PDA

Volledige versie bekijken : wat is dat?

juffie
4 April 2008, 12:16
Hallo,

ik ben 31 jaar en net gestopt met de pil. Ik hunker al jaren naar een kindje, maar mijn vriend is er nu pas klaar voor.
Ik heb gevoelens van angst en twijfel , dat het niet zal lukken .
Maar ik heb nu steken in mijn zij , links en rechts, zou dat mijn eisprong kunnen zijn?
Moet mijn regels pas krijgen binnen 14 dagen .
Wanneer ben in dan precies vruchtbaar, is het al te laat als ik de steken voel?

groetjes juffie

snoezel
4 April 2008, 12:42
dit zou je eisprong wel eens kunnen zijn hoor!
als het de eerste maand is zonder pil kan je wel vanalles voelen. je lichaam moet het nu alleen doen hé.
veel klus plezier!

wij duimen
snoezel

Nes
4 April 2008, 14:37
Hallo juffie,

Zoals snoezel zegt zou dat idd je eisprong kunnen zijn. Ik heb ook mijn eisprong ongeveer 14 dagen voor mijn regels. Eigenlijk tel ik vanaf de eerste dag van mijn regels 16 dagen bij en dan heb ik mijn eisprong. Ik verlies ook een beetje bloed tijdens mijn eisprong. Maar dat hangt allemaal af van persoon tot persoon. Hou alles goed bij en noteer het. Na een paar maanden zal je de doening van je lichaam kennen.

Een zaadcel kan ongeveer 3 tot 5 dagen overleven in je baarmoeder. Dus is het goed het ook voor je eisprong te doen. Jouw eitje zal ongeveer een dag in je baarmoeder leven. Soms kan dat iets langer zijn. Dus eigenlijk ben je ongeveer 8 dagen vruchtbaar. Hou er ook rekening mee het niet elke dag te doen want dat zou de kwaliteit van de zaadcellen doen afnemen. (Zegt mijn gyné) Heb ook al het tegenovergestelde gelezen. Ik heb deze informatie uit boeken gehaald. Dus niet te laat als je de steken voelt.

Mijn gyne vond het wel goed dat ik voor mijn zwangerschap bij haar ben geweest. Ze heeft mijn bloed al getrokken enzo en heeft al nagegaan of mijn baarmoedermond werkt (dan moet je wel gaan op de moment van je eisprong). Ze vond dat een bloedonderzoek beter is voor de zwangerschap ook. Dus ga gerust naar je gyne en stel hem/haar maar alle vragen die je hebt. Ze kunnen je goed helpen en raad geven.
Ik zou je aanraden om ook te starten met foliumzuur!!!

Wij zijn al 5 maand aan het proberen. Dus verlies ook niet de moed als het niet direct lukt.

Ik hoop dat ik je kunnen helpen heb. En wens je veel succes.

Grts
Nes

juffie
4 April 2008, 17:38
Hallo

fijn dat jullie mij zo snel antwoorden . Ben beetje wijzer geworden nu , bedankt.

Maar oefenen nu dan zeker , hi hi

juffie

pinkytje
4 April 2008, 22:42
hoi hoi (toekomstige)mamatjes :)
wou je effe laten weten dat ik normaal dinsdad mijn maandstonden moet hebben
maar ik heb al een 3tal dagen massas pijn in mijn borsten en ben constant moe en voel me "versleten"
ik heb vandaag foliumzuur gaan halen en alvast een zwangerschapstest gekocht
is misschien raar gezegd maar ik voel me zwanger ,ik weet hte 80procent zeker dat zo is,ofwel ben ik gewoon zot aan het worden
we zullen zien he,duimen jullie alvast...
thanks groetjes en fijn weekend iedereen xx pinky

snoezel
5 April 2008, 10:27
oh pinky'tje,
spannend!!!!
ja soms weet je het gewoon hé! hopelijk is het echt waar!

