PDA

Volledige versie bekijken : Samen aftellen

Pagina's : [1] 2 3

Vitje
6 December 2011, 11:28
Dag dames,

Ik dacht wel dat het leuk zou zijn om een onderwerp te starten waarin we samen kunnen aftellen naar onze NOD. Hier kan iedereen zijn mening en gevoelens kwijt. Hopelijk blijven de :devil: dan uit en mogen we goed nieuws melden!

Jullie mogen gerust onderstaand lijstje aanvullen als jullie daar zin in hebben en wie iets kwijt wil, gooi het in de groep! :-)

vitje: bloedafname 20/12

Maya
6 December 2011, 13:01
heel goed idee meid!
hier zal ik me mss wat beter voelen dan op NODtopic zelf...

Maya: NOD 6/12 (nu wachten op de russen)

Belle1978
6 December 2011, 15:59
Ik ga me hier ook toevoegen ....

Maya: NOD 6/12 (nu wachten op de russen)
Belle: NOD 19/12

Maya
6 December 2011, 16:00
ze zijn gearriveerd se...

Maya: NOD 2/1/20112 (mss maandje pauze, nog niet zeker)
Belle: NOD 19/12[/QUOTE]

Noukske
6 December 2011, 17:39
Bij deze

Vitje: Bloedafname 20/12
Maya: NOD 2/1/2012 ( mss een maandje pauze,nog niet zeker)
Noukske: NOD 19/12

Lily88
6 December 2011, 18:11
Lily88= NOD 22/12 (hopelijk een fijn kerstcadeautje :D)

Maya ik snap je maar al te goed, zet me daar ook niet meer op, voel me precies de enigste die altijd moet doorschuiven :D

Fame
6 December 2011, 20:56
leuk idee... voel me idd niet echt meer zo goed bij de NOD's (niets ten nadele van hoor....)

@ Lilly, ja, ik ook... lijkt wel of we met een paar zijn die een abonnement hebben....:-(

Fame : FM 12/12
Lily88= NOD 22/12 (hopelijk een fijn kerstcadeautje :D)

Lily88
6 December 2011, 21:16
Laten we hopen dat het deze keer voor ons niet al te lang duurt..
Beginnet grondig beu te worden :)

Noukske
7 December 2011, 07:56
We gaan gewoon allemaal een super kerst hebben:)! Onze kertcadeautjes liggen al klaar.....geen NOD's meer!En Maya knalt gewoon het nieuwe jaar in....

Belle1978
7 December 2011, 13:12
Dat zou idd heel mooi zijn voor kerst, Noukske. Ik hoop het hier voor jullie allemaal!!
Mijn schatje en ik hebben gisteren en eergisteren er ons werk van gemaakt na de postieve ovu test van maandagmorgen. Het rare is wel dat mijn temperatuur niet stijgt. Normaal gezien stijgt die toch wanneer je eisprong gehad hebt? Nu twijfel ik maar de clear blue ovulatietesten zullen toch wel betrouwbaar zijn zeker?

Toi toi toi voor alle mama's in spé!

Vitje
9 December 2011, 11:03
Ik zou denken dat ovutesten van ClearBlue toch betrouwbaar zijn. Inderdaad stijgt je temperatuur na je eisprong. Bij mij is dat nu ook zo. Normaal zou dan je temperatuur terug moeten dalen als je ms erdoor komen. Nu ja dat kan misschien wel afhankelijk zijn van persoon tot persoon. Niet iedereen is gelijk eh.

Ik ga dit weekend denk ik nog eens een kaarsje doen branden. Hopen dat we inderdaad met de feestdagen leuk nieuws te melden hebben. Er zijn zoveel mensen in mijn omgeving die momenteel zwanger zijn en dat maakt mijn verlangen alsmaar groter. Hoe langer je met behandelingen bezig bent, hoe zwaarder het wordt. Het heen en weer geloop, de stress, de onzekerheid. Ik word er soms echt depri van.

Maar we moeten toch proberen om positief te blijven eh. De één doet er misschien al wat langer over dan de andere en moet er iets meer voor over hebben, maar uiteindelijk zullen we allemaal een babytje in onze armen kunnen houden. En daar kijk ik enorm naar uit! :-)

Maya
9 December 2011, 11:33
belle, ik heb die testjes ook gebruikt en bij mij waren die altijd fout eigenlijk...
en dat terwijl ik zeker was van ovulatie (bn's)...
dus ik zou er niet enkel op verder gaan meid...

net supernieuws gekregen! vriendin na vele jaren IUI en IVf nu eindelijk zwanger en eerste echo gehad, tweeling! :)

tiger
9 December 2011, 11:49
Dat is inderdaad supernieuws voor je vriendin Maya! Trek je hieraan op, jij bent de volgende !!

Vitje
12 December 2011, 12:24
Ik vrees dat het bij mij weer niets zal zijn. Was gisteren opgestaan en was echt ongemakkelijk en had ook last van diarree. Ik dacht eerst dat het een goed teken zou zijn, maar ben bij de dokter geweest en ik zit met een maag-darminfectie. Dus niet echt de beste conditie om zwanger te worden. Ik zal me maar al voorbereiden op slecht nieuws volgende week. :-(

Maya
12 December 2011, 14:34
vitje, toch nog even afwachten he, mr k snap je wel se...
knuffie

Belle1978
12 December 2011, 14:37
Ik vrees dat het bij mij weer niets zal zijn. Was gisteren opgestaan en was echt ongemakkelijk en had ook last van diarree. Ik dacht eerst dat het een goed teken zou zijn, maar ben bij de dokter geweest en ik zit met een maag-darminfectie. Dus niet echt de beste conditie om zwanger te worden. Ik zal me maar al voorbereiden op slecht nieuws volgende week. :-(

Oh Vitje toch ... maar niet direct het negatieve denken. Je bent het pas zeker ene keer je ms erdoor komen. Ik duim toch nog voor je!

Mijn temperatuur is uiteindelijk vorige week donderdag omhoog gegaan (naar 36,9) en blijft nu rond de 37,2 hangen ... alhoewel ik die 37,2 met een korreltje zout moet nemen want ik heb een verkoudheid en het kan dus best zijn dat die hogere temperatuur daardoor veroorzaakt wordt. Ook was ik afgelopen zaterdag verschoten toen ik 's avonds naar toilet ging, een heel klein beetje bruin bloed terwijl ik pas volgende maandag mijn regels moet krijgen. Maar gisteren niks meer van bloedverlies en vandaag daarnet precies wat vuil witverlies (sorry vr de details).

Lily88
12 December 2011, 15:25
@ Vitje, nog even afwachten meid.. Wanneer moet je normaal je regels krijgen??

@ Belle1978: bruinverlies, zou da kunnen zijn van innesteling misschien??

Heb sinds een paar dagen wel zo een beetje last van steekjes.. zo eerst ter hoogte van de navel aan de rechterkant, en vandaag was het 'gezakt' zo net onder mijn buik.
Heeft iemand dat al eens gehad?

Noukske
12 December 2011, 16:58
Hmmm...hier gisteren misselijk en moe( maar ja zaterdag avond ook flink op stap geweest)
Vanmorgen weer misselijk,daarna gedurende de dag krampen( alsof de ms eraan komen), borsten beginnen gevoelig te worden.Weet niet zo goed wat het is griepje/ ms of heel misschien...volgende week mijn NOD ( normaal gesproken zouden ze dan zondag komen....) Maar ja...

Fame
12 December 2011, 18:59
Lily88= NOD 22/12 (hopelijk een fijn kerstcadeautje )

net terug van de gyn voor de FM.... en dit raden jullie nooit,....
ik heb 3 follikels (!!!!!) die aan het rijpen zijn, zoals gewoonlijk reageert mijn lichaam overal heel erg fel op en dus ook op de clomid (1 pilx 5dagen)

theoretisch heb ik deze cyclus dus kans op een 2-ling of 3-ling...:glasses:
praktisch gezien heb ik gewoon 3x zoveel kans om zwanger te worden deze maand :D

PS : ik zit echt niet te wachten op een 2-ling en zeker niet op een 3-ling

Fame
12 December 2011, 19:01
en nu moet ik snel weg want mijn hondje haar temperatuur is gezakt, dwz dat ze gaat bevallen.... al kan het nog ettelijke uren duren maar het kan ook heel snel gaan....

binnenkort nieuw leven :D, maar liefst 9 puppies !!!

hopen dat we tussen de bevalling door nog tijd hebben om te klussen :o

doei doei !

Mieke
12 December 2011, 19:05
Amai Fame, goed seg!!

En laat je hond maar positieve vibes op je afstralen!!

Lily88
12 December 2011, 21:14
Wauw fame, wat een nieuws..
Beter eentje te veel, dan te weinig hé :D

Veeeeeeeel succes met je hondje..

Maya
13 December 2011, 07:59
hey fame, hopelijk alles goed met de woeffies!!!

en voor jou, wow seg! 3 mooie eitjes! klussen maar he meid! ik duim zene!

Belle1978
13 December 2011, 10:19
@Lily88: ik durf niet te denken dat dat bruinverlies van zaterdagavond iets met innesteling zou te maken hebben.

@Maya: veel succes met de puppies en wie weet heb je deze maand nog meer goed nieuws. Ik duim voor je!

Ik ben vandaag de moed al terug aan het verliezen voor deze maand. Ik heb sedert gisteren zo waterachtig witverlies waar wat bloed onder vermengd zit precies en krijg ook gevoel dat die ms er weer zitten aan te komen.

Niño
13 December 2011, 10:49
Dames mag ik met jullie meeschrijven.
Ben nieuw hier, zal dadelijk het lijstje ook even aanvullen.
Zijn van november 2010 aan het proberen en hebben al 5 rondes met clomid en pregnyl achter de rug. Deze maand even een rust maand (zonder medicatie) en mocht het deze ronde niet lukken gaan we iets anders proberen, waarschijnlijk hormonen spuiten.

Niño
13 December 2011, 10:51
Niño: NOD 1/1/2012 (waarschijnlijk eerder) - bloedafname 19/12

mamaBo
13 December 2011, 11:17
WOW Fame... wat leuk!!
wnn zal je dan meer weten??
Ik duim in iedergeval mee voor jou!!
en natuurlijk ook voor de andere dames....

Flora
13 December 2011, 12:12
Supernieuws Fame!

Hopelijk is alles goed met de woefkes en rest er nog tijd om te klussen!
Hm ik smelt helemaal voor pupjes, vorige week nog met veel moeite weerstaan om 1tje te komen, het is echt niet het moment nu! Wat voor soort is het?

X

Fame
13 December 2011, 12:30
even een update, haar temperatuur is vannacht gezakt,het is nu wachten op de vliezen die breken...
ze is wel erg onrustig, zit haar nestje te maken in de werpkist dus het is nu gewoon afwachten hoe snel het gaat gebeuren.

@Flora : Fame is een border collie :-)

voor diegenen die mee willen kijken,de webcam staat aan :

http://www.ustream.tv/channel/puppies-at-amduki-s-bc (http://www.ustream.tv/channel/puppies-at-amduki-s-bc)

Mieke
13 December 2011, 12:36
Grappig dat je dat zo kan volgen!!
Hopelijk heeft ze een vlotte bevalling!

KleinDuiveltje
13 December 2011, 13:35
Veel succes Fame zowel met de bevalling als met je eitjes!

hopelijk is er binenkort een heel mooi kerstkado!

