus dat is op t eerste zicht al niet slecht ....
Volgende week ga ik eens een volledige check up doen bij ge gynecoloog.... Dan hoop ik toch meer op mijn gemak te zijn hoor. Ik zit niet constant te piekeren maar er gaat geen dag voorbij of ik denk er aan.... Zijn er nog zo vrouwen die er zo mee bezig zijn of ben ik kompleet aan t zot worden?

mini
27 April 2009, 14:40
Het is heel normaal dat je ermee bezig bent hoor. Vooral omdat je beste vriendin nu zwanger is. Je bent nu ongeveer een jaar bezig en je zegt zelf dat volgende week een afspraak hebt bij de gyné. Mss kan je het er eens met hem over hebben :)
Het is niet abnormaal dat sommige mensen er meer dan een jaar overdoen om zwanger te worden.
Ik zou zeggen, probeer er minder mee bezig te zijn en geniet van de tijd dat jullie met twee zijn ;)
Maar ik weet het, het is gemakkelijker gezegd dan gedaan. :)

joke
27 April 2009, 17:46
Hey Baloutje,
Ik heb al in je andere topic gereageerd want blijkbaar waren er 2? Had ik weer te laat gezien... :)

x

veerle
27 April 2009, 22:04
hoi baloutje,

hier hetzelfde probleem ook al een jaar bezig zonder resultaat. 6 mei gaan we op gesprek, controle bij gyné
dan zullen we zien. en ja het is heel normaal dat je er veel over denkt en piekert zeker als (zoals bij mij) je hele omgeving
zwanger blijkt te zijn :s
Het enige wa ik kan zeggen.. niet teveel bij bezig zijn :-) maar uit ervaring weet ik dat het nie makkelijk is!
veel succes
xxx
xx
x

baloutje
29 April 2009, 11:48
Dag Veerle,

Ik ga 11 mei op onderzoek bij de gynicoloog maar ik vind dat die daar zo vaag over blijven. Ik vraag mij echt af welke onderzoeken ze allemaal gaan uitvoeren . Ben benieuwd. Ik probeer er niet te veel bij stil te staan en dat lukt wel maar als het NOD tijd is dan ben ik weer helemaal van de kaart!