wij duimen
snoezel

pinkytje
5 April 2008, 12:18
ik heb een rotnacht achter de rug,bijna niet geslapen,ws juist gevoel of mijn regels gingen doorkomen :(
maar deze ochtend toen ik opstond was het blijkbaar gewoon vochtverlies,en redelijk veel zelfs
heb raar gevoel in men buik,doet beetje pijn maar tes draagrlijk hoor,ik ben deze week naar de arts geweest omdat ik erge rugpijn had
blijkbaar zijn het mijn rugspieren die pijn doen ,vandaag heb ik nu niet het gevoel meer of mijn maandstonden gaan doorkomen,oh ik hoop echt van niet hoor,we zijn er zo op verheugd !ik wens jullie allen het allerbeste met (proberen)zwanger te zijn,hou me op de hoogte he,ik vind dit een fantastisch forum hier ;) fijn dat we onze gevoeles met andere vrouwen met dezelfde plannen kunnen delen
groetjessss pinky :)

snoezel
5 April 2008, 17:29
ja pinkytje, ik gun het je van harte hoor.
en troost je, slecht slapen hoort erbij als je zwanger bent :( ik kan er over meespreken...

ik duim

Nes
5 April 2008, 17:57
Hey, allemaal,

Pinckytje, ik hoop echt dat je zwanger bent!!!

Ik zou ze volgende week vrijdag moeten krijgen. Ben ook benieuwd!!!

Heb vorige week mijn eisprong gehad. Ik heb deze week al een paar dagen hoofdpijn (licht, de eerste dagen hard). En het gevoel in mijn keel van misselijkheid (wat vandaag precies over is) Ook heb ik woensdag pijn gehad in mijn eierstok. Donderdag een beetje en gisteren nog eens een steek. (Ik hoop dat dit de innesteling van het eitje was). En 's avonds pijn in de onderrug. Wij zijn nu al 5 maand aan het proberen en ik krijg het er eigenlijk wel moeilijk mee, dat het niet lukt. Zit nu al te springen van ongeduld. Maar langs de andere kant denk ik dat ik misschien gewoon ziek ben. Wil niet ontgoocheld worden. Ben al eens een week overtijd geweest (wat ik normaal nooit heb). Ik dacht echt dat het zover was tot ik de test deed. Dat wil ik niet meer meemaken.

Ik ben wel heel blij dat we hier onder meiden kunnen klappen. Want ik denk dat mijn man zot aan het worden is van mij :)

Groetjes en duimen allemaal, voor iedereen.

Els
5 April 2008, 19:14
Pinkytje en Nes: ik duim mee voor jullie allebei!!

pinkytje
6 April 2008, 12:53
nes,ik gun het zo iedereen van harte,ik kan er goed over praten met mijn vriend,hij hoopt het ook echt hoor,
wat jij voelde nes heb ik ook al gevoeld,wie weet hebben we allebei prijs he :) zou wel leuk zijn
ik heb ook al en dag of 5 pijn aan mijn hoofd,eerst lichtjes en dan bartsend ,vandaag gaat het precies wat beter,
gisterenavond brandend maagzuur gehad (jakkes) en die pijn aan je eierstok heb ik ook regelmatig,hoop het ook hoor dat het de innesteling is
vrijdagnacht had ik het gevoel dat ik mijn maandstonden moest hebben,telkens gaan plassen om te zien of het zo was,(telkens)met een klein hartje,gelukkig was het niet zo,maar kan nog komen natuurlijk,ik probeer me er niet zo veel op te fixeren maar is toch moeilijk hoor,dat weten jullie waarschijnlijk ook wel,ben zo bang om diep teleurgesteld te zijn,mijn vriend zegt dan dat hij me zou steunen maar volgende maand beter...
wij volgenden de gouden regel,om de 2 dagen ,ik neem ondertussen ook al foliumzuur en ijzer,
veel succes iedereen en hou ons op de hoogt he :)
groetjes xxx

jessy
6 April 2008, 13:53
heeft er iemand al redelijk veel ontstekingen en infecties gehad? zo ja laat iets weten zou er eens willen over praten met iemand aangezien de dokters om den duur niet meer weten wat er gaande is misschien kunnen we elkaar eens helpen... thanks jessy!

