PDA

Volledige versie bekijken : Symptonen

Lindsey
26 February 2009, 17:18
Aan alle mama's en zwangere vrouwen:

Wat waren jullie symptonen?
Ik heb stekende pijn in mijn onderbuik, ik voel me duizelig => iets wat ik nooit tegenkom ( m'n bloeddruk genomen en suiker en alles ok) Ik werk in een ziekenhuis hé, beroepsmisvorming :P
Men tandvlees is gevoelig ik mag er niet over wrijven met men tong of heel me mond kriebelt :s

Is dat mss een teken???

Ajeje ik wordt ongeduldig dat het maar rap de dag is dat ik normaal men menstruatie moet krijgen... ( en hopelijk niet krijgen :) )

XXXgroetjes

isabelga
26 February 2009, 17:45
Hey Lindsey! Ik hoop voor jou dat dit een teken is!

wij duimen!!!!!

Nala'tje
26 February 2009, 19:15
hey lindsey ik hoop mee voor jullie!
maar is het mss niet een beetje te bvroeg voor symptomen?
wil je niet ontmoedigen zenne!!!

groetjes

Evi
26 February 2009, 21:22
Hey Lindsey, ik zit met hetzelfde. Zit ongeveer op dezelfde tijd als jou, en heb ook stekende pijn in mijn onderbuik en moet 's morgens overgeven. Is best spannend hé! Verder heb ik ook geen ervaring in al die symptomen. Is mijn 1ste ronde. Lijkt me ook wat vroeg om al iets te voelen maar ik hoop mee met jou!

Cin
27 February 2009, 12:44
Hey Lindsey, Evi,

Sinds vorige week is mijn spiraal verwijdert.Nu weet ik niet waar ergens in mijn cyclus ik zit.
Bij mijn vorige zwangerschappen was ik steeds in de eerste maand zwanger.Nu weet ik niet hoe dat zit na een spiraaltje.
Hoe kan ik weten waar ik in cyclus zit?wanneer ik overtijd zou gaan? Heb sinds enkele dagen ook zeurende buikpijn...(ms pijnen zijn heviger)

Lindsey
27 February 2009, 16:27
Hey Lindsey, ik zit met hetzelfde. Zit ongeveer op dezelfde tijd als jou, en heb ook stekende pijn in mijn onderbuik en moet 's morgens overgeven. Is best spannend hé! Verder heb ik ook geen ervaring in al die symptomen. Is mijn 1ste ronde. Lijkt me ook wat vroeg om al iets te voelen maar ik hoop mee met jou!
Dat overgeven heb ik niet...
Is ook mijn eerste ronde, jah een vrouwelijk lichaam zit raar in elkaar mss zijn de symptonen van mij omdank me 'de pil' niet meer neem, het kan vanalles zijn. Ik wordt gek van die onzekerheid.

Lindsey
27 February 2009, 16:28
Hey Lindsey, Evi,

Sinds vorige week is mijn spiraal verwijdert.Nu weet ik niet waar ergens in mijn cyclus ik zit.
Bij mijn vorige zwangerschappen was ik steeds in de eerste maand zwanger.Nu weet ik niet hoe dat zit na een spiraaltje.
Hoe kan ik weten waar ik in cyclus zit?wanneer ik overtijd zou gaan? Heb sinds enkele dagen ook zeurende buikpijn...(ms pijnen zijn heviger)
Het is ook ambetand van je cyclus...
We zullen wel zien hé...

xxx

Lieseke
2 March 2009, 21:13
Ik had nog een vraagje: Normaal heb ik zaterdag mijn NOD. Nu, ik heb al enkele dagen last van af en toe krampen in mijn onderbuik en ik heb zeer gevoelige, soms zelfs pijnlijke, borsten. Zou dit door de clomid kunnen zijn? Of zou ik stilletjes durven hopen???

Lindsey
3 March 2009, 17:20
Ik had nog een vraagje: Normaal heb ik zaterdag mijn NOD. Nu, ik heb al enkele dagen last van af en toe krampen in mijn onderbuik en ik heb zeer gevoelige, soms zelfs pijnlijke, borsten. Zou dit door de clomid kunnen zijn? Of zou ik stilletjes durven hopen???
Mss mag je hopen, ik duim alvast voor je.

