Volledige versie bekijken : lady bug
taschkevdv
26 February 2009, 11:42
ik was even aant twijfelen of ik het zou openen omdat ik eigen twijfel maar is het nu al niet even geleden dat ze hier nog geweest is?als ik goed heb gezien is het van 19/02.hopelijk is alles in orde met haar en het babyke...ze kon elk moment bevallen he.
Nala'tje
26 February 2009, 13:29
heb even naar haar ticker gezocht,
ze zou morgen terug op controle moeten.
mss dat ze daarna iets laat weten?
mss ligt ze in het ziekenhuis en heeft ze geen internet?
hoewel ik dacht dat met haar en haar kindje vorige keer alles ok was.
groetjes
lady bug
26 February 2009, 21:15
alles is ok met mij en het kindje zit nog steeds in mijn buik. ik heb de laatste dagen niet zoveel zin gehad om op internet te zitten. ben deze week nog is effe gecrashed. ik kreeg het weer eens heel moeilijk met het idee dat ons kindje toch niet zo perfect is en ik voelde mij weer schuldig. ondertussen ben ik er wel weer over, maar het blijft moeilijk. ik kijk nog steeds met gemengde gevoelens uit naar de bevalling.
Kimmy
27 February 2009, 10:28
best te begrijpen lady bug, en helemaal niets om je schuldig over te voelen!
op dit moment is je kindje nog een "vreemde" voor je, hé, ik ben zeker dat eens je het in je armen hebt en gaandeweg het karaktertje leert kennen, je ongelooflijk gelukkig gaat zijn en helemaal niet meer denkt dat het "niet perfect is", gewoon afwachten zou ik zeggen
sterkte en beloof ons dat jij (of je man?) ons op de hoogte houdt na de bevalling??
lotjen
27 February 2009, 14:10
Hey lady bug,
tis in ieder geval al een braaf kindje dat hij/zij nog lekker wat ter plaatse blijft!
Je moet je niet schuldig voelen over het feit dat je inzit dat het niet het "perfecte" baby'tje is,
ik kan nu nog in paniek schieten over het feit dat er een baby'tje onderweg is,gewoon door het feit
dat het ons leven volledig overhoop gaat halen,en soms bekruipt er mij een angstig gevoel...
Dus als jij eens crashed,is het maar logisch toch!
Veel liefs Lotte
Els
27 February 2009, 14:32
Hey meisje,
wou je toch ook nog eens even een hart onder de riem steken... je gevoelens zijn zo vreselijk bekend. Ik moet ook nog altijd slikken als ik denk aan mijn moeilijke momenten tijdens de zwangerschap. Ik zou liegen als ik je zou zeggen dat dit waarschijnlijk je laatste moeilijke moment is geweest, want naarmate de bevalling nadert komen er waarschijnlijk nog. Mijn gevoel na de bevalling, met Marthe in m'n armen, was nog steeds dubbel. Een roze wolk was het niet nee, daarvoor kwam het gevoel 'waarom ben je nou niet helemaal gezond?' te hard naar boven. Maar toch was ik gelukkig. Dat kleintje in je armen doet zo'n vreselijk appél op je, je voelt dat het je zo nodig heeft. Dat instinctief gevoel dat dan naar boven komt, is magisch. Al de rest kan je dan even niks meer schelen.
Maar ook daarna heb ik momenten gehad dat ik Marthes uiterlijk confronterend vond. Voel je daar niet schuldig over! Iedereen droomt van 'een perfecte baby' en iedereen zou het er moeilijk mee hebben als dat om één of andere reden niet zo zou zijn. Het vraagt tijd om die dingen een plaatsje te geven.
Ik kan alleen maar zeggen dat de 'moeilijke momenten' tijdens de zwangerschap veel moeilijker zijn dan de 'moeilijke momenten' erna. Nu weet je niet wat je moet verwachten , je maakt jezelf voorstellingen, je piekert over hoe het zal zijn, je bent bang, boos,... Terwijl er niets anders is dat daar tegenover staat. En dat is er wel als je kindje er is. Die gevoelens steken dan nog wel eens de kop op, maar je hebt je kindje en alle mooie dingen die daarmee samen hangen, en dat maakt het veel makkelijker!