Vitje
13 December 2011, 20:01
@Lily: normaal zou mijn NOD op 18/12 zijn. Als mijn ms er dan nog niet door zijn moet ik op 20/12 bloed laten afnemen. De vorige ronde waren mijn ms er ook al door gekomen de avond voor ik bloed moest laten afnemen. Dus ik kon dan gewoon op controle en terug opstarten. We zullen nog even moeten afwachten. Vandaag de laatste pregnyl gezet.

Lily88
13 December 2011, 20:18
Super spannend!! :) en voel je iets vitje??

Ik blijf de steekjes (steken) voelen.. Maar wil mn kop niet zot maken.. is voor niets nodig wss..

Noukske
14 December 2011, 08:16
@ Fame. Ik heb gistere effe gekeken op de link....hahaha wel heel grappig om dit zo te zien vanaf NL:)

Ik heb even een vraagje,ik blijf misselijk met vlagen.Nu twijfel ik of ik idd misschien wel zwanger kan zijn.....mijn man wil graag dat ik ga testen. Zondag moet ik mijn ms krijgen,dus maandag is mijn NOD.Wanneer kan ik dan testen?

Mieke
14 December 2011, 09:15
Hey Fame: gefeliciteerd met je puppies!! Ze zijn kei schattig!!

Lily88
14 December 2011, 09:26
Fame, ze zijn kei koddig :) is alles goed verlopen??

Zou er zo eentje willen, moestik ni te klein wonen.. :)

@ noukske: met sommige testen kun je 4 dagen voor je nod testen

KleinDuiveltje
14 December 2011, 09:28
Fame ze zien er echt superschattig uit!!

Maya
14 December 2011, 09:29
ik ben verliefd op de pups!!!!!!

Noukske
14 December 2011, 09:56
Wat een schattige pups!Ze ligt goed voor de Cam:)

Fame
14 December 2011, 19:55
het zijn intussen 9 pups geworden... en er waren er 3 in stuit waarvan 2 pups waar het even erg spannend werd...

ze zijn allemaal zo schattig en zo verschillend, wordt nog moeilijk kiezen vrees ik :-))

thanks voor jullie medeleven, leuk dat jullie gekeken hebben :-)

oja, nu kennen jullie de echte Fame ook

dromertje
14 December 2011, 21:10
Dames , graag had ik mij hier ook bijgevoegd.

Dromertje: NOD ergens eind december of begin januari.

Tis heel moeilijk te zeggen. Voor mijn mk was ik zeer regelmatig. Steeds ms op dag 24.
Nu jammer genoeg niet meer, namelijk op 28,31 en 47 dagen. benieuwd hoe lang het deze maand duurt.

Fame
15 December 2011, 13:59
Dames , graag had ik mij hier ook bijgevoegd.

Tis heel moeilijk te zeggen. Voor mijn mk was ik zeer regelmatig. Steeds ms op dag 24.
Nu jammer genoeg niet meer, namelijk op 28,31 en 47 dagen. benieuwd hoe lang het deze maand duurt.

heb je al getest dan? aan je ticker zie ik dat je op dag 51 zit van ronde 1 ....(zonder bijbedoelingen)

Belle1978
15 December 2011, 16:09
@Fame:
Ben net nog eens gaan zien naar de webcam. Zo schattig! Een dikke proficiat!!

Bij mij komt mijn NOD er bijna terug aan. Maar gisteren best veel bruinverlies gehad. Heb al gehoord dat dat bruinverlies niet noodzakelijk "niet zwanger" betekent maar toch is mn hoop een stuk minder nu.

Noukske
15 December 2011, 21:16
@Belle....spannend,wij hebben tegelijkertijd onze NOD,bij mij is het nu elke keer op zondag mis....hoop zo dat het nu niet is.

@ Fame...hoe gaat het met je puppies?en natuurlijk met de rest?

dromertje
15 December 2011, 21:22
@ fame:
Ja hoor, ondertussen zijn de duveltjes er na 47 dagen doorgekomen. Moest mijn ticker nog aanpassen.

Belle1978
16 December 2011, 09:49
@Noukske: ik duim voor jou!!! Het zou heel mooi zijn om zo het jaar te eindigen.
Heb je al iets van symptomen?

Elke keer wanneer ik hier iets voel, vlieg ik naar het toilet ... maar telkens dat bruinverlies. Ik ben gisteren bij mijn huisarts langs geweest voor totaal iets anders maar had hem toch terwijl van dat bruinverlies verteld en hij zei dat ik wschl heel veel baarmoederslijmvlies aanmaak en dat het teveel nu afbreekt. Hij zei dat dat bruinverlies dus niks met mijn ms te maken heeft. Maar het is wel ambetant.

Vitje
16 December 2011, 13:37
Pfff, bij mij is mijn maag- en darminfectie nog niet helemaal genezen. Woensdag en donderdag voelde ik me veel beter maar donderdagavond ben ik terug moeten overgeven en naar het toilet lopen. Normaal zondag NOD en als mijn regels er tegen dinsdag nog niet door zijn, dan moet ik bloed laten trekken. Ik ga zondag misschien toch al eens een testje doen al denk ik het resultaat al wel te kennen. De kans zal klein zijn om nu zwanger te zijn. :-( Wat ik nu ook mag voelen, het kan allemaal van de infectie zijn ook.

Lily88
16 December 2011, 17:32
Had gisteren een zware dag..
Zo een uurtje na mn eten, kreeg ik constant het gevoel dat ik moest overgeven.. Het was steeds op het randje..
Zeker tot diep in de nacht geduurd, maar niet moeten overgeven..
Vanmorgen opgestaan, en niets meer te merken.. Wss iets verkeerd gegeten, maar zou begot niet weten wat..

Noukske
17 December 2011, 20:42
@ Belle.....verschijnselen misschien wel misschien niet.Ben wel elke ochtend misselijk....maar ik heb dat wel eens vakerperiodes.Ik durf niet te hopen dat het raak is.....ben zo bang dat we weer een ronde verder moeten.Wel steken in mijn borsten.

Hoe issie bij jou?

En bij jou Vitje???

Vitje
18 December 2011, 18:28
@Noukske: vandaag mijn NOD maar nog geen ms in aantocht. Gisteren had ik in de voormiddag wel een heel klein beetje vuil slijm bij het afvegen maar dat was alles. Voor de rest heb ik gisteren niets meer gevoeld en ook vandaag eigenlijk geen last. Ze kunnen natuurlijk ook wel in vertraging zijn natuurlijk... Ik wacht nog even af en als er tegen dinsdagochtend nog steeds geen verandering is, dan doe ik een test. Meestal als mijn ms er gaan doorkomen heb ik last van pijn in onderbuik en onderrug, maar nu alleen zo kleine steekjes in mijn onderbuik. Moet wel vaak plassen en heb soms wel steekjes in mijn borsten. Maar dat kan misschien nog van de pregnyl van afgelopen dinsdag zijn.

Noukske
18 December 2011, 18:30
@ Vitje......we heel spannend!hiero ook nog steeds geen ms....beetje zeurderige buikpijn...misschien komt t nog wel.

Noukske
18 December 2011, 18:38
Hoe gaat het met jou belle?al iets door?

Belle1978
19 December 2011, 19:01
Hé Noukske, ja .. ik ben deze morgen opgestaan en ja hoor, ms zijn er ... verdikke toch hé ... waarom wil dat maar ni lukken ... wat is er nu toch mis???

Belle1978
19 December 2011, 19:04
Sorry Noukske ... nu ben ik vergeten te vragen hoe het bij jou is?

Vitje
19 December 2011, 19:09
Hier nog steeds geen ms en ook geen bruinverlies als teken dat ze in aantocht zouden zijn. Heb wel beetje een zeurend gevoel in mijn onderbuik en rug, dus het zou misschien kunnen dat ze in aantocht zijn. De pijn is wel niet constant, maar in vlaagjes. Morgenavond moeten we bloed laten nemen. Vandaag had ik wel witverlies ook.

Noukske
20 December 2011, 07:56
Hier zijn ze door:(

Vitje
20 December 2011, 07:58
Dames,
Heb deze ochtend een test gedaan en ik kan het niet geloven, maar die was positief. Voor ons dus wellicht een mooi kerstcadeau! Ik wil nu wel de bloedtest van vanavond afwachten om te zien of daar alles in orde is. Dit is echt het allerbeste nieuws sinds onze trouw een dik jaar en half geleden. Op een moment dat ik echt dacht van nu is het zeker niet gelukt doordat ik ziek was, was het dan toch prijs. Ik zou zeggen de moet niet opgeven meiden! Ik duim mee voor jullie dat jullie binnenkort even blij zijn dan dat ik me nu voel. Een dikke knuffel aan iedereen!

Lily88
20 December 2011, 09:27
@ Noukske: heel erg jammer meid.. op naar de volgende ronde, met veel meer succes!!

@ Vitje: super nieuws meid!! Ben super blij voor je.. Mag ik je vragen wat ja allemaal juist voelde? of voelde je niets??
Hier is het nog een paar daagjes afwachten..
Geniet van je kerstcadeau :D

Vitje
20 December 2011, 09:47
@Noukske: blijf erin geloven meid! Je ziet het is bij ons ook gelukt na 1,5 jaar. Ik blijf voor je duimen. Ik ben er vast van overtuigd dat 2012 een pracht jaar gaat worden voor ons allemaal!

@Lily: ik moet zeggen dat ik altijd het gevoel had dat mijn regels er gingen doorkomen, maar dan langs de andere kant is deze pijn wel anders dan ongi pijn. Ik heb meer pijn links en rechts, dus niet echt de baarmoeder. Mijn borsten doen ook wel pijn, maar ik dacht altijd dat dit van de pregnyl zou komen, want bij de vorige behandeling had ik daar ook last van. Mijn darmen doen beetje raar, maar ook hier moet ik zeggen dat ik vorige week een maag- en darminfectie heb gehad, dus kan niet echt zeggen of dit met een zwangerschap te maken heeft. Mijn temp blijft ook wel aan de hoge kant zo rond 36,7 - 36,8. Anders heb ik altijd maar tussen de 36,0 en 36,5 ofzo. Ik denk wel dat iedereen dit anders waarneemt. Moe ben ik eigenlijk nog niet echt, maja kan allemaal nog komen eh.

Mieke
20 December 2011, 09:50
Amai Vitje, Kei leuk!! Hopelijk zegt de bloedtest hetzelfde (ik denk het wel hoor) en dan kunnen de feestdagen inderdaad niet meer stuk voor jullie!! Ons Kaat is ook 'verwekt' in een maand dat we maar 1x geklust hebben omdat ik ziek was :-) Dus het kan wel effectief!!

