PDA

Volledige versie bekijken : Baby wens...

Lindsey
24 February 2009, 16:01
Voor degene die ook aan het proberen zijn voor een klein wondertje van jezelf en je vriend, of voor degene die al een wondertje hebben...

Ik kan echter aan niets anders meer denken, erg é (obsessie)
Kweet het mag er niet teveel aan denken.
Ik let al op men voeding, ik drink geen alcohol meer als'k op stap ben met vrienden in het weekend.
Ik neem elke morgen omnibionta pronatal in.
t' Ergste van allemaal is ik kan het aan niemand kwijt (juist aan m'n ventje natuurlijk) omdat we het een verrassing willen houden voor iedereen.

Maar tegen jullie allemaal kan ik het toch kwijt hé, met jullie luisterende oortjes :D

xxx

Shanneke
24 February 2009, 16:04
Hey Lindsey,

Welkom op het forum! en ja luisterende oortjes heb je zeker hier :)
En ik herken mezelf wel hoor in wat je schrijft *bloos*

Alleee veel plezier met zwanger worden eej ;)

Liefs Shanneke

Lindsey
24 February 2009, 16:07
@ Shanneke, ben blij dat je jezelf erin herkent.

Crazy woman zou ik me mss beter noemen :P

Jij ook hé veel plezier en succes xxx

Koke
24 February 2009, 16:15
Hey Lindsey, ik zit ongeveer in dezelfde situatie. Heb het wel tegen 2 collega's verteld en 3 vriendinnen (hoewel ik me had voorgenomen te zwijgen :) ) Maar ben blij dat ik het toch tegen een paar mensen kan vertellen, anders zou mijn ventje gek van me worden :)

En het forum is super, maakt me toch wat zekerder rond hoe en wat!

Lindsey
24 February 2009, 16:26
Vindt de forum ook super...
Ik stond overtlaatst in een winkel en ik zag mooie dingen voor te geven aan m'n ouders en m'n schoonouders, meter & peter te geven. ( voor de suprise als het zover is natuurlijk)
Kon het niet laten, ik heb het gekocht.
Ben zelfs bezig met m'n kinderwensboek waar me laatste pilstrip erin is gekleefd (zoals een dagboek hé)
Heeft er iemand dat ook gedaan een zo'n kinderwensboekje gemaakt???

Plouchke
24 February 2009, 17:15
Hey Lindsey,
Ik snap ook helemaal hoe je je voelt!! :-)
Daarstraks in een winkel was een koppel suikerbonen aan't kiezen voor bij de geboorte. Dan begin ik direct weeral verder te dromen... (ik wil da ook allemaal!)
Maja, we zullen nog wat geduld moeten hebben...
Veel geluk!
En nee, zo'n kinderboek heb ik nog niet gemaakt, maar ik vind het zeker wel een heel tof idee!
Schrijf je daar nu ook al dingen in op, of is het pas vanaf je echt zwanger bent?
Groetjes!

Coconutjah
24 February 2009, 17:30
Hey Lindsey..
Allereerst welkom op het forum :)
Hoop da het snel raak mag zijn..da je al op je voeding let enzo is prima hoor..das een goede voorbereiding op een eventuele zwangerschap, zo hoort het! En het kan snel gaan hoor..die omnibionta kan je vervangen door gewoon foliumzuur eventueel (verkrijgbaar bij het kruidvat) Das een stuk goedkoper dan die je nu neemt en even goed als je een kinderwens hebt! Veel succes...
Liefs...xx

Lindsey
24 February 2009, 18:19
Hey Lindsey,
Ik snap ook helemaal hoe je je voelt!! :-)
Daarstraks in een winkel was een koppel suikerbonen aan't kiezen voor bij de geboorte. Dan begin ik direct weeral verder te dromen... (ik wil da ook allemaal!)
Maja, we zullen nog wat geduld moeten hebben...
Veel geluk!
En nee, zo'n kinderboek heb ik nog niet gemaakt, maar ik vind het zeker wel een heel tof idee!
Schrijf je daar nu ook al dingen in op, of is het pas vanaf je echt zwanger bent?
Groetjes!
Ja dingen schrijf ik eral in, zoals de eerste dag van me laatste menstruatie. En me laatste pilstrip ingekleefd. Wanneer ik begonnen ben met omnibionta
Namen dat we het liefst horen.
Nu al e weekje nx meer ingeschreven: zou dan me eerste test's inkleven of als'k me menstruatie zou krijgen zou ik het ook inschrijven.
Beetje zulke dingen dat ik het dan later het terug kan inbekijken.

Ik wou gewoon ook me verhaal kwijt aan iemand met dat we het een verrassing willen houden, schrijf ik het dan neer in een zeflgemaakte boekje. :D

Groetjes...

isabelga
24 February 2009, 19:02
Voor degene die ook aan het proberen zijn voor een klein wondertje van jezelf en je vriend, of voor degene die al een wondertje hebben...

