PDA

Volledige versie bekijken : Eerste aankoop

Trinity
17 April 2009, 22:02
T is eindelijk zo ver.......wij hebben onze allereerste babt-aankoop gedaan :D . We hebben een bedje gekocht met matras, wel tweedehands, maar k ben er super blij mee! Alle, we hadden al een hoge stoel, maar die hadden we gekregen van iemand dat grote opruim deed, dus dat telt niet lol. En morgen gaan we in de winkel voor een kinderwagen zien, maar wel nog niet kopen, gewoon alle uitleg vragen. Nr 1 voor ons op de moment is bugaboo :)

Wat was/wordt jullie eerste aankoop en wanneer? K vind dat zo leuk e, die eerste stap hihi.

kingka
17 April 2009, 22:18
Leuk dan kan je de kinderkamer beginnen inrichten. Ik heb er eigenlijk geen idee meer van wat we eerst gekocht hebben, snoezel zal dat wel nog weten... De kinderkamer beginnen inrichten en de eerste spulletjes in huishalen vond ik wel zo'n raar, onwezenlijk gevoel geven. Misschien dat dit wel een beetje aan mijn mannelijk verstand ligt, maar ik had zoiets van "tiens er gaat precies vanalles veranderen", maar het leek nog zo veraf en dan toch ook weer niet. Allez ja, wel leuk maar toch ook ingewikkeld.

Nog veel plezier met het uitkiezen Trinity :D

Trinity
19 April 2009, 23:15
Wel kingka, ik ben heel blij dat je dit verteld. Ik vond het ook heel raar, maar wel leuk raar. Ik zou graag aan de kinderkamer willen beginnen, maar daar is er ene niet mee akkoord :) Hij heeft nog ietsje meer tijd nodig denk ik, en hij wilt het allemaal meer georganiseerd aanpakken. Oke, ik ben nu wel impulsief en chaoot :) Maar met uwe uitleg, realiseer ik me weer dat het voor mannen misschien allemaal wel een beetje anders aanvoelt, en ga dat ook respecteren. Hij heeft al beloofd dat de kamer af zal zijn tegen eind september lol. ondertussen staat het bed in de kelder bij de schoonmama hihi.

We hebben zaterdag wel al een kinderwagen gekocht. Gingen gewoon gaan kijken, maar het was een super solden-prijs. T was het toonmodel dat plaats moest maken voor de nieuwe collectie, en k zag de kleur enorm graag, dus jah. T is van odder, deens merk, denk niet dat ze die in België verkopen. Nu nog nen nieuwe auto, want het is ne grote kinderwagen :D (krijg ook nog wel de quinny van mijn broer als buggy).

Mrs O.
20 April 2009, 09:07
hoi trinity

ik heb vanaf 18- 20w pas ECHT dingetjes beginne kopen denk ik... (ik weet het al ni meer exact):D... mijn eerste aankoop was een 2de hands kinderwagen (dit rampverhaal kan je hier ergens wel terugvinden - en hij is dan ook al terug weg nr andere mensen die hem ondertussen OOK verkocht hebben LOL...) en een speelmat en een Tricot slen draagdoek op ebay...

op 21w heb ik eerste bodykes en kleertjes gekocht enzo (toen wisten we het geslacht), op 6 maand zijn we geboortelijst gn leggen, op ong 29w zijn we ad kinderkamer begonnen...

veel plezier ermee in ieder geval !!!

snoezel
20 April 2009, 21:22
:D de eerste aankoop was een tuthanger en een tuutje met papa is the best :D
toen was ik nog maar vijf weken zwanger hoor, lol
de eerste grote aankoop was onze kinderkamer. we hadden die op zeven weken of zo zien staan en hebben dan toch geduld kunnen opbrengen tot 12w :D

zalig die eerste aankopen :)