Lily88
20 December 2011, 10:42
@Lily: ik moet zeggen dat ik altijd het gevoel had dat mijn regels er gingen doorkomen, maar dan langs de andere kant is deze pijn wel anders dan ongi pijn. Ik heb meer pijn links en rechts, dus niet echt de baarmoeder. Mijn borsten doen ook wel pijn, maar ik dacht altijd dat dit van de pregnyl zou komen, want bij de vorige behandeling had ik daar ook last van. Mijn darmen doen beetje raar, maar ook hier moet ik zeggen dat ik vorige week een maag- en darminfectie heb gehad, dus kan niet echt zeggen of dit met een zwangerschap te maken heeft. Mijn temp blijft ook wel aan de hoge kant zo rond 36,7 - 36,8. Anders heb ik altijd maar tussen de 36,0 en 36,5 ofzo. Ik denk wel dat iedereen dit anders waarneemt. Moe ben ik eigenlijk nog niet echt, maja kan allemaal nog komen eh.[/QUOTE]

Temperatuur da weet ik eigenlijk niet zo echt van mezelf.. (sta in shiften en vind da nogal moeilijk om het op dezelfde dag te doen elke dag..)
mijn borsten doen totaal niet pijn, af en toe zo een branderig gevoel of steken maar voor de rest niets.. Alleen mijn buik voelt opgeblazen aan als ik er op lig..
Dus vrees er voor deze maand :(

Maya
20 December 2011, 10:45
vitjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :):):)

feestje meid!!!! ben supergelukkig voor je!

brientje
20 December 2011, 13:25
proficiat vitje

Vitje
21 December 2011, 08:16
Deze ochtend het verlossende telefoontje gekregen van de gyne dat het resultaat positief is. We zijn dus effectief zwanger! :-)
Volgende week vrijdag hebben we de eerste echo. Nu hopen dat alles goed gaat, want het is nog zeer pril.
Dames, ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat jullie gauw ook zo'n goed nieuws krijgen. Zoals ik eerder al zei, ik heb het voorgevoel dat 2012 echt een goed jaar voor ons allen gaat zijn. Ik blijf voor jullie duimen!

Maya
21 December 2011, 09:01
oh super dat je test bevestigd is meid!!!!
ik blijf voor je duimen hoor!
gaan echt heeeeeeel fijne feestdagen voor je worden he! :)

Mieke
21 December 2011, 09:14
Vitje, super seg!!

KleinDuiveltje
21 December 2011, 12:19
Super goed nieuws om de kerstdagen mee te starten!

Lily88
21 December 2011, 16:22
Super nieuws meid, geniet er maar van!!
Hoop hier ook op zo'n super cadeau :)

Liefde is...
21 December 2011, 17:56
Oooh dikke proficiat Vitje!! Geniet er van meid!

sloeberke
21 December 2011, 19:52
vitje een hele dikke dikke proficiat meid,geniet van je echo'tje vrijdag :D

Lily88
22 December 2011, 15:13
Hier bang afwachten voor morgen..
Ik vermoed dat het niets gaat zijn.. heb zo af en toe steken in de schaam/liesstreek, ongikrampen, mn buik is opgezwollen, mn borsten ook..
Dus ik vrees er voor, ik blijf braaf afwachten tot morgen, heb geen zin om weer een test te verspillen..
Sorry dames, ik kan nogal zagen precies :D

Vitje
22 December 2011, 21:46
Positief blijven Lily! Het kan allemaal! :-) Ik had ook die symptomen en bij mij was dit positief. Ik duim voor je!

Lily88
23 December 2011, 09:48
Ppppf ze zijn er :( Allemaal mooi op tijd..
Heb écht serieuze dip nu, ben het allemaal zoooo beu :(

Belle1978
23 December 2011, 10:58
@Vitje: een hele dikke proficiat!! Geniet van je super kerstkado'tje!!

@Lily: Ik herken je gevoel. Ik voelde me maandag net zoals jij en ben dan nu ook een paar dagen niet meer komen kijken op het forum omdat het dan even te pijnlijk is. Maar we mogen de moed niet opgeven hoe moeilijk het soms ook is. De eerste dagen van mijn regels heb ik het ook altijd moeilijk maar nu zijn we terug dag 5 en denk ik: allé, er terug tegen aan en wie weet brengt 2012 wel goed nieuws.

Noukske
23 December 2011, 18:42
@ Belle en Lilly hier idem.....vandaag hier deze week voor het eerst weer

Maya
23 December 2011, 23:42
dikke knuff ladies!

Fame
25 December 2011, 23:08
hey Vitje wat lees ik nu? gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet van je echo volgende week, ik duim voor een mooi flikkerend beebje :D

Fame
25 December 2011, 23:12
Mijn hoop stijgt met de dag, maar ook mijn onzekerheid...
mijn borsten doen echt verschrikkelijk veel pijn en mijn tepels zijn echt veel groter... ook veel pijn in de buik maar dus ook soms ongi-krampen... misselijkheid in vlagen,... maar tot hier toe ook een negatieve test...

heb zoveel hoop maar ben tegelijkertijd zo bang, zo onzeker,.....:o

Fame : FM 12/12 : 3 Follikels
Fame : NOD 28/12

Lily88
26 December 2011, 10:31
@ Fame;ken het gevoel meid, mijn lichaam neemt mij na al die tijd nog steeds beet.. :(
Terwijl ik mij elke week voorneem om mij niet meer zo te laten opfokken.. Maar als je vanalles voelt dan hoop je er toch meer op hé..
Ik duim voor een posi test nog!!

Hoe is het met de pupjes fame??

Bij deze het lijstje voor mij even aangepast..

Fame : FM 12/12 : 3 Follikels
Fame : NOD 28/12
Lily88: NOD 21/01/2012

Fame
26 December 2011, 12:00
ja he, het is zo damn moeilijk als je lichaam je keer op keer voor de gek houdt, elke keer doet het ook meer moeite om je voor de gek te houden zodat je denkt dat je die symptomen nog niet hebt gehad en het nu wel prijs zal zijn.....

anderzijds mag ik ook niet negatief gaan denken, er zijn ook vrouwen die helemaal niets voelen, het feit dat ik nu zoveel voel, is toch teken dat er iets is.... of dat iets resulteert in een zwangerschap is ook maar af te wachten...

de pups gaan super ! ze groeien goed en zelfs het kleintje (162gr bij de geboorte) trekt goed bij....

de oogjes kunnen elk moment open gaan nu en vanaf nu worden ze steeds leuker, er komt steeds meer leven in. :)

Niño
27 December 2011, 10:23
vitje, nog een dikke proficiat.

Hopelijk morgen er meer volgen.

Fame
27 December 2011, 11:39
ik wordt hier gek, GRRRRR....

weer typisch voor mij, ik die altijd zekerheid boven positief nieuws zet....
gisteren weer licht posi test maar dat is zeker geen garantie bij mij want die heb ik al 4 maanden op rij....

ik wissel om de 5 min naar het gevoel van zwanger te zijn om naar het gevoel dat ik ongesteld moet worden....

vind het vreselijk !

Belle1978
27 December 2011, 15:27
Oh Fame .. ik duim voor je dat je nog een mooie eindejaarskado'tje krijgt. 'k hoop voor jou dat je lichaam je ni voor de zot aan het houden is.

Niño
27 December 2011, 15:31
Fame, wat spannend. Duim dat het deze keer positief blijft.

Mieke
27 December 2011, 16:33
ik wordt hier gek, GRRRRR....

weer typisch voor mij, ik die altijd zekerheid boven positief nieuws zet....
gisteren weer licht posi test maar dat is zeker geen garantie bij mij want die heb ik al 4 maanden op rij....

ik wissel om de 5 min naar het gevoel van zwanger te zijn om naar het gevoel dat ik ongesteld moet worden....

vind het vreselijk !

Heb je medicatie om de innesteling beter te doen gaan? Anders toch maar langs de ha hè, want je weet nooit :-) Je had 3 goede follikels hè!! Ik duim met je mee dat het toch zover is hoor!

Flora
28 December 2011, 08:27
Hier staan de duimpies ook rechtop Fame, voor iedereen trouwens!

X

Fame
28 December 2011, 10:03
Thanks Ladies,... het is nog steeds bang afwachten... al vervaagt de hoop steeds een beetje meer...

@ Mieke : ik neem Utrogestan maar dat heeft de laatste keer ook niets uitgehaald.

Maya
28 December 2011, 11:30
ik blijf duimen se Fame!
hopelijk is het deze keer echt gelukt voor je!

sloeberke
28 December 2011, 11:53
spannend fame,
hier duimen we heel hard mee meid :)

Lily88
28 December 2011, 17:46
En fame heb je al iets meer zekerheid?? Ik duim mee!!

Fame
28 December 2011, 18:41
het streepje is ieniemienikleinepietsie donkerder geworden.... bang bang bang, echt nagelbijten nu

Liefde is...
28 December 2011, 18:55
@ vitje: Dikke dikke proficiat

@ Fame: Ik duim mee dat die streep nog donkerder wordt!!

@ Alle anderen: Véél succes!!

Maya
28 December 2011, 19:31
oh Fame! het is je zoooo gegund he!!!

sloeberke
28 December 2011, 19:36
oooh fame spannend zeg,goe dat et streepke toch al iets donkerder is é,we duimen volop :D

Vitje
29 December 2011, 08:17
Oh Fame, spannend seg. Ik hoop dat je een speciaal cadeautje mag krijgen met nieuwjaar.

Aan alle anderen, ook héél véél succes!

Fame
29 December 2011, 13:01
vanmorgen erg misselijk, pijnlijke borsten al de hele dag en vooralsnog geen ms krampjes vandaag.... mijn hoop stijgt weer...

vanavond weer een testje en hopelijk weer een donkerder streepje...

Flora
29 December 2011, 13:09
Test je 's avonds? Ik hoop echt dat je goei nieuws kan krijgen en moet bobben met oudjaar! ;)

X

Belle1978
29 December 2011, 13:12
oh, Fame ... dat klinkt toch erg hoopgevend hé ... ik wens het je zo toe!!

Ik heb nu onlangs een afspraak vastgelegd bij een fertiliteitsarts die bij ons in de buurt toch een goede naam heeft. In april mag ik gaan.

Fame
Test je 's avonds? Ik hoop echt dat je goei nieuws kan krijgen en moet bobben met oudjaar! ;)

X

ja ben 's morgens gene mens :-))) dus ik sta maar net op tijd op om de honden te verzorgen, wassen aankleden en vertrekken

meestal als ik thuis kom dan test ik meteen

boeleke2704
Oh Fame, spannend!!!

Fame
29 December 2011, 13:15
Hey Belle, goed dat je de stap hebt gemaakt, ik heb toch veel spijt dat ik zo lang gewacht heb.... dit is mijn eerste ronde clomid en het ziet er goed uit (altijd nog voorzichtig)

ik wens je het beste voor 2012

Belle1978
29 December 2011, 13:23
Fame, voor jou ook het allerbeste voor 2012. En hopelijk een boeleke voor in september!!!

Ik weet zo niet goed waar ik me aan moet verwachten bij die fertiliteitsarts maar we zien wel zeker. Bij de gynaecoloog is al goed gebleken dat ik mooi mn eisprong heb, dat ik voldoende baarmoederslijmvlies aanmaak, ... niks dat wijst op problemen. Nu heb ik de laatste 2 maand wel voor de eerste keer 2 x na elkaar dezelfde cyclus gehad en deze maand eens veel minder pijn wanneer ik mn ms had waardoor ik soms denk dat mn lichaam zich aan het stabiliseren is. Ook vraag ik me af of het zaad van mn ventje ook ni binnenkort es zou moeten getest worden.

boeleke2704
29 December 2011, 13:28
Belle,

al goed dat je weet dat je mooi je eisprong hebt en dat je cyclus zich lijkt op een regelmaat te zetten :)
Toen ik de 1e keer naar de fertiliteitsarts ging, was het eerst een verkennend gesprek. Daarna volgden een spermaOZ van ventje en BM-OZ bij mezelf. Denk dat ze dat standaard doen, spermaOZ. Want ja, het heeft geen zin om jou hormonen of eender welke behandeling te geven, als het sperm van je man niet op en top is...