Groetjes, Els
snoezel
27 February 2009, 17:42
hey lady bug,
ik kan me natuurlijk niet in jouw plaats stellen maar denk dat het zo normaal is...
iedereen die voor een bevalling staat maakt zich al zorgen en als je dan weet dat er nog iets extra bij komt pieker je daar ook nog wat meer over.
maar ik ben er echt van overtuigd dat als je je kindje in je armen hebt (en daar bedoel ik heus niet de eerste momenten mee) dat je het niet anders zou willen hebben.
voel je ook niet schuldig als je dit gevoel niet direct hebt. bij mij was alles "normaal" (vind dat zo'n lelijk woord in deze context maar denk wel dat jullie weten wat ik bedoel) en ik had niet meteen een roze wolk hoor.
dat heeft even geduurd voor ik onze kobe echt als mijn kindje ben beginnen beschouwen.
en nu, ik zou er echt alles voor doen :)
vele knuffels
snoezel
lady bug
2 March 2009, 12:09
vrijdag dus op controle geweest en alles was nog steeds goed. kindje weegt ongeveer 1,9 kg en zou een 40 cm zijn. mijn buik hebben ze ook eens gemeten en deze bedraagt een 27 cm. dit zou ook normaal moeten zijn. de laatste weken zijn ingegaan en de kilo's vliegen er maar bij. ik ben op 4 weken tijd 5,5 kg verdikt. maar mij hoor je niet klagen. dit zijn tot nu toe ook maar de enige die er zijn bij gekomen
lady bug
11 March 2009, 06:27
het einde is hier eindelijk inzicht. en ik begin er hoe langer, hoe meer naar uit te kijken. ik ga elke avond slapen met het gedacht van, deze nacht zou wel eens de nacht kunnen zijn.
en die buik, ... hoe graag ik die ook heb, des te liever ik hem kwijt wil. je kan niet slapen, zitten of bewegen zoals je wil.
mijn koffer staat eindelijk klaar. dus nu is het wachten, wachten en nog is wachten :)
Kimmy
11 March 2009, 09:55
tja, echt aftellen nu, é, Lady Bug!!
goed wel dat je koffer al klaar staat, als je dat op het laatste moment aan je ventje moet vragen zou je wel eens iets essentieels kunnen missen ;)
tip: blijkbaar vergeten veel mensen tandenborstel en tandpasta mee te nemen, mss een taakje voor je man als het zover is om nog in die tas te steken :)
lady bug
11 March 2009, 10:10
goed wel dat je koffer al klaar staat, als je dat op het laatste moment aan je ventje moet vragen zou je wel eens iets essentieels kunnen missen ;)
tip: blijkbaar vergeten veel mensen tandenborstel en tandpasta mee te nemen, mss een taakje voor je man als het zover is om nog in die tas te steken :)
moet straks nog naar kruidvat. ik ga van daar nog een extra tandenborstel meebrengen. dan kan ik dat zeker niet vergeten.
ter info: der staan vochtige doekjes van zwitsal in de reclame bij kruidvat. 12 pakken van elks 72stuks voor 18,99€ , ik ga mij deze al gaan halen. ze kunnen hier al maar klaar liggen
Mijn valies is nog altijd niet klaar en ik ga slapen met een heel gerust gevoel zonder te denken dat het wel eens deze nacht zou kunnen gebeuren. Ik zal me er toch maar eens aan zetten en zien dat alles klaarstaat. Ladybug, je ging normaalgezien samen met Nes bevallen maar nu zou het wel eens kunnen dat wij rond dezelfde periode gaan bevallen he,... spannend.
snoezel
11 March 2009, 14:38
moet straks nog naar kruidvat. ik ga van daar nog een extra tandenborstel meebrengen. dan kan ik dat zeker niet vergeten.
ter info: der staan vochtige doekjes van zwitsal in de reclame bij kruidvat. 12 pakken van elks 72stuks voor 18,99€ , ik ga mij deze al gaan halen. ze kunnen hier al maar klaar liggen
hey lady bug,
nu duurt het lang hé dat wachten...
ik had mijn buik ook graag maar was blij dat ik er van af was
heb hem eigenlijk nooit echt gemist
enkel 's avonds in de zetel die schopjes dat wel, maar voor de rest sta ik niet te springen om terug zwanger te zijn
ik gebruik de vochtige doekjes van 365 (delhaize)
1 pak kost 1,19 en er zitten 80doekjes in
super tevreden van!
