Volledige versie bekijken : zwanger worden, vraagje.
Helaba iedereen,
Ik heb een vraag, ik heb een boek gelezen over zwanger worden, hoe we in elkaar zitten enzo, ... Daarin las ik dat je voor de gemeenschap je je beter niet wast met zeep. Er stond ook in dat je beter geen glijmiddel, ... (ook speeksel) gebruikt. Dat dit de kans op een zwangerschap enorm zou verkleinen. De baarmoeder zou dit als vuil moeten aanschouwen en zich daartegen beschermen. Zou dat waar kunnen zijn?
Grts Nes
snoezel
9 April 2008, 20:25
t is altijd zo dat je je vagina beter niet was met zeep. dit zou je zuurtegraad van je vagina aantasten...
er is speciale zeep verkrijgbaar speciaal voor vrouwen.
wat het glijmiddel of speeksel betreft zou ik het echt niet weten...
groetjes
snoezel
Hey, snoezel,
Bedankt van je antwoord. Die zeep deed ik niet echt.
Ik heb juist het probleem dat wij glijmiddel moeten gebruiken, anders lukt het niet. Ik hoop dat ik daar niets mee verkeerd doe en dat het daarom niet lukt om zwanger te worden.
Ik heb vandaag ook weer wat bloed verloren, hezelfde of gisteren. Mijn ma zei dat het kon, daar zei ook soms bloed verloor toen ze in verwachting was.
Merci, grts nes.
pinkytje
10 April 2008, 22:42
hey iedereen,
nes,ik heb dat ook al gelezen dat glijmiddel niet goed is om zwanger te worden,omdat dat glijmiddel de sperma verdunt,
misschien moeten jullie eens iets anders proberen,tes misschien een rare vraag maar hoe komt het dat jullie glijmiddel moeten gebruiken?
is het omdat jij niet "nat "genoeg word of omdat je man zijn "gerief" te groot is,anders moeten jullie misschien eens een hulpje(speelgoedje)
gaan halen,of eens samen een "natuurfilm"bekijken en een langer voorspel hebben dan anders zodat jij ook" natter" word,ja tes raar gezegd maar ik vind op dit forum voor de vrouwen alles mag gezegd worden,
ik heb nog steeds mijn regels niet dag 3overtijd,maar toch nog bang dat ik ze zal krijgen ik zal zaterdagochtend een test doen moesten
ze nog niet zijn doorgekomen
xxx pinky
Hey iedereen,
Hey pinkytje, das waar alles moet hier gezegd kunnen worden. We kunnen elkaar alleen maar raad geven en helpen.
Het licht idd aan mij, niet nat genoeg. Hebben al geprobeerd met vanalles, langer voorspel enzo, maar helpt niet, denk dat het gewoon mijn natuur is. Ookal heb ik zo een zin, ik geraak niet nat genoeg. En speeksel is ook al niet goed naar het schijnt. Dus moet je met het voorspel ook al opletten. Moeten er iets op vinden, misschien gewoon water? Als dat mag. Het probleem is het begin, eens we bezig zijn lukt het.
Voor de rest heb ik mijn regels ook nog niet, normaal is het voor morgen. Ik denk wel dat ik ze door ga krijgen. Buik doet zeer en al twee dagen een klein beetje bloed verloren. Zal geen geluk hebben. Zal voor een andere keer zijn :( . Hopelijk volgende maand.!!!! Ik ga proberen er niet zoveel meer aan te denken. Misschien heb ik zelfs geen eisprong gehad.
Grts Nes.
Ik duim voor jou pinkytje
pinkytje
10 April 2008, 23:03
zeg nes,weet je,ge moet eens een speelgoedje gaan halen(een butterfly of zo) !echt waar,en eens samen naar een film zien,en je fantasie es laten gaan,
ik zou het toch eens proberen want de kans dat je misschien nog niet zwanger bent geraakt kan wel aan dat glijmiddel liggen hoor ,geef het eens een kans zou ik zeggen xxx
Hey Nes, het is wel grappig, wij zitten zo met dezelfde vragen, zoals over het vaccin. Wij gebruiken ook glijmiddel omwille van dezelfde reden als jij. Ik denk nu eigenlijk wel niet dat glijmiddel een probleem kan vormen, die van ons is op waterbasis. Er zijn zelfs vrouwen die toch zwanger geraken ondanks het gebruik van zaaddodend middel! Waarom zou dan dat glijmiddel alles in de war gaan sturen? Maak je maar niet te veel zorgen hoor. Heb je je regels ondertussen al gehad? groetjes
snoezel
4 July 2008, 00:07
hey ka80,
nes is op vakantie... die zit nu stukken beter als ons (in marokko)
k ben er zeker van dat als ze terug is, of daar het toch niet kan laten van online te komen :), ze je een antwoord zal geven :)
groetjes
snoezel
hey snoezel,
Bedankt voor je antwoord! Marokko is inderdaad niet slecht! Hier in Frankrijk (waar ik woon) is het ook wel mooi en warm maar ben, aangezien ik hier veel werk heb, niet echt in vakantiesfeer zoals Nes! :) Groetjes.
Ka
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.