PDA

Volledige versie bekijken : Pil vraagje, Zwanger?????

Girlie
5 March 2008, 18:36
Hoi iedereen,

Ik heb een vraagje ivm de pil. Ik heb mijn pil 2-3 keer vergeten in de eerste week. Voor de rest heb ik ze goed ingenomen.
Nu heb ik mijn in de stopweek niet gekregen. Ik heb dan op de dag dat ik terug met de pil moest beginnen ( na de stopweek) een testje gedaan (predictor), deze was negatief.

vijf dagen na het innemen van de eerste pil van mijn nieuwe strip heb ik een klein klein beetje bloedverlies, ongeveer 3 dagen van vrijdag tot nu ( op vrijdag, maandag en dinsdag) een klein klein beetje rozig bloedverlies. Het is precies wit verlies met een beetje bloed ( sorry voor de omschrijving )

Zou ik nu mijn dan normaal gezien nu gehad hebben dus eigenlijk een weekje later door het vergeten van de pil of is dit een tussentijdsbloedingetje?

Of zou het toch kunnen dat ik zwanger ben en was het een innestelingsbloeding?

Ik heb getest toen ik 4 dagen en 6dagen overtijd was en allebei negatief, dus ik denk niet dat het kan dat ik zwanger ben..... Of is het wel nog mogelijk?

Sorry voor alle vragen
Ik weet dat alleen een dokter kan zeggen of ik zwanger ben of niet, maar ik wil gewoon jullie meningen!

Groetjes.
Link naar deze reactie

snoezel
5 March 2008, 18:55
sorry girlie,
hier kan ik je echt niet mee helpen.
dit heb ik nooit voorgehad.
een predictor is wel niet erg gevoelig (wil dus zeggen dat die maar laat aangeeft als je zwanger bent) maar na 6 dagen overtijd zou die wel al iets moeten zien.
je zou best eens langs gaan bij je huisarts. door bloed te laten trekken ga je meer weten.
mij hebben ze altijd gezegt dat de eerste week dat je je pil neemt het belangrijkste is...

laat je ons weten wat het resultaat is?
snoezel