PDA

Volledige versie bekijken : Het gaat niet goed..

mammiii
25 February 2009, 19:18
Hey..

Het gaat niet super..
Ik heb vanaf nu al platte rust.
Heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen :( ...
Te hoge bloeddruk, hoofdpijn ,enorm opgezwollen. Pijnlijk maagzuur..
Ik had al de symptomen van zwangerschapsvergiftiging.
Heb 24u de urine moeten sparen in een kan ,kijken voor eiwitten.4 Maal bloed trekken: suikertest, toxo test,
temperatuur metingen.

Nu ja,, we hebben gekeken hoe het ging met veel rust, en mijn bloeddruk is veel beter zo.
Uitslagen zijn inorde momenteel, zwangerschapsvergiftiging is het gelukkig niet.
Maar als je dat hebt betekent dat ,dat je lichaam je kindje afstoot.

Reden van enorm hoge onderdruk is omdat ik me teveel zorgen maak,teveel stress,angsten en woede.
Ik ben verplicht van platte rust..,mag niet veel doen; Zeker niet te actief zijn.

Pff... voor de mensen die dit ook hebben ewel.. plezant is wat anders. Maar heb een goeie vriend (verloofde) die heel goed
voor mij zorgt,alhoewel ik het gevoel krijg dat ik hem behandel als een slaaf.. ma hij zegt dat het zeker zo niet is.
Ik heb een pc gekregen voor mij toch te kunnen bezig houden, en kmoet niet thuis werken.

'k mag ni teveel rondlopen of ik krijg onder mijn voeten. :p..
Dusja lieve mensen ,mij zult ge ier veel zien. Hopelijk zal ik ni zagen in jullie ogen.

Veel liefs xx Nicky

rienemieke
25 February 2009, 19:26
hey mammiii
goh rusten is toch de boodschap hoor, je moet aan je ukiepuk denken!
en als je daar aandenkt gaat het hopelijk beter lukken!
veel succes en heel veel moed!
dikke knuf
rienemieke en noortje
xxx

ka80
25 February 2009, 19:35
Hey Mammiii, doe het maar héél rustig aan hoor, zie maar dat je bloeddruk niet terug stijgt. Alles komt wel in orde... maak je maar niet te veel zorgen, je bent in goede handen blijkbaar. Ik dacht samen met Nes te bevallen maar misschien bevallen wij nog wel rond dezelfde periode. Ik hoop het voor u van niet hoor want hoe langer je kindje in je buik kan blijven hoe beter! veel succes en moed!!

snoezel
25 February 2009, 19:52
mammi,
hou je dan maar goed rustig!
goed dat je vriend je zo vertroeteld...
en kom hier maar lekker "zagen" wij vinden dat helemaal niet erg :)

Fieke
25 February 2009, 21:51
goed rusten en je goed laten vertroetelen!
Je kan hier je hartje altijd komen luchten!
Maar denk aan je kindje, en voor je het weet is het allemaal achter de rug!

L@yla
25 February 2009, 23:26
mammi rust maar goed!
veel beterschap
gr
layla

Nes
25 February 2009, 23:47
Hey, ik wou toch vlug even reageren!!! Ik heb die vergiftiging gehad. Het is zoiets ja. Baby groeit verkeerd, moederkoek is niet goed, giftige stoffen komen in je lichaam terecht en je vergiftigt jezelf. Echt niet leuk en pijnlijk op de dag van de doorslag.

Little Bee
26 February 2009, 10:31
@ Mammi, rust maar lekker uit en blijf positief denken want ik kan me voorstellen dat je nu veel tijd hebt om na te denken.

Ik heb een goed idee: we zullen dingens opnoemen waarmee je je kan bezig houden terwijl je rust (vraagje, mag dat ook op de zetel of moet je echt in bed blijven?)
- sudoku
- ontwerpen van geboortekaart (of is dat al af)
- boekjes lezen
- kaartjes sturen naar vrienden en famillie
- recepten bedenken die je vriend voor je kan klaarmaken 'savonds
- raadsel maken die je vriend tijdens de dag moet oplossen en indien hij het juist heeft mag hij bv: je voeten masseren
- lijstje maken van de films/series die je vriend moet gaan huren voor je
- ...

mammiii
26 February 2009, 10:49
Ik mag wel rondlopen in huis natuurlijk, ben blij.Maar ook niet teveel, ik heb stapels boeken met zweedse raadsels.
Heb heleboel nieuwe filmpjeas afgehaalt. Mijn ontwerp voor geboortekaartjes zijn af, mijn moeder gaat ze nu bewerken met pc.
Sudoku? ik kan dat spel niet zo goed. :p
x

mammiii
26 February 2009, 19:44
Allesinds bedankt voor jullie steun :) , pff het lag hier zo vuil in huis na die 3 dagen dak toch beetje gekuist,en op geruimt heb.
Kwou mij toen leggen in de zetel, en 5 minuutjes later kon ik niet meer recht.. mijn rug blokkeerde (bekken).. is dat normaal?
Soms heb ik ook boven de navel dat da pijn doet, psies dat enorm gespannen staat, is da harde buik?

xxliefs

Mrs O.
26 February 2009, 21:51
hey mammiiii! !!!! ni te veel poetsen hé... :) rust mr gewoon uit (hoe saai het ook kan zijn)... er al zeker wel iemand zijn die je kan helpen met het poetsen , niet???
jij en je kindje zijn nu het belangrijkste, dus zorg mr goed vr julliezelf... lees je graag??? als je graag leest en je hebt wat goede boeken, gaat de tijd supersnel vooruit...

mammiii
27 February 2009, 00:22
Enkel Victor Hugo en de auteur van D.g.v. reus,mathilda,de perzik etc..:D, En de brief aan de koning. Alleen deze maar heb ze allemaal gelezen.
Harry Potter boeken heb ik ook al bijna allemaal gelezen. Veel beter dan de films. hih.. Maar voorlopig doe ik het nog met m'n kruiswoordraadsels.
Beetje slimmer worden kan geen kwaad :D.. Hopelijk verloopt het goed met me, want de bevalling komt dichterbij. Schrik zit enorm in men hoofd. Er op ontspannen gaat moeilijk maar heb sommige dingen die me kunnen afleiden met er niet aan te denken.

Ik weet dat iedereen wel een beetje onzeker is over zulke dingen, het is ook iets nieuw voor mij. Voor sommigen onder ons ook.
Maar toch iedere zwangerschap en bevalling verloopt anders..
Ben blij dat er een forum is die me wat kan gerust stellen over zo'n feiten,gebeurtenissen.
Want bij men familie kan ik niet altijd terecht, en de meeste zijn dat al vergeten.Hoe het gaat en dergelijke..
Maarr ik ben een dutje gaan doen :) xx tot de volgende en mercii

mammiii
27 February 2009, 12:04
Kan het eigenlijk echt kwaad als je een huisdiertje in huis hebt? ik heb een Poesje van 6 maanden. Het slaapt veel bij me, als ik wegga huilt het constant: hihi
.. Maar haar toilet kuis ik niet uit..
(ff off-topic)

Mrs O.
27 February 2009, 12:47
zoalng dat je regelmatig goed je handen wast zou ik gewoon ervan genieten van je kleine bollekewol dat je gezelschp houdt...

Onze kater is ook nog altijd 'mijn kleine bababy' terwijl hij in mei 2 wordt :)... elke dag knuffelen we nog... en dan ga ik braaf m'n handjes wassen... mr slapen op de schoot gebeurt veel ze... hij legt dan zijn pootjes op mijn buik (smelt smelt), zo lieeeeeeeeef....

mammiii
27 February 2009, 13:36
De mijne speelt nog te vaak, soms heeft het een adrinaline kick..ksnap et soms ni :D..
Het bijt en sabbelt wel op alles wat em tegen komt en vooral veel spinnen in mijn haar das wel iets minder,
Ik kom dan wakker met nagels aan mijn hoofd haha x

Mrs O.
27 February 2009, 14:09
ah den onze had da ook int begin. als ik smorgens wakker werd was het meestal omdat hij met zijn klauwtjes aan mijn neus hing of zo :)
hij speelt ook graag met tim zijn haar... mr sinds hij gecastreerd is is hij fel verkalmd...

mammiii
27 February 2009, 17:28
Bwaa khoop dat ze actief blijft, ze is hier heel erg geliefd :) ...het is dan ook een aandachtzoekertje.
Hoe noemt je katje? Mijn noemt Chablis , het is een meisje. Moest het een kater geweest zijn dan wast Billy. :p Maar katers plassen nogal rap tegen muren, en das minder :) x