PDA

Volledige versie bekijken : Zwanger worden indien men "dik" is...

Heikje
4 March 2009, 09:15
Goedemorgend aan iedereen,

Binnen paar maanden (3 om precies te zijn) gaan we stoppen met de pil.
Nu ik ben heel mijn leven struis geweest en ik heb echt ALLES geprobeerd om te vermageren.
Heb zelfs een maagverkleining (kan dus nie veel eten) maar afvallen, nope toch niet.

Nu is eigenlijk mijn vraag zijn er nog "struise' vrouwen die geen probleem hebben gehad met het zwanger worden.
Want ik hoor overal dat het moeilijk zou zijn om zwanger te worden.

Nu mijn kinderwens is echt enorm en zou het super erg vinden moest het niet lukken.

Dus is er iemand die zegt van 'bij mij is het ook vlot gelukt?'

groetjes

Heikje

Mrs O.
4 March 2009, 09:38
Hey heikje

mijn huisarts zei letterlijk: met jou serieus overgewicht ga je moeilijk zwanger geraken hoor, ga maar eerst op dieet !!! anders gt het lang duren...

Ik was na 2de ronde proberen meteen zwanger én heb tot nu toe een droomzwangerschap... alles is in orde met ons kindje, en met mij... ben tot nu toe 6 kg bijgekomen, wat niet dramatisch veel is (wel nog altijd genoeg want ze moeten er achteraf weer af)...en ik let TOTAAL ni op wat ik eet (dus cravings for fastfood en zoetigheid zijn regelmaat *bloos*)

Voor de rest was ik voor ik zwanger was wel tip top in orde :): geen hoge bloedruk, geen hoge cholesterol, geen kwaaltjes... en blijkbaar ook héél vruchtbaar...

Laat je overgewicht je kinderwens zeker niet id weg staan zou ik zeggen... als de rest van je gezondheid het toelaat !!!!

Veel succes

Nala'tje
4 March 2009, 10:32
hey heikje,

ik heb ook veel overgewicht, en ook hoge brloeddruk en hartslag,
cardioloog had mij aangeraden om eerst te vermageren en dan pas aan kindjes te beginnen.
kheb het er met m'n huisarts over gehad en die zei dat ik best al mocht beginnen proberen!
ik de vierde maand was het prijs!
laat je dus niet ontmoedigen!!!

veel succes!!!!!!!!!

groetjes, nala

Heikje
4 March 2009, 10:40
Dank je wel...

Doet me deugd om dit even te lezen... Ik weet ook wel dat het beter zou zijn om af te vallen, maar ik kan oprecht en eerlijk zeggen dat ik al zoveeeeeeel heb geprobeerd maar om één of ander reden val ik gewoon niet af...

Dank jullie wel,hoor!!!

Trinity
4 March 2009, 11:45
Kan zijn dat je gemakkelijker afvalt eens je gestopt bent met de pil, afhankelijk van welke pil je neemt. Alle, denk ik toch. Ik was enorm bijgekomen in mijn puberteit door de pil en ben daarna overgeschakeld op een ander merk.

tabbertje
5 May 2009, 21:23
een vriendin van mij is gestopt met de pil met de gedachte, ik heb fors overgwicht dus het zal een tijd gaan duren.
nu was ze de eerste maand direct zwanger (en dus aardig geschrokken maar dol gelukkig) en heeft nu een pracht van een dochter! laat je niet ontmoedigen door wat artsen zeggen, die kijken naar de statestieken enzo.
zelf heb ik geen overgwicht en wij zijn sinds januari bezig om een kindje te mogen krijgen zonder resultaat tot nog toe :(
ik hoop voor u dat het allemaal goed komt en dat u snel het goede nieuws hier komt brengen :D:D:D

groetjes xxx