PDA

Volledige versie bekijken : 6 dagen voor NOD reeds bruinverlies

Belle1978
15 December 2011, 11:46
Hallo,

Zoals ik vorige maanden ook soms al gehad heb, heb ik nu terug ... 6 dagen voor NOD weer bruinverlies. Het begint altijd gelig en daarna wat waterachtig bruinverlies ... dan stopt het heel even en daarna komen mn ms er door.

Ik ben al op onderzoek gegaan bij de gynaecoloog om te zien of er niets aan de hand was wat verschillende keren dat bruinverlies veroorzaakt. Maar inwendig onderzoek gedaan en uitstrijkje gecontroleerd, maar niks te vinden.

Het frustreert mij zo dat ik reeds een week na mn eisprong weet dat het game over is.

Zijn er hier die hetzelfde voor hebben en wat zeggen jullie dokters hierover? Of zijn er ook die dit voor hebben en dan toch zwanger zijn? Ik zoek dus wat lotgenoten om hier samen over te praten.

Ik hoop snel iets van jullie te horen!

Liefs

Mieke
15 December 2011, 11:54
Ik heb dat na m'n mk ook telkens gehad maar ben er niet verder mee gegaan naar de ha. In augustus had ik dit ook. Op zondag begon het bruinverlies dus ik dacht, ja, daar zijn ze weer. Op maandag zelfs een heel streep roodverlies dus ik was er zeker van dat het m'n ms waren (al had ik de andere maanden eerst 5 dagen bruinverlies voor het roodverlies). Dan dinsdag en woensdag telkens beetje bruinverlies en dan niks meer. Dan heb ik op zaterdag een testje gedaan en deze was positief. Dus blijkbaar had ik dezelfde 'symptomen' als de maanden ervoor m'n ms gingen komen maar nu was het dus innesteling geweest. Ik heb dus maar een 4-tal keer op voorhand bruinverlies gehad voor ik m'n ms kreeg, daarom dat ik er ook niet verder mee ben geweest.

Belle1978
15 December 2011, 12:03
Een dikke merci voor je reactie, Mieke!

Het geeft toch wel wat hoop dat jij ondanks het bruinverlies toch zwanger was. Deze keer is het nu wel zo bij mij dat ik helemaal geen buikpijn heb alsof mijn ms er door zouden komen ... maar zal mezelf maar geen ijdele hoop geven ... nog even afwachten.

boeleke2704
16 December 2011, 20:33
Bij mij betekende dat INNESTELING!!!
Duimpjes omhoog dus dat het ook zo bij jou mag zijn hè ;)

Vanessa V
16 December 2011, 21:59
Bij mij was het zelfs helder rood bloed zo een 5 dagen lang en zwanger!
Veel succes!

sannie
17 December 2011, 20:58
ik heb al 27 rondes lang telkens 10 dagen voor m'n NOD bruinverlies...
begint idd met gelig en wordt steeds donkerder tot het uiteindelijk rood is.
gyné zegt dat het niks is om ongerust over te zijn.
is wel k*t want is idd een teken dat het game over is voor die maand.... :plain:

Belle1978
29 December 2011, 13:17
@sannie: sorry voor mijn late reactie maar ben de laatste 2 weken niet meer zo veel op het forum geweest ... ik probeerde er effe astand van te nemen. Mijn dokter heeft wel gezegd dat je er ni onmiddellijk mag van uit gaan dat het "game over" is. Blijkbaar zou dit "oud" bloed zijn dat we verliezen en betekent dit niet automatisch dat je niet zwanger bent.