snoezel
6 April 2008, 18:21
jessy ik kan er zelf niet over meespreken maar mijn zus heeft hier een hele tijd veel last van gehad.
toen ze een ander lief had is het gebeterd. blijkbaar lag het aan zijn sperma, stel je voor! achteraf gezien konden ze daar wel iets aan doen hoor...

Nes
6 April 2008, 18:55
Hey, allemaal,

vraagje?

Toen ik vandeweek verkeerschap had met mijn man verloor ik een beetje (zoals) witverlies maar dan roos van kleur. Vandaag had ik hetzelfde met naar het toilet te gaan. Wat zou dat kunnen zijn? Mijn regels zijn namelijk maar voor vrijdag en mijn eisprong heb ik al gehad.
Weet iemand het?

Grts
Nes

pinkytje
6 April 2008, 20:01
hoi nes,kan zijn dat jullie wat te geweldig gevreeen hebben ,of je kan zwanger zijn en dat je ietwat wit-bloedverlies hebt door de innesteling...
grts pinky

juffie
6 April 2008, 22:35
Hallo dames,

mijn lichaam slaat op hol. Ik voel zoveel rare dingen , mijn buik is enorm opgezwollen , mijn borsten zijn zeer gevoelig. Ik moet veel naar de wc en heb krampen onderaan mijn buik. Ik moet mijn regels pas krijgen binnen twee weken . Ik voel me zo opgeblazen en dik . Kan dat mijn lichaam zijn dat reageert op het stoppen met de pil?

groetjes juffie

kingka
6 April 2008, 22:48
ja hoor, juffie
ontpillen noemen ze dat :s
helemaal niet zo leuk maar je lichaam doet het nu alleen.
dit kan enkele ronde's duren hoor.
t spijtige is dat al die symtomen zo op zwangerschapssymtomen lijken hé.

groetjes
snoezel

juffie
6 April 2008, 23:38
amai niet , echt niet leuk neen . Je denkt direct dat het raak is he ,maar dat zou wel snel zijn .
Hoop dat ik zo nie te lang moet rondlopen . Pieker me gek de ganse dag , moet echt proberen van me af te zetten .

Merci

juffie

pinkytje
7 April 2008, 13:04
hoikes
moet vandaag normaal mijn maandstonden hebben(hoop van niet natuurlijk) ik heb het gevoel dat ze misschien wel zullen doorkomen
maar is precies een ander soort pijn ...ofwel denk ik dat maar?raar toch he dat zwanger proberen te worden
dat ontpillen en zwangerschapssymptomen trekken zo goed op elkaar dat ik eigenlijk niet week of het zo zal zijn of dat het gewoon is
van te stoppen met de pil,wij volgden in ieder geval de gouden regel,hog wat hoop ik het zo
soms denk ik van ja tes prijs,ik voel het en dan denk ik soms ma nee pinky je bent niet zwanger je bent gewoon aan het ontpillen
in ieder geval weer superslecht en zelfs bijna niet geslapen,voel me weer een wrak vandaag!en in niets geen zin!
dat we maar allen snel zwanger raken he,dat we minder zorgen hebben en we minder bezig zijn met zwanger worden
ik vind dit in ieder geval heel lastig en stresserend dat "wachten"
hoe voel jij je vandaag nes?
grts xx

pinkytje
7 April 2008, 13:08
je eisprong begint 14dagen na de eerste dag van je maandstonden
je kunt je eisprong ook uitrekenen hier op de site...
tip:vrij om de 2dagen dan kun je hem gewoon niet mislopen :)
grts xx pinky
succes
Hallo,

ik ben 31 jaar en net gestopt met de pil. Ik hunker al jaren naar een kindje, maar mijn vriend is er nu pas klaar voor.
Ik heb gevoelens van angst en twijfel , dat het niet zal lukken .
Maar ik heb nu steken in mijn zij , links en rechts, zou dat mijn eisprong kunnen zijn?
Moet mijn regels pas krijgen binnen 14 dagen .
Wanneer ben in dan precies vruchtbaar, is het al te laat als ik de steken voel?