Ik kan echter aan niets anders meer denken, erg é (obsessie)
Kweet het mag er niet teveel aan denken.
Ik let al op men voeding, ik drink geen alcohol meer als'k op stap ben met vrienden in het weekend.
Ik neem elke morgen omnibionta pronatal in.
t' Ergste van allemaal is ik kan het aan niemand kwijt (juist aan m'n ventje natuurlijk) omdat we het een verrassing willen houden voor iedereen.

Maar tegen jullie allemaal kan ik het toch kwijt hé, met jullie luisterende oortjes :D

xxx
Hey Lindsey
ik ken dat gevoel: je denkt aan niets anders meer.
Wij zijn op dit moment niet aan het proberen (mijn ventje wil nog wat wachten), maar ik voel me er helemaal klaar voor. Ik wil zo graag een kindje en we praten er veel over!
Ik kijk in elke baby winkel etalage, zit uren in meubelboekjes te kijken om een kinderkamer te kiezen, ...
Gisteren zat ik volop te huilen omdat ik naar een programma keek waarin die dag een kindje werd geboren...

Mijn ventje begrijpt me wel, maar hij is heel traditioneel: eerst trouwen en dan kindjes ... maar hij wil pas binnen een jaartje of 2 - 3 trouwen ...

Maar gelukkig bestaat er dit forum. hier kan je al je gevoelens kwijt er vind je een luisterend oor!

groetjes
Isabelga

Kriebels
24 February 2009, 19:42
Ik vind dit forum ook super! Ik kijk er bijna elke dag op...
We hebben nog aan niemand verteld dat we aan het proberen zijn, dus hier vind ik mijn uitlaatklep. Mijn man zou anders gek worden van mij denk ik :)

_liesje_
24 February 2009, 21:54
alé we zitten hier dan allemaal in hetzelfde schuitje... niemand weet het, behalve wij allemaal op het forum!
wie weet zit je hier eigenlijk met een bestaande vriendin, anoniem te catten :-D
ik mag toch hopen dat het voor ieder van ons snel mag gaan!!!
dikke zoenen
x

kimmieke
25 February 2009, 14:04
Hoi Lindsey,

Ook ik weet perfect hoe het die babywens aanvoeld, 1 keer dat je je zinnen erop gezet hebt, dan kan je aan niks anders meer denken...Al die mooie babyspullen, 100 dingen opzoeken op internet, erover dromen hoe je het gaat vertellen aan de oma's en vrienden...En dan die verhalen van andere mensen die lang hebben moeten proberen, mijn nichtje 2 jaar, een vriendin 10 maanden...Zucht, ik denk dat ik depressief wordt als het maand na maand niet zou lukken...Maar ge moogt er ni teveel mee bezig zijn zeggen ze he, maar das makkelijker gezegd dan gedaan.

Maar vind het leuk dat we hier onze ervaringen kunnen delen en onze hartjes kunnen luchten.

Aan iedereen die zwanger wil worden, heeelll veeelll succes , ik duim voor jullie!

Groetjes Kimmieke

Fieke
25 February 2009, 16:10
Ik herken mij er ook wel in, ik kan al twee jaar aan niks anders meer denken!
Laat ons hopen dat jij het binnekort al van de daken kan schreeuwen eh!

mini
25 February 2009, 16:15
Hier wist ook niemand dat we aan't proberen waren... Tot ik in oktober een positieve test had... M'n ouders en schoonouders waren de enigste die het wisten.
Toen het op een MK uitdraaide, heeft m'n schoonvader zich versproken tegen iemand en jah... sedertdien weten ondtss al véél te véél mensen da we aan kindjes zijn begonnen. :/ (verspreidt zich als een lopend vuurtje)
Al paar keer te pas of ten onpas zo'n irritante vraag gekregen van sommigste mensen.
(Sommigen denken waarschijnlijk da ge iedere week zwanger kunt geraken :rolleyes: grrr!)
Ohja... heb de meesten dan ook een gepast antwoord gegeven :D En sommigen hebben al begrepen dat ze er ni moeten achter vragen :P :D

Bo
25 February 2009, 16:53
Ja ook hier kan ik me erin herkennen.... Als die inwendige klok begint te tikken, klinkt dat enorm luid ineens hè :p ;)
Het probleem bij ons is niet zozeer dat maar heel weinig mensen het weten, nee eerder dat iedereen het zo erg verwacht nu van ons.
Tja, we worden binnenkort allebei 30, getrouwd ondertussen, beide zelfstandige... er gaat geen dag voorbij of 1 of andere flauwe plezante vraagt hier in de zaak 'Voor wanneer ist ... ?' Dat is pas irritant! grrrr!