Die gevoelige borsten heb ik niet. Maar ook last van krampen af en toe, de laatste tijd is men witverlies ook bij elke dag van de partij :s.
Soms hoop ik dan ook het is mss een teken van zwangerschap en soms voel ik dan helemaal niks, jah ik zal wel zien...
Nog 6dagjes voor mij dan zal ik wel zien.

groetjes..

Evi
3 March 2009, 17:23
heb ook geen last van gevoelige borsten, wel krampen, misselijkheid, en redelijk wat witverlies. Lindsey en Lieseke, we zitten rond dezelfde periode, het worden spannende dagen hé!

Lindsey
3 March 2009, 17:33
heb ook geen last van gevoelige borsten, wel krampen, misselijkheid, en redelijk wat witverlies. Lindsey en Lieseke, we zitten rond dezelfde periode, het worden spannende dagen hé!
Ik duim alvast voor jullie...

Jaja spannende dagen ik heb zelfs al een test gekocht (twas een van deze dagen mijn b-day, op die dag zei ik tegen mezelf mss breng het geluk als'k hem vandaag koop)

Dat misselijkheid heb ik niet :s, mss heb jij wel prijs :D

x

naomi83
3 March 2009, 20:27
Hey,

toi, toi, toi voor jullie beiden...

Ik heb de laatste dagen ook iedere dag witverlies.
Ik heb al meer dan een week pijnlijke/gevoelige borsten. Heb steken in mijn onderbuik.
Ben al flink overtijd zoals je hier onder kan zien.

Heb al 2 testen gedaan, telkens negatief.
Waren wel telkens testen van het kruidvat. Zijn deze niet goed????

Ik heb mijn eigen voor genomen om mij geen illusies meer te maken en gewoon door te leven.
Als binnen een paar weken mijn ms niet gekomen zijn zal ik nog wel eens een testje wagen.

groetjes

Nala'tje
4 March 2009, 10:33
ik heb gehoord dat die van kruidvat best gevoelige testen zijn

sunshine
4 March 2009, 10:39
Als je het zeker wil weten Naomi laat dan je bloed eens trekken, als ik een week overtijd ben en niet positief test, laat ik mijn bloed trekken. Ik heb dat ook al eens eerder gedaan toen ik 10 dagen overtijd was, ik was niet zwanger, maar 't was toch een opluchting om het eindelijk te weten.

Bo
4 March 2009, 11:20
Ik ben het eens met sunshine Naomi. Als ik jou was, ging ik ook een bloedtest laten doen. Dan weet je t zeker meis.

naomi83
4 March 2009, 14:14
Tja, bloed trekken. Heb vorige maand ook al bloed laten trekken. Toen heb ik dat laten doen omdat ik vanalles en nog wat voelde.
Was negatief.
durf nie meer goed weer te gaan. Dokter zal denken daar hebt ge ze weer. :p

Zal nog maar even afwachten...

Ik had gisteren avond met naar de wc te gaan ook een klein druppeltje helderrood bloed verloren.?

Daarna niks meer...
Ach, zal maar nie hopen, is toch nie zo...

groetjes

ps: merci aan iedereen die naar mijn gezaag wil luisteren...

kyanoke
4 March 2009, 15:20
klopt het dat als je zwanger bent dat je temperatuur dan hoger ligt?

Lindsey
5 March 2009, 19:45
Ik krijg nu van die viezige bruine slijmvlies... Maar ik moet dan ook bijna mijn menstruatie hebben ,zo ambetand dat onwetend gevoel :(

* Dat weet ik niet van de temp.

Je bent niet aan het zagen hoor naomi

Evi
5 March 2009, 20:59
Hey Lindsey, ik zit met juist hetzelfde gevoel! Deze morgen een beetje lichtroze slijm en deze middag een beetje bruinig, nu niets meer. Ik moet ook bijna ongesteld worden en de zenuwen spelen parten. Ik heb al ruim 2 weken een zeurende buikpijn en was vorige week heel misselijk en moest overgeven, sinds gisteren niet echt misselijk meer. Dat het maar rap zondag is, dan kan ik testen, tenzij mijn ms dan ondertussen al aanwezig is. Rot gevoel hé!

naomi83
6 March 2009, 15:47
Hey dames,

Bij mij ondertussen nog geen ms gezien. Wel af en toe buikpijn. Ik zit ook elke morgen serieus op de wc van de krampen.