lady bug
24 March 2009, 06:23
hier zijn we nog eens.
gisteren terug naar Leuven op controle. alles was goed 'heb wel geen echo gehad) en ons kindje is al aan het indalen. het begint dus echt te kkorten. er was wel nog geen opening, maar zelf vermoed ik dat het niet lang meer gaat duren.
ook hebben we info-avond gehad over de bevalling. en het stelt je wel gerust. het zag er allemaal goed uit en ik zal vol goede moed naar Leuven vertrekken als het zo ver is. ik kijk er echt naar uit.
ik weet niet of ze dit in alle ziekenhuizen doen, maar na de bevalling heb je eerst een uurtje huid aan huid therapie. dit houd in dat je kindje een uur op je blote buik blijft liggen. zo leert het kind je geur heel goed herkennen en de moeder-baby band zou ook alleen maar versterken.
Trinity
24 March 2009, 11:08
Hier bij ons doen ze dat ook, toch volgens de algemene informatiebrochure. Maar misschien dat het verschilt van ziekenhuis tot ziekenhuis.
Begint best wel spannend voor je te worden he. Kan mij inbeelden dat je sterk begint te verlangen om je kleintje te zien :)
Kimmy
24 March 2009, 16:11
bij ons doen ze dat ook, alle "babyvriendelijke" ziekenhuizen doen dit (raar woord, er kunnen toch moeilijk babyonvriendelijke ziekenhuizen bestaan, é :))
jawel, daar waar ze willen inleiden na 2 dagen en een keizersnede doen als de inleiding niet goed werkt, daar waar je de baby eventjes krijgt en dan direct wordt gewassen en aangekleed, daar waar er maar één bevallingspositie mogelijk is: benen omhoog en op tafel en niks anders en de epidurale 150€ kost (zonder terugbetaling van de ziekenkas). Soit, 't zal allemaal zo erg wel niet zijn en ik ga goed onderhandelen om de inleiding te vermijden!
groot gelijk ka80!
En wat als je niet binnengaat na die twee dagen? :D
Ze gaan u toch ni komen opzoeken en meesleuren? :D
haha, dat hoop ik van niet!!! Donderdag moet ik nog eens terug en dat zal dan al de derde keer zijn dat ik zeg dat ik geen keizersnede wil en ook geen inleiding zonder directe medische reden. Ik heb een gemakkelijke zwangerschap zonder enig probleem gehad en dan gaan ze dat nu eens effie verbrodden met hormonaal inleiden en misschien keizersnede terwijl mijn zoontje waarschijnlijk op zijn eigen ritme ook gezond gaat geboren worden, wat maken die paar dagen nu uit? pft
lady bug
27 March 2009, 15:36
gisteravond en nacht serieus last gehad van voorweeën. leuk is anders, maar ik vermoed dat dit wil zeggen dat het niet te lang meer gaat duren. allé, da hoop ik toch
ik word da afwachten zo beu als iets. morgen naar een begrafenis en ik hoop da ik mij iets beter voel dan vandaag. alles begint daar vanonder zeer te doen en ik loop verschrikkelijk lastig. mijn eetlust is weer aan het verdwijnen en ik slaap slechter met de dag.
patje
27 March 2009, 15:42
ik hoop voor je dat je snel je boeleke mag verwelkomen en dat alles goed verloopt volgens plannen!
eens je je kindje in je handen hebt is alle pijn vergeten, nog eventjes volhouden lady bug!
groetjes
snoezel
27 March 2009, 16:55
lady bug, dat zijn echt de laatste loodjes hé
ik voelde me toen echt een gans op het einde :/
troost je, je bent dat heel snel vergeten eens je bevallen bent
Hey Ladybug, ik heb nog altijd geen voorweeën maar heb buiten pijnloze harde buiken wel pijn vanonder, zoals menstruatiepijn en soms van die venijnige steken. Dit heb ik nog maar sinds gisteren. Probeer overdag wat bij te slapen als je kan! Het wordt spannend voor ons he,... nog eventjes volhouden! Binnenkort hebben we ons babietje in onze armen! Hou ons op de hoogte van de vorderingen he? Is hij/zij trouwens al ingedaald? x
lady bug
27 March 2009, 19:36
het is al ingedaald, maar da wil niks zeggen hé. de laatste keer dat de gyne heeft gecontroleerd was er nog geen opening, maar mss nu al wel. op 6 april moet ik terug op controle, maar ik hoop stilletjes dat ik daartegen al ben bevallen. ik word emotioneler met de dag en mijn man krijgt het hard te verduren omdat ik lastig begin te lopen.
