Volledige versie bekijken : Hoe vertellen dat je opnieuw zwanger bent?
Little Bee
4 February 2012, 13:40
Hoe hebben jullie / Gaan jullie vertellen dat je opnieuw zwanger bent?
Groetjes
dorien_951
4 February 2012, 14:09
Op Victor zijn verjaardagsfeestje heb ik mijn familie op de hoogte gebracht.
Wij zijn heel erg close met elkaar daarmee. Ik had die morgen een positieve zwangerschapstest. Ik heb die gewoon laten zien. Der zijn wel wat traantjes van blijdschap gevloeid.
Mijn echtgenoot heeft tegen zijn ouders gewoon gezegd dat er bij ons nog een kindje kwam. Dit na de eerste echo. Hij had wel gevraagd om nog even te zwijgen omdat de baby eigenlijk wat klein was en you never know op 7 weken. Maar ze hadden het al aan de grote klok hangen. Mijn schoonmoeder is erger dan de storie, dag allemaal, gazet v Antwerpen, RTV, het journaal, ed bij elkaar...
Hun reactie vond ik eigenlijk niet positief, maar ben van hen niet anders gewoon. Mijn schoonvader zei iets van amai gade dat wel aankunnen en mijn schoonmoeder praatte altijd van 'Ne Volgende' en wat gaat dat weeral kosten. (precies of zij gaan arm worden als wij een kindje bij kopen). Mijn schoonzus of schoongrootouders hebben tot nu toe nog geen reactie gegeven.
tiger
4 February 2012, 14:27
Hier is de verassing een beetje in het water gevallen.
Maar toen ik de eerste keer opnieuw zwanger was hadden we wel een t-shirtje voor Jarne met als tekst 'binnenkort speel ik niet meer in mijn' en dan een afbeelding van een eendje. Het heeft wel even geduurd voor iedereen het door had :-)
Maar dat is dan spijtig genoeg een miskraam geworden, dus dat t-shirtje heb ik vlug opgeborgen en niet meer boven gehaald.
Toen ik opnieuw zwanger was wilden we het nog even verzwijgen. Na 2 weken had ik dan zogezegd opnieuw een MK (bevestigd door assistent gyne in ziekenhuis) dus dan onze ouders en broer/zus toch verteld dat ik opnieuw een MK had gehad. De week erop bij de gyne bleek ik dan toch nog steeds zwanger te zijn, maar toen was de verassing om het te vertellen er wel een beetje af :)
Inge_Sven
4 February 2012, 17:48
Wij hebben voor de ouders en de grootouders een CV gemaakt. Wel gewoon van op internet hoor.
Dit is em:
Geachte heer en mevrouw,
Naar ik vernomen heb zijn jullie nog op zoek naar een persoon voor de invulling van volgende vacature: “kleinkind”.
Bij deze ben ik dan ook zo vrij om naar deze betrekking te solliciteren.
Mijn interesses gaan vooral uit naar:
Spelen met mijn rammelaar,
wandelen,
samen liedjes zingen,
paardje rijden op opa’s knie,
naar de eendjes kijken met ons 3,
ik blijf ook eens graag logeren,
maar dan moet ge wel mijn bo’kes smeren.
Ik zoek een lieve oma en opa
met een onderscheiding op hun grootouderdiploma.
Ik zal terug iets van me laten horen
zodra ik ben geboren!
Verdere informatie omtrent mijn persoon kan u vinden in mijn CV in bijlage.
Hoogachtend,
Uw kleinkind in spe
We hebben dan een foto afgedrukt waar zo'n vraagteken op mijn buik staat en op de achterkant dan die tekst.
Eigenlijk hebben we de ouders en grootouders het aan de rest laten vertellen. Aan de vrienden hebben we het via facebook gedaan.
XxX
Koke
5 February 2012, 00:24
Amai little bee, das precies lang geleden! Hoe gaat het met jullie? Komt er een brusje aan voor Jacky?
Little Bee
5 February 2012, 07:35
@Tiger: wat spijtig te lezen dat je een MK hebt gehad .. maar een dikke proficiat met je zwangerschap nu!! Ik dacht ook aan zo een tshirt met zo een eendje. Waar heb je die gekocht?
@Koke: idd heel lang geleden. Ik had niet meer zo veel tijd om te komen en regelmatig te lezen en schrijven maar hoop nu terug wat meer te komen. We zijn aan het klussen voor een tweede! Na wat twijfels indien de timing wel goed was hebben we besloten er helemaal voor te gaan. Mijn mamahartje is er helemaal klaar voor! En jullie ook precies?
Jess
5 February 2012, 13:10
Hey little bee, wat lang geleden! hoe gaat het met jullie? En met Jacky?
Ook al een grote meid geworden zeker??
Ik denk dat als het bij ons zover is ik ook een tshirt ga laten maken, ik dacht aan; ik ben stoer (op de voorkant) en op de achterkant ... want ik word grote broer!
