PDA

Volledige versie bekijken : eerste symptomen?

Sylke
2 April 2009, 14:48
Dames,

vanaf wanneer kan je voelen dat je zwanger bent?
Ik zal het mij waarschijnlijk wel allemaal inbeelden maar ik voel me de laatste dagen anders dan anders, ik heb ook last van wat bruinverlies, alé lichtrose precies bloed, men benen voelen precies 100kg en tintelen en ik voel vanalles in men buik + kan ver niet eten en ben ongemakkelijk.
Ik dacht eerst dat men lichaam zich aan het aanpassen is door het ontpillen want ben nog maar gestopt vorige maand en ik heb ook nog maar juist men eisprong gehad dus kunnen dit eigenlijk wel symptomen van een zwangerschap zijn???
En stel nu dat het zo is, moet ik wachten tot men NOD om te testen of kan dit nu al?
Sorry voor men domme vragen ze maar ik denk wel dat ik hier terecht kan daarvoor :-)

groetjes,Sylke

bejes
2 April 2009, 14:53
Hallo
Normaal is het nog te vroeg om iets te voelen en het kan wel iets te maken hebben met dat je nog maar pas gestopt bent met je pil dan is het niet zeker dat je eisprong 2dagen geleden was die kan al vroeger geweest zijn of die moet nog komen ik had na het stoppen van mijn pil een cyclus van 32dagen en de 2de maand waren het maar 24dagen bij jou zal nog wat zoeken zijn of je werkelijk wel regelmatig bent. Je kan met een hele gevoelige zwangerschaptest 4dagen voor u NOD testen. Groetjes

Bo
2 April 2009, 16:05
Hi Sylke,
Hou er rekening mee dat je lichaam nog moet ontpillen, iets wat bij de meesten onder ons gebeurd.
Als ik naar je ticker kijk, kan het een beetje vanalles zijn. Het kunnen je ms zijn die vroeger dan anders doorkomen (omdat je ook al bruinverlies hebt), het kan je eisprong zijn, en een waterkansje dat het een innesteling is ;) Maar dat denk ik niet, want de innesteling gebeurt zo'n 9 a 10 dagen na de eisprong, en dan zou je eisprong op dag 7 ongeveer geweest zijn. Nu, alles kan, maar ik zou me er op dit moment nog niet te druk om maken. Geef je lichaam eerst even de kans om op adem te komen, en die rommel uit je lijf te laten komen. Je zal zien dat je cyclus na een tijd wat regelmatiger begint te lopen (bij de meesten toch, bij mij ook niet ;) ) en dan is het makkelijker om te tellen.
In elk geval veel succes!
X

Sylke
2 April 2009, 16:15
De kans is idd heel klein dat het al prijs zo zijn hé.
En op den duur voel je dingen die er niet zijn denk ik. Ik moet men lichaam idd eerst op zen plooi laten komen en alles zen tijd geven.
Volgende week ga ik bij de gynaecoloog op jaarlijkse controle en die zal me dan ook wel kunnen zeggen of alles daar ok is en klaar voor een babytje hé.
Het is toch nog al wat hé wat zo'n verlangen naar een kindje met je doet!
Bedankt voor de reacties!