Volledige versie bekijken : Frustratie
Laurence
28 March 2009, 10:41
Hey ladies,
Hier weet ik het weer even niet.
Ik heb mijn eisprong gehad op 22 maart.
Dus normaalgezien moet ik mijn nod hebben rond 5 april.
Gisteren heb ik helder bloed verloren, niet heel veel, maar toch.
Gisterenmiddag niets meer, maar deze ochtend terug een bruin bloed verlies, enkel bij het afvegen.
Wat wil dit zeggen???
Maandag ga ik naar de gyné bellen, want het begint hier echt mijn voeten uit te hangen.
Die onregelmatige cyclussen, gewoon om gek van te worden.
En dan nog eens de frustratie dat het maar niet wil lukken, dat komt er dan ook nog eens bij.
En dan iedereen in de omgeving die zich vragen begint te stellen of we al opnieuw aan het proberen zijn? Gewoon om gek van te worden allemaal!!!!!!!!
Fieke
28 March 2009, 11:37
hey laurence,
begrijpelijk dat je daardoor gefrustreerd raakt hoor!
Ik ken dat!
Ik kan enkel zeggen, wat andere mensen zeggen en/of denken,
gewoon negeren!
Ik ging vroeger ook altijd in discussie maar ik werd er zo slecht van,
dat ik zoiets had van foert!!!!!
Krijg je geen medicatie om je cyclus een beetje te regelen?
Dan krijg je er toch een beter zicht op?
Of gebruik je al medicatie?
Ik zou ook eens naar de gyn bellen, en het allemaal nog eens uitleggen!
En desnoods, ik had ook zo een gyn van we zien wel...
Ben veranderd, en alles is in een stroomversnelling geraakt!
hey laurence,
heb je nog steeds bruinverlies? zijn je ms er volledig doorgekomen?
wat anderen denken moet je proberen aan je voorbij te laten gaan.ik weet dat het niet gemakkelijk is maar voor je eigen goed moet je dat van je afzetten.
je zorgen maken is niet goed als je probeert zwanger te raken.
ik heb ook een onregelmatige cyclus.ik ben 8 dagen overtijd, heb vorige week zondag test gedaan en was negatief.
sindsdien durf ik niet meer testen. ik hoop dat het snel lukt voor jou, en een bezoek aan de gyne is idd een goed idee.
die bekijkt jou situatie en bekijkt wat er aan veranderd kan worden.een oplossing voor jou probleem zal een opluchting zijn.zeker doen dus.
xxx
kyanoke
29 March 2009, 09:56
had je vooraf betrekking gehad en daarmee het bloedverlies te verklaren? want da heb ik verleden week ook voorgehad. ik zit op hetzelfde tijdstip als u. ben benieuwd nu want verleden maand maar een cyclus van 23 dagen gehad.
charythepooh
29 March 2009, 11:03
hoi laurence!
ik zie dat je ook in ronde 7 zit! join my club!
ik heb ook een erg lange cuclus van 42 dagen! (kon zelfs maar tot 41 gaan in mijn ticker!!)
ik weet wat het is!
wijzelf hebben het al zo moeilijk met het wachten en het gokken of ze wel weer gaan komen of niet, en dan legt de omgeving er een soort van druk extra op, met constant te vragen ook!
bij mij sinds wij proberen, zijn er hier al 6 die komen zeggen zijn dat ze zwanger zijn! waaronder mijn zus en mijn beste vriendin en mijn buurvrouw! dus overal waar ik kijk is er wel een zwanger!
ik kom daar zo zot van e!
ik kan alleen maar hopen dat wij ook een geluk gaan hebben!
van je bloedverlies, ik heb dit ook nog voorgehad, maar dat was idd ook door t klussen!
groetjes, sterkte en succes!!!
Laurence
30 March 2009, 07:46
Het bloedverlies kwam niet door het klussen.
Sinds vrijdag heb ik niets meer gahad. Enkel gisterenavond net voor het slapen gaan had ik terug bloedverlies met bloedklonters. En deze ochtend terug niets. Ik heb verschikkelijk veel buikpijn, echt om gek van te worden.
Mijn maandstonden zijn het dus niet echt, want het komt een beetje, en dan gaat het terug weg.
Straks naar de gyné bellen om te kijken wat hij zegt.
Laurence
30 March 2009, 16:34
Ik heb naar de gyné gebeld, ik mag donderdag langsgaan.
Normaal gezien mocht ik deze middag al langsgaan. maar ik kon niet weg op mijn werk. :(
Kheb eigenlijk wel een pracht van een gyné, telkens ik bel, mag ik bijna onmiddelijk gaan. Ma ja, hij kent mij goed hé :)
poepie
30 March 2009, 17:48
ik begrijp je frustraties; ik hoop dat je goed nieuws krijgt
groetjes xxx
hey
Frustraties, spreek er niet van, ik loop ook zo de laatste tijd...
Ben nu al 2 -dagen overtijd, maar reken er niet teveel op, want als ik men dagen telt variëren die tussen 24 en 28 dagen. Sinds december is het constant 24 dagen geweest, dus hoop ik wel een beetje dat ik eindelijk prijs heb want elke maand eindigt het met tranen en frustraties als ik men Ms krijg.
ps: ben ronde 3 van jaar 2009, ben sinds december 2007 gestopt met de pil...
succes aan allemaal hé !!!! :-)
groetjes ad
sunshine
31 March 2009, 15:34
Niet opgeven, was ook begonnen december 2007 ;)
ilseken
31 March 2009, 16:21
ho,
als ik dat hoor...van 2007 gestopt. Dat je dan frustaties hebt begrijp ik wel. maar je ziet hé sunshine heeft ook lang geprobeerd en ze is deze maand zwanger. Dus de hoop niet opgeven!!!
dikke knuffel
ilse
hey sunshine, mss is maart 2009 een goeie vruchtbare maand voor de die die met de pil gestopt zijn in dec. 2007.... Blijven hopen en positief denken....
xxx
sunshine
31 March 2009, 16:50
Ik duim in elk geval :)
kastaar
31 March 2009, 18:46
Over frustratie kan ik wel alles zeggen na 57 rondes... :-( (laatste pil-strip genomen 4 jaar en 4 maand terug)
NOD is vrijdag en ik ben zo benieuwd, meer dan anders maar toch minder mee bezig geweeest. Geen symptomen dus we zien wel hé!
Hoop doet leven :-)
xxx kastaar
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.