PDA

Volledige versie bekijken : Toch nog 1?

lotjen
26 December 2011, 22:46
Hallo dames,

ik kom hier niet zo vaak meer,maar ik zit de laatste dagen toch wel veel met "baby'tjes" in mn hoofd. IK durf het tegen niemand zeggen,en schaamde me eigenlijk om er hier iets over te schrijven,maar ik heb efkes iemand nodig die me een beetje steunt,want zelfs mn man weet dit niet!

Ik heb sinds 2 augustus een spiraaltje,eigenlijk moest ik na 6 weken terug nr de gyne om deze te controleren,maar die dag kwamen ze de koeltoog leveren,en ik kon niet gaan. Ik ben dan nr de huisarts gegaan,en die zag de draadjes nog zitten,dus zei dat het geen probleem kon zijn!

Ik hoop dat niemand me keihard uitlacht,maar ik voel me zo zwanger.
Ik heb een serieus buikje als ik me er niet op concentreer om mn buik op te spannen,en dit is het meest spookie,ik voel soms zelf die kriebeltjes en opstijgende luchtbelletjes in mn onderbuik...
Ik ben een dikke 2 maanden geleden 2 weken heel misselijk en grieperig geweest,ik heb melkkorstjes als ik mn bh uitdoe,en mn bekken doet met momenten terug net hetzelfde pijn als mn zwangerschappen...

Ik voel me zo dom dat ik dit schrijf,want als ik niet zwanger ben,ben ik ZEKER schijnzwanger. Alhoewel ik niet zwanger mag zijn,ik trouw in mei,en heb mn kleed al gekocht. Ik ben 3 maanden zelfstandige,en we hebben ECHT geen plaats voor een baby!!!

Amai,ik voel me echt wel wreed dom nu zu,ik durf zelf niet testen of nr de gyne gaan... Ik steek echt mn kop in het zand,I know!

Ik kan toch niet zwanger zijn,want ik voel de draadjes zitten van mn spiraal!!!

kastaar
26 December 2011, 23:01
Lotjen toch!

Tuurlijk zal niemand je uitlachen!
Hoewel ik je tekst wel grappig vind hoor, niet de inhoud, maar ik voel je stress tot hier :)
Ik kan me voorstellen dat je nu compleet flipt omdat je wereld echt wel op z'n kop zou staan moest het zo zijn.