snoezel
28 March 2009, 08:20
op die indaling en opening moet je niet teveel letten.
ik ben op 35w naar de gyne geweest en die zei toen "dat zit hier nog allemaal goed toe, zal niet voor direct zijn."
en op 37w2d bij de gyne had ik ineens 3cm en de nacht daarop ben ik bevallen...
kan ineens snel gaan hoor
:D ik hoop het voor jullie
Laurence
28 March 2009, 10:55
Volhouden Lady Bug, het zijn de laatste loodjes. En die wegen het zwaarst :)
Dat zal inderdaad vlug vergeten zijn eenmaal je bevallen bent :)
lady bug
28 March 2009, 21:48
het gaat hier echt niet lang meer duren. er zit zelfs een grote kans in dat het nog voor komende week is.
ik heb vorige nacht (vrijdag op zaterdag) zo een hevige weeën gehad dat we naar Leuven zijn gereden. het waren voorweeën ipv arbeidsweeën dus naar Leuven voor niks. ik voel mij dus redelijk schuldig tov mijn ventje. ik heb hem moeten wakker maken voor niks. we hebben daar wel tot 9u deze ochtend gezeten hé
nu hebben ze mij nog een extra afspraak gegeven voor komende woensdag, want maandag 6 april was nog te lang. ondertussen is mijn baarmoederhals al aan het zacht worden en aan het versmallen. maar iedereen op het bevallingskwartier is er heilig van overtuigd dat ik de komende dagen/nachten daar terug sta. ach, we zullen wel zien. nog effe en we zijn met 3 :)
ondertussen is mijn ventje hier alles komen lezen en hij zegt dat ik mij niet schuldig moet voelen. beter een keer te veel rijden dan te laat daar toekomen. best wel lief hé :D
mammiii
28 March 2009, 23:02
Ooh bijna si !! :D , je zal wel stressy zijn !! spannend ! als ik je hier niet zie voor een goe weekske of langer ja dan weet ik al wat er gaande is éh.
En hoe voel je nu?
X
snoezel
29 March 2009, 11:05
wij hebben daar ook een dagje eerder al eens langs geweest
:) dan weet je al hoe het er daar aan toe gaat
beter iets te voorzichtig en ja, jij moet naar leuven rijden is niet bepaald eventjes langs gaan hé...
veel succes hé lady bug
en het klinkt raar maar probeer er van te genieten.
t is een ervaring zo bevallen
Ooh zo spannend!! Toch raar dat er bij mij geen beweging in zit, ook al sta ik 10 dagen verder maar ja, dat wil niks zeggen. Lief van je man Ladybug, dat kan ik op dit moment spijtig genoeg niet echt zeggen van mijn man
zo spannend zeg!
ik duim hoor....
lotjen
29 March 2009, 19:21
Ik duim Lady Bug en karen,die laatste loodjes é!
Ik heb mijzelf hier wat aangedaan,vrijdag was er een verjaardagsfuif voor een koppel hun
verjaardag,en ik ging daar de beentjes eens gaan strekken,en ik heb een hele avond staan
shaken,had van nx last. Totdat we thuis kwamen,en ik gelijk regelmatig krampen kreeg,
Ik kon niet zeggen dat ze sneller kwamen,dus ik dacht met rusten gaat het wel over...
Maar zaterdagvoormiddag toch eens naar verloskunde gebeld,en ik moest eens binnengaan,gewoon
ter controle,ik had geen weeën,maar wel 2 cm opening,en het kindje zit eigenlijk al te laag voor
de tijd dat ik zwanger ben. Ik heb mn baby er bijna uitgedanst denk ik...
Ze hebben me wel verzekerd dat het niet gezegd is dat ik effectief te vroeg ga bevallen,maar ik moet nu
3(!) weken platte rust nemen... Maar dat neem ik er graag bij,want ik heb de shock van mn leven
gekregen,duimen dat ik nog een paar weken kan uithouden...
