PDA

Volledige versie bekijken : afrika afrika

taschkevdv
25 February 2009, 10:17
hey

Ik ben gisteren naar Afrika Afrika gaan kijken. Je zal er wsl al reclame van gezien hebben. manne het was echt super!! zijn er nog mensen die er naar gaan kijken? echt de moeite!

groetjes

Mrs O.
25 February 2009, 10:36
tis vrij duur is het ni??? had da precies gezien... wil ook wel gaan, desondanks het feit dat ik elken dag thuis afrika afrika bezig zien, op fameus amateurniveau weliswaar :)

taschkevdv
25 February 2009, 10:55
ja het goedkoopste is wel 24€ maar echt zeker de moeite wel. hehe ja ma ik denk het geen dat die mannen daar doen dat ik hem dat thuis ni echt zien doen :) echte apen :) maar wel coole apen :).

Fieke
25 February 2009, 16:17
is dat een film dan ?

Mrs O.
25 February 2009, 16:32
neen was er mee aant lachen ze... tim is wel afrikaans, mr heeft heel weinig gevoel voor ritme en is zo stijf als een plank :D can you believe it???
spijtig mr helaas...

taschkevdv
25 February 2009, 16:42
nee dat is geen film dat is een show. AFRIKA!AFRIKA! is een meeslepende show met 120 dansers, zangers, acrobaten en lichaamskunstenaars, vol met opzwepende muziek en dans en met adembenemende acts.
AFRIKA!AFRIKA! is vooral een uitbundig feest dat iedereen blij maakt.
AFRIKA!AFRIKA werd door het Oostenrijke magazine Format "De meest succesvolle show ter wereld" genoemd.
AFRIKA!AFRIKA! wordt het meest opwindende evenement van 2009!

voila :)

ooh dat is idd wel jammer he mrs o.

Kimmy
25 February 2009, 18:07
tim is wel afrikaans, mr heeft heel weinig gevoel voor ritme en is zo stijf als een plank :D can you believe it???
jij koos de enige afrikaan zonder ritmegevoel??? hopelijk gelijkt toto op jou dan, é

Mrs O.
26 February 2009, 22:09
haha !! ik ben ook geen danswonder ze...

neen tis waar: tim danst vrij spastisch, hij zegt dat dit wel ritmisch is, ik heb er een ander idee bij :)