Volledige versie bekijken : Problemen met de website
kingka
17 March 2008, 20:25
Door een upgrade op de server zijn er enkele problemen ontstaan op babyplaza.be, intussen zouden deze opgelost moeten zijn. Gelieve een bericht na te laten indien u toch nog problemen zou ondervinden bij het gebruik van de website.
Avellana
28 August 2008, 10:15
hai
ik heb blijkbaar wat problemen met in- en uitloggen.
soms als ik wil inloggen lukt het van de 1e keer, soms moet ik 2x inloggen voor ik werkelijk ingelogd ben.
hetzelfde probleem met uitloggen, soms moet ik meerdere keren op het knopje 'uitloggen' klikken en blijf ik ingelogd, andere keren lukt het van de eerste keer.
ligt het aan mij? :)
kingka
30 August 2008, 16:46
Hallo Avellana,
Snoezel en ik hebben dat probleem nog niet gehad.
Wat gebeurt er als het inloggen mislukt? Normaal als je je paswoord hebt ingegeven dan komt er eerst een scherm met
"Inloggen is gelukt... bezig met omleiden". Krijg je dit scherm ook als het mislukt?
groetjes,
kingka
Avellana
1 September 2008, 11:30
het inloggen lukt nu meteen, ik krijg het scherm
"Inloggen is gelukt... bezig met omleiden"
ook toen het inloggen niet meteen lukte zag ik wel dat scherm.
uitloggen lukt nog steeds niet elke keer meteen,
ook hier krijg ik telkens het scherm
"uitloggen... bezig met omleiden" maar als het omleiden gedaan is ben ik nog steeds ingelogd.
groetjes!
kingka
2 September 2008, 18:40
kijk misschien eens in je profiel, onder "Privacy" of "Sla mijn gebruikersnaam en wachtwoord tussen twee bezoeken op." afgevinkt staat
groetjes,
kingka
Avellana
3 September 2008, 10:56
het staat afgevinkt
maar aangezien ik meestal op het werk inlog, laat ik dit beter zo?
kingka
3 September 2008, 19:44
Ja hoor, laat die optie best afgevinkt.
Afhankelijk van de instellingen van je webbrowser (Internet Explorer of Firefox) kan het zijn dat deze zelf het paswoord onthoudt.
lady bug
10 October 2008, 14:20
een vraagje: het zal aan mij liggen mss, maar wanneer je te snel achter elkaar iets post op het forum krijg je de mededeling dat er minstens 60 sec tussen de verschillende posts moet zitten.
kan dit aangepast worden? of moet ik wa trager leren typen en antwoorden? :)
kingka
10 October 2008, 21:57
Hallo Lady Bug, dit is 60 seconden om spamming te voorkomen. Het is een veiligheid om te voorkomen dat ons forum het doelwit wordt van spam robots of een aanval om de site plat te leggen.
Je kan wel heel snel lezen en typen :D
Stemar
28 October 2008, 15:49
Hoi, ik heb een probleempje met gelezen berichten, die blijven ongelezen staan
Kimmy
28 October 2008, 16:00
pas als je de volgende keer inlogt worden die als ongelezen gemarkeerd!
groetjes,
Kimmy
Stemar
28 October 2008, 16:01
Dankjewel voor het snelle antwoord :)
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.