Volledige versie bekijken : Weer mislukt.
Priscilla
25 February 2009, 21:22
Hey allemaal
Ik ben nieuw op dit forum.Ik ben al 4 maanden aan het proberen en
zoals elke maand was ik vol ongeduld aan het wachten of mijn regels
al dan niet zouden doorkomen,normaal ben ik heel regelmatig en
ik was dus enkele dagen overtijd,ik dus als de wind naar de winkel
om een test te halen en ik dacht een heel licht streepje te zien.
je kan je inbeelden hoe gelukkig ik was,tot ik dus enkele dagen later
gewoon mijn regels kreeg.
Ik weet 4 maanden is nog niet echt lang maar ons eerste kindje heeft
19 maanden op zich laten wachten,hij is nu ondertussen 2jaar en 5 maanden
en ik had graag niet te lang tussen gelaten zodat ze nog met elkaar
kunnen spelen.
Hopelijk lukt het gauw want wordt er moedeloos van,stel je voor dat het nooit
meer lukt !!
Groetjes
taschkevdv
26 February 2009, 10:04
hey priscilla
welkom op het forum.wel jammer dat je ms toch zijn doorgekomen dan. nu je zegt dat je een lichtje streepje zag... nu moet ik zeggen dat mijn mama toen ze zwanger was van mij ook nog 3 maanden haar ms heeft gekregen, allé niet om valse hoop ofzo te geven he.
groetjes
Fieke
26 February 2009, 11:16
eerst en vooral welkom op dit forum!
Wat jammer voor je, dat je je regels toch nog kreeg!
Maar de moed niet opgeven hoor! Het komt wel!
isabelga
26 February 2009, 16:52
Hey Priscilla,
welkomop het forum! en veel geluk gewenst! Hopelijk krijgt je kindje er snel een broertje of zusje bij!
Lottebol
26 February 2009, 20:37
hey priscilla
welkom op het forum.wel jammer dat je ms toch zijn doorgekomen dan. nu je zegt dat je een lichtje streepje zag... nu moet ik zeggen dat mijn mama toen ze zwanger was van mij ook nog 3 maanden haar ms heeft gekregen, allé niet om valse hoop ofzo te geven he.
groetjes
Een vriendin van mij heeft ook nog enkele maanden maandelijks haar ms gehad toen ze zwanger was...
veerle
1 March 2009, 23:18
hi priscilla,
amaai 19 maanden geprobeerd voor de eerste? Ik zit aan ronde 10 en vin al
dat het veel te lang duurt, het kan dus bij mij nog eens zo lang duren :s
en het is idd een stom gevoel als je overtijd bent en dan toch ms krijgt.
pff dat lichaam toch!
xxx
xx
x
kastaar
2 March 2009, 19:45
Hey dames!
Begrijp heel goed hoe jullie je voelen.
Maar als ik kan positief blijven moet dat bij jullie ook kunnen!!!
donderdag of vrijdag mijn NOD en ik voel nu al MS pijnen komen. Mn vriend zei zo lief: het is misschien innestelpijn of hoe noemde je dat? (omdat ik dat vorige keer zei tegen hem dat het misschien wel dat zou zijn omdat ik veel hoop had)
Deze keer had ik me voorgenomen om er minder op te rekenen (doordat ik mijn pregnylprik niet kreeg) en ik ben eerlijkgezegd ook minder ontgoocheld. Ik heb zoiets van dat ze nu maar komen en op naar ronde 57... en ik hoop dat het wel prijs zal zijn!! Je moet gewoon blijven hopen want anders wil je het volgens mij niet echt, opgeven kan je gewoon niet. Depri worden is heel normaal, heb ook mijn momenten (en hoe langer hoe meer) maar ik besef heel goed dat dat gewoon moeder natuur is en dat er na iedere gemiste ronde een nieuwe kans komt!
En binnenkort hebben we gewoon allemaal prijs!!!
Groetjes,
kastaar
xxx
tweety18
3 March 2009, 09:15
Hey Kastaar,
Dat zijn woorden waar ik weer een beetje moed uithaal vandaag! Hopelijk zijn we idd binnenkort allemaal zwanger. Gisteren is een vriendin van mij bevallen, en had vanmorgen na 7 dagen overtijd, mijn MS die er precies lichtjes doorkomen.
Voel mij echt slecht nu. Ik ging vanalles doen deze VM en heb zin in niks nu, geen energie meer over...
Priscilla
26 March 2009, 13:11
Hey Dames,
Bedankt voor jullie talrijke lieve reacties,ben nu 2 dagen overtijd en hoop zoals altijd dat we prijs hebben,maar ik ga nu gewoon wachten met een test tot ik 2 of 3 weken overtijd ben,dan ben ik zeker dat er iets aan de hand is.
Ik zit vooral te stressen omdat ik tussen mijn 2 kindjes niet zoveel leeftijdsverschil wil,als ik nu zwanger zou zijn zit er al 3 jaar en 3 maand tussen en dat gaat nog, maar als dat weer 19 maand gaat duren vooraleer ik zwanger ben dan zit er al gauw 4,5 jaar tussen en ben bang dat ze dan niet veel aan mekaar gaan hebben.
