Volledige versie bekijken : Aftellen!
Evi
24 February 2009, 23:09
Hey allemaal,
Ik ben nieuw dus moet nog eventjes mijn weg vinden op dit forum. Normaal gezien is mijn NOD op 10/03. Heb een zeer regelmatige cyclus. Hopelijk groeit en bloeit er iets :-) We hebben er alleszins van genoten. Ben al meer of een jaar gestopt met de pil omdat ik er echt slecht van was dus ik moet niet echt "ontpillen". We hebben nu dus de beslissing genomen om onze kinderwens te vervullen. Ik wacht vol spanning af en hou jullie zeker op de hoogte. Ik voel continu een stekende pijn in mijn onderbuik maar dit zal wel tussen mijn oren zitten denk ik of niet, wie zal het zeggen. Ik voel me echt heel nerveus en kan me op het werk moeilijk concentreren. Toch gek hoe die moedergevoelens zo sterk kunnen zijn hé!
Groetjes,
Little Bee
25 February 2009, 09:16
Veel succes Evi, hopelijk is het bij jou direct raak!!!!
taschkevdv
25 February 2009, 10:03
hey evi
alvast welkom en veel succes!!
Fieke
25 February 2009, 10:28
veel succes, de duimpjes staan omhoog!
Nala'tje
25 February 2009, 10:45
welkom op het forum en veel succes!!!
groetjes, nala
Evi
25 February 2009, 11:56
Nog een vraagje, ik zit nog maar aan dag 18 van ronde 1 en heb deze morgen 3 keer moeten overgeven nadat ik gegeten had. Heb ook sinds gisteren een stekende pijn in mijn onderbuik. Lijkt me toch een beetje vroeg om al iets te voelen? Of kan dit wijzen dat er toch iets aan de gang is. Wat is jullie ervaring hiermee?
groetjes,
Evi
ilseken
25 February 2009, 12:28
welkom evi. Hopelijk is het direct raak. Lijkt me toch nog een klein beetje vroeg om al iets te voelen. Normaal is de vruchtbare periode rond dag 15 na het begin van de ms. Maar wie weet is het bij jou toch al een vroeg teken. Ik hoop alleszins voor jou van wel!
succes
groetjes ilse
_liesje_
25 February 2009, 18:44
amai amai als ik dit zo lees... mss is het dan toch al raak van de eerste keer evi!!! in elk geval, heel veel succes, en welkom op het forum!!!!
xxx
Evi
25 February 2009, 21:23
Ik hoop het natuurlijk stiekem ook dat het van de 1ste keer raak zou zijn! We zien wel. Er gaat eigenlijk geen minuut voorbij dat je er niet aan denkt. Ik hoop ook voor jullie dat alles héél vlot verloopt. Is toch best wel een spannende periode.
L@yla
25 February 2009, 23:12
hoi evi
welkom en veel succes hopelijk heb je al prijs:)
gr
layla
Fieke
26 February 2009, 08:54
Wel voorzichtig zijn, vraag maar eens rond, er zijn er veel die symptomen hebben en niet zwanger zijn!
Ik wil je niet teleurstellen eh, maar ik wil maar gewoon zeggen dat je voorzichtig moet zijn, want anders gaat de teleurstelling keihard aankomen!
Evi
26 February 2009, 10:03
Ben al terug héél de morgen aan het overgeven, leuk is wat anders. Voel me niet ziek ofzo, kan gewoon geen eten verdragen blijkbaar. Ik weet dat ik niet teveel mag hopen dat het onmiddellijk prijs zou zijn. Denk dat het zowiezo een teleurstelling wordt als je ondekt niet zwanger te zijn. We zijn niet gehaast maar 't zou wel leuk zijn.
Ik vind het toch gewoon geen toeval meer dat ik al 2 dagen 's morgens moet overgeven, heb anders nooit last van mijn maag.
tess1307
26 February 2009, 13:08
hey,
hoe spannend.. veel succes!!
ilseken
26 February 2009, 13:11
Dat zijn toch wel symptomen; hoop voor jou dat je zwanger bent. Het overgeven is natuurlijk niet zo leuk hé maar tis voor de goeie zaak hé.
Ik begin ook echt te stressen nog steeds geen ms te zien, morgen vroeg een testje wagen...
Evi
26 February 2009, 13:33
Hey Ilseken,
Ik duim mee voor jou! Hou ons alvast op de hoogte hé!
Groetjes,
naomi83
26 February 2009, 15:04
Hey iedereen,
Ben zelf ook al 2 dagen overtijd. Heb gisteren ochtend getest maar dat was negatief. Ik voel ook niets speciaals dus ik denk dat het niks is.
Dat mij ms toch maar eens kwamen dan kon ik terug opnieuw beginnen . Zo afwachten word je ook gek van.
