PDA

Volledige versie bekijken : concert

Mrs O.
2 March 2009, 10:56
hoi iedereen

even een vraagje: Tim en ik zijn zondag 1 jaar getrouwd, en wilde hem graag concerttickets kado doen vr nu donderdag... Er is id vooruit een optreden van reggae artiest waar hij graag naartoe zou gaan (en ik ook want zanger is één van mijn favorieten !!! gniffel)

We gingen normaal in oktober gaan mr dan is het afgelast (was echt superlastig toen), nu was het vorige vrijdag, dan konden we niet, en nu is het weer afgelast tot nu donderdag !!! is gewoon een teken dat we moeten gaan hé :)... ben al 4 jaar aant wachten om hem te zien performen

Nu mijn enige dilemma is: gt het geen kwaad kunnen voor ons totoke???
Tis vrij harde reggae met zware bass... toto gt zich in een jaccuzi wanen :) ga wel vanachter staan opt gemak, ni tss het volk of zo ze... mr gt het geluid onze kleine prot ni van slag brengen? :(

oh, ik wil zo graag gaan....

mini
2 March 2009, 11:46
Ik denk eerlijk gezegd, dat het geen kwaad kan. Je staat er geen volledige dag in hé. :)
En toto is goe beschermd daar vanbinnen ;)
Ik zou gaan :)

kleinke
2 March 2009, 11:52
ik zou ook gaan.
ik denk zolang je ni kei hard met uw buik sta te zwieren dat het geen kwaad kan :)

lady bug
2 March 2009, 12:05
het kan zijn dat toto last heeft van de harde muziek. ik ben eind vorig jaar naar clouseau geweest en ik had enorme last van harde buiken door de muziek. maar voor hetzelfde geld heb jij nergens last van natuurlijk. je kan het maar pas weten als je gaat natuurlijk

Trinity
2 March 2009, 12:05
Denk ook niet dat het veel kwaad kan. Heb iemand geweten die nog 1 dag naar werchter ging (wel niet in de menigte natuurlijk, beetje op afstand). Een andere vriendin die was ook nog naar een concert gegaan, maar zou het niet meer doen. Weet niet meer waarom, misschien de rug?

Voor mij staat er deze zomer ook nog AC/DC en Metallica op het programma, hadden die ticketten al voor dat ik wist dat ik zwanger was. Gelukkig wel zitplaatsen. En of ik ga of niet, zal een beetje afhangen hoe de zwangerschap verloopt en hoe ik me tegen dan voel eh.

Als je je onbehaaglijk of on te pas begint te voelen, kan je nog altijd het concert verlaten eh.

Allesinds al een dikke proficiat met het papieren huwelijk eh!

Mrs O.
2 March 2009, 12:07
haha, das geen probleem: ik sta meestal zeer stoïcijns amper bewegend nr een optreden te kijken (in mijn hoofd is er dan meestal wel feestje ad gang ze, mr toon het ni snel)... ben genen danser (en zeker ni op plat water)...

lies
2 March 2009, 13:28
ik ga heel vaak naar optredens en meestal zijn dat nogal luide dingen. Ik heb een keer gehad, bij een luide punkband (voorprogramma kaiser chiefs) dat ik wat steekjes had in mijn buik. De baby zal het niet mooi gevonden hebben, denk ik. Dat treft, want ik vond het ook slecht.

Maar het is volgens mij geen probleem: baby zit onder water. Hoeveel hoor jij onder water?

Kimmy
2 March 2009, 14:48
ik zag reportage op National Geographic zaterdag

het kindje hoort het wel degelijk en kan het niet leuk vinden maar ik denk echt niet dat het kwaad kan om dat één keer te doen tijdens je hele zwangerschap!!! en dan nog: als je zou voelen dat toto de hele tijd schopt, kan je nog altijd terug weggaan of ergens verder weg gaan staan, é

volgens mij gaat deze regel voor: mama dolgelukkig, baby ook dolgelukkig ;)

gaaaaan

en idd: proficiat met je huwelijksverjaardag - bij mij is dat 2 mei, moet ik ook nog iets voor bedenken!

Mrs O.
2 March 2009, 15:25
wij gn zondagavond (op huwelijksverjaardag zelf) wss iets lekker gn eten... mmmmmmm eten :D

en heb net de tickets betaald :)... ghent, here we come !!!
tim zal wel plechtig moeten beloven da we ni blijven plakken na het optreden... het begint pas om 10u en er zijn 3 acts dus tzal laat worden...
En ik moet rijden :(... alé ik moet altijd rijden want tim heeft geen rijbewijs (moehahaha)...

toto kan dan al wennen ad favoriete deuntjes van mama en papa, want als dat spookske groot genoeg is, gt hij/zij mee met mams en paps nr de festivallekes he :)... (gene werchter of zo ze), eerder à la couleur café, mano mundo, reggae geel, van die dingen...

mammiii
2 March 2009, 17:24
Kzou ook gaan maarrrr kmoe eerlijk zijn, :D als ik erges binnenkom waar de muziek vollen bak staat-- OOh dan komt men boeleke wakker ze :O..En stampen maarr. Mrjaa das wel fijn om te voelen hih x

Mrs O.
6 March 2009, 11:35
hey !!!

het concert gisteren was super !!!! we hebben een superleuke avond gehad... Voor het optreden (natuurlijk was alles een uur in vertraging) is mijn venteke met mij op een bankje gn zitten en hebben we wa zitten babbelen...

Tijdens 2 voorprogramma's en het grote optreden zijn we id zaal gn staan, tim is niet van mijn zijde geweken (normaal verdwijnt hij altijd nr vanvoor) en toto vond het ook wel best ok, want geen protestsjottekes gevoeld :) pas als we thuis waren was ons prutske weer actief...
Tegen eind vh optreden begon ik steken te krijgen en dan zijn we id gang gn zitten en hebben we vanop afstand verder geluisterd... Moest nog drie kwartier met auto nr huis dus ... :)

Om half twee lagen we in ons bedje, moe mr heel blij...

Kimmy
6 March 2009, 12:17
super!

toto moet dat nu toch al leren appreciëren voor later, é :)

snoezel
6 March 2009, 17:04
ik ben ook naar een optreden van een collega geweest.
de glazen daverden daar op tafel en onze kobe heb ik daar niet eens gevoeld :D
heeft er toch niks aan overgehouden ;)

mammiii
6 March 2009, 20:00
Ik durf nu zowieso al nimeer gaan naar gebouwen waar er te luide muziek is, ben bang dat het een vroegere geboorte zou zijn :s, tis nu al zo.

kingka
6 March 2009, 20:48
ik ben ook naar een optreden van een collega geweest.
de glazen daverden daar op tafel en onze kobe heb ik daar niet eens gevoeld :D
heeft er toch niks aan overgehouden ;)
't is misschien daarmee dat ie soms zo druk is...