groetjes juffie

snoezel
7 April 2008, 14:27
en eens je zwanger bent begin je daar op teveel na te denken :)
k heb nog niks gevoeld vandaag, ai, k ben precies minder ziek dan gisteren, zou alles wel in orde zijn, wat als er iets mis is met ons kindje. dus ja, vanaf dat je probeert zwanger te worden begin je te denken, te piekeren en ik denk dat dat nooit meer over gaat :) wat een moeder lijden kan zei mijn ma altijd :)

Nes
7 April 2008, 15:55
Hoikes,

Hey pinkytje,

Ik hoop voor jou dat je zwanger bent!!! Ik moet ze normaal vrijdag krijgen. Ik versta heel goed wat je meemaakt!

Ik heb eergisteren een nachtmerrie gehad, wel redelijk erg. Maar dan denk ik, het zal wel weer door die horror film zijn de nacht ervoor. (Hoewel ik daar eigenlijk nooit over droom.) Hoofdpijn en rugpijn zijn over. Dus nu begin ik te denken, zou het niet gewoon door verkeerd te slapen zijn of inbeeldingen? Of ontpillen? Hoewel, duurt dat 5 maand? Ik heb dat de vorige maanden toch niet gevoeld of lette ik er toen nog niet op? Ik weet het om den duur niet meer.
Gisteren voor de tv, ik keek naar mijn man en begon eraan te denken. Ik dacht weer, als het nu weer niet zo is. Ik moest me inhouden of ik zou beginnen wenen hebben. Probeer er ook niet aan te denken, maar dat lukt absoluut niet.
Ik hoop juist dat ik geen problemen zal hebben om zwanger te worden, want da spookt ook soms door m'n hoofd. Want zoals ik hoor, bij de meeste is da toch rond de 3 maand ofzo.
Ik weet het soms niet meer. En mijn man denkt dat we het misschien meer moeten doen rond de periode van mijn eisprong.

En als het dan zo is, zal het wel weer iets anders zijn zoals snoezel zegt.

Grts Nes.

Hou me op de hoogte pinkytje!

Nes
7 April 2008, 15:59
Ja, snoezel,
ik wou dat ik je raad kon geven, maar helaas heb ik nog geen ervaring daarmee. Spijtig helaas.:(
Ik zou me niet teveel zorgen maken. Maarja makkelijk gezegd he. Ik duim alvast voor jou.
grts Nes

pinkytje
7 April 2008, 18:50
(zucht) denk dat mijn maandstonden gaan doorkomen :(
heb zo een gevoel,en daajuist wat slijm toen ik naar toilet ging dus ik denk dat we onze droom nog een maandje zullen moeten laten wachten :(
me very unhappy today...

pinkytje
7 April 2008, 19:00
ja mijn rug en hoofdpijn zijn ook over,ik begrijp wat je bedoeld,ik zal ook weer ontgoochelt en teleurgesteld zijn en telkens een maand wachten en nerveus lopen
om weer te zien of je maandstonden doorkomen
vind dit alles erg stresserend en het huilen staat me ook dichtbij...
ik heb al gehoord dat de meesten ongeveer een jaar moet proberen
dit valt me toch zwaar
het ergste is,dit weekend had ik echt het gevoel dat ik zwanger was ik wist het zeker,we hadden gaan winkelen en heb mij natuurlijk laten gaan aan babykleding he voel me zo dom echt waar (pinkt traantje weg)
ik probeer me sterk te houden tegenover mijn vriend maar dat is nogal moeilijk
hij hoop er ook echt op en wil hem niet teleurstellen,zwanger worden is zwaar en hard,wat er bij mij niet in gaat is;jonge meisjes van 14jaar en mensen die per ongeluk zwanger geraken hebben dandirect prijs ookal willen ze dat niet,en mensen die kindjes op de wereld brengen en er niet voor kunnen/willen zorgen
die raken onmiddellijk zwanger.ik begrijp da niet,erin blijven geloven zeggen ze dan,dan denk ik,jullie hebben praten,jullie hebben een gelukkig gezinnetje!
erg van me om dit te zeggen maar tis toch waar he
grts

