PDA

Volledige versie bekijken : een vraagteken

kaskeee
25 January 2012, 14:25
:confused:
een dikke maand geleden heb ik dus een pijnlijk miskraam gehad xs na een onwetende zwangerschap :(

maar kheb zoveel schrik nu ik last heb van de simtomen van een zwangerschap ben ik terug zwanger of zijn het mijn hormonen die maar door gaan ? xs de schrik m naar de gyne te gaan houd me tegen een bezok te brengen kwil niet weer horen over dat miskraam xs

straks naar de dokter men bloed voor de tweede keer laten trekken en dan zal ik weten of ik nu zwanger ben of dat het nog van het pijnlijke miskraam is xs

hebben julie ervaring men zo'n dingen aub antw. x :s

Defnie
25 January 2012, 22:01
Ik heb ook een (pijnlijke) spontane miskraam gehad na 5 weken 5 dagen.
Was echt niet te doen de pijn die ik had op dat moment.
Alles was nu wel vanzelf weg, dus als we konden mochten we terug beginnen aan kindjes (na de eerste keer wel ms af te wachten) en ik was al direct zwanger.
Het kan dus wel al zijn dat je terug zwanger bent.

Maar je zegt dat het een onwetende zwangerschap is? Wat bedoel je daar precies mee?
Is het gewild of niet? Had jij en je man al kinderplannen?

kastaar
26 January 2012, 00:36
ik denk dat ze met onwetende wil zeggen dat ze niet wist dat ze zwanger was tot op de dag dat ze een miskraam had.

wil je terug zwanger worden of staat dat nog niet onmiddellijk gepland?

Veel raad kan ik je niet geven behalve dan misschien dat je toch even je angsten aan de kant zet en toch naar de gynea gaat, zeker als jullie plannen hebben om zwanger te worden. Oké, de huisarts kan wel je bloed controleren maar daar blijft het dan waarschijnlijk ook bij en niet alles is aan je bloed te zien.

Alvast veel goede moed om je verlies ergens een plaatsje te geven, ook al was het onverwacht, het komt hard aan.

x

kyanoke
26 January 2012, 13:28
euhh wa is die xs altijd?

Flora
26 January 2012, 13:49
Hihi :) vroeg ik me ook af, denk een soort smiley ;)

X

kaskeee
31 January 2012, 20:42
Dat is een :( Die xs en het is tog afgelopen op een dokters bezoek ik ben 2maal bij de dokter geweest en het was een negatieve test maar men hoop en moed staat op 100% dus :)

kaskeee
31 January 2012, 20:46
ik en men vriend hadden niet echt een kinderwens xo
ik ben namelijk nog heel jong dus :)

maar raar genoeg na dit miskraam heb ik wel zo'n wens :)

Defnie
31 January 2012, 23:21
Kaskee hoe oud ben je dan?
En je moet toch wel nadenken over de gevolgen van een beebje,
ben je al van plan om toch te beginnen aan kinderen? En wat zegt je vriend hiervan?

Inge_Sven
1 February 2012, 08:45
Mijn man wilde héél graag kinderen. Hij is ook wel 5,5 jaar ouder dan mij, dus ergens snap ik dat wel. Ik wilde het ook wel, maar ik vond het een beetje te snel... Toch zijn we vorig jaar in januari gestopt met de pil. Na 3 rondes kwam ik te weten dat ik zwanger was. Die zw is uitgedraaid op een mk en vanaf dat moment wilde ik ook kei graag zwanger zijn! Ik was dan ook superblij dat ik we direct nadien terug zwanger waren.

Xxx

kaskeee
5 February 2012, 13:31
wel dat was ook het proleem ale probleem inge _sven.
ik had een onverwachtse zwangerschap en na dat miskraam zit ik met een gevige wil voor een kindje en daarom wil ik er nu ook voor gaan men vriend was er ook van overtuigt om ervoor te gaan dusz zie ik het maar zo . x

lady bug
25 March 2012, 14:47
heb eind juli/begin augustus vorig jaar net het zelfde mee gemaakt. ik was 100% zeker dat ik zwanger was, maar alle testen bleken negatief te zijn. tot ik een paar dagen voor men nod hevige bloedingen kreeg. ik bleek dus toch zwanger te zijn en had dus een miskraam. langs de ene kant is het goed dat het zo is afgelopen, want ik zat net met een scheiding en bleek zwanger te zijn van mijn nieuwe vried. maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik het niet erg vond. de laatste tijd denk ik er weer veel aan, omdat ik ergens eind april zou moeten bevallen dan van ons prutske, maar ik weet dat mijn tijd nog komt en dat er steeds een sterretje over onze kindjes zal waken.

Inge_Sven
25 March 2012, 20:25
Hey Kaskee!
Omdat Lady bug reageerde zag ik dat jij ook gereageerd had op mijn berichtje.
Mijn excuses, ik had dit vantevoren niet gezien...

Hoe gaat het nu met je?
Aan je ticker te zien zijn jullie nog verder aan het proberen, dus in ieder geval nog véél succes!

XxX