PDA

Volledige versie bekijken : wij zijn niet meer op zoek naar een naam !!

cindy
25 February 2009, 13:41
Hallo dames,
Iedereen mocht al weten dat wij een meisje gaan krijgen!!
Iedereen mag nu ook weten hoe ze zal noemen !!
Het wordt een SWAY !!! sweej uitgesproken !!
geen alledaagse naam maar een naam waar wij ons goed bij voelen !!
Hopelijk ons meisje ook !!
groetjes Cindy

Mrs O.
25 February 2009, 13:44
oh wauw cindy... alles al bekend op voorhand... ik heb nog nooit sway gehoord, dus héél origineel hé... moet er ff aan wennen, mr het heeft wel iets... proficiat met jullie keuze !!!!

ik wou dat ik ook kon uitschreeuwen wat toto is en wat de gekozen naam is...
maar ga het toch ni doen :)

Trinity
25 February 2009, 15:38
Je moet altijd doen wat je wil he Mrs O !! (en we blijven proberen haha)

Super dat jullie er zo snel uit zijn met de naamkeuze! Speciale naam, had het nog nooit gehoord :)

Kimmy
25 February 2009, 15:38
wow, wel fijn dat er ook andere mensen zijn dan mrs. O. en ik die alles geheim houden :)

fijn voor jullie Cindy, idd wel erg origineel maar ook niet dat je denkt "wat hebben die mensen een rare naam gekozen"!! ik vind het wel iets hebben

geniet er nog van

x

kingka
25 February 2009, 19:24
Ja leuk, geinspireerd door het liedje van the Kooks?

Espritbaby
25 February 2009, 23:51
Wel ik vind het een super naam, super origineel, dat is iets dat ik ook zou kiezen se :D, proficiat.
Pff, ik wou dat ik ook al iets of wat verder zat met een naam, ik begin te panikeren dat mijn vriend totaal geen interesse heeft in ons kindje, als ik erover begin zegt hij altijd er is nog wel tijd, maar ge kunt toch al is zeggen van da vind ik wel mooi.
Denk dat hij nog altijd niet het besef heeft dat hij papa wordt, mss omdat hij het nog niet heeft kunnen voelen of zo. Mannen he.

Fieke
26 February 2009, 08:47
Blij dat jullie een naam gevonden hebben, die jullie beiden mooi vinden!

Nu is het enkel nog aftellen naar de bevalling eh?

isabelga
26 February 2009, 16:55
toffe naam!

cindy
26 February 2009, 22:20
wel kinga, niet echt nee, ik ben niet zo een muziekfreak maar mijn vriend kwam aanzetten met die naam en mijn eerste idee was van waar haalt hem dat vandaan, maar nu goed bekeken achteraf ben ik wel heel tevreden met die naam, niet alledaags he !!
en to sway is swingen he, en dat kan ze hoor, mijn buik staat geen ogenblik stil !!
het wordt een sway symons, past ook goed bij elkaar vind ik !!
groetjes Cindy !!!

isabelga
27 February 2009, 09:37
past heel goed bij de achternaam!

Surprise
27 February 2009, 09:55
Speciale naam ik ga ook eerder voor zulke namen , nog véél s6 .