Goed dat je een afspraak hebt! Toch een beetje gepieker minder hè :)
Ik heb de stap ook weer gezet. Eerst nog even langs gewone gyne, maar waarschijnlijk zal ik ook weer bij de fertiliteitsarts belanden...

Belle1978
29 December 2011, 13:32
hey boeleke,

Ja, het stelt me inderdaad eens wat geruster. Precies dat je iets hebt om naar uit te kijken. Ik stop deze maand ook eens met dat temperaturen en met de ovu testjes ... we zullen ons werk doen tijdens de ongeveer vruchtbare periode en we zien wel.

Is het bij jou dan vlug gegaan ene keer je de vorige keer naar de fertiliteitsarts geweest bent?

Ik duim voor je dat je ook vlug geholpen bent of nog beter ... dat je al zou zwanger zijn voordat je bij gynae langs gaat!

boeleke2704
29 December 2011, 13:49
hey boeleke,

Ja, het stelt me inderdaad eens wat geruster. Precies dat je iets hebt om naar uit te kijken. Ik stop deze maand ook eens met dat temperaturen en met de ovu testjes ... we zullen ons werk doen tijdens de ongeveer vruchtbare periode en we zien wel.!

Soms lukt het dan beter hè, als je er niet te fel mee bezig bent; tellen, temperaturen,...

Is het bij jou dan vlug gegaan ene keer je de vorige keer naar de fertiliteitsarts geweest bent?

Belle, dat is een heel gek verhaal bij mij...
Op 4/8/2009 ben ik naar mijn gyne gegaan, vermoeden PCO en dit vermoeden werd toen bevestigd. Hij stuurde mij meteen door naar de fertiliteitsarts en enkele weken later mocht ik gaan.
Maar mijn man en ik hadden de moed niet opgegven. PCO betekent dat ik heel traag en moeilijk eitjes laat rijpen om dan een eisprong te maken, maar ik was zo positief en had zoiets, er komt wel een moment dat dat eitje gaat meewerken, we blijven klussen ;)
En jawel hoor... 24/8/2009 had ik mijn gepland BM-OZ en werd er een staal van mijn ventje zijn sperma binnegedaan. Maar tijdens dat BM-OZ stelde de fertiliteitsarts vast dat ik zwanger was...!!

Ik weet dus niet echt wat de volgende stappen waren die de fertiliteitsarts mij zou voorgesteld hebben. Vandaar mijn angst nu... En owv de natuurlijke bevruchting vorige keer durf ik deze keer niet direct naar de fertiliteit te bellen :( en maak ik nog even de tussenstap naar gewone gyne.

Ik duim voor je dat je ook vlug geholpen bent of nog beter ... dat je al zou zwanger zijn voordat je bij gynae langs gaat

Dat zou natuurlijk helemaal super zijn hè!!! Maar het zou wel heel straf zijn moest ik voor een 2e keer zoveel geluk mogen hebben...

Veel plezier voor jullie en hopelijk helpt het al om alleen nog maar het temperaturen en testen weg te laten, en mag jouw afspraak in april er eentje voor een echo worden!!

Lily88
29 December 2011, 18:59
Ik twijfel toch nog om naar fertiliteit te gaan..
Weet niet heb er zo een beetje schrik van.. Ben nu onder behandeling bij mijn gewone gyné met clomid..
Heb nog 2 rondes te gaan met de clomid.. mss nog maar afwachten denk ik..

Fame: En en en en en?? :D

Niño
30 December 2011, 08:33
Fame, ben ook wel benieuwd. Is het donkerder geworden?

Heb intussen 5 rondes met clomid en pregnyl achter de rug. Heb nu een maandje rust gehad en gaan vanavond zien voor de volgende stap. Ben benieuwd wat het volgende zal zijn.

Fame
30 December 2011, 09:17
het streepje was weer iets donkerder... ben echt blij
het is zelfs aannemelijk om nu voorzichtig te zeggen dat ik zwanger ben :D

ik ga na het weekend nog een testje wagen en als deze nog positief is ga ik volgende week naar de HA om bloed te laten nemen..

nu ga ik vooral genieten van deze dagen, helemaal in de veronderstelling dat ik zwanger ben en als het dadelijk nog misgaat, kunnen ze me deze dagen al niet meer afpakken :)

Niño
30 December 2011, 09:18
Fame, Een dikke proficiat alvast.

sloeberke
30 December 2011, 09:27
oooh fame,alvast een voorzichtige proficiat een schoner cadeau kunt ge u nie wensen é,geniet ervan meid ;)

Maya
30 December 2011, 09:47
Fame Fame Fame!!!!

een hele dikke proficiat se meid!!!
ik snap heel goed dat je nog voorzichtig bent se, maar toch al: whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

ik blijf voor je duimen se meid! hopelijk heb je idd geen iui nodig en mag deze zwangerschap blijven duren tot je een volgroeid beebje in je armen mag houden in september!!!

Fame
30 December 2011, 09:54
dankje, lieve schatjes :)

het is wel heel gek, (als dit goed gaat) is het kindje verwekt op de dag dat de pups geboren zijn (14/12) :)
ik was toen al een dag, een nacht en nog een dag wakker,.... toen rond middernacht naar huis gegaan en dan nog geklust, was echt doodop na de bevalling van Fame.... dus erg actief was ik niet tijdens het klussen hahaha...

wel een mooie datum voor mijn gevoel,... de dag dat mijn puppy geboren is, is mijn kindje verwekt, dat vergeet je nooit

sloeberke
30 December 2011, 10:06
dankje, lieve schatjes :)

het is wel heel gek, (als dit goed gaat) is het kindje verwekt op de dag dat de pups geboren zijn (14/12) :)
ik was toen al een dag, een nacht en nog een dag wakker,.... toen rond middernacht naar huis gegaan en dan nog geklust, was echt doodop na de bevalling van Fame.... dus erg actief was ik niet tijdens het klussen hahaha...

wel een mooie datum voor mijn gevoel,... de dag dat mijn puppy geboren is, is mijn kindje verwekt, dat vergeet je nooit

das idd wel heel speciaal,eigenlijk wel mooi é.
geniet er maar van :D

Nova
30 December 2011, 11:17
Wow, hier valt supernieuws te rapen! Dikke proficiat!

Mieke
30 December 2011, 11:52
Geweldig Fame!! Hopelijk na het weekend weer positief en dan kan 2012 al niet meer stuk!!

Lily88
30 December 2011, 19:28
Wauw fame, wat een super nieuws!! ik duim dat het zeker goed blijft plakken!!

Geniet er maar van!!

dromertje
30 December 2011, 20:54
Waaw Fame, super. Hopelijk gaat alles goed.
Geniet er nu alvast al met volle teugen van.

Fame
30 December 2011, 22:36
ojee,.... bloed :(

het is bruin bloed, dus ik kan begrijpen dat het oude bloed er eerst uit moet maar toch.... paniek !

Snoetje
30 December 2011, 22:56
dat je in paniek bent begrijp ik...
ik duim toch dat het vruchtje goed zit waar het zit hoor!
je verdient het zooooo hard...

Fame
31 December 2011, 08:14
ongesteld geworden, het is niet voor mij weggelegd :(

Fame
31 December 2011, 12:42
heb op mijn profiel een foto gezet van de positieve test op 29/12.... deze was voor mij echt positief, ik had geen twijfel meer.... ik weet niet of je het goed kan zien maar het was ook een heel brede streep....

wat vinden jullie ervan ?

sloeberke
31 December 2011, 13:13
die ziet er voor mij heel positief uit.
mss zoals Bo zei bij de september mama's mss eens naar spoed voor een echo of bloedafname,duimen hier toch nog voor positief nieuws meis,het is/was jullie zo gegund!!.

knufje

dromertje
31 December 2011, 13:28
Hey Fame, voor mij is dat in ieder geval positief hoor.
Heb je al een bloedtest laten doen?
Zeker doen, dan ben je pas echt 100 procent zeker.

Bo
31 December 2011, 14:30
heb op mijn profiel een foto gezet van de positieve test op 29/12.... deze was voor mij echt positief, ik had geen twijfel meer.... ik weet niet of je het goed kan zien maar het was ook een heel brede streep....

wat vinden jullie ervan ?

Die is toch echt wel duidelijk positief.
Ik wil je geen valse hoop geven meid, maar ik zou toch even langs spoed gaan voor een bloedtest. Het komt me tè bekend voor (hè Tiger ;)), ik zat daar ook voor wat ik dacht dat een mk was, bloed getrokken, en ik viel bijna achterover want mijn Hcg stond toen op 23000... daarna echo en er zat nog een ander vruchtje (want ik was er eentje verloren).
Je weet het dan pas ècht zeker.... Succes meisje, ik duim ;)

Lily88
31 December 2011, 15:06
Oh fame vind het zo erg voor je!!

Volgens mij was die test zo duidelijk positief ze!!
Heb je nu nog eens getest?
Misschien toch maar eens laten nakijken zoals Bo hier boven zegt..
Het kan echt nooit geen kwaad e meid..
Ze zullen het daar wel begrijpen, dat je zekerheid wilt..

Dikke knuffel!!

Fame
1 January 2012, 21:19
thanks Ladies voor de lieve woorden.

net terug thuis van een weekend bij schoonzus en schoonbroer.... daar een hele preek gehad van SZ....
ze vindt het van de gekke dat ik zoveel moet testen en niet gewoon afwacht (zij heeft er 8 jaar over gedaan,...bla bla bla) volgens haar maak ik mezelf ongelukkig.

en toen ik vertelde dat ik me steeds echt zwanger voel,... kreeg ik het antwoord,.... je voelt je pas zwanger als je ongeveer 20 weken bent en je het kindje voelt schoppen en bewegen.... kwam een beetje als een koude douche en dat had ik niet van haar verwacht.

ik heb nu echt wel mijn ms,... de vlokken en slijmen komen eruit, ook liters zoals gewoonlijk....

stel in het beste geval dat er toch één vruchtje van de 3 mogelijke is blijven kleven dan merk ik het binnenkort wel.... heb nu even geen moed of zin voor bloedname, controle, echo etc voor de ienieminie kans dat er toch nog iets is....
de Gyn kan op 4 weken toch niets zien,... ik vind het goed zo, en leg me even bij alles neer.

ik ga in het nieuwe jaar genieten van mijn hondjes en mijn nieuwe pupje dat over 5 weekjes komt en mij een beetje op de sport gaan richten.

en over een paar dagen mag ik naar de fertiliteit (4 jan) dus we blijven in zeker in de roulatie :)

Lily88
1 January 2012, 21:36
Mai, daar zou ik toch ook wel ff niet goed van zijn..
Na acht jaar moet zij toch wel begrijpen dat je er zoieso mee bezig bent, en er naar verlangt..
Op dit moment heb je enkel steun nodig en dan krijg je zo een preek..:(

Ik vind het écht knap van je, dat je je niet laat hangen.. en net door die positieve houding komt het allemaal goed!!

4jan mag je naar fertiliteit.. Super.. naar waar ga je?
Ik twijfel nog een beetje of ik zou gaan..