Little Bee
5 February 2012, 13:53
Dag Jess, het is inderdaad al lang geleden!! Met Jacky alles prima! Al een grote, flinke meid (zo noemt ze haar eigen toch ;-) )
Hoe gaat het met jou en Mathis? Denk je al stilaan aan een tweede?
oebbe
5 February 2012, 13:59
Ik heb er eentje klaar liggen om laten af te drukken als het zo ver is met:
Ik wil een dikke kus want ik word grote zus!!
boeleke2704
5 February 2012, 16:01
Ik heb al een tutje gekocht waar 'Lieve broer' op staat.
Maar ik wil ook een T-shirtje voorzien met een leuke tekst er op. :)
Little Bee
5 February 2012, 19:08
Hey boeleke, die tut is ook wel leuk. Van welk merk is die?
Ans
6 February 2012, 09:25
Het is hier nu nog niet voor de eerste maanden van toepassing, maar die t-shirt met dat eendje lijkt me echt wel super!!
Kan al niet wachten tot ik mijn kleine kabouter zo eentje mag aandoen!
Hij is nu vijf maand + nog vier maand voor we starten , tegen dat het dan zo ver is, en dan nog even wachten voor het te zeggen, dan kan onze kleine man mss net stappen.....met zijn tshirt aan! Ik zie het zo voor me!
Kan iemand zeggen waar ze deze gehaald hebben?
tiger
6 February 2012, 09:28
Ik heb de t-shirt besteld via internet, maar ben de site vergeten :o
Ans
6 February 2012, 09:30
Zal mss effe googelen, dan moet ik ook wel iets vinden zeker?
Ans
6 February 2012, 09:36
Gevonden : Babygoodies!
Voila, bij mijn favorieten gezet, zo 'verlies' ik de site niet meer!!
Is echt te gekke shirt!
Mieke
6 February 2012, 10:04
Dit is van de eerste keer (mk)
http://i1227.photobucket.com/albums/ee440/Mieke_Bruyns/IMG_8146.jpg
http://i1227.photobucket.com/albums/ee440/Mieke_Bruyns/IMG_8147.jpg
En dit is van ons 'Flupke' nu:
http://i1227.photobucket.com/albums/ee440/Mieke_Bruyns/IMG_9690.jpg
Eigenlijk had mijne man eerst een t-shirt aan met op de achterkant een zwanger manneke en vrouwke met daarop: We are pregnant. Omdat we het anders wilde doen dan de eerste keer. Dus de familie is met een andere t-shirt op de hoogte gebracht, maar heb er geen foto van. De rest heeft het mogen aflezen bij ons Kaat :-)
Mieke
6 February 2012, 10:06
De eerste komt ook van babygoodies
en de 2de van 'spreadshirt': http://www.spreadshirt.be/nl/-C59
Op de link staat de t-shirt die ik voor mijne man had besteld.
Koke
6 February 2012, 12:37
Leuke t-shirts, Mieke. Ik hoop dat wij er ook snel eentje mogen bestellen, heb de site ook alvast bewaard ;)
@little bee: ja, wij gaan er ook terug voor. We waren eigenlijk in september al begonnen, maar door klierkoorts hebben we onze plannen enkele maanden moeten uitstellen.
Mieke
6 February 2012, 12:49
Ik vind het vooral confronterend hoe hard ons Kaat verandert is op 6 maanden tijd, want meer zit er dus tussen de 2 foto's niet hè!
Ans
6 February 2012, 13:18
Super, ik kan niet wachten tot ik onze kleine man met zo'n tshirt kan zien!!
Little Bee
6 February 2012, 20:34
Ik heb een slabbetje besteld met 'binnenkort speel ik niet meer in mijn (en dan een eendje)'
Ook van babygoodies.
@Mieke: wat een leuke meid heb jij daar!! En wat een groot verschil, het lijkt wel meer dan 6 maanden. Haar lach is super!!
Nu dat onze bestelling geplaatst is kunnen we beginnen uitkijken hoe we peter en meter gaan vragen.
Bij Jacky had ik voor de peter een keukenhanddoek met "wil jij mijn peter worden" (Hij is chef) En voor de meter een reep chocolade met op de wikkel de vraag.
Nu dachten we aan een fles cava of champagne met op een gepersonaliseerde etiket. Iemand hiermee ervaring?
boeleke2704
7 February 2012, 20:27
Hey boeleke, die tut is ook wel leuk. Van welk merk is die?
Late reactie, zag het nu pas.
Tut is van Bibi.
snoezel
7 February 2012, 20:49
mijn papa, die peter werd, heb ik gewoon gevraagd om even zijn agenda te nemen.
die zijn veel weg in de zomermaanden en heb toen in december of zo gevraagd om zijn agenda begin juni te blokkeren. en daarna de melding erbij dat zijn petekindje er dan aankwam :)
die zijn gezicht was toen wel geld waard.
Little Bee
11 February 2012, 14:38
Het slabbetje is goed aangekomen gisteren. Vrij groot in mooi roos. Maar nu wil ik precies toch ook nog een t-shirt... Ben niet zo makkelijk precies
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.