Volledige versie bekijken : duur cyclus na pilstop
hallo iedereen
Ik heb mijn laatste pil genomen op 6 maart; heb dan mijn regels gekregen op 11 maart. Nu zijn mijn regels spontaan begonnen op 4 april. Dus dat zijn 24 dagen cyclus. Ik vroeg me af of dit ook betekent dat mijn volgende cyclus ook veel kans heeft om dezelfde lengte te hebben? We zouden vanaf nu willen proberen dus zou graag mijn eisprong berekenen.
Alvast bedankt voor de reacties
groetjes koi
Door het ontpillen kan je cyclus nog wel van lengte verschillen denk ik...
Om zeker te zijn zou ik voortgaan op die 24 dagen om je eisprong te berekenen, maar dan ook daarna ook nog regelmatig 'oefenen', dan heb je het meeste kans dat je je eisprong niet mist als die wat later is denk ik...
Wij hebben de eerste drie weken na m'n regels om de 2 a 3 dagen geklust (ik had geen idee van de lengte van m'n cyclus aangezien ik ook pas gestopt was met de pil) en kijk: het was meteen prijs :)
Ik duim alleszins mee voor je volgende ronde!
snoezel
5 April 2008, 20:33
ja, na het stoppen met de pil kan het enorm variėren.
maar inderdaad: de gouden regel is de 48-uurs regel.
dus om de 2 ą 3 dagen klussen dan kan je je eisprong niet missen :) hopelijk heb jij evenveel geluk als els! hier ging het ook wel vlot hoor, na ronde drie!
Ja, het kan varieren! Dat hangt af van persoon tot persoon.
Ik heb altijd dezelfde cyclus gehad.
Na een paar maand zie je dat wel.
En ik zou ook zeggen, volg de gouden regel.
Veel succes.
Groetjes Nes
Bianca
20 June 2008, 02:20
Hallo
ik ben sinds vorige maand gestopt met mijn pil ale ik heb die nog twee dagen genomen en dan ben ik gestopt , is dat normaal dat ik mijn regels nu nog niet heb , ik moet wel zeggen dat ik heel veel last heb van slijmvliesverlies en ook nog van een blaasontstekking , maar ik snap niet dat mijn regels uitblijven , kunnen jullie mij daar een antwoord op geven
groetjes
Bianca
snoezel
20 June 2008, 11:25
hey bianca,
normaal krijg je je regels een vijf dagen na het stoppen met je pil. je hebt wel juist je regels gehad nog twee pilletjes genomen en dan gestopt... mss was dat wat te vroeg om er mee te stoppen? ik zou toch eens naar de gyne of ha bellen hoor...
ik ben in de helft van mijn strip gestopt en heb mijn regels vijf dagen later gekregen, dus normaal hangt het niet echt af of je die laatste strip helemaal uit neemt ja of neen maar twee was misschien net te weinig voor je lichaam...
groetjes
snoezel
Hey bianca,
zoals Snoezel zegt zou ik ook naar de gine gaan!!! En misschien ben je idd te vroeg gestopt.
gtrs nes
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.