Volledige versie bekijken : Raar...
Bo
24 February 2009, 14:57
Na 6 maanden tevergeefs proberen, en iedere maand toch een teleurstelling te hebben moeten slikken... hadden mijn ventje en ik besloten dat we vanaf deze ronde (7) eens een tijd niet meer gingen tellen/testen/ovulatietesten.
Ik heb ook echt niks geteld. Mijn ms zijn al zo onregelmatig dat het eigenlijk toch niks uitmaakt. We hebben wel geklust maar dan gewoon voor de lol, al moest ik toch iedere keer van mijn mannie op mijn kussen blijven liggen ;)
Het enige puntje dat ik wel merkte iedere maand als ik mijn eisprong moest krijgen, dat ik ineens puistjes kreeg die daarna weer verdwenen.
Begin vorige week heb ik die wel gehad, maar niet echt bij stilgestaan.
Maar ik heb wel al een week ineens allerlei kwaaltjes die ik niet snel heb. Zo raar... Ik wil er niet over nadenken of misschien weer tevergeefs een stille hoop koesteren, maar toch ben ik een beetje aant piekeren...
Het zijn zo van die kleine dingen: opgeblazen gevoel, geen honger, meer witverlies, zeurderige buikpijn en hypergevoelige tepels...
Ach, ik weet t ook niet meer. Ik denk dat ik het voor mezelf gewoon even wil schrijven, zodat het van me af is. Normaal zou ik pas volgende week ergens mijn NOD moeten hebben, maar als t klopt dat ik vorige week mijn eisprong gehad heb, zou ik deze dus dit weekend hebben, en zou mijn cyclus korter zijn dan andere keren. Pfff, een vrouwenlichaam is zo simpel niet.
Ik wacht dus maar gewoon af, waarschijnlijk zal mijn ms wel gewoon komen zoals iedere maand. ;) En anders ga ik dit weekend toch eens een testje proberen te doen...
Bo
taschkevdv
24 February 2009, 15:00
ik duim in ieder geval voor je dat het toch raak is! :)
Koke
24 February 2009, 15:00
Hoi Bo, ik duim in ieder geval voor je! Als het op die manier bij jou gelukt is (zonder te tellen enz bedoel ik) dan stel ik voor dat iedereen dit de volgende ronde probeert.
Veel moed tijdens het wachten, hopelijk volgt er goed nieuws :)
Coconutjah
24 February 2009, 17:46
Hey Bo,
Het is goed dat je eens even je gedachten er vanaf hebt gezet...alleen zou ik wachten met testen na je NOD..doe zoals je je had voorgenomen!
Hopelijk is het wel raak natuurlijk..veel succes iig!!
Sweetdreams1987
24 February 2009, 20:29
Hey ,
zal hier ook voor je duimen hoor !
Fieke
24 February 2009, 21:24
ik zal ook meeduimen!
Bo
25 February 2009, 09:38
Thx dames ;) Weet je, het lucht wel op om het gewoon eens neer te schrijven hè.
Voor de rest blijf ik met mijn voetjes op de grond, en wachten we gewoon af. Er is meer kans dat er totaal niks aan de hand is, dan wel. Dus ja...
We shall see :)
veerle
25 February 2009, 19:38
hoi bo
hier ook niks meer tellen of t nemen deze maand!!
Wat we wel doen is om de dag klussen maar dat gebeurt wel altijd spontaan niet van we 'moeten'
of het ons iets oplevert zullen we op einde van de cyclus weten.
Ik hou er ook rekening mee dat ik deze keer weer s overtijd kan zijn en dan ga
ik zeker niet hopen maar lang genoeg wachten om te testen ;)
xxx
xx
x
L@yla
25 February 2009, 23:22
hoi
@bo veel succes ik duim ook voor je me
@ veerle, k ben hier even niet meer geweest... het gaat hier thuis niet zo goed:(
ma wou toch even komen kijken k duim voor je mee meid deze maand is het aan u e:)
ilseken
26 February 2009, 09:32
@ bo ik duim voor je mee hoor
Bo
26 February 2009, 09:54
Deze nacht kreeg ik het gevoel alsof ik een blaasontsteking aan t krijgen ben... Zo ambetant!
