Volledige versie bekijken : borstvoeding
Wende
28 February 2009, 16:55
Ik heb gehoord dat niet iedereen borstvoeding kan geven,
Wanneer weet je dit? Sommige vrouwen lekken toch wel al iets voordat uberhaupt de baby er is?
Wie kan mij hierop antwoord geven?
liefs
wende
mammiii
28 February 2009, 20:43
Mijn moeder kon dat niet..zal es informeren.
mammiii
11 March 2009, 23:06
Ik heb vandaag gehoord van de verkoper in de apotheker, dat als je borstmelk geeft,je rap vermagert... (huh) is wel wijs...
Het beste is voor degene die toch weer hun lichaam willen behouden, gwn nu al beginnen met amandelolie te smeren, of striemenzalf.
Beetje op je voeding letten, en als je kan de borst geven. Maar zowieso heb je de vitaminen en dergelijke nog nodig om je kindje te voeden.En pas na de borstvoeding mag je beginnen trainen en een dieet volgen. Maar je mag jezelf niet verhongeren ,juist meer sporten nadien. Of soort van..
Neh ja , info van dieje lieve meneer vanuit de apotheker :D .
mammiii
11 March 2009, 23:07
Ik heb vandaag gehoord van de verkoper in de apotheker, dat als je borstmelk geeft,je rap vermagert... (huh) is wel wijs...
Het beste is voor degene die toch weer hun lichaam willen behouden, gwn nu al beginnen met amandelolie te smeren, of striemenzalf.
Beetje op je voeding letten, en als je kan de borst geven. Maar zowieso heb je de vitaminen en dergelijke nog nodig om je kindje te voeden.En pas na de borstvoeding mag je beginnen trainen en een dieet volgen. Maar je mag jezelf niet verhongeren ,juist meer sporten nadien. Of soort van..
Neh ja , info van dieje lieve meneer vanuit de apotheker :D .
En vr de mensen met hevig maagzuur, chocolade melk drinken! ,,ook een weetje. En het helpt! (bij mij toch) ..x
lotjen
12 March 2009, 12:59
chocolademilkshake,dat is mijn geheimpje tegen maagzuur. Het is ook mijn geheimpje dat ik daardoor zoveel bijkom
de laatste weken :)
Trinity
12 March 2009, 16:12
haha die is goed. Zolang het maar helpt he lotjen, je kan die shakeskes er later wel terug afwerken.
Mrs O.
12 March 2009, 16:39
het is vooral de melk id chocolademelk en id milkshake die het maagzuur tegen gaat ze :)
de chocolade maakt het lekkerder ;) das een feit
snoezel
12 March 2009, 19:50
mij hebben ze gezegd dat iedereen borstvoeding kan geven ?!?
natuurlijk gaat het niet bij iedereen vanaf het eerste moment even goed (heb er ook drie weken over gedaan om hem enkel aan de borst te krijgen)
veel hangt af van hoe ver je zelf wil gaan
met behulp van een lacatatiedeskundige lukt het meestal toch om borstvoeding te geven als je een moeizame start hebt genomen (trouwens daar zijn een heel aantal bezoekjes van volledig terugbetaald)
ja, dat dacht ik eigenlijk ook. Veel hangt inderdaad af van hoever je zelf wil gaan en wat je ervoor over hebt. Had ook begrepen dat elke vrouw het in principe kan, ook al is het soms héél moeilijk.
Mrs O.
13 March 2009, 11:39
in bgin van mijn zwangerschap twijfelde ik zelfs of ik bv of fv wilde doen... en nu dat het dichter komt ben ik zo ervan overtuigd dat ik totoke bv wil geven... ik hoop zo hard dat het goed gaat...
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.