Fame
1 January 2012, 22:08
Mai, daar zou ik toch ook wel ff niet goed van zijn..
Na acht jaar moet zij toch wel begrijpen dat je er zoieso mee bezig bent, en er naar verlangt..
Op dit moment heb je enkel steun nodig en dan krijg je zo een preek..:(

Ik vind het écht knap van je, dat je je niet laat hangen.. en net door die positieve houding komt het allemaal goed!!

4jan mag je naar fertiliteit.. Super.. naar waar ga je?
Ik twijfel nog een beetje of ik zou gaan..

Klina in Brasschaat.. via mijn gyn in Ekeren ben ik doorgesluisd, zij zit ook in Klina

Lily88
1 January 2012, 22:11
Bij dr Coeman? is een vriendin van mij geweest..
Laat me weten hoe het is verlopen meid, als ik ga dan ga ik naar daar ook :D

Fame
1 January 2012, 22:13
Bij dr Coeman? is een vriendin van mij geweest..
Laat me weten hoe het is verlopen meid, als ik ga dan ga ik naar daar ook :D

ja idd bij Dr Coeman :)... dus ook een vrouw ? hoop dat ze net zo veel vertrouwen geeft als Dr Cryns

Sweetdreams1987
1 January 2012, 22:25
@ Fame : Dr Coeman is geen vrouw :)

Ik ben ook naar hem geweest op aanraden van een vorige collega en ik was heel content van hem. Ik voelde mij echt op mijn gemak bij hem.
Hetgeen bij mij de doorslag heeft gegeven is dat hij bij mijn eerste afspraak ruim de tijd had genomen om met ons te praten en ons zoveel mogelijk uitleg gaf omdat hij zag dat we echt verschoten waren ( wist toen dat ik pco heb )

Gewoon door toen die eerste contact kon hij niets meer fout doen voor ons.
Hetgeen hij echt wel verwacht is dat je je voor 100% inzet met de behandeling.
Bv ik kwam maandagmorgend en moest nog medicatie bijnemen en woensdag terug komen. Hij verwacht wel dat je echt moeite doet om op die dag te komen.

Hetgeen je wel zeker moet doen is vragen stellen als je der hebt , soms is hij een beetje verstrooid of denkt hij dat hij het al heeft gezegd :D

Hetgeen ik ook echt super vond is dat hij er was tijdens mijn bevalling , betekende veel voor mij. Hij heeft me der echt door geholpen. Toen de vroedvrouw belde zat hij met afspraken in zijn privé-praktijk en toch is hij gekomen. Klinkt mss stom maar ik was der echt content voor.

In ieder geval Dr Coeman ziet der mss ne rare uit maar het is wel ne goeie.
Veel succes !!!!

Flora
2 January 2012, 08:14
@ Fame,

Woorden schieten ook hier tekort.. Hopelijk is dr Coeman een iemand waarbij je gerust bent en die misschien antwoorden kan geven op je waarschijnlijk vele vragen...

Ik wens je toch nog een mooi jaar, en hopelijk een gezond beebje!

X

Fien
2 January 2012, 09:50
Ppfff Fame, jammer :( :(

Lily88
2 January 2012, 11:30
Fame ik heb op de site van klina ook gezien dat dr Coeman ook samenwerkt met dr. Stevens. En dat is wel een vrouw.

persoonlijk voel ik mezelf ook het beste op mn gemak bij een vrouw, maar Coeman is echt wel de beste in zijn vak ( van horen zeggen :D)

Niño
3 January 2012, 09:51
oh fame wat jammer.

Lily88
4 January 2012, 15:09
Fame ik duim voor je!!

Maya
4 January 2012, 15:12
hier nog eentje die aan Fame denkt :)

Lily88
4 January 2012, 15:19
trouwens maya hoe is het bij u? Is je NOD nog niet gepasseerd??

Maya
4 January 2012, 15:23
nog altijd niks... al 2 dagen overtijd...
vanmorgen getest mr witter dan wit...
da ze dan mr rap komen, want ben da helemaaaaaal ni gewoon.
ik kon anders echt zeggen wanneer en hoe laat ms kwamen en nu...

Lily88
4 January 2012, 15:33
das verschrikkelijk die onzekerheid hé..
Als je overtijd bent dan is die hoop er ineens e..
Ik hoop dat ze snel door komen, dat je verder kunt..
Had het je zo gegund wel!!

@ Niño: weet jij al meer? of heb ik dat gemist?

Bij deze hier het lijstje nog eens:

Lily88: NOD 22 januari

Maya
4 January 2012, 15:43
thxkes meideke!

Fame
4 January 2012, 20:21
hey meisjes, ik ben terug van de Fertiliteits Arts en er staat me een hoop te gebeuren...

ik heb echt het gevoel dat ik binnenste buiten wordt gekeerd.

- cyclusopvolging : di 10/1 8u echo + bloedname

- MRI scan : 18/1 16u40 de Arts wil de laag tussen het baarmoederslijmvlies en de baarmoeder bekijken maar dit kan enkel met een MRI scan.

- Hysteroscopie : maandag bellen voor een afspraak te maken, hier gaan ze met een camera in de baarmoeder kijken of ze onregelmatigheden zien die je op een gewone echo niet kan zien.

- Bloedname op chromosonale abnormaliteit : di 10/1 8u na echo
kort uitgelegd gaan ze kijken of mijn en mijn partners chromosomen normaal zijn,
indien deze een afwijking hebben, kunnen die aan de basis liggen van onvruchtbaarheid.
het nadeel is dat de resultaten van deze test pas na 8 weken binnen zijn.

poeh, heel wat om mee bezig te zijn in de komende weken...
nu hopen dat ook iets uithaalt op korte termijn :)

Maya
4 January 2012, 20:26
idd meid dat is een hele boterham he!
maar er wordt nu wel wat gedaan he meid!
je hebt nu weer data zodat je verder kan!
ik duim voor je se meid!!!!

Lily88
4 January 2012, 20:30
Mai das idd nen helen boterham!
Het is wel goed dat je wel iets weet, dat je serieus genomen word..

Vind je het goed dat je zo binnenstebuitengekeerd word?
En viel hij een beetje mee?

Maya
4 January 2012, 20:34
Maya: NOD 31/1/2012 ( geen behandeling even)
Fame: 10/1 start onderzoeken

brientje
4 January 2012, 20:40
@fame ik duim ook voor je

dromertje
4 January 2012, 20:54
Hey dames,

@ Fame, amai wat een boterham.Een vrouwenlichaam zit blijkbaar toch wel zeer ingewikkeld in elkaar.

@ Maya, jammer dat je ms erdoor gekomen zijn. Maar 2012 is nog maar net begonnen dus wie weet heb je op het einde van de maand positief nieuws.

Nu ik zou volgende week woensdag mijn ms moeten krijgen. Had vorige week woensdag een eisprong, dus normaal is dat toch na twee dat je ms er toch door komen.
Nu heb ik twee vragen. Aangezien ik helemaal in de war ben door mijn eigen lichaam.
1: komen de ms steeds 2 weken na de eisprong.
2: heb nu al twee dagen , wel steeds 's avonds zo een zeurderig gevoel in de onderbuik. Ik weet totaal niet wat denken, aangezien ik mezelf steeds laat vangen door men eigen lichaam. Ook Kan ik al een hele week de slaap moeilijk vatten . Zouden dit tekenen kunnen zijn, of laat ik me weer eens misleiden. :(

Fame
5 January 2012, 09:52
Hey Maya, vind het sneu voor je en ook al wordt het een gewoonte... het is nu toch echt jouw beurt...

@ Lilly, ik weet het niet goed,
ik ben heel erg preuts bij iedere echo heb ik het schaamrood op de wangen,... voel me echt goedkoop als ik daar moet gaan liggen...
ik veronderstel dat het bij de onderzoeken die nu gepland zijn niet zal beteren...
maar het gevoel dat ik geholpen word is wel heel fijn :)

Dr Coeman is op zich wel grappig, hij is een hele vriendelijke man, hij is echt zo'n verstrooide professor :)

ik sprak over telkens weer ongesteld worden na positieve testen, hij sprak over herhaalde miskramen...

Sweetdreams1987
5 January 2012, 10:39
@ Fame : idd ne hele boterham! Ik vind wel dat het aantoont dat hij echt gaat zoeken waar de oorzaak ligt. De gyné waar ik ervoor naartoe ging deed eigenlijk niets , en maakte een totaal verkeerde conclusie en was me hormonen aant geven die ik ni moest hebben...

Ja die echo's ... Het is toch wat é ... Na een tijdje geraak je der wel over ze , was bij mij toch. Als ik zag dat het druk was en hij stond wat achter dan ging ik binnen legde mijn spullen opzij en voor hij het wist was ik al aant wachten :D het enigste dat ik moest weten was hoe het was met mijn eitjes, dus dan moet ik toch ni eerst gaan zitten , wachten , en dan als hij het zegt me gaan omkleden.
Ik had ook altijd alleen maar Coeman , en na een tijd komt er echt wel een vertrouwensband, beetje een gewoonte zeg maar. Is gewoon een klik die je moet maken ff denk ik.

In ieder geval veel succes ! En ik ben blij dat de eerste ontmoeting toch al is meegevallen

Pumbach
5 January 2012, 11:03
@ Fame: idd, een hele boterham, maar dat gevoel van 'actie', dat zal je wel helpen hoor! en wie weet, lukt het dan plots toch vanzelf...

@ Dromertje: ik kreeg mijn MS 10 dagen na mijn ei. De symptomen die jij opsomt, wel, die had ik ook allemaal tijdens de voorbije ronde... maar het heeft niet mogen zijn. Ik wil je de hoop niet afnemen, bij jou wordt het misschien net andersom :-).

Belle1978
5 January 2012, 13:40
@Fame: zo jammer dat je na je herhaalde positieve testen nu toch niet zwanger bent. Maar ik ben er van overtuigd dat je fertiliteitsarts je wel zal kunnen helpen. En alleen het vooruitzicht dat er nu echt gezocht wordt naar wat er gaande is geeft toch al wat moed hé.

Bij ons is de klusperiode terug voorbij. Nu weer afwachten wat het wordt. Ik heb deze maand eens niet getemperatuurd want begon het zo beu te worden. Ik ging ook geen ovu testjes doen maar eergisteren voelde ik zoiets alsof mn milt stak maar dan op de plaats van de eierstok en heb ik het dan toch niet kunnen laten om een ovu testje te doen. De ovu test van predictor was duidelijk positief en die van clearblue negatief. Dat brengt een mens nogal in de war! Maar soit ... we hebben van de 13de tot en met de 17de dag om de 2 dagen geklust, dus dan moeten we toch zeker juist zitten hé. Waarom lijken die 2 weken na de eisprong toch altijd zo lang te duren ...

boeleke2704
5 January 2012, 14:14
Amai Fame,

dat is idd een hele boterham...
Zal een dubbel gevoel zijn hè. Zo binnenstebuiten gedraaid worden, zal zeker geen pretje zijn!! Maar het is wel telkens een stap dichterbij en dààr doen we het voor hè.
Ik voelde me bij mijn BM-OZ ook zo ongemakkelijk (3jaar geleden) en krijg het weer warm en koud als ik eraan denk wat we binnenkort mss te wachten staat... Maar we hebben ons doel en daar gaan we voor!!! ;)

Hopelijk brengen al die OZ iets op, een oplossing voor jullie 'probleem' (sorry, klinkt zo oneerbiedig, maar is goed bedoeld). Zodat jullie weldra het geluk mogen hebben om een wondertje te verwachten!!

boeleke2704
5 January 2012, 14:16

Ik zou me erbij willen zetten, maar ik kan er geen NOD op plakken jammer genoeg :(
Zoals jullie zien reeds 95 dagen geen spoor van MS... èn geen zwangerschap... :(
Ik tel af naar gyne - bezoek (8/2) waar ik hopelijk wat meer duidelijkheid ga krijgen, toch zeker in de zin van opstarten OZ waarschijnlijk.

