Volledige versie bekijken : Mrs O.
mini
28 February 2009, 12:14
Na de vele speculaties die hier gedaan worden, vond'k het wel leuk om een soort 'poll' te openen!
Zodus: Jongen of meisje voor Mrs O? :D
Ik denk stiekem een jongen :D
Mrs O.
28 February 2009, 12:20
HAHA... de max :)
mini ge zijt toch e pateeke zenne ;)
ps: er moet geargumenteerd worden waarom he...
mini
28 February 2009, 12:34
argumenten heb'k ni echt, vanaf da ge zei da ge zwanger waard heb'k een voorgevoel dat een jongen gaat worden.
Ma de laatste tijd is m'n voorgevoel betreffende voorspellen van het geslacht al paar keer goe mis geweest :D
Zo is de nicht van m'n ventje bevallen van een meisje, terwijl ik dacht een jongen :rolleyes:
Kennis is ook bevallen van een meisje, terwijl ik dacht dat het een jongen was (in ieder geval ze liet het toch serieus uitschijnen dat een jongen zou zijn :o)
Een kennis is zwanger van een jongen, terwijl ik dacht dat het een meisje zou zijn :D
lotjen
28 February 2009, 12:35
Mhh,heb enkele berichtjes terug gelezen van Mrs O,en ik gok eigenlijk op een meisje...
Ik denk dat je omgekeerde psychologie toepast Mrs O,om ons te misleiden,maw:ik heb geen idee!
Lotte
sunshine
28 February 2009, 12:40
Ik gok op een jongen, gewoon door de manier waarop je over 'Toto' schrijft, maar 't kan dus idd ook wel de bedoeling zijn :p
Koke
28 February 2009, 12:53
Ik denk aan een meisje, omdat het te veel "uitschijnt" dat het een jongen zou zijn. Bewust, denk ik ;)
Sweetdreams1987
28 February 2009, 13:48
Ik ga ook voor een meisje !
kleinke
28 February 2009, 16:07
ik gok op een meisje. denk dat je ons probeerd te misleiden.
waarschijnlijk zit ik er helemaal naast.
bij mijn schoonzus was ik er van overtuigd dat het een meisje ging zijn en het is een jongen geworden...
ben ook curieus achter de naam, dat ga ne speciale zijn denk ik...
mammiii
28 February 2009, 20:48
Jongentje!!! :D
Fieke
1 March 2009, 11:32
ik gok op een jongetje, omdat ze altijd zegt dat het op een echo super duidelijk is!
En ik denk dan altijd dat een jongen duidelijker is dan een meisje!
Nala'tje
1 March 2009, 11:49
ik denk ook een jongetje,
een voorgevoel...
Mrs O.
1 March 2009, 12:38
hihi :)
Kimmy
1 March 2009, 19:46
ik gok ook op een meisje!
toto klinkt gewoon jongetjesachtig maar als je goed alles leest denk ik toch een meisje...
de redenering dat het een jongen moet zijn omdat je het goed kan zien op de echo klopt trouwens niet met de huidige echo-apparaten!! een vriendin van mij toonde mij haar echo van 19 weken en daarop zag je duidelijk dat het een meisje was omdat er tussen de beentjes niets te zien was, alleen zwart, een spleetje dus eigenlijk. Bij haar was de gyné heel erg overtuigd, en terecht!!
ik twijfelde enkel met "showen die boel" maar dat is gewoon de schrijfstijl van Mrs. O. :)
ik ben dus redelijk zeker maar zoek bewust verder naar eventuele versprekingen - hihi!
Sweetdreams1987
1 March 2009, 20:46
haha is wel tof vind ik ze !
mammiii
1 March 2009, 23:16
Hmm toch twijfel ik...-- Zolang het maar een gezond boeleke is zijn we al content ! En dat de mama ook gezond is natuurlijk eh ;) .
Mjaa ..kga toch nog gokken op jongetje. :D
Trinity
2 March 2009, 08:18
k peis ook een jongentje. 50% kans dat ik juist ben e hihi. Je kan zowel redeneringen vinden voor een meisje als voor een jongen, dus t blijft een gokje.
taschkevdv
2 March 2009, 11:24
ik gok ook op een jongetje. idd de manier van praten over hare toto :). ik denk zeker dat ze het onbewust doet :). nu gaat ze er natuurlijk eens zo hard opletten ma denk toch dat een jongetje is. en kimmy staat al een beetje verder en daar voel ik een meisje bij :)
Mrs O.
2 March 2009, 11:42
hihi , tis idd 'mijn toto' he... en ook wel van tim zo'n beetje :) EN STOP NU MET DE PIEREN UIT MIJN NEUS TE HALEN !!! ik zeg het toch ni :D
ps: toto is eigenlijk fonetisch geschreven want eigenlijk is het correct swahili woord MTOTO (kind) en meervoud WATOTO (kinderen)
heb een buikband besteld vorige week met daarop geschreven: 'Mtoto wa Tim' (baby van tim), hij gt keiblij zijn...
om het idd (danku taschke) ff over iemand anders te hebben: KIMMY !!!! een ander slachtoffer moehahahaha... wa denken jullie bij haar???
Ik gok al van in het begin bij kimmy op een jongen... i just feel it :)
waarom weet ik ni...ze wisten het vrij vroeg (16w dacht ik ), mss een teken?
kleinke
2 March 2009, 11:46
bij kimmy gok ik op een jongen
gewoon een gokske
Nala'tje
2 March 2009, 13:06
kimmy ook een jongen :-)
sunshine
2 March 2009, 14:08
Het gaan hier allemaal jongetjes worden :P
Kimmy
2 March 2009, 14:44
héla, als het bij Mrs. O. gefundeerd moet worden waarom welk geslacht wordt gegokt moet dat bij mij ook :)
maar ik zeg dus ook lekker niets!!
zaaaaaaaaaaaaalig om een geheimpje te hebben ;)
kimmy: meisje, wrm, kweetni :D
Sweetdreams1987
2 March 2009, 15:40
ff een vraagje , zou het mss niet mogelijk zijn om zo'n poll hier te zetten?
zoals op de website zelf staat van Hoe lang na de geboorte geef je babyborrel of doopfeest?
maar dan van de zwangere of het jongen of een meisje is.
Ja wel da zou eigenlijk een goed idee zijn. Mss eens bij suggesties posten ;)
Sweetdreams1987
2 March 2009, 19:25
zal het is vlug doen se
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.