Dus een goeie raad aan iedereen,een beetje voorzichtig zijn met het dansen é :)
Liefs Lotte
lady bug
29 March 2009, 20:03
ik heb ondertussen een rustige dag en nacht gehad. maar het mag echt gaan komen. ik heb wel nog last van het inwendig te onderzoeken, maar dat pakken we er bij. ik kijk echt uit naar de bevalling. ik ga proberen om het zo lang mogelijk zonder epidurale uit te houden, maar ik heb schrik voor mijn rug. door de weeën krijg ik enorme last van mijn onderrug en ik weet niet of het draaglijk gaat blijven. ach we zullen wel zien. met wat geluk komt het oermens in mij naar boven.
snoezel
29 March 2009, 21:33
lady bug: neem je gewoon voor dat het geen schande is om een epidurale te nemen
ik wou ook zonder en mij is het gelukt :)
veel hangt af van hoe lang de arbeid duurt hé
bij was het op drie uur en drie kwart en dat was wel te overbruggen vond ik
volgende keer wil ik weer zonder epi...
lotjen: rust maar goed hoor
kindje is echt nog beter af in je buik nu hé
lady bug
30 March 2009, 06:10
hiernet effe de schrik van mijn leven gehad.
elke ochtend wanneer mijn man moet gaan werken word ik ook wakker en moet ik naar het toilet. maar toen ik terug naar de kamer ging leek het of ik nog wat urine verloor. mijn eerste idee was dat mijn water was gebroken. ik controleer het even en het was bloed dat ik was verloren. nu waren er wel redelijk wat slijmen bij. dcus vermoed ik dat het wel eens die prop zou kunnen zijn.
ik voel ons kindje nog steeds goed bewegen en dat stelt mij ook al wat gerust en ik ben buiten dat beetje waterachtig en ook wel slijmerig bloed van hiernet niets meer verloren. ik hou het in ieder geval goed in het oog en als ik straks toch nog twijfel, bel ik eens naar het ziekenhuis
Laurence
30 March 2009, 07:48
Dat zal de prop wel zijn die je bent verloren, het zal ni meer voor lang zijn. Voor woensdag ben je bevallen :)
lady bug
30 March 2009, 07:58
ik hoop het echt dat het dat is. mijn man is in ieder geval met een klein hartje vertrokken naar zijn werk.
lady bug
30 March 2009, 11:22
ben hier aan het zot worden. ik heb terug bloed verloren en ik geraak telefonisch maar ni binnen op het bevallingskwartier
lady bug
30 March 2009, 11:26
ben binnen geraakt. ik ga nu vertrekken op controle. mss tot binnen een kleine week
Mrs O.
30 March 2009, 11:28
oeh ladybug !!! da gaat idd ni meer lang duren denk ik !!!! ni panikeren meid... rustig proberen blijven, en bel op gemak nog eens terug....
ukiepuk komt eraan whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Mrs O.
30 March 2009, 11:29
hoi lotte,
idd, dansen blijkt dan toch niet aangewezen :)... gelukkig ben ik niet zo'n danser... rust mr goed uit en laat jullie kindje nog mr genieten van een paar weekjes id buik van mama !!!
xxx
Hey Lotjen, wij hebben op week 35 een groot feest bij ons thuis georganiseerd, heb heel wat over en weer gelopen en de hele nacht gestaan tot een uur of 2. Ik was er echt wel niet goed van de volgende dag, kon niet meer op mijn benen staan van de pijn in mijn rug en heb een hele week moeten recuperen. Heb ook nog gedanst gedurende week 33 maar dat heeft hem wel geen milimiter doen indalen. Voor diegenen die aan het einde zitten: het is inderdaad aangewezen om het toch wat rustig aan te doen! Lotjen, je hebt waarschijnlijk nu al meer opening dan mij !!! aarg snif.
Laurence, het is niet waar hoor dat je na het verliezen van de slijmprop dan binnen de 2 dagen gaat bevallen. Nu kan het voor Ladybug wel zo zijn dat ze voor woensdag bevalt maar er zijn een heleboel vrouwen die dan toch nog een week of zelfs 2 moeten wachten op een natuurlijke bevalling. Je kan zoiets dus niet voorspellen, wel spijtig eigenlijk,....