Niño
5 January 2012, 14:55
Lily, Hier is het niets geworden. Weer ongesteld.

Dromertje, bij mij komen ze rond dag 11 a 12 dus moet niet altijd 2 weken zijn, kan natuurlijk ook wel dat het langer is. Het gevoel in de onderbuik heb ik ook al eens gehad en bij mij was het niets, maar heb wel al gehoord dat het bij sommige wel iets wilt zeggen.

Fame, ga de 12de ook het onderzoek met de camera in de baarmoeder krijgen. Hoop dat het wat gaat meevallen want hij sprak over niet dadelijk terug kunnen te gaan werken.

Niño: 12/1 onderzoek

Maya
5 January 2012, 15:07
geen zorgen meiden, het onderzoek is niet zo fijn, maar valt al bij al wel goed mee se!
heb t ook ondergaan en viel echt mee hoor!

en boeleke, zet dan in het lijstje 8/2, gewoon om mee af te tellen he, daarom ni perse naar NOD he...

Lily88
5 January 2012, 16:23
@ Fame het zal idd wel een beetje tegenstrijdig zijn, maar mss dat er nu iets gevonden kan worden..

Die schaamte, ja die voel ik zelf ook nog een beetje, voel me er ongemakkelijk bij, maar ja moet je je gewoon over zetten.. Het is voor een goed doel denken hé :)

Ik denk dat ik volgende week ergens eens ga bellen voor een afspraak bij Coeman, als het deze ronde nix is, wil ik ook geen tijd verspillen..
Ben blij dat het goed is meegevallen, dan heb ik er al minder schrik van :)
Ben je thuispraktijk geweest of in het ziekenhuis?

@ Boeleke, je bent altij welkom om je er tss te zetten, dan tellen we mee af naar je afspraak..
Het is verschrikkelijk dat je zo in de onzekerheid zit he.. Bij mij was het maximum nog maar 70 dagen, das niets in vergelijking met u.. Kwerd er toen al zo zot van..

@ Nino: jammer meid, maar hopelijk volgende ronde beter!!

Hier begint de klusperiode weer, tzal vonken geven :D haha

Vitje
5 January 2012, 16:59
Ik wens jullie allemaal heel veel succes toe dames.

Indien er mensen zijn die een 2de opinie willen, ik kan Dr. Wim Decleer aanbevelen. Een krak in zijn vak! Na de 2de behandeling bij hem was ik al zwanger. En eigenlijk bij de eerste behandeling hadden we al vooruitgang in de situatie.
Hij heeft een privépraktijk in Aalter. Voor ons is het ook niet bij de deur, want het is een uur rijden afhankelijk van het verkeer.
Ik ben echt blij dat ik de stap heb gezet en ik blijf ook bij hem gaan voor de verdere opvolging.

Noukske
5 January 2012, 19:03
Haaaaj

@ Belle....deze maand hebben wij het ook helemaal jet bijgehouden,maar we lopen nog steeds gelijk
Veel succes.....!

Fame
6 January 2012, 10:34
hey Boeleke,
dit lijstje is gewoon om ergens naar af te tellen... en jij telt af naar 8/2, dus zetten we dat er toch gewoon op :)

Boeleke : 8/2 Gyn

Hey Vitje,
ik las ergens dat je zwanger was, Gefeliciteerd he meid !
wat was bij jouw het probleem dat je aanvankelijk niet zwanger werd ? welke behandeling heb je bij Dr Decleer gehad dan ?

Vitje
7 January 2012, 16:12
@Fame
Bij mij werd pco vastgesteld. Ze hebben dan 3x geprobeerd met Clomid, maar dat had een negatief effect of mijn bmslijmvlies, want dat bleef altijd zeer dun. Soms als de clomid niet voldoende was, kreeg ik nog menopur bij ook, maar dan had ik last van cysten. Nadien hebben ze nog 2x IUI gesprobeerd met ook een negatief resultaat. Ben dan bij Dr. Decleer geweest voor een 2de opinie en die heeft mij behandeld met Gonal F in een zeer lage dosis plus dan de pregnyl. De eerste ronde was negatief, maar had al een serieuze vooruitgang in mijn bmslijmvlies. De 2de behandeling heb ik daarbij ook nog menopur gekregen, want mijn eitje was nog iets te klein, maar blijbaar was het dus de 2de ronde prijs bij hem. Had nooit gedacht dat het ineens zo snel zou gaan. Het is een krak in zijn vak en echt iemand die zeer gedreven met zijn job bezig is. De uren die hij per dag werkt, amai!

boeleke2704
7 January 2012, 20:29
Thx meisjes!!
Dan kom ik hier idd mee aftellen!

@Vitje: proficiat, hopelijk mag er bij mij ook weer snel een positief PCO-verhaal volgen :)

@Lily88: vreselijk hè, zo op je MS wachten... en ja, max 70 of eerder 100, het afwachten blijft een hel. Omdat je gewoon niet weet wanneer de verlossing komt.
Hopelijk kunnen we voor nog wat wondertjes zorgen hè, zodat we andere meisjes met PCO hoop kunnen geven :)

Fame
10 January 2012, 12:18
vandaag naar Klina geweest voor de echo en allerlei bloednames...
zow :glasses: 17 tubes bloed !!! ik voel me leeg, de vampieren,hahaha :)

en ik heb weer meer dan 1 follikel, ik heb er nu 2, 1 van 15mm en 1 van 18mm.
na de 3 follikels van vorige maand heb ik deze maand een halve dosis genomen, en toch nog 2 follikels.... maar ja, dat wil niets zeggen bij mij want ze blijven niet kleven.

en wederom sprak de ferti arts van herhaalde miskramen,.... voelt zo zwaarmoedig,... ik ben dan toch nog positief want ik spreek steeds over ongesteld worden na een positieve test. :rolleyes:

ik word vandaag gebeld met de uitslag, waarschijnlijk morgen of overmorgen terug, en dan kijken wanneer ik pregnyl moet spuiten.
hoe ga ik dat weer uitleggen op het werk aan mijn K#%Tbazin....

boeleke2704
10 January 2012, 20:46
Amai Fame, dat is aardig wat bloed...

Klinkt idd zwaar denk ik, herhaaldelijke miskramen. Maar misschien ook ergens wel beetje positief. Nu weet je dat je zwanger kan worden en moet de zoektocht zich toespitsen op een hulpmiddel om tot een goede innesteling te komen. Misschien vergroot dat je kans? Heeft ie daar ies van gezegd?

Fame
10 January 2012, 21:54
ja dat is net het vreemde,...

de secretaresse van de gyn heeft me ondertussen gebeld en zei me dat ik morgen de pregnyl moet zetten, terwijl ik helemaal dit niet in huis heb en helemaal geen voorschrift... ik wist niet dat ik pregnyl moest gaan zetten...

heb nog gevraagd of ik Utrogestan erbij moest nemen vanaf de eisprong maar de secretaresse zei dat de gyn er niets van had gezegd...
dat vind ik vreemd aangezien het probleem blijkbaar niet bij de eisprong ligt maar wel bij de innesteling...

ik bel de gyn morgen vroeg wel even en dan zie ik wel....

Sweetdreams1987
10 January 2012, 22:27
@ Fame : als je geen voorschrift heb kan je het niet gaan halen é.
Morgen idd ff bellen , heb je geprobeerd om te bellen naar de fertifoon?

Fame
11 January 2012, 11:42
Morgen idd ff bellen , heb je geprobeerd om te bellen naar de fertifoon?

weet niet wat de ferifoon is...

maar heb vandaag gebeld,
ik ga vandaag nog een voorschrift halen voor pregnyl (via de HA proberen) en dan vanavond maar de spuit zetten, 36u later eisprong dus vrijdag ochtend klussen zei de verpleegster.

ik bel de Gyn vandaag of morgen nog eens om te vragen hoe het zit met utrogestan...

op hoop van zegen...

Niño
11 January 2012, 11:55
fame, dat zijn heel wat buisjes. Hoop dat ze er wat aan hebben.
Nu kunnen ze zich toeleggen op het innestelen. En dat je dan snel een blijvend wondertje hebt.

Fame
11 January 2012, 15:16
YES,... HA gebeld, alles uitgelegd en hij legt een voorschrift pregnyl klaar, dus kan ik nog voor sluitingstijd naar de apotheker en vanavond pregnyl prikken.

nu morgen nog bellen voor wel of geen utrogestan

ruth
11 January 2012, 16:42
Hey Fame,

Ik had ook geen probleem met de eisprong maar ook met de innesteling (te dun BMS) en ik moest ook altijd Pregnyl zetten (en Utrogestan na de eisprong). Dit dient in eerste instantie wel voor de eisprong maar verbetert ook de innesteling, bij mijn IVF moest ik zelf 2 keer Pregnyl zetten; 1 x voor de punctie en een 2de maal een aantal dagen na de terugplaatsing... en mijn Floriantje is blijven plakken!
Dus hopelijk zorgt de Pregnyl ook bij jullie voor een blijvertje!

Succes!

Lily88
11 January 2012, 21:10
Hier al een paar dagen niet geweest, moest heel wat bijlezen..
Heb vrijdag mn eisprong gehad (normaal), maar nu heb ik al paar dagen kei veel steken ter hoogte van liesstreek... kan toch niet dat ik mijn eisprong nu pas heb? wel??
Ppppf nog veel te lang wachten tot 21 ste :D

boeleke2704
11 January 2012, 21:49
YES,... HA gebeld, alles uitgelegd en hij legt een voorschrift pregnyl klaar, dus kan ik nog voor sluitingstijd naar de apotheker en vanavond pregnyl prikken.

nu morgen nog bellen voor wel of geen utrogestan

Super!!! :)

Belle1978
12 January 2012, 09:57
en Fame? Gisteren goed gelukt om de pregnyl te zetten?

Al meer nieuws rond de utrogestan?

Maya
12 January 2012, 11:02
hoe zou het met ons Fame zijn he?!
hopelijk komt t deze keer goed se!

Fame
12 January 2012, 11:48
gisteren idd pregnyl gezet.... f^&%ck wat een grote naald

moet de gyn vandaag nog terugbellen over de utrogestan,
wat ik verstond is dat pregnyl enkel dient om de eisprong te plannen, de gyn zei niets over beter innestelen ofzo...
als ik tijd heb zal ik vandaag even googlen.... nu is het nogal druk

Maya
12 January 2012, 15:46
idd Fame, Pregnyl is enkel om eisprong op te wekken en te kunnen timen... ze kunnen dan echt op het uur bijna zeggen wanneer je eitje gesprongen is...
en gaan ze dan geen IUI doen deze maand?
die naald, bwa valt goed mee se, je wordt dat wel gewoon ;)

duim duim se!

