Volledige versie bekijken : veel witverlies
taschkevdv
3 March 2009, 12:29
ik heb de laatste dagen echt last van veel witverlies, echt veel meer dan anders. heb het eigenlijk nog nooit zo gehad.ook regelmatig steken in men onderbuik. ik denk nu niet direct dat ik zwanger ben ofzo want heb wel pijnlijke tepels maar men borsten doen niet pijn, mja daar is het misschien nog een beetje vroeg voor. maar is dit normaal dat ik zoveel witverlies kan hebben?
groetjes
Coconutjah
3 March 2009, 12:43
Hey meid,
Veel witverlies kan wijzen op een zwangerschap maar ook dat je regels op komst zijn..heb ook pas sinds anderhalve week pijnlijke borsten..daarvoor deden alleen mijn tepels moeilijk dus...ik hoop voor jou dat het zo is!
xxx liefs
Iets meer als een week geleden had ik ook veel meer witverlies dan anders. Sinds een week heb ik eigenlijk praktisch geen witverlies meer, terwijl ik normaalgezien nu (net voor mijn ms) er wel meer last van zou moeten hebben.
Ik weet het ook niet... Maar ik hoop voor je dat het goed nieuws is ;)
sunshine
3 March 2009, 13:31
Bij mij is het hetzelfde als bij jou Bo, een week geleden veel witverlies en nu niets, terwijl ik dat normaal wel zou moeten hebben als ik mijn ms krijg. Ik hoop dat we alletwee zwanger zijn :D
Hahaha Sunshine :) Wel toevallig dat we beide dezelfde kwaaltjes nu hebben. Wie weet ;)
_liesje_
3 March 2009, 16:55
ik hoop allesinds dat jullie allebei prijs hebben!!!
niet lang meer wachten, zeker niet bij jou sunshine!!!!
xxx
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.