PDA

Volledige versie bekijken : Veranderen van Gyné.

mammiii
25 March 2009, 11:16
Hey allemaal!

Ik heb een vraagje :) .
Ik zou dolgraag willen veranderen van Gyné, want ik had hier al eens verteld dat het niet één van de liefste mens ter wereld is.
En ik heb al iemand anders op het oog, Mr. Shockaert van AZ-St.Lucas, heb enorm goeie dingen gehoord van diej mens.
En ik ben dan nog es teweten gekomen dat hij me op de wereld heeft gebracht.( weet niet hoe ik het anders moet formuleren :D).
Je krijgt zelfs een echo-video mee enzo, bij mij GYné , amai die heeft dr nog nooit van gesproken. Nix ,:s tzou enorm leuk zijn moest ik die eens kunnen
hebben. Is dat kostelijk?
En ook, is het niet te laat om te veranderen? Sommige zeggen van wel , wat denken jullie?

Xxliefs

Miek
25 March 2009, 13:11
God, te laat... je bent nog niet bevallen hé! :lol:

Ik denk dat je best heel duidelijk bent tegen de andere gyn waarom je wil veranderen en hoe je zwangerschap tot nu toe gelopen is. Neem ook je echo's mee en je zwangerschapsboekje dan kan ie alles mee volgen.
Ik denk dat je tijdens je bevalling echt bij iemand moet zijn waar je op je gemak mee bent en waar je vertrouwen in hebt. En nu je tegen het einde loopt ga je toch nog vaak op controle, dus kan je de nieuwe gyn nog wel leren kennen.

Ik heb nu niet echt een heel persoonlijke band met m'n gyn omdat ik die ook pas kende toen ik zwanger werd en haar nog maar 3 keer gezien heb. Dus waarom dan niet veranderen?

Die video-echo; kan ik je niet mee helpen. M'n vroedrvouw maakt mijn echo's met een ietwat ouder apparaat. Voor de belangrijke echo's ga ik naar de gyn, maar dat zijn ook gewone 2-d echo's. Ik heb niet echt behoefte aan nog een andere echo (tot nu toe!)

Bo
25 March 2009, 13:25
Ik ben van mening dat je je 100% op je gemak moet voelen bij je gyn. Als je dat niet hebt, zou ik dus ook veranderen.
Zoals Miek zegt, je hebt nog verschillende controles te gaan, dus ik denk dat je elkaar nog voldoende kan leren kennen dan, als je verandert.
Wel zou ik duidelijk communiceren met iedereen.

Ik ben net veranderd van gyn voor mijn zwangerschap, en ik heb nog geen seconde spijt ervan.
Succes!
X

lady bug
25 March 2009, 14:44
ik denk dat het nooit te laat is om nog van gyne te veranderen. vanaf het moment dat er bij ons kindje schisis is ontdekt heb ik besloten om in Leuven te bevallen ipv in Dendermonde. ik ben daarna nog een paar keer naar mijn eigen gyne geweest en vanaf week 32 ga ik naar de gyne in Leuven en niet meer naar mijn vaste gyne. het enige wat je wel moet vragen aan je "oude" gyne, is dat hij je dossier overmaakt aan de nieuwe. dan is deze ook direct van alles op de hoogte

mammiii
25 March 2009, 15:28
Gaan ze dan niet vreemd doen als ik verander? je kent da wel eh, enorm achterdochtig doen dan.
Mja kzal dan es bellen. Hopelijk doen ze niet vreemd :D . xx

Miek
25 March 2009, 15:35
Moet jij je toch niet aantrekken? Je legt gewoon uit aan je nieuwe gyn dat het persoonlijk niet klikte bij je vorige gyn. En als de huidige moeilijk gaat doen stap je gewoon op!