Volledige versie bekijken : platte broeken
sann
26 November 2011, 20:07
hallo,
weet niet goed wat ik ervan moet denken:
Alexander heeft al sinds oktober last van een verkoudheid ( allé eerder de een na de andere )
Momenteel weer veel snotjes.
Vandaag ook 5 echt platte broeken. hij heeft echter wel eetlust, alles behlave fruit ( maar ja das zijn normale doen ) ging er vlotjes in...
Koorts heeft hij niet echt ( 38.0, zijn normale temperatuur is 37.7 ongeveer ).
Zou het gewoon van zijn verkoudheid komen? slijmen die eruit moeten. Of toch eerder buikgriep?
Heb hem net voor de zekerheid toch maar enterol gegeven...
sann
cocelinetje
27 November 2011, 12:58
Al hij buikgriep zou hebben, zou hij volgens mij veel meer koorts maken denk ik..
Nog even afwachten denk ik.
En goed dat je al eens enterol gegeven hebt, daar doe je niets verkeerd mee hé :)
boeleke2704
27 November 2011, 13:57
Goh, verwarrend soms hè, wat is nu diarree en wat niet?
Mijn ervaring bij buikgriep...
Henri heeft in oktober buikgriep gehad. Zijn stoelgang was echt lopend!! Sorry voor de omschrijving, maar het was echt geel groenig water precies met af en toe nog een brokje. Hij heeft totaal geen koorts gehad, zelfs geen verhoging.
En toch zijn we in het ziekenhuis beland. Hij gaf ook wel over. Kon echt NIKS meer binnenhouden.
Als er nog sprake is van een beetje consistentie, dan valt het wel mee. Maar idd goed dat je enterol geeft, dat kan geen kwaad!!
En toch maar extra vocht geven. Je weet nooit? Het kan snel gaan!!! (wil je niet bang maken, maar weet nog hoe snel het hier ineens achetruitging)
Verder zou ik hem veel worteltjes en rijst enz geven. Voeding die 'stopt'. En dat in combi met de enterol om de darmflora weer op gang te helpen.
sann
27 November 2011, 19:36
vandaag geen kakapampers dus weet niet hoe het nu is.
Hij heeft wel 3u na zijn melk een hele klets teruggegeven maar eigenlijk was het meer slijm dan melk. Rest van de dag ok.
Dus ik denk echt dat het met de slijmen te maken heeft...
hij heeft gisteren en vandaag meer water gedronken dan anders ( uit zichzelf )
cocelinetje
29 November 2011, 15:05
Dan zal het inderdaad van die slijmen zijn denk ik.. Zeker als hij teruggeeft en als er dan heel veel slijmen bijzitten.
sann
29 November 2011, 19:27
sinds zondag niets meer van teruggeven of platte broeken
wel veel snotjes en hoestje.
Dus volgens mij lag het echt wel aan de slijmen
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.