Hoikes,

Hey pinkytje,

Ik hoop voor jou dat je zwanger bent!!! Ik moet ze normaal vrijdag krijgen. Ik versta heel goed wat je meemaakt!

Ik heb eergisteren een nachtmerrie gehad, wel redelijk erg. Maar dan denk ik, het zal wel weer door die horror film zijn de nacht ervoor. (Hoewel ik daar eigenlijk nooit over droom.) Hoofdpijn en rugpijn zijn over. Dus nu begin ik te denken, zou het niet gewoon door verkeerd te slapen zijn of inbeeldingen? Of ontpillen? Hoewel, duurt dat 5 maand? Ik heb dat de vorige maanden toch niet gevoeld of lette ik er toen nog niet op? Ik weet het om den duur niet meer.
Gisteren voor de tv, ik keek naar mijn man en begon eraan te denken. Ik dacht weer, als het nu weer niet zo is. Ik moest me inhouden of ik zou beginnen wenen hebben. Probeer er ook niet aan te denken, maar dat lukt absoluut niet.
Ik hoop juist dat ik geen problemen zal hebben om zwanger te worden, want da spookt ook soms door m'n hoofd. Want zoals ik hoor, bij de meeste is da toch rond de 3 maand ofzo.
Ik weet het soms niet meer. En mijn man denkt dat we het misschien meer moeten doen rond de periode van mijn eisprong.

En als het dan zo is, zal het wel weer iets anders zijn zoals snoezel zegt.

Grts Nes.

Hou me op de hoogte pinkytje!

Nes
7 April 2008, 19:23
Hey pinkytje,

Ik heb al gehoord dat je wat slijm kunt verliezen de dag dat je normaal je regels moet krijgen. Dat moet roos zijn, geen rood. Dus wacht nog even af om te treuren tot ze echt goed doorkomen. Ik hoop dat je nog kans hebt om zwanger te zijn.

Ja, een jaar is wel lang he!!! En als we nu eens iets doen, zal ik altijd wel dikke buiken tegenkomen. Erg.

De wereld zit soms niet eerlijk in elkaar.

Allersinds nog duimen.

Ik nog 4 dagen. Ben benieuwd, maar zal weer niets zijn, maar hoop toch van wel. Durf niets meer te zeggen.

Grts.
Nes

snoezel
7 April 2008, 19:45
ai pinkytje,

maar zolang ze er nog niet zijn is er hoop hé!
je geduld zal echt waar beloond worden...
ik blijf duimen
en ook voor jou nes

snoezel

pinkytje
7 April 2008, 22:29
nes,ik kruis mijn vingers hoor voor je!:)
elke vrouw verdient dit,echt ik zou moeten weten dat ik zwanger ben ik spring een gat in de lucht!dat gevoel van mijn maandstonden krijgen is nu precies weer minder,ik probeer me erg niet te druk in te maken maar ik heb echt niet veel geduld en hoop het zo erg dat we zwanger zullen zijn
spannend maar ook zenuwslopend,hou me op de hoogte e,wens het je van harte :)
snoezel,heb jij ook het gevoel gehad dat je je regels zou krijgen als je zwanger was?ik heb dit namelijk al veel horen zeggen dat dat kan ook al ben je zwanger,dan verlies je wel natuurlijk geen bloed
wat ik wel heb vandaag is zowa pijn en iets da precies trekt in mijn eierstok?kan dit?groetjes xx

Nes
7 April 2008, 22:47
Pinkytje,

Ik wens het je van harte!!! Ik zal duimen. Meer kan ik niet doen. En ik heb de zelfde karaktertrek of jou, geen geduld hebben.
Ik zal mijn vingers kruisen.