MAAR... ik ben op bijna exact hetzelfde moment als Ladybug mijn slijmprop verloren, namelijk rond half 6 deze morgend. Ik heb wel geen bloed verloren maar een mooie prop (sorry, niet zo smakelijk) en verder heb ik helemaal niets, nog geen enkele wee gevoeld, zelfs de harde buiken zijn ferm afgenomen vergeleken met vorige week. Toch is het spannend, wie van ons twee gaat eerst bevallen?? Ik gok op Ladybug! :)
elsken
30 March 2009, 15:15
HO dames als ik dit hier zo allemaal lees wou ik dat het bij mij ook al zover was.
Ik denk da ladybug een tijdje van dit scherm zal blijven want volgens mij zullen ze haar daar houden.
ka80 voor jou is het echt wel aan het korten, spannend zeker. Toch plezant als je zo een week voor je uitgerekend bent nog altijd van niets last hebt.
Hoe weet je dat het zo een prop is (ja sorry hé maar ik ben daar zo benieuwd naar).
Meiden ik duim voor jullie en geniet nog maar effen nu het nog kan.
Veel liefs.
xxx
Mrs O.
30 March 2009, 15:35
hey ka en ladybug, da gt hier nog een superspannende race worden :)... in ieder geval gefeliciteerd met het verlies van jullie slijmprop !! hihi; klinkt grappig he...
het gn blijde dagen worden hier op het forum, ik kijk ernaar uit !!!!
Bedankt Mrs O voor de felicitatie, ik ben ook trots op de verloren slijmprop! haha!
Elsken, je kan er echt niet naastkijken hoor, het is een hele grote dik prop slijm (soms met bloed maar dat hoeft niet perse). Het is een beetje zoals witverlies maar dan veel meer, compacter en doorschijnender. Zo was het voor mij maar voor iedereen is het wat anders.
lotjen
30 March 2009, 16:58
Hey karen,
mijn vroedvrouw heeft uitgelegd dat het verliezen van de slijmprop komt doordat je opening bent beginnen krijgen,
en de prop niet vast genoeg meer zit,en daardoor loskomt,maw heb je zeker al een beetje opening!
Spannend,ik krijg nu al kriebels en dan is het nog maar bij iemand anders,wat gaat dat zijn als het bij mij is...
Hier gaat het al heel wat beter,begin wel wat vocht op te houden in mn voeten(zeerrrr sexy :) )
Succes karen mocht je opeens moeten bevallen wil ik je toch al een vlotte en niet te pijnlijke bevalling toewensen,en een
wolkje van een zoontje!
Liefs Lotte
snoezel
30 March 2009, 18:15
bij mij zat er ook bloed bij die slijmprop bij en dat is niet meer gestopt tot ik bevallen ben.
een dag een half later :)
spannend :D
Wat is niet meer gestopt Snoezel? Het bloedverlies?
Ik heb op Internet gelezen (niet dat het dan perse waar is natuurlijk) dat als je bloed verliest met je bloedprop de bevalling sneller op gang komt dan wanneer er geen bloed bij zat,... vraag me af of daar waarheid in zit. Ik denk dat het voor Ladybug wel aan het gebeuren is nu!
Bedankt Lotjen, wist niet dat dat te maken had met het openen van de baarmoederhals. In feite wel logisch.
Mrs O.
31 March 2009, 10:45
idd, ze is ma stil hé... ik denk ook dat het zover is !!!! SPANNEND !!!!!!!!! whiiiiiiiiii
Kimmy
31 March 2009, 10:57
Ik heb op Internet gelezen (niet dat het dan perse waar is natuurlijk) dat als je bloed verliest met je bloedprop de bevalling sneller op gang komt dan wanneer er geen bloed bij zat,... vraag me af of daar waarheid in zit.
wij hebben dit in de babylessen ook geleerd! de precieze verklaring weet ik niet meer (typisch!! :)) maar ik denk dat het was omdat dan ook al meer opening is of zoiets, mss weet mijnen Tim het nog...