Ik zou graag morgen nog eens testen. Maar ik ben bang voor weer een teleurstelling.
Volgens mij duurt mijn cyclus gewoon heel lang van het ontpillen.

Weet iemand welke test heel betrouwbaar is???

Nala'tje
6 March 2009, 16:17
ik teste positief met een test van gb of carrefour

groetjes

Lindsey
6 March 2009, 16:29
Ik heb deze van predictor liggen... Maar ja dat maakt je niet meer zwanger hé...

Veiligste is een bloedafname hé

xxx

tess1307
6 March 2009, 23:02
Hey lindsey en evi..

Jullie zitten al wat verder dan mij in jullie cyclus maar ik denk dat ik nu zo een beetje voel wat jullie toen ook voelden.. steken in de onderbuik.. en heel vermoeid!! Ook een beetje humeurig eigenlijk en hoofdpijn.. Kan moeilijk geloven dat ik zo snel iets voel maar ja jullie voelen toch ook zo een dingen..

Hopelijk is het raak hé bij jullie twee.. ik duim er zeker voor.. ik moet nog net iets meer geduld uitoefenen.. mijn NOD is maar 19 maart!!

Dikke knuf
xxx

Evi
7 March 2009, 10:17
Hey tess1307,

Ik heb een paar dagen moeten overgeven en voelde vanalles maar nu vrees ik dat mijn ms er aan komen :-( Normaal gezien morgen mijn NOD.
Ik hoop voor jou dat hetgeen je voelt een positief teken mag zijn hé!

Lindsey, hoe zit het bij jou?

Vele groetjes,
xxx

kleinke
8 March 2009, 14:29
hey dames,
ik heb een vraagske. ik zit nog een week van mijn NOD maar heb al een paar dagen last van pijnlijke tepels, ze zijn precies ook wa groter en zijn meer rood.
vorige week had ik krampen, precies ms pijn, kan miss eisprong geweest zijn? mijn buik is precies wat opgeblazen maar ik ben ni misselijk ofzo.
ik heb int begin van mijn cyclus clomid genomen, zou het daarvan zijn?
ik weet niet wat ik hiervan moet denken, hopen durf ik ni omdat we al zo lang bezig zijn en het ni wil lukke :(

is er iemand die dit ook heeft gehad?

groetjes kleinke x

tess1307
8 March 2009, 20:24
Hey kleinke..

Het zijn wel symptomen die op zwangerschap wijzen hoor.. maar ja, sommige hebben dit ook net voor hun regels.. Je lichaam ontleden is niet simpel hé.. Het zou natuurlijk wel kunnen aangezien je gestart bent met clomid. Dat is daar toch de bedoeling van hé om zwanger te worden :-)
Maar het is nog vroeg om iets te voelen natuurlijk ook hé.. nu zul je toch nog geduld moeten hebben hoor want je kan echt nog niet testen.. Rustig afwachten en proberen niet te veel te voelen (hoor wie het zegt, miss die altijd alles voelt :-))

knuf
xxx

tess1307
8 March 2009, 20:28
Hey evi,

geen tekens meer bij mij.. echt niks.. misschien was die buikpijn wel mijn eisprong die dan iets later viel dan ik wel dacht.. Nu we hebben flink geklust deze periode dus we kunnen alleen maar afwachten met volle moed.. Maar het duurt lang vind ik.. Bij jou waren het blijkbaar toch geen symptomen.. Jammer maar volgende ronde beter hé!!

xxx

Lindsey
9 March 2009, 19:01
Hallo iedereen,

Vanmorgen een raar gevoel was bezig aan het werken en had het gevoel dat ik moest overgeven... Braakneigingen infeite...
Nog altijd geen menstruatie te zien... Ook een aantal steken in me borsten.

xxx

tess1307
9 March 2009, 19:10
Hey lindsey..

Spannend he meisje.. Toch nog even afwachten hoor want je ben nog niet echt overtijd hé.. beide voetjes op de grond nog houden want het is ook nog maar je eerste ronde.. (alhoewel dat niet veel wil zeggen :-)) Wacht nog een paar dagen af vooraleer te testen en hopelijk is het dan positief hé..

Er zijn wel symptomen maar ja, ik voel altijd zoveel en er is nooit iets :-)

xxx

Lindsey
9 March 2009, 19:17
Hey lindsey..

