PDA

Volledige versie bekijken : Bijna si..

mammiii
15 March 2009, 19:02
Hoi lieve mensjes :D..

Het is aan het naderen si, voor mij nog 7 weken ongeveer. (vroeger he)
Pff stress dak heb ,is ni normaal.
Gewoon die grote schrik, voor alles (bevalling het meest).
Kben al soms zo bang van een kindje vast te nemen, aleja met 't gedacht die te laten vallen.
En al hopent dak een goede mama zal zijn, zal zeker mijn best doen.
Khoor zoveel verhalen over iedere bevalling, wa dage soms hoort amai.:/ ..Pfieuuw.
En nu ben ik ook teweten gekomen dat ik kleiner geschapen ben dusja,keb al zo'n voorgevoel dat die ontsluiting niet rap zal gaan.
Ohh..Hopelijk kan ik alles goed verdragen, en zal ik geen klein kind zijn.
Mijn pijngrens is maar laagskes...Ik zou mij natuurlijk bewijzen moest ik alles zonder verdoving doen.
Aleja ,,voor mijn familie dan :S. Want veel heb ik niet aan ze.
Ze zien mij altijd als de bleiter enzo, iemand die nix kan verdragen. Mr das ni altijd waar,heb gwn altijd schrik.
Dat heeft beetje te maken met mijn zelfvertrouwen, heb er niet veel. En is ook vr mij soms moeilijk om die op te peppen.
Maarja iedere bevalling is anders, en zoals iedereen hoop ik dat het makkelijk zal worden.

Xx veel liefs :)

mini
15 March 2009, 19:19
Hey mammii, zoals je zegt, iedere bevalling is anders... Als je een bevalling hebt van 12u of één van 4uur...
'k Denk dat er een fameus verschil is ;)
Dan gaat niemand je scheef bekijken als je een verdoving neemt... en trouwens niemand voelt wat jij op die moment voelt hé!
Niet naar die familie van je omzien (ik heb ook zo'n familie, allezja... mij zien ze ni als den bleiter, maar eerder :/ als een aanhangsel)
Zelfvertrouwen heb'k ook ni echt, heeft serieus klopke gekregen in m'n jeugd.
Maar weet op't moment dat je aan't bevallen bent dat het slechts tijdelijk is... dat je daarna jullie lieve kleine pruts in de armen kunt sluiten.
Ik wens je in ieder geval een prachtige en vlotte bevalling toe!

X

mammiii
15 March 2009, 23:51
Ik hoop het ook, en bedankt voor je oppepping, maar ja kzal het anders omschrijven.
Ik kan wel pijn verdragen maar tis da geduld eh. Kan nooit ni rap genoeg gaan.
Ik weet nog heel goed , enkele jaartjes geleden heb ik ook nog in het ziekenhuis gelegen.
En ik was zooo bang voor die bakster dat ik bekan flauw viel, ze moesten er ene insteken met een kindernaald. :/, diep inademen en keb nix gevoelt.
Da was raar, mr gebruiken ze anders geen dikkere naalden daarvoor? Kweet het echt niet. Ohh owee als ik dr in het ziekenhuis toekom.

mini
16 March 2009, 08:58
Mja... ik weet ni waarom je toen in het ziekenhuis hebt gelegen... maar ik kan je verzekeren dat je het héél anders gaat bekijken :D
Als je nu het ziekenhuis binnengaat, is het omdat je kleine spruit op deze wereld gaat zetten.
Je ongeduld, dat is iets dat je gewoon moet ondergaan :)