Laten we hopen dat we met zijn allen snel zwanger zijn hè ;)

Sylke
21 March 2009, 21:55
dit forum is idd fantastisch. de laatste maanden is mijn verlangen naar een kindje alleen maar gegroeid en sinds enkele weken kom ik regelmatig babyplaza eens bezoeken :)
Sinds donderdag is ook de keuze gemaakt, ik ben gestopt met de pil. Ik voel me dan ook super dat het nu zover is. Het verlangen is groot en ik hoop dat we vlug zwanger zijn maar ik heb idd ook schrik dat het lang kan duren. Daardoor wil ik het ook aan niemand vertellen uit men omgeving omdat ik die lastige vragen best kan missen maar het is moeilijk om daar toch over te zwijgen hé, daarom is het zo leuk om dit te delen met jullie. we zitten allemaal in dezelfde situatie... fantastisch gewoon.
Veel succes allemaal!

boeleke
26 March 2009, 09:53
Zalig om soortgelijke verhalen te lezen hier!! Wij zijn er ook eindelijk aan begonnen!! We stonden al te popelen sinds Januari maar o.w.v. werkzekerheid even uitgesteld. Maar sinds vorige week ben ik GESTOPT met de pil!!! Ik zou het van de daken willen schreeuwen maar we willen op een rustige en ongedwongen manier proberen zwanger te geraken. En als te veel mensen het weten... Ik zou zot worden van di voortdurende vragen of het al gelukt is. Ben zelf al ongeduldig genoeg. Hihi. Nu, de meeste mensen verwachten echt dat we met dat nieuws gaan komen, ge ziet het vaak aan hun reacties enz. SPANNEND!!

patje
26 March 2009, 10:05
Hoi boeleke en welkom é :)
Wij zijn ook sinds een maand pas begonnen :) spannend inderdaad!
ik hoop dat je ons snel blije nieuws zal komen vertellen :)

groetjes en veel succes! x

charythepooh
26 March 2009, 10:41
hoi

hier nog eentje met een soortgelijk verhaal!

idd leuk om te weten da we ni alleen zijn e met die enorm grote kinderwens!

wij zij gestopt in augustus met de pil!
en nog steeds niks!
ik dacht idd ook in aug. tja, vandaag stoppen, morgen zwanger, bij wijze van spreken e

maar kijk 7 maanden later nog niks! en nog een cyclus van 42 dagen er boven op!!!

echt rot!

nu moet ik zeggen, wij gingen trouwen, in januari, dus was het nu mss de stress daarvoor die de natuur niet echt hielp??
maar nu we getrouwd zijn, ist nog niks!

nu ja, ik kan ni meer doen dan wachten, wachten, en nog s wachten

maar al een chance dak hier mijn verhaal kan doen!

mijn venteke versta mijn wel hoor, maar denk dak er te veel mee bezig ben, en da da juist averechts werkt!
maar ik kan t ni laten om er ni aan te denken, tis iets heel natuurlijks! da komt vanzelf!!!!!

:'( ik wil zo graag een baby!!!

en iedereen rondom mij is prcies erg vruchtbaar! tlukt overal buiten hier!!!!!!!!
chari

patje
26 March 2009, 11:10
@ chary: ik ken da gevoel meid! tis bij ons ook, de eerste keer toen ik gestopt was met de pil heel onregelmatig en ziet er nu naar uit dat het weer zelfde is... iedereen in onze vriendenkring komt zeggen dat ze zwanger zijn, en hoeveel dat er al nie zijn die al met 1 kindje zitten... en wij maar proberen en NIETS!!
wij willen ook zo hard al lang een baby'tje... :(
maar wij blijven oefenen :) zal wel eens lukken zeker é...
nuja, bij mij ist mss ook zoals bij jou... waarschijnlijk ben ik er gewoon te veel mee bezig.
maar het is zo moeilijk om er niet aan te denken é!

groetjes

charythepooh
26 March 2009, 11:16
ja idd

mijn beste vriendin is in verwachting van haar 2e!
dus ik maak t mee van dichtbij!

hoe moet ik er dan ni mee bezig zijn, als t allemaal zo dicht rond me niet anders gaat dan over baby's?

das de kat bij de melk zetten e op een bepaalde manier!

nu ja
ik haat t
maar ik kan er ni echt iets tegen doen!

idd
mijn beste vriendin heeft eentje van 18 maanden! en na de eerste keer proberen, was t alweer raak!!!
op die moment denk je toch van verdorie, das echt ni fair!

en van hun mocht t komen, moest niet!

ik was zo jaloers op haar, en toch verdiende ze het zo erg!
ik gun t zo erg!

hoe lang zijn jullie al echt bezig???