Spannend he meisje.. Toch nog even afwachten hoor want je ben nog niet echt overtijd hé.. beide voetjes op de grond nog houden want het is ook nog maar je eerste ronde.. (alhoewel dat niet veel wil zeggen :-)) Wacht nog een paar dagen af vooraleer te testen en hopelijk is het dan positief hé..

Er zijn wel symptomen maar ja, ik voel altijd zoveel en er is nooit iets :-)

xxx
Allesins hoor...
Ik ben blij dat ik vant weekend heb moeten werken en vandaag anders zou ik er teveel aan denken. Heb ook nog niks van die pijn dat ik normaal wel al heb en normaal zat ik nu al aan de pijnstillers :P.
We zullen zien hé, zoals je zegt beide voetjes op de grond houden. (als ik het eind van de week niet heb zou ik een test wagen niet?)

xxx

tess1307
9 March 2009, 19:20
Ja dat is een goeie compromis.. het einde van de week.. Ik geef altijd raad om toch te wachten met testen maar meestal kan ik mezelf niet inhouden.. als jij het kan uithouden tot het einde van de week zeker doen hoor.. Je kan namelijk gewoon een langere cyclus hebben he.. Was bij mij ook zo was enkele dagen overtijd en uiteindelijk blijkt mijn cyclus nu 31 dagen te duren ipv 28..

Maar wie weet hé.. er is hier nog eentje op het forum die van de eerste ronde prijs heeft :-)

Ik moet nog wat langer wachten jammer genoeg.. maar moet zeggen dat ik niet veel verschil voel deze keer.. wel dat ik wat meer moet plassen dan anders.. maar ja het is nog vroeg om al iets te voelen hé.. Hopelijk is het bij mij derde keer goeie keer :-)

xxx

Lindsey
9 March 2009, 19:25
Ik duim alvast voor je! Ja ik moet ook naart toilet of vroeger een collega van mij zei je bent toch niet zwanger? Ik dood serieus niet dat ik het weet :P (we willen het een verrassing houden als het zover is)

Kzie dat je ook van west vlaanderen bent :P

xx

tess1307
9 March 2009, 19:29
ja ook van zon zee en strand..

Ik wil het ook als verrassing houden hoor.. Mijn collega's zeggen dat soms ook om te lachen en dan zeg ik ook heel serieus nee nee.. niet dat ik weet hoor :-)
We hebben al laten vallen dat we graag kindjes willen en nu beginnen vrienden ook zo te vissen.. Ja je kan er ook niet naast kijken bij ons.. als ik een baby zie ben ik helemaal verkocht.. maar toch zwijgen we het nog hoor.. wil niet iedere maand de vraag horen "en al gelukt" wie weet gaat het wat moeilijker en dan zou dat alleen maar te pijnlijk worden..

Ze zullen best verrast zijn mocht het zover zijn hoor

Jij bent dus ook van de kust??

xxx

Lindsey
9 March 2009, 19:36
Jaja ook van de kust :P, daarom vertellen wij het ook niet om deze redenen...
Vindt het best wel grappig dat jij van de kust bent, juist verteld aan me ventje...
xxx

tess1307
9 March 2009, 19:36
Ik ben van blankenberge en jij??

Lindsey
9 March 2009, 19:38
Middelkerke

tess1307
9 March 2009, 19:41
Das toch nog een eindje van hier.. Ik vind het juist zo leuk om te kunnen babbelen met mensen die hetzelfde voelen.. 2 vriendinnen weten het dat ik aan het proberen ben maar die zijn daar zelf niet mee bezig en dan snappen die dat zo goed niet hé..

Ben echt tevreden dat ik hier alles kwijt kan.. Gewoon eens je zeg kunnen doen..

xxx

Lindsey
9 March 2009, 19:45
Das waar ben ook blij...
Gewoon kunnen zeggen wat je voelt...
Maar ga je laten moet nog afwassen :( mag het huishouden niet laten verwaarlozen hé
Morgen laat ik iets weten dat me ms erdoor gekomen zijn of niet
Mag er infeite niet teveel aan denken hé ( is gemakkelijk gezegd of gedaan)

Groetjes aan iedereen

tess1307
9 March 2009, 19:47
ja ik weet het.. makkelijker gezegd dan gedaan!!