Ik vind da forum echt tof. Geeft eigenlijk wel een soort band. En kijk er altijd naar uit of er geen berichtjes opstaan.

grts. Nes

pinkytje
7 April 2008, 23:10
hehe ik ben ook zo,vind dit fantastisch dat deze bestaat,en we delen allemaal dezelfde gevoelens hier op het forum
van waar ergens ben jij?ik ben van west vlaanderen
groetjes en niet opgeven he,ook al is dit soms moeilijk
ik kan het ook niet laten van te kijken op het forum om te zien of er iemand iets geschreven heeft
xx

snoezel
7 April 2008, 23:15
hey pinky'tje,

ja, had wel het gevoel dat ik toen mijn maandstonden moest krijgen ja... daarna heeft dat toch nog een week een half of zo geduurd.
ik hoop het echt voor jou!!!

dikke duimen!!!
snoezel

Nes
8 April 2008, 16:47
hehe,

Ik ben van brabant.

Vandaag voelt mijn buik een beetje raar, kan het niet echt omschrijven. Zien wel. Mogen daar niet op ingaan als snoezel dat ook voelde toen. Maar ben wel benieuwd, zou het al willen weten. Maar is wat vroeg om te testen he.

En pinkytje, hoe zit het met jou?

Grts Nes

snoezel
8 April 2008, 17:39
ik heb twee dagen voor nod (maandstonden) getest. ik dacht dat ik ze al moest gehad hebben maar blijkbaar had ik een latere eisprong gehad.
en mijn tweede streep ging niet helemaal tot onderaan. had al veel gelezen dat een lichte streep ook een streep was maar nog nooit van een halve streep :) dus ja, je bent beter dat je iets langer wacht... maar ja, wie heeft daar nu geduld voor hé :)

juffie
8 April 2008, 21:26
hallo ladies,
ik zou eens willen vragen als iemand weet vanaf wanneer je kan voelen dat je zwanger bent? Is dat pas zo vanaf het moment dat je je regels moest krijgen of is dat vanaf na de eisprong? Vanaf wanneer krijg je de symptomen?

Greetz juffie

Nes
8 April 2008, 22:47
Hey snoezel, ik heb eens een vraagje over die latere eisprong. Ik zou je gedacht eens willen.

Als ik mijn eisprong heb verlies ik normaal (als ik naar het toilet ga, anders niet) helder rood bloed. Mijn gyne heeft me bevestigd dat dat mijn eisprong was omdat ik die dag juist bij haar was. Normaal heb ik geen pijn aan mijn eistok daardoor.
Dees maand heb ik eigenlijk geen bloed verloren, juist een beetje bruin op de dag dat ik normaal mij eisprong heb. Ongeveer een week later heb ik wel een dag of twee steken/krampen gehad terhoogte van mijn ene eistok. De eerste dag eigenlijk wel enorm, liep met momenten gebogen omdat dat minder pijn deed.

Wat denk jij daarvan?

En hoe is het met jouw spookje?

Grts Nes.

pinkytje
8 April 2008, 22:55
heykes iedereen
nes kweet het niet precies of ik mijn maandstonden moet krijgen
maar minder pijnlijk dan anders,zou willen testen maar ja,zal nie veel zin hebben zeker ben pas 1 dag overtijd en denk wel dak ze ga krijgen,heb een voorgevoel:(
alle zal men vingers kruisen voor jullie allemaal hoor
lieve groetjes xx
pinky

Nes
8 April 2008, 23:03
Hey pinkytje,

bedankt om vingers te kruisen, ik zal aan jou denken.