Dan zal het dus wel waar zijn, bedankt Kimmy, dat weten we dan ook weeral! Jouw Tim gaat mee naar de lessen, dat is echt plezant om dat samen te doen denk ik! Heb jij nog altijd lessen? x
Kimmy
31 March 2009, 14:25
Dan zal het dus wel waar zijn, bedankt Kimmy, dat weten we dan ook weeral! Jouw Tim gaat mee naar de lessen, dat is echt plezant om dat samen te doen denk ik! Heb jij nog altijd lessen? x
het waren 10 lessen, mijn Tim is idd elke keer meegeweest, de lessen waren ook zo opgevat dat de mannen even betrokken werden als de vrouwen, het ging ook over hun gevoelens en zo!
ik leerde veel bij en vind het erg spijtig dat ze al voorbij zijn... :), ik moest kiezen tussen lessen van mijn 19e week tot mijn 28e week of van mijn 31e week en dan mss niet alle lessen te kunnen volgen, maar ik vond de "persles" (:p) zo belangrijk dat ik maar voor de eerste optie koos...
snoezel
31 March 2009, 17:38
bij mij is het bloedverlies niet meer gestopt.
allé ja, dat waren zo meer vegen hé :/ sorry voor de beschrijving hé damens
lady bug: puffen maar hoor :D
lady bug
31 March 2009, 20:22
hey ladies. nee, ik ben nog niet bevallen. sorry
maar ze hebben mij wel een nachtje in Leuven gehouden ter observatie.
ik had echt zo gehoopt om gisteren of vandaag te mogen bevallen, maar neen, toch niet. bij de controle van gisteren hebben ze gezien dat ik al 1cm opening heb, maar van weeën is er absoluut geen sprake. ze hebben ook niets gevonden waarvan de bloeding kan zijn.
dus ik loop hier nog steeds rond. ik zou er alles voor geven om te mogen bevallen, want ik was er heilig van overtuigd dat we met 3 naar huis kwamen ipv met 2. maar het is niet omdat ik deze namiddag naar huis ben mogen komen dat ik deze nacht niet opnieuw mag vertrekken hé
Nala'tje
1 April 2009, 11:21
hey lady bug,
amai nu wordt het echt wel superspannend he!!!
toen mijn mama zwanger was van mij hebben ze haar met een beetje opening weer nr huis gestuurd,
maar die nacht was ik er, dus wie weet....
liefs, nala
snoezel
1 April 2009, 14:10
ai lady bug toch
je geduld wordt echt wel op de proef gesteld hé
ik hoop voor jou dat je snel je prutske in je armen hebt hoor!
allé ja, dat waren zo meer vegen hé :/ sorry voor de beschrijving hé damens
Geen probleem Snoezel, is allemaal maar natuurlijk he en het is interessant om te weten hoe het bij u verlopen is. Dus dat waren vegen bloed, zonder slijmverlies? Ik heb net nog een deel van de slijmprop verloren (veel kleiner maar exact dezelfde consistentie) en daar zat een draadje roos bloed in.
Ladybug, heb jij ook weeën? Ik ga ervan kapot, om de 10 minuten heb ik een zeer pijnlijke wee terwijl mijn baarmoederhals nog heel lang en gesloten is. De vroedvrouw geraakte zelfs niet tot het einde van de hals deze morgend,... snif. Ik hoop dat ze korte vingertjes had.
snoezel
1 April 2009, 17:43
slijmverlies met bloed bij...
zo is het hier begonnen
ben wel gespaard gebleven van die weeën zoals jij, een geluk!
Succes Karen!!!!!!!! Ik hoop voor je dat het snel vooruit mag gaan!
XXX
lady bug
1 April 2009, 17:52
nee, geen weeën hier
ben deze morgen terug op controle moeten gaan omdat mijn bloeddruk wat aan de hoge kant is. maar er waren geen contracties te zien op het scherm. het blijft dus afwachten. ik vermoed dat ik als 2de zal bevallen vermits karen weeën heeft en ik niet
lotjen
1 April 2009, 20:29
Hihi,zo spannend,zit hier op het puntje van mn stoel mee te volgen...
Go girls!!! Veel succes alletwee!
elsken
2 April 2009, 10:05
Komaan Karen volhouden, je kan het je moet maar denken er hebben het er al zoveel voor mij gedaan.
En wat is het geworden want vandaag zal het er toch al zijn?
In elk geval al een dikke proficiat
xxx
We weten dat het een jongen wordt, maar de naam was gokken :)
L@yla
3 April 2009, 17:27
de naam is dus matthias: kijk bij bevalling:)
gr
layla
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.