PDA

Volledige versie bekijken : Valse kroep

Saar
7 December 2011, 19:21
Ik ben daarstraks met ons Mila naar de ka geweest en daar werd gezegd dat mijn kleine meid valse kroep heeft!
Maar nu moeten we aerosollen en heb dat nog nooit gedaan en zit met enkele vragen!

Ons Mila moet 2 dagen enkel 's avonds aerosollen, maar hoe doen jullie dat?
Voor de tv ofzo om ze af te leiden en lukt dit alleen of is het het beste dak in mijn vriend er ook voor inschakel?
Maar vooral, doen jullie dat voor het flesje of erna? Want ik vrees als ik het ervoor doe, dat ze niet meer gaat willen eten uit streek!

Liefde is...
7 December 2011, 19:39
Oei..

Ik heb het hier ook nog nooit moeten doen maar ik zou de fles precies ervoor geven.. Hier is er ook eentje die als hij echt over zijn toeren is niet meer wil drinken.. En zo wil je ze de nacht niet insturen hé..

Succes ermee!

Mieke
7 December 2011, 19:48
Ik zou het voor haar flesje geven. Ik denk dat na het aërosollen slijmpjes loskomen en ik kan me voorstellen dat als ze net pap heeft gedronken de pap er misschien terug mee uit komt.

dorien_951
7 December 2011, 19:53
Ik geef al 2 weken 3x per dag aerosol.

Ik doe dat na het eten, even spelen en dan. Soms zet ik de tv op of heb ik geluk dat er een kat Victor komt entertainen of haal ik mijn hele liedjes repertoire boven.

Ik moet zeggen dat het enkel al een gevecht is geweest.

Saar
7 December 2011, 19:59
Ik ga het ook na het eten proberen se!
Ga ze meteen eten geven en dan ff wachten en hopen dat het ventje op tijd thuis is om te helpen! :(

kleinke
7 December 2011, 21:32
ik ben nu ook aant aerosollen met Yinthe... ik doe het voor haar flesje, ik zet ze in de wipper en doe een beetje zot of hou iets voor haar dat ze int oog kan houden. hier is het eigenlijk helemaal geen gevecht ofzo :) ze speelt wel met het maskertje maar dan zet ik het gewoon terug tegoei, heel af en toe weent ze is maar dat is echt zelden...

cocelinetje
8 December 2011, 13:31
Wij gaven het ook altijd voor het flesje. Lander zetten wij toen ook in de wipper en dan met één hand het maskertje vasthouden en met het andere hand een stuk speelgoed om ze af te leiden. Als Lander iets ouder was, zetten wij hem op de schoot en keken we tv. Als het echt een gevecht was, moest de andere gekke kuren voor Lander uithalen. Dan ging het wel :)

ilseken
8 December 2011, 18:11
Nolan krijgt ook aerosol en tijdens zijn ziekenhuis opname hebben ze gezegd van aerosol best altijd voor de maaltijd te geven omdat ze idd van aerosol meer gaan hoesten en slijmpjes ophalen en sommigen kunnen daarop braken. Wij doen het in ieder geval voor de fles en het boterhammeke.
's avonds krijgt hij rond 18 u boterhammeke en rond 20 u aerosol, nadien flesje en in bed. Ben eigenlijk de gewoonte van het ZH blijven aanhouden.

Saar
8 December 2011, 21:34
Ik heb ze gisteren en vandaag eerst het flesje gegeven en dan de aerosol.
En dat is eigenlijk goed gegaan, er zijn toch geen flesjes teruggekomen (nu hopen dat het andere er ook in blijft!)
Ze heeft gisteren de laatste 3 min wat moeilijker gedaan en vandaag in het begin, maar tegen we halverwege waren is ze gewoon in slaap gevallen! :)

L.I.B.
9 December 2011, 14:40
'k ben blij dat ik niet de enige blijk te zijn die niet weet wat die aerosol (ventolin?) nu juist doet. Ik deed dat bij seth dus ook na zijn maaltijd, dan is hij lekker moe en is het ni zo een gevecht. Blijkt dus dat dat NIET de juist methode is, ventolin maakt slijmpjes idd los en daar door beginnen ze te hoesten en kunnen ze alles teruggeven (hetgeen hier meerdere keren is voorgevallen). In het ziekenhuis verklaarden ze me voor zot dat ik dat zo had gedaan (met een air van 'wat had je nu anders verwacht dan dat hij zou teruggeven') en nu doe ik het dus een half uurtje voor zijn maaltijd.

janneman
9 December 2011, 19:13
hey,

in het ziekenhuis moesten wij eerst aerosollen en dan eten.....
veel succes xx