Ik hoop voor mij en voor jullie dat we allemaal heeeeel snel in blijde verwachting mogen zijn.
xxxjes
patje
26 March 2009, 13:30
Hoi priscilla, ik hoop met je mee dat je deze keer goe nieuw krijgt als er roze streepjes verschijnen :)
het is niet altijd zo dat als ze veel schelen dat ze niet veel aan elkaar zullen hebben hoor...
ik en mijn broer schelen 5 jaar en ik moe zeggen, wij waren altijd en nog steeds twee handen op één buik omwille van grote afstand tussen ons (1200km). Elke keer als wij elkaar zien is zoals vroeger...
ok, er zijn altijd uitzonderingen maar daar mag je nie aan denken. Ze zullen van elkaar houden en das voornaamste, niet waar?
Veel succes en hou ons op de hoogte!
groetjes xx
Ik duim voor je mee dat je goed nieuws hebt deze maand :)
Nog even tussendoor: Mijn zusje en ik schelen 4jaar, en wij zijn nog steeds elkaars beste vriendinnen! Wij hangen echt erg aaneen, ook al zit er 4 jaar tussen. Dat is altijd zo geweest, en zal altijd zo zijn. Dus ik zou me niet blind staren op die jaartjes tussen je kinderen ;)
Succes!
X
boeleke
26 March 2009, 16:24
Goh, wij zijn nog maar net met de pil gestopt en soms voelt het aan dat ik de spanning al niet meer aan kan... ik ben echt zo een van 'ik wil iets dus... moet dat meteen in orde zijn'. Nu ik besef wel dat het in dit geval anders zal gaan gaan...
Ik vind het echt super als ik jullie verhalen lees, Er steeds weer met volle moed tegenaan gaan!
Soms denk ik bij mezelf 'het is toch niet eerlijk verdeeld hè'. Ik heb enkele vriendinnen die van de 1e keer zwanger waren maar als je dan hoort/leest dat anderen er zoveel moeite voor moeten doen...
Maar, op een dag houden we allemaal ons boeleke in onze armen! En dan is de weg die er vooraf gegaan is even vergeten!!
Veel succes allemaal!
PS @ Priscilla: mijn zus en ik verschillen 4 jaar maar we zijn de beste vriendinnen!! Er was inderdaad 'n klein kloofje tussen ons maar ze was altijd mijn beschermengeltje!! En dat is ook heel speciaal. Nu we allebei ons eigen leven hebben is het nog steeds even leuk, 2 handen op 1 buik.
Karolien
26 March 2009, 17:23
Hallo Priscilla,
Mijn zus en ik schelen maar liefst 7 jaar en zij is mijn grootste schat!
Zij zit nu op kot en ik ben getrouwd. Ze kijkt er enorm naar uit opm ooit meter te worden van mijn kindje (dat nog niet in maar ik maar hopelijk wel heel snel) Toen we klein waren was het iets moeilijker (in mijn pubertijd) Maar wij zien elkaar doodgraag. Het had ook vele voordelen en dan vooral voor haar: Ik woonde alleen en zij kwam bij mij slapen en zo kon ze uitgaan zolang ze wou , van mij mocht dat toch.
Ze geeft mij stijlingtips zodat ik meekan met de mode : p
Maar ik snap wel dat je zo snel mogelijk een 2e kindje wil, ik kijk ook zo hrd uit naar een eerste. Mijn man is 30 en iK 27 en ik wil geen ou de moeder zijn.
Dus: veel succes.
Groetjes karolien xxx
veerle
26 March 2009, 22:17
hey boeleke,
ik ben ook een persoon die als ze iets wil het ook haalt of doet maar,... een baby... dat heb je jammer genoeg niet in de hand :s
als het aan mij lag dan was ik vorige maand al bevallen want dan koos ik ook voor de eerste maand prijs te hebben...
Ik vin het jammer dat je sommige dingen kan je niet kopen int leven :s
xxx
xx
x
Priscilla
27 March 2009, 12:29
Hey allemaal,
Ik denk dat het deze maand weer niks gaat zijn,voel al lichte ms pijn.Maar ik ga possitief denken deze keer en gewoon hopen dat ik ze zo snel mogelijk krijg zodat ik aan ronde 6 kan beginnen.
En ik mag me inderdaad niet zo blind staren op het mogelijke leeftijdsverschil,ze zullen mekaar inderdaad graag zien en dat is het voornaamste.
Ik scheel namelijk 12 jaar met mijn broer en wij zien mekaar ook graag maar dat is merk ik in tegenstelling tot broers en zussen die minder schelen wel anders,ik beschouw hem meer als een vaderfiguur/beschermengel.
Ps: Boeleke je hebt gelijk het niet eerlijk verdeeld,ik heb enkele vriendinnen die bij wijze van spreken er nog maar naar moeten kijken en al zwanger zijn,ik dacht bij mijn eerste dat ik onvruchtbaar was omdat het zolang duurde maar je ziet,nooit opgeven!!
Groetjes
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.