Groetjes
Succes iedereen
ilseken
27 February 2009, 09:35
hey
juist een testje gedaan...negatief. Ho ben wel wat teleurgesteld want had het toch een klein beetje gehoopt. Nog steeds geen ms te zien.
Nu hoop ik dat ze er snel doorkomen. dat we kunnen beginnen aan de volgende ronde.
Fieke
27 February 2009, 10:07
je mag ook niet te vroeg testen eh!
Geef het nog het weekend, en dan kan je nog eens opnieuw testen eh!
En niet iedereen test positief op een urinetest hoor, als je echt twijfelt,
dan zou ik mijn bloed eens laten testen!
Veel succes
Evi
27 February 2009, 12:33
Vandaag terug overgegeven, weer in de ochtend. Voor de rest heb ik wel geen stekende buikpijn meer. Nog één week wachten voor ik kan testen. Nog zolang wachten!!!! Mijn ventje probeert me met mijn twee voetjes op de grond te houden om me te sparen van een teleurstellen maar vrees dat het niet echt werkt ;-)
Cin
27 February 2009, 12:59
evi ik leef met je mee , ik kijk ook enorm uit naar de dag dat ik positief test.
ik hoop dat we allen snel zwanger zijn en samen onze zwangerschap kunnen beleven :-))
sunshine
27 February 2009, 13:04
In principe is dat overgeven wel vroeg hé Evi, zou het niet kunnen dat je eisprong veel vroeger was dan je dacht en je eigenlijk al goed zwanger bent nu? Ik weet het niet hé, maar alleen 's morgens overgeven is toch echt een typisch kenmerk hé.
Evi
27 February 2009, 16:40
Tja, vind het ook een mysterie! Kan dat dat je eisprong vroeger komt dan halfweg je cyclus?
Ik voel me echt niet ziek en dat overgeven is echt iets wat ik niet in de hand heb. Ik heb honger, eet en dan wordt ik misselijk en geef ik over. Naarmate het middag wordt is het weer weg!
sunshine
27 February 2009, 18:04
Normaal gezien zitten er ongeveer 14 dagen tss je eisprong en je ms, maar het eerste deel van je cyclus kan variëren, je kan bij manier van spreken al je eisprong hebben op de eerste dag van je ms. Dus in jouw geval kan dat dus hé dat je bv. je eisprong al had na een week en geen twee weken, en dat maakt toch al verschil. Dan kan het wel dat het overgeven er al is...
tess1307
27 February 2009, 19:11
Moeilijk om nog zo lang te moeten wachten om te testen hé..
Ik krijg ook steeds van die rare gevoelens na mijn eisprong.. dan slaat mijn lichaam helemaal op hol en versta ik er niks meer van.. toch waren en valse kwaaltjes maar die kwaaltjes van jou evi die zijn echt wel straf hoor.. zoiets heb ik nog nooit gehad.. Zoals sunshine zegt.. misschien ben je wel al langer zwanger dan je denkt!!
Laat ons hopen :-)
xxx
Bo
28 February 2009, 09:55
Ik blijf het ook straf vinden... maar het kan idd. Ik hoop t voor je :)
Nog een weekje, kunnen we samen testen misschien ;)
Koke
28 February 2009, 09:56
@Bo en Evi: en dan hopelijk ook samen positief testen ;)
nog altijd dezelfde symptomen, misselijk, buikpijn, tot gisteren redelijk wat witverlies nu weer minder. Ik word er onnozel van... nog eventjes op mijn tanden bijten en dan weten we het! Is er nog iemand die rond dezelfde periode moet testen?? Kan ik op mijn NOD al testen? Of beter nog wat wachten, ben normaal gezien altijd héél regelmatig. Voor de NOD testen heeft waarschijnlijk niet veel zin?
Doortje
4 March 2009, 19:43
Hey Evi, ik heb de dag na mijn NOD positief getestmet een clear blue test. Voor je NOD testen
heeft waarschijnlijk weinig zin.
Ik wens je veel succes.
Lieve groetjes Doortje
Ik had een positieve test 2 dagen voor m'n NOD in oktober :)
Hi Evi, ik heb morgen mijn NOD, maar ik denk dat ik wacht tot dit weekend om te testen.
Ben een beetje bang voor weer een teleurstelling, daarom.
Ik zou dus zeker wachten tot na je NOD, dan heb je meer kans om positief te testen.
Succes!
Hey allemaal, nog maar eens een vraagje. Deze morgen heb ik een beetje lichtroze verlies gehad. Normaal gezien indien het mijn ms zouden zijn die zich aankondigen dan heb ik altijd eerst wat bruin verlies. Dit heb ik nog niet echt gehad. Heb al wat gelezen over innestelingbloeding maar lijkt me niet echt dat. Iemand ervaring mee?
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.