Hou ons zeker op de hoogte hé.. Ik duim alvast voor je!!

xxx

mini
9 March 2009, 19:54
het best is om zolang mogelijk te zwijgen tegen de mensen in je omgeving, ook als blijkt dat je zwanger bent. :)
Hier hebben we het zowat onmiddellijk gezegd tegen ons ouders... Die waren in de wolken (voor allebei de ouders zou het het eerste kleinkind worden :))
Helaas is het vroegtijdig misgegaan, en ja... je vind dan wel troost bij de ouders... maar er moet maar één iemand z'n mond voorbij praten *zucht*¨

tess1307
9 March 2009, 21:54
hey mini,

Kan dat goed geloven.. Ik zou ook proberen zo lang mogelijk te zwijgen tegen mijn familie en vrienden. Toch tot wanneer die drie cruciale maanden voorbij zijn. Maar als ik morgen zwanger ben dan moet ik stoppen met werken nog voor die drie maanden en dan zien de mensen natuurlijk ook dat ik nooit meer ga werken.. een week of twee kan ik nog uitvluchten zoeken maar dat zal het dan ook zijn denk ik :-)

Jammer dat het dan toch misgegaan is bij jou.. Hoplijk deze maand meer geluk dat dan wel mag blijven duren hé.. We zitten evenver en kunnen nu elkaar een beetje steunen

xxx

Lindsey
10 March 2009, 16:30
Nog altijd geen ms te zien bij mij!

Mini ook voor jou succes...

mini
10 March 2009, 17:26
Bedankt meiden :)
Ik duim voor je Lindsey!

Idd Tess, we kunnen elkaar wa steunen ;) Uiteindelijk is het toch zo lang ni meer hé :)
Zal lastig worden om me weer te moeten bedwingen volgende week, om ni vroegtijdig te testen *grmz, ik ken mezelf al*

Koke
10 March 2009, 23:14
Hey Lindsey, hopelijk heb je prijs hé!!
@mini en tess: hopelijk jullie ook, al moeten jullie nog iets langer wachten ;)

Lindsey
11 March 2009, 16:25
Hallo iedereen, vandaag terug een dagje verder nog altijd geen ms te bespeuren...
Mss zit ik in een lange cyclus het is dan ook mee eerste ronde hé

xxx

tess1307
11 March 2009, 23:39
Hey lindsey..

Hoe spannend.. het is natuurlijk nog maar ronde 1 hé.. maar we blijven duimen en hopen hoor..

Hou ons op de hoogte hé

xxx

Lindsey
12 March 2009, 09:50
Nog altijd geen ms te zien....
Tuurlijk hou ik jullie allemaal op de hoogte, maar heb een vraagje aan iedereen.
Duurde het ook zolang jullie 1ste ronde voor dat je je ms kreeg?

xxx

Koke
12 March 2009, 10:12
In mijn 1ste ronde had ik op dag 28 mijn ms. Maar dat is bij velen niet zo, heb ik hier al gemerkt. Lastig hé, zo moeten afwachten. Ben je van plan om één van de dagen eens te testen?

Bo
12 March 2009, 10:14
Ik had ze op 33 dagen. Het kan wel even duren eer je lichaam zich 'herstelt' heeft, dus nog even geduld, zou ik zeggen.
Maar, je weet nooit hè ;)

tess1307
12 March 2009, 11:33
Hey lindsey..

Ik dacht ook dat ze op 28 dagen moesten komen want ik had vroeger altijd zo een cylcus maar nu heb ik blijkbaar ene van 31 dagen (alé toch al twee maand) Het is bij iedereen anders jong, en dan kunnen we niet echt voorspellen wanneer die gaan komen..

Nu ik was al blij dat ze kwamen mijn eerste ronde want uiteindelijk hoor je hier ook vaak dat alles zo onregelmatig is of zelfs geen MS. Dat is nog meer miserie denk ik..

Ga je eens testen één van deze dagen.. Je moet er uiteindelijk rekening mee blijven houden dat je effectief zwanger kan zijn hé

xxx

Lindsey
12 March 2009, 12:00
Bedankt iedereen voor jullie commentaartjes heb erveel aan wees maar gerust.
Ik had thuis 2testen liggen en ik heb eentje ervan gebruikt dinsdagavond (was een beetje vroeg kweet et, we wouden het allemaal uit nieuwsgierigheid:p ) en het toonde niet aan dat ik zwanger ben :( maar ik lees op me gemakjes de bijsluiter in de zetel en opeens zie ik staan als je het te vroeg doet kan het zijn dat je niet zwanger tekent maar wel zwanger bent, wanneer zouden jullie nog e test doen als je mij was?