Lily88
12 January 2012, 16:45
Spannend Fame :)

Lily88
12 January 2012, 19:42
Zit hier een dikke week voor mn NOD.. En man kei veel ms krampen..
Hopelijk komen ze nu nog niet door

dromertje
12 January 2012, 21:42
Heb hier nog een vraagje.
Ik zie dat velen van jullie verdere stappen hebben ondernomen bij het niet zwanger worden.
Nu zit ik vijf maanden na mijn mk. Ik denk er aan om mij eens volledig te laten onderzoeken in verband met vruchtbaarheid. Alleen weet ik niet goed hoe ik daaraan moet beginnen.
Hebben jullie gewoon naar de gynea gebeld en vooral met welke vraag.
Alvast bedankt!

Fame
13 January 2012, 10:06
@ Maya : vanmorgen geklust en heb nu ongeveer eisprong (voel het serieus en het klopt met de tijd dat ik pregnyl heb gespoten)

heb het ook verder opgezocht, Pregnyl is HCG, zou ongeveer na 7 tot 10 dagen uit het lichaam moeten zijn dus niet te vroeg testen deze maand want anders test ik vals positief.

@ Dromertje : ik heb na 8 maanden proberen een MK gehad en dacht ook snel weer zwanger te zijn, nog een jaar later begonnen de testen elke maand positief te zijn zonder dat ik zwanger was,
na 3 maand positieve testen zonder zwangerschap ben ik naar de gyn gegaan omdat ik het beu was en ze heeft me met open armen ontvangen,
ondertussen is het ronde 23, mijn eerste ronde bij de fertiliteit.

weet niet hoe lang je voor je MK al bezig was maar er zijn gyne's die je "afschepen" als je nog geen jaar bezig bent en dat kan wel eens hard aankomen....

Niño
13 January 2012, 12:40
dromertje, had een heel rare cyclus vandaar dat ik naar de gyn ben gestapt. Denk wel dat als ik zoals fame zei nog geen jaar bezig was ze mij gewoon hadden naar huis gestuurd.

Hier gisteren onderzoek gehad. Linkereierstok zit verstopt moet overstappen op ivf. Buik doet pijn maar is draagbaar. Ben wel een week thuis, kan niet rechtop zitten dus das wel een probleem voor te kunnen gaan werken.

boeleke2704
13 January 2012, 21:45
@Dromertje: ook hier een cyclus die eigenlijk geen cyclus genoemd kan worden. Meer dan 100 dagen... Denk dat er anders idd gewacht wordt tot ja een jaartje bezig bent en dan eventueel verder gaat kijken.
Maar een routine OZ bij je gyne kan nooit geen kwaad hè en dan vraag je het gewoon eens na. Zij sturen je toch door indien nodig hoor.

Noukske
14 January 2012, 12:11
Ik zit me ineens te bedenken......ti's toch nu onderhand wel weer een keertje tijd voor wat positief nieuws! Al weer een tijd geleden dat iemand zich gemeld heeft die zwanger is. Dus wie oooooo wie gaat er volgen........!

veerle
15 January 2012, 12:52
ik hoop ikke!! :-) grapje ik hoop iedereen die al zo lang wacht!!!!
met zn allen in januari!!! :-)

Lily88
15 January 2012, 15:49
Zou zo fijn zijn allemaal te samen ;-) ik duim voor iedereen hier...

Hier heel veel steken enzo..erger als anders.ik vrees als ze doorkomen datze zo pijnlijk gaan.zijn :-)
Hoe is het bij de rest?

Noukske
15 January 2012, 19:44
Vanmiddag zere borsten, daarna gruwelijke lage rugpijn.Net lekker in bad geweest....nu een druk binnenin daarbij ook af en toe een steek( weet echt niet wat dat is!)denk dat ik vannacht mijn ms krijg:(

Noukske
15 January 2012, 19:45
Enne iedereen in januari.....een goed begin van het nieuwe jaar!

Lily88
15 January 2012, 20:54
Hopelijk mogen ze nog ff wegblijven noukske!!

boeleke2704
15 January 2012, 21:18
Zou zo fijn zijn allemaal te samen ;-) ik duim voor iedereen hier...

Hier heel veel steken enzo..erger als anders.ik vrees als ze doorkomen datze zo pijnlijk gaan.zijn :-)
Hoe is het bij de rest?

Vergelijkbaar met mij Lily! Schreef het net in mijn uitlaatklepjestopic. Lijkt alsof ze nu pijnlijker zijn :(

boeleke2704
15 January 2012, 21:19
Vanmiddag zere borsten, daarna gruwelijke lage rugpijn.Net lekker in bad geweest....nu een druk binnenin daarbij ook af en toe een steek( weet echt niet wat dat is!)denk dat ik vannacht mijn ms krijg:(

Hopelijk blijven ze toch uit hè!!!

boeleke2704
15 January 2012, 21:21
ik hoop ikke!! :-) grapje ik hoop iedereen die al zo lang wacht!!!!
met zn allen in januari!!! :-)

Helemaal met je eens Veerle!!

Maya
16 January 2012, 09:57
idd wil hier ook dringend nog ns goed nieuws horen se!!! komaan ladies!!!! :)

Belle1978
16 January 2012, 12:15
Vandaag al wat bruinverlies ... die grrr ms zullen er weer door komen ... bij bruinverlies denk ik wel nog altijd aan de woorden van mijn dokter "het zijn pas echt je regels bij rood bloedverlies, bruinverlies is oud bloed" maar het is mij deze maand nog altijd niet gegund ... heb weer alle moeite om mn tranen niet te laten rollen ...

Noukske
16 January 2012, 19:14
Hey Belle,idd wat de huisarts zegt!Zolang t niet rood is!Zeker omdat je nog voor je dagen zit!

Hiero nog nix te bekennen,klein beetje borrelbuik,maar kan ook van de honger komen...kom net pas thuis van werken en vandaag maar 1 broodje op.Hebben jullie dat ook dat je veel minder eet rondom je ms??Ik weet dat ik bij mijn vorige zwangerschap meer ging eten dus......ok weer een teken dat t waarschijnlijk niks wordt:(

Lily88
16 January 2012, 20:19
Pfff heb hier zo een verwarrend gevoel..
Heb alles wat ik altijd het voor mn regels, maar nu allemaal harder..
Steken zijn soms gewoon niet te houden..
Dat het maar snel zaterdag is, dan is mn NOD en dan weet ik genoeg..

Pppppfff, waarom is alles zo verwarrend, wil me er niet te hard op vast pinnen, maar die steken helpen er echt niet bij..

boeleke2704
16 January 2012, 21:01
Vandaag al wat bruinverlies ... die grrr ms zullen er weer door komen ... bij bruinverlies denk ik wel nog altijd aan de woorden van mijn dokter "het zijn pas echt je regels bij rood bloedverlies, bruinverlies is oud bloed" maar het is mij deze maand nog altijd niet gegund ... heb weer alle moeite om mn tranen niet te laten rollen ...

Dat heb ik idd ook al horen zeggen!!
Bij mijn zwangerschap bij Henrike was het ook zo, bruinverlies was resultaat van innesteling...!
Dat spookt nu ook door m'n hoofd... vooral bruinverlies met slechts 1 veegske rood (sorry voor de details :p). Maar durf niet te hopen.

Ik zal voor jou hopen!!! :)

boeleke2704
16 January 2012, 21:02
Pfff heb hier zo een verwarrend gevoel..
Heb alles wat ik altijd het voor mn regels, maar nu allemaal harder..
Steken zijn soms gewoon niet te houden..
Dat het maar snel zaterdag is, dan is mn NOD en dan weet ik genoeg..

Pppppfff, waarom is alles zo verwarrend, wil me er niet te hard op vast pinnen, maar die steken helpen er echt niet bij..

Zo moeilijk soms hè, wat voelen we allemaal? Wat wil het zeggen?
Wat wordt ons geduld toch getest!!

Noukske
17 January 2012, 07:42
Nou vandaag mijn NOD, ik denk dat ik verkeerd geteld heb, volgens mij had ik de vorige keer in de nacht mijn ms.Dus was ik een dag later.Denk dat ik het nu ook vanavond of vannacht ga krijgen, ben namelijk echt sjachie.....

Belle1978
18 January 2012, 09:30
En Noukske, hoe gaat het ondertussen bij jou? Ik duim voor je!

Ik heb nog steeds af en toe wat bruinverlies. Vandaag heb ik wel het gevoel dat mn duivels gaan doorbreken.

Belle1978
18 January 2012, 10:42
Ik kom net terug van het toilet ... en ja hoor, de duivels zijn er ... grrrr :-(

Maya
18 January 2012, 11:54
Knuff Belle!

hier is eisprong net geweest en weet ni wat ik heb, maar ben echt abnormaal moe he...

Belle1978
18 January 2012, 12:06
Merciekes Maya.

Het is echt zo beu hé. We hebben rond eisprong echt goed geklust en weer niks van resultaat ... Ik ben nu al drie maand na elkaar mooi regelmatig en ik voel ook mijn eisprong. Dus op den duur ben ik echt aan het afvragen of er iets bij mijn ventje scheelt. Misschien moet ik hem maar es proberen overtuigen van hem te laten testen. Waarschijnlijk zal arts dit op 6/3 zelf voorstellen, niet?

Ik dum hard voor jou deze keer Maya!! Jullie zullen ook wel weer jullie best gedaan hebben rond de eisprong.

Maya
18 January 2012, 12:45
jaja we hebben ons best gedaan se ;) en heb eitje ook heel duidelijk gevoeld, amai!

en idd meid, denk ook wel dat ferti-arts dat zelf zal voorstellen he...
ik blijf voor je duimen!

boeleke2704
18 January 2012, 13:22
Oh Maya, deze keer gaan we voor die beloning hè!!! ;)
we duimen mee!

Belle1978
18 January 2012, 13:22
Tgoh .. elke maand die teleurstelling valt zwaar ... dat hoef ik jullie niet te vertellen hé. In een huilbui komt er bij mij dan eens uit dat het niet meer hoeft maar kort daarna besef ik dat ik dat ik dat in feite niet meen en toch zo verlang naar dat kleine wondertje. Waarom wil de natuur nu toch niet meewerken? Is het ons niet gegund?

En dan velen die je zeggen: zijt er niet zo mee bezig ... maar degene die dat zeggen zijn degene die meestal niet beseffen wat wij moeten doormaken. Zij worden vlug zwanger en genieten van hun kleintje maar wij blijven met ons verlangen achter ...

Sorry voor mijn gezaag even maar had het even nodig om het van mij af te schrijven.

boeleke2704
18 January 2012, 13:31
Dat is geen gezaag Belle!! Je moet die gevoelens uiten meid!!
En waar kan je dat beter doen dan hier? ;)

Niet leuk hè, als je weet dat je zo goed je best gedaan hebt en ze blijven je geduld op de proef stellen!
Maar idd, de ferti arts zal zeker gaan voorstellen om een spermastaal van je man binnen te brengen. Begin hem er maar al op voor te bereiden. Ze willen jullie allebei door en door leren kennen nu hè.

Dat het maar snel 6/3 is, dat je antwoorden op je vragen kan beginnen krijgen. Dat zal al heel wat gemoedsrust gaan gven.
En idd, de mensen hebben makkelijk zeggen 'niet teveel mee bezig zijn'... Niet voor iedereen evident!