Ja, een dag is idd wel wat vroeg, ik zou een dag of 3 wachten.

x

pinkytje
9 April 2008, 08:36
hoi nes,
mijn regels zijn blijkbaar nog niet doorgekomen :)
misschien is er nog hoop???
ik weet niet meer wat te denken ,is misschien mijn cyclus?
xx

snoezel
9 April 2008, 11:28
pinkytje,
het word wel echt spannend hé!

nes,
ik had de twee rondes voor ik zwanger was allerlei symtomen. vooral door het ontpillen. ronde drie was eigenlijk de eerste ronde dat ik niet zoveel voelde dus dacht ik: nu doet mijn lichaam het alleen maar k zal nog niet prijs hebben.
ik denk dat je alleen maar kan afwachten.

juffie,
dit is echt bij iedereen anders. er zijn mensen die zeggen dat ze de bevruchting gevoeld hebben. ik voelde niks, zelf niet na dat ik getest had, enkel zo wat maandstonden pijn. het enige dat veranderd was waren mijn borsten. maar er zijn vrouwen die vanaf hun eisprong voelen dat ze zwanger zijn. iedereen zit anders in elkaar hé!

ik duim voor jullie allemaal hoor
wij mogen vanavond om de 20 weken echo. ben nieuwsgierig maar toch ook een beetje bang. vandaag controleren ze of alles in orde is met de orgaantjes, of het kindje geen hazelipje heeft...

xjes
snoezel

Nes
9 April 2008, 14:12
hallo

Pinkytje, spannend, hou me op de hoogte. Denk wel dat je prijs kunt hebben.

Snoezel, hou ons op de hoogte. Spannend wel.

Duim voor jullie bijden.

Ik heb slechter nieuws denk ik. Moet vrijdag mijn regels krijgen, maar heb vandaag beetje bloed verloren tijdens naar het toilet gaan, niet in slip. Denk dat ik niet zwanger zal zijn. Snif, :( Word het beu, gaan 6de ronde in.

Grts nes

pinkytje
9 April 2008, 16:05
gggrrr ik word zot:)
regels nog niet doorgekomen,enkel redelijk veel vochtverlies
hopelijk zijn we zwanger
tenminste als mijn regels uitblijven
grts

snoezel
9 April 2008, 17:07
pinkytje,
verlos ons allen uit ons lijden en doe een test :)
wij blijven duimen!

Nes
9 April 2008, 17:56
Ja, pinkytje,

doen die test!!!!

Dan ben je zelf ook meer op je gemak. :)

Duim voor je.

nes

rienemieke
9 April 2008, 20:28
pinky'tje doe inderdaad die test, veel beter voor jezelf ook maar wij zijn ook heel nieuwsgierig!

pinkytje
9 April 2008, 21:00
hallokes lieve mensjes :)
nog steeds geen tekenen van maandstonden :d
el wat ik heb is een opgezwollen buik,en zo een ambetant gevoel in de buik,zoals de maandstonden gaan doorkomen maar niet zo pijnlijk
misschien ben ik gewoon over tijd door ik nog maar een maand gestopt ben met de pil,dat ik een langere cyclus heb.ik zal zien,doe misschien morgen een test,ik laat jullie het weten hoor ;) maar ben zo bang dat het niets zal zijn he,beetje nerveus om de test te doen eigenlijk ...
en kzie et al gebeuren dat als ik de test doe,die negatief is en de dag erna mijn regels krijg,kijk,als ik morgen nog geen gevoel heb dat ze gaan doorkomen doe ik een test,beloofd! hoop gewoon niet ontgoochelt te worden!alhoewel de opgezette buik,dat rare gevoel en zo veel vocht-en witverlies...
we hopen het zo!ik hou jullie op de hoogte!en tot morgen heeeeeee ;)
xxx pinky,zeg,houden jullie me ook op de hoogte he van jullie gevoelens en zo
byebyekes :)