Nu ben ik 3dagjes overtijd...

aline
12 March 2009, 12:14
Hey Lindsey,

Als ik jou was zou ik toch nog een 2-3 tal dagen wachten met testen. Mijn eerste cyclus duurde ook 34 dagen. Heel vervelend dat wachten, ik weet het, ik kan zelf ook nooit wachten om te testen. Je hebt altijd toch wat hoop he :)

Groetjes.

kleinke
12 March 2009, 13:30
mijne eerste cyclus duurde maar liefst 47dagen! maar ik was dan ook onregelmatig (langste cyclus 54dagen)
ik weet ondertussen dat ik geen eisprong had en neem nu clomid( laat eitjes rijpen)

ik zou dus nog wat wachten om te testen, ookal is dit moeilijk, om de teleurstelling te verkleinen

groetjes

Lindsey
12 March 2009, 16:49
Jaja een vrouwenlichaam zit zo raar in elkaar.
Ik moet me inhouden om vandaag al niet te testen, en allemaal om dat me ms er niet doorkomt.

Maar ik moet toegeven ik heb me er noois mee bezig gehouden van nu is het moment om te vrijen, we laten gewoon ons gang gaan dat het gewoon een echt liefdeskind wordt een wondertje van ons 2tjes...

xx

kleinke
12 March 2009, 17:13
mijn eerste cyclus heb ik wel een paar testjes versleten :P
ge hebt er dan ook geen gedacht van hoelang uw cyclus duurt he
als je je echt ni kunt houden zult ge er eentje moete doen ;)
hoelang wil je nog wachten voor je test?

Lindsey
12 March 2009, 17:45
hey kleinke,
Ben blij dat je zegt dat je een paar testjes hebt versleten :D

Ik dacht van zondagavond, als dat gaat lukken :P (als men ms er nog niet zijn)

Succes ook voor jou hé

mini
12 March 2009, 17:59
Tot op heden heb'k al 9 testen versleten :D
Lang leve de goedkopere vanop internet
Eerste ronde heb'k één testje gedaan, en da was op dag 28, na 31 dagen had'k m'n MS

Cin
12 March 2009, 21:59
Heb een vraagje.Zoals ik al eerder op het forum vertelde heb ik op 20 februari mijn spiraaltje laten verwijderen.
Had de dag zelf licht bloedverlies (geen ms).Nu ben ik nog steeds aan het afwachten.Sinds twee dagen heb zeeeeeer licht bruin slijm.
Wat zou dit kunnen zijn?? Een teken van ????

Want heb nog steeds geen ms gehad met cyclus van 28dagen (23 dagen eigenlijk want eerste 5dagen zijn normaal ms dagen) dus normaal zou is ze ten laatste zaterdag ms moeten hebben. Of tellen jullie dit anders???
Ik zou zo graag weten waar ik aan toe ben, dat de ms maar snel komen of misschien een babaytje (zou dit kunnen juist na het uitnemen van spiraal in ronde 1??)

Alvast bedankt voor de reacties

naomi83
13 March 2009, 13:33
Hey Lindsey,

Ik heb vorige ronde ook 2 keer getest. Was 13 dagen overtijd. Ik dacht echt dat ik zwanger was en dat de testen niet goed waren. :)
Je begint vanalles te denken.
Mijn cyclus heeft in totaal 41 dagen geduurd.

Jammer maar helaas...

Ik hoop voor jouw echt dat het wel prijs is

_liesje_
18 March 2009, 22:00
iemand al iets van lindsey gehoord??? en jij tess???cin, jij moet ook niet lang meer wahten!!! voel je al iets???
xxx

Cin
18 March 2009, 23:25
hey liesje,

idd vrijdag NOD....spannend.
maar ik heb buiten zeer gevoelige borsten geen kwaaltjes, dus zal het wel niets worden denk ik :-(

xxx

_liesje_
19 March 2009, 19:47
heb dat nu ook, maar de laatste keer bij mijn maandstonden ook dus... ze zeggen dat toch dat jeukende borsten een "symptoon" zijn....
xxx