Knuf meid, jouw dag gaat eraan komen!!!
We duimen mee.

Lily88
19 January 2012, 19:48
Hey dames,

ben hier paar dagen al niet meer geweest..
heb zoooooveel menstruatiekrampen.. vandaag dacht ik écht dat ze er al waren..
Maar tot hier toe nog niets.. Waarschijnlijk zijn ze er zaterdag wel, dus nog eventjes geduld..

Heb gisteren al mijn moed bijeen geraapt en bij fertiliteit een afspraak gemaakt..
17/2 mag ik gaan.. ben al benieuwd.. vind het ook wel kei spannend..

veerle
20 January 2012, 08:47
allez aftellen geblazen....nog een 4 tal dagen tot NOD
ma voel wel al wat ms pijnen of zit het tss mn 2 oren??:-)

Maya
20 January 2012, 08:48
Lily, goed dat je een afspraak hebt gemaakt meid!!!! en 17/2, dat is niet lang meer he!
ik duim voor je se meid!

Fame
20 January 2012, 09:16
goed dat je de stap hebt gemaakt Lilly, 17/2 zal er snel zijn.

Belle1978
20 January 2012, 09:37
@Boeleke: bedankt voor je steun! Doet deugd!

@Lily: super dat je zo vlug bij de ferti arts kunt gaan! Nu kan je daar naar uit kijken ... er zal wel een oplossing komen.

Fame
20 January 2012, 11:23
hey Nino, hoe is je onderzoek geweest? jij moest toch ook een hysteroscopie laten doen?

Fame: 27/1 NOD

Lily88
20 January 2012, 16:10
Ik denk dat het hier niets gaat zijn..
Zit één dag voor NOD.. Moet eigenlijk 21ste zijn op de lijst :D
En daarnet bij het afvegen precies wat bruin verlies.. dus vrees op komst..

Daarnet op babybezoek geweest bij een collega.. oh toen ik dat vast had, kon eigenlijk gewoon beginnen wenen.. :rolleyes:

Niño
21 January 2012, 14:06
Fame, heb het onderzoek gehad en ze hebben gezien dat mijn linkereierstok afgesloten zit. Dus enkel rechts zou een kans op zwangerschap geven.
Wij gaan nu met ivf beginnen. Maar moeten eerst nog op gesprek bij de arts die dat doet en dat kan pas 20/2 dus nog even afwachten. Hoop wel dat we dan snel kunnen starten.

Lily88
21 January 2012, 17:25
Ze zijn er..
Zit er echt helemaal door :(

Lily88: 17/2 Gyn en 19/2 NOD

Fame
22 January 2012, 11:52
Nino, ik hoop dat er snel resultaat is met de IVF

Lilly, nog even en dan kun je naar de Fertiliteit, kop op meis

Lily88: 17/2 Gyn en 19/2 NOD
Nino : 20/2 Fertiliteit

Sweetdreams1987
22 January 2012, 19:16
Komop é meiden! De moed zeker niet opgeven.
Je weet waar je het voor doet ...

boeleke2704
22 January 2012, 21:38
Niño: hopelijk verloopt de opstartprocedure voor IFV vlot en mag je snel goed nieuws komen brengen!!!

Lily: doeme toch hè!!! Hopelijk kan de afspraak bij de ferti-gyne weer frisse moed brengen hè. We tellen samen af!!

veerle
22 January 2012, 21:52
komaan lily kop op tis bijna tijd vr je afspraak!!
morgen nod ma sinds gisteren al ms pijnen en juist had ik verlied ma heeeeel raar!! heeeeeel licht roze terwijl ik voor ms altijd bruinverlies heb!! Ma nu was het (sorry voor de details) echt heel heel licht roze en dikker!! Ik weet het zal wel niks zijn net zo een dag vr mn nod dus ik verwacht de ms morgen wel maar toch omdat ik dit nog nooit heb gehad heb ik ergens toch hoop :s
help!! :-)

Maya
23 January 2012, 10:29
Niño, ik duim ook dat je snel eraan mag beginnen se!
Lily, een baaldagje kan geen kwaad, maar herpak je... binnenkort nr ferti en dat is weer een stapje verder!!!!

komaan he ladies! ik wil hier goed nieuws lezen :)

hier nog een goed weekje en dan NOD, grrrr zal ook wel weer niks zijn, geraak t al gewoon!

Wheelee
23 January 2012, 16:17
@Maya
Geef de moed niet op hoor meid. Het MOET toch gewoon een keer aan jullie zijn?!? Ik duim voor je en denk aan je hoor!

x Wheelee

veerle
23 January 2012, 16:57
hier zijn de regels ook doorgekomen en heb ook weer ff dipje maar op naar 19 februari volgende nod :-)

Wheelee
23 January 2012, 17:09
ohw Veerle, hoe spijtig weer. Houd goede moed hoor! Ik wens jouw ook zo een kleintje toe! Ik denk ook aan jou hoor!
x Wheelee

Maya
24 January 2012, 09:14
hier ook nog een superknuff zene meid!

Fame
24 January 2012, 10:37
dikke knuf Veerle, het wordt echt tijd voor jou nu...

Fame
24 January 2012, 18:40
vrijdag NOD en vndaag positief getest (KV 2voor5€) , ben eens benieuwd... :rolleyes:

Indy
24 January 2012, 20:57
positief houden :)

ik duim!!

Mieke
24 January 2012, 22:10
vrijdag NOD en vndaag positief getest (KV 2voor5€) , ben eens benieuwd... :rolleyes:

Laat ons hopen hè!! Op zich ben je blijkbaar serieus vruchtbaar, maar ja, daar heb je ook niks aan natuurlijk als het vruchtje niet blijft zitten :plain: Mijn duimen staan in ieder geval omhoog!!

Noukske
25 January 2012, 08:32
Verdorie!Hier weer gestart met een nieuwe ronde.Nu heb ik eergisteren mijngassen clomid gepakt, gisteren kreeg ik zo'n buik en rugpijn dat ik niet kon liggen en zitten. Het leek op een zware eisprong( dit kan natuurlijk niet!!). Ben zo de moed kwijt,ken mijn eigen lijf niet eens meer:(. Moet binnenkort naar de gyn voor een gesprek.....daar ben ik ook echt zenuwachtig voor.ik weet dat ik vruchtbaar ben, maar t blijft gewoon niet plakken,en dat weten die artsen ook!Stom gedoe dat je dan eerst alle andere dingen toch moet proberen voordat ze daar iets aan gaan doen!!!!Pfffff moet effe zeiken....sorry!

@fame......heb je nou dan medicijnen die het vruchtje gaan laten zitten?

Maya
25 January 2012, 09:16
Fame, komaan he meid! nu moet t goed gaan zene!!!

ik tel nu meer af nr NOD en ga dan wrs toch nog een IUI doen in februari (maart kan ik niet met batibouw)...

Flora
25 January 2012, 09:30
Oh Fame ik hoop echt dat je vruchtje deze keer wel kan blijven!!!!
De duimpjes rijzen hier de lucht in!!

X

Niño
25 January 2012, 09:58
veele, hoe jammer. Knuf.

Fame, hoop dat het positief mag blijven.

boeleke2704
25 January 2012, 09:58
Oh Fame, ik duim zo voor jou meid!!

Fame
25 January 2012, 11:05
vanmorgen weer positief getest, en dan maar zelf besloten utrogestan te gebruiken.

Gyn had me rond de eisprong (toen met het pregnyl verhaal) gezegd dat utrogestan niet hoefde maar daar heb ik nu schijt aan :D

Maya
25 January 2012, 12:51
hehehe goe meid! je moet doen waar jij je goed bij voelt he!
en utro zal nooit geen kwaad kunnen volgens mij he!
dat de utro mr goed zen werk doet dan zene!

Mieke
25 January 2012, 13:52
Inderdaad, ik zou het ook gebruiken! Man, man, man, die duimen draaien hier overuren zene!! Ik hoop echt dat dit vruchtje eens goed blijft kleven!!!

Indy
25 January 2012, 16:47
die utrogestan, al die duimen, nu moet het gewoon blijven zitten :)

en blijven denken: "een lieve mooie gezonde baby" ;)

Fame
25 January 2012, 18:06
die utrogestan, al die duimen, nu moet het gewoon blijven zitten :)

en blijven denken: "een lieve mooie gezonde baby" ;)

hahaha, daar zeg je zo wat, zit ik vanmorgen in de auto : "een lieve mooie gezonde slimme baby" zit ik daarnet in de auto "een lieve mooie gezonde slimme baby'

Moet gewoon goedkomen zo :D

heb de testen even vergeleken met die van vorige maand en ik heb nu een streep net zoals ik vorige maand na 3 dagen pas had... dit moet echt gewoon goedkomen :o

lief klein engeltje
25 January 2012, 18:31
fame , hoop dat het positief mag blijven .
je verdiend het echt wel , ook al ken ik je niet echt

zoals alle andere hier verdienen jullie het ook en hoop ik dat jullie ook heel snel mooi nieuws mogen verkondigen

Fien
25 January 2012, 20:05
woep woep Fame!!!!!! :D

Senieke
25 January 2012, 21:34
Hey meiden ,

Mag ik me hier mee bij het groepje aansluiten ?
ik heb gisteren net de eerste follikelmeting gehad. en wacht nu op de 1e iui.
het baarmoederslijm was 7,3mm links zat er eentje van 8,5mm en rechts 7,2 we tellen hoe dan ook af naar die 1e iui het is allemaal zo nieuw en heel erg spannend :)
toch wil ik aan alles hier die positief hebben getest een dikke proficiat wensen !!!
En aan de meiden die volop bezig zijn -->> duimpjes staan omhoog voor jullie en enorm veel succes !

Belle1978
25 January 2012, 21:47
oooh Fame, leuk het goede nieuws te lezen!! Nu moet het gewoon lukken!! We duimen hier allemaal voor je!

Lily88
26 January 2012, 09:12
Fame, wat een fijn nieuws.. Ik duim dat hij blijft kleven meisje!! ben je je NOD al voorbij nu??

Fame
26 January 2012, 09:38
helaas.... gisteravond bruinverlies, vanmorgen negatief getest en ms doorgekomen en dat door de Utrogestan heen ?!?
terwijl ik pas morgen of eigenlijk zelfs pas overmorgen ongesteld moest worden.

Welkom Senieke, je rugzakje zit ook al flink vol zie ik, hoop dat je hier je ei wat kwijt kan :)

Mieke
26 January 2012, 11:18
Pffff, Fame, stom seg!!

Maya
26 January 2012, 12:37
getver meid! ik wil zooooo hard dat t eens goed loopt bij u he!
bel mr nr uwe gynea se...

Belle1978
26 January 2012, 13:11
Zo jammer Fame! Wat zegt je dokter nu hierover nu je zo van kortbij bent opgevolgd?

Flora
26 January 2012, 13:43
Dit is echt niet wat we wouden horen! Pf, ik zou zo graag wat positieve vibes naar je toesturen maar spijtig dat het niet echt gaat virtueel natuurlijk!

X

Fieke
26 January 2012, 19:28
Hey Fame, wat spijtig dat het niet gelukt is!
Ik blijf meeduimen dat het binnekort mag lukken!

Indy
26 January 2012, 21:06
dikke knuffel, volgende keer hopelijk alles goed...

brientje
26 January 2012, 21:39
fame spijtig