Ik hoop t niet, t is al zolang geleden. Vroeger heb ik ermee int ziekenhuis gelegen, pfff.
Dat zal dan de buikpijn wel verklaren...
naomi83
26 February 2009, 15:09
Ik dacht vorige maand ook dat ik zwanger was, ben zelfs naar de dokter geweest om bloed te trekken. Dit was dus negatief.
Ik had ook zoiets van we zien wel en nie meer aan denken en gewoon verder leven. Dit ging heel goed tot eergisteren. Ik ben overtijd en dan begin je toch weer te denken en te hopen.
Een vrouwenlichaam zit echt raar ineen.
Ik durf nu wel niet meer zo snel naar de dokter te gaan. Die ziet mij al komen. :)
Groetjes
Nala'tje
26 February 2009, 15:16
@naomi: je zegt dat je overtijd bent,
is dat dan met je langste cyclus gerekend?
als je vorige maand een cyclus had van vb 34 dagen, kan je best deze maand pas dag 35 als overtijd aannemen.
groetjes
naomi83
26 February 2009, 15:17
Mijn cyclus heeft nog nooit langer dan 28 dagen geduurd, alleen maar korter. 12 dagen heb ik al 2 x gehad.
Bo
26 February 2009, 16:41
Het is nog maar ronde 2 zie ik, dus het kan zijn dat je cyclus iets langer gaat duren omwille van het ontpillen, Naomi.
Ik zou nog een aantal dagen wachten, en dan mss toch eens een testje wagen. Je weet nooit hè ;)
Ik wacht ook gewoon geduldig af tot eind volgende week. Ik heb geen zin in weer een teleurstelling na valse hoop...
X
kellieke
27 February 2009, 19:51
Veel succes ermee, ik duim voor je.
Sweetdreams1987
27 February 2009, 21:26
en nog iemand een testje gedaan?
Bo
28 February 2009, 09:47
Nope, ik wacht tot t eind van de week.
Sinds gisteren heb ik wel veel last van maagzuur :/ Weer iets nieuws dus... K heb er in geen 10 jaar last van gehad.
Voor de rest nog steeds gespannen en pijnlijke borsten, lichte buikpijn, maar nog geen teken van mijn ms.
Koke
28 February 2009, 09:51
Bo, we duimen voor je mee! Klinkt in ieder geval hoopvol :)
naomi83
28 February 2009, 18:49
Heb vanmorgen nog eens getest, was negatief ;(
Jammer...
Heb m'n ms ook nog niet.
Zal maar gewoon geduld hebben tot ze komen
Trinity
28 February 2009, 20:02
Mijn cyclus heeft nog nooit langer dan 28 dagen geduurd, alleen maar korter. 12 dagen heb ik al 2 x gehad.
Ik veronderstel dat dit was toen je nog de pil nam? Dan is het normaal om een cyclus van 28 dagen te hebben, hormonen worden gestuurd eh. Na het stoppen met de pil moet je lichaam het terug zelf doen. Ik had altijd een cyclus tussen 36 en 43 dagen na de pil. Of ben je al langer gestopt met de pil dan twee rondes en nog maar twee rondes effectief aan het proberen?
Ik duim allesinds voor je hoor!
mammiii
28 February 2009, 20:51
Ik hoop voor jullie allemaal dat het er ooit van komt!!
Als je echt constant probeert kan ik het wel geloven dat het ambetant en vol ongeduld is.
Maar geef niet op! ..Geluk is voor iedereen.Op allerlei.
xliefs
Sinds gisteren heb ik een dip... s'Morgens kreeg ik last van een trekkerig gevoel in mijn bovenbenen. Meestal is dit bij mij een teken dat ik binnen een halve dag mijn ms moet krijgen. Uit pure frustratie ben ik als ik thuis kwam een uur gaan lopen. Even alles van me af gooien.
Toch heb ik ze nog steeds niet, maar ik verwacht dat ze er wel aan zitten te komen... de hele tijd buikpijn (blaasontstekingspijn daar