PDA

Volledige versie bekijken : Estée of Aline

bie
27 January 2012, 08:34
Hallo,

Klein vraagje: mijn vriend en ik twijfelen tussen 2 namen voor onze dochter die in mei geboren zal worden. En we zouden graag nog iemand zijn mening willen kennen.
We twijfelen namelijk tussen Estée of Aline?

Welke naam heeft jullie voorkeur?

Bie.

Machteld
27 January 2012, 08:39
Ik vind Estée wel een hele mooie naam...:)

mini
27 January 2012, 08:50
Ik vind Aline dan weer mooi

Inge_Sven
27 January 2012, 09:07
Ik vind Aline de mooiste :). De naam die wij in gedachten hebben, lijkt daar een beetje op, dermee mss :d

XxX

Flora
27 January 2012, 09:32
Hihi, verschillende maar beide prachtige namen. Ik zou persoonlijk voor Aline gaan... Maar laat je niet beïnvloeden door ons! ;)

X

Mieke
27 January 2012, 09:35
Ik vind dan Estée weer veel mooier :)

pruts
27 January 2012, 09:37
Ik vind Aline het mooiste.
Ipv Estée hoor ik ook graag Esmée.

ka80
27 January 2012, 09:42
Ik vind Aline het mooiste ! Maar wat jullie ook kiezen, het zijn 2 mooie namen.

Maya
27 January 2012, 10:11
ik zou ook niet kunnen kiezen... vind ze allebei heel mooi...
anders ns een tijdje tegen elkaar de ene naam en dan de andere naam zeggen en degene die het beste aanvoelt nemen? ;)
succes alvast

Sas
27 January 2012, 13:36
Ik vind Aline heel mooi.

Bo
27 January 2012, 13:43
Beide niet mijn smaak, maar als ik moet kiezen, ga ik voor Estée.

Vrienden van ons hebben een Esmée, is mss ook iets voor jullie?

ilseken
27 January 2012, 14:01
Tzijn beide heel mooie namen...maar lichte voorkeur voor Estée.

sann
27 January 2012, 14:22
Ik ga voor Aline, maar dat komt omdat Estée niet echt mijn smaak is...

Niemand kan dit voor jullie kiezen, jullie moeten gaan voor de naam die jullie mooist vinden.

Koke
27 January 2012, 16:54
Hmm, de meningen zijn duidelijk verdeeld, zo ga je niet veel wijzer worden ;)

Ik ga voor Estée...zo zou ik mijn dochter ook wel durven noemen, maar denk niet dat de papa daarvoor te vinden is.

Mientje
27 January 2012, 21:57
Ik vind Estée een heel mooie naam. Maar ik zou het hier ook niet verkocht krijgen denk ik.

Trinity
27 January 2012, 23:38
Estée, hoewel ik zelf liever Esmée hoor :)

lily
28 January 2012, 13:07
Moeilijk he een naam kiezen ... misschien eens opschrijven samen met de achternaam. Ik vind Estée het mooist, persoonlijk. Bij Lynn bij de onthaalmoeder is er een Estelle, lijkt er wel een beetje op.

Veel succes! Maar het zijn beide mooie namen!

MissPhoenix
30 January 2012, 21:33
Beide mooie namen.
Ik zou kiezen voor Estée. Supermooie naam en ook niet zo veel voorkomend!

Kindje
30 January 2012, 22:49
En ben je er al uit wat het zal worden? :)

bie
31 January 2012, 20:42
Thanks voor de reacties!

Aanvankelijk gingen er heel wat stemmen op voor Aline, maar naar het einde toe viel Estée toch blijkbaar meer in de smaak.

We hebben er nog eens over nagedacht, en de namen ook gebruikt ...en het zal Aline worden! Dat staat vast nu!

Nogmaals merci voor jullie tips & feedback!

M'tje
1 February 2012, 11:03
Beide niet mijn smaak, maar als ik moet kiezen, ga ik voor Estée.

Vrienden van ons hebben een Esmée (geboren op 10/01/2012), is mss ook iets voor jullie?

Hier ook een Esmée in de vriendenkring. Was jij het niet die in maldegem - eeklo woont? Of ben ik nu volledig mis? Wie weet hebben we gemeenschappelijke vrienden ;-)

Flora
1 February 2012, 13:27
Thanks voor de reacties!

Aanvankelijk gingen er heel wat stemmen op voor Aline, maar naar het einde toe viel Estée toch blijkbaar meer in de smaak.

We hebben er nog eens over nagedacht, en de namen ook gebruikt ...en het zal Aline worden! Dat staat vast nu!

Nogmaals merci voor jullie tips & feedback!

Proficiat met je naamkeuze! Supermooi en vooral, jullie keuze is het belangrijkste!!

X

Bo
4 February 2012, 11:53
Hier ook een Esmée in de vriendenkring. Was jij het niet die in maldegem - eeklo woont? Of ben ik nu volledig mis? Wie weet hebben we gemeenschappelijke vrienden ;-)

Sorry, ik zie t nu pas ;)
Nee, ik woon in Bree (Limburg) dus beetje mis ;) En Esmée uit onze vriendenkring hier is geboren de 10-10-2011 als ik me niet vergis, of was t de 11de.... nu weet ik t niet meer zeker :o maar soit, t was half oktober in elk geval :D

M'tje
5 February 2012, 21:31
Sorry, ik zie t nu pas ;)
Nee, ik woon in Bree (Limburg) dus beetje mis ;) En Esmée uit onze vriendenkring hier is geboren de 10-10-2011 als ik me niet vergis, of was t de 11de.... nu weet ik t niet meer zeker :o maar soit, t was half oktober in elk geval :D

Hihi, dan was ik inderdaad mis ;-)