Volledige versie bekijken : Haren kleuren
mammiii
3 March 2009, 22:36
Hoi ,,
ik Heb gisteren mijn haren gekleurd en kben enorm slecht geworden na die kleuring.
Enorm misselijk en draaierig.
Ik had het gevraagt aan mijn gyne of dat mocht en die zei dat het ni echt ne probleem was.
Maar kben er echt een 12u slecht van geweest.
Weet iemand of dit kan? Want een volgende keer komt zeker niet meer. Ik ben namelijk wel in bijberoep kapster,maar
zelf kleur ik geen andere meer momenteel, nu deze keer wel omdat ik een nogal serieuze uitgroei had.
En keb et ook zelf moeten wassen, dus constant over het bad omgekeerd met me hoofd..klinkt ni slim denk ik.
Xx
Kimmy
4 March 2009, 09:12
hey mammiii,
ik dacht dat ze haar kleuren toch afraden omdat er van die kleuring in je bloed wordt opgenomen en dat dit ook tot bij de baby komt via de placenta maar de gynaecoloog zal het wel beter weten, é, als hij zegt dat het geen kwaad kon...
je zal waarschijnlijk eerder onwel geworden zijn van het omgekeerd met je hoofd staan, é :)
nu weet je dat je dit best niet meer doet tot het kindje er is ;)
sunshine
4 March 2009, 09:59
Ik heb altijd gehoord dat je haar kleuren als je zwanger bent niet goed is voor de baby. Er zou een stof in de kleuring zitten die schadelijk is. Ikzelf ga naar een biokapper en ik heb het hem gevraagd en die zei dat dat inderdaad niet goed is, maar als je natuurlijke kleuring gebruikt (zoals in een biokapper) dat het dan geen kwaad kan omdat de schadelijke stoffen niet zitten in biologische kleuringen.
mammiii
4 March 2009, 11:52
Hmmz het was ontkleuring :/.. (bleken)
Ik denk ook dat het eerder komt van het ondersteboven hangen, ik moet nu ook wat opletten met rechtkomen en heb sneller duizelingen waardoor ik me effe onwel voel (maar dat is maar enkele seconden, nu wel geen 12u!!) Doe het maar rustig aan,... volgens mij kan je haar kleuren niet echt veel kwaad hoor, er zijn ergere dingen volgens mij.
Trinity
4 March 2009, 21:01
Dat denk ik ook. Zolang je niet dagelijks kleuringen zet bij anderen of heel de tijd met je handen in kuisproducten zit. Doe het maar wat rustiger aan :)
mammiii
4 March 2009, 21:56
Ahh :) Maar niemand anders wast het voor mij dusja :D..kmoest het wel zo doen.
En naar een kapper gaan doe ik niet, omdat ik het zelf kan.Maar ja het is nu al gebeurd het zal niet meer nodig zijn.
:D.. xx
Espritbaby
4 March 2009, 22:17
Hey,
Ik heb mijn haren al 2 keer gekleurd vanaf ik zwanger was, mijn gyne had ook gezegd dat dit allemaal fabeltjes zijn.
Ik las onlangs trouwens een berichtje dat het nooit bewezen is dat kleuren, permanent of ontkleuren schadelijk is voor de baby, het enige dat er kan gebeuren is draaierig en misselijkheid en dan is het enkel van de geur.
Zolang je niet overdrijft zeggen ze.
Groetjes
mammiii
4 March 2009, 23:30
Ahh welja, kwas er toch ni goed van :/ .. Dacht dat ik weer last had van te hoge bloeddruk.
En maar hopen dat het voorbij moest gaan
.. x
Espritbaby
5 March 2009, 00:29
Ik heb er nog nooit last van gehad, maar dit hangt af van persoon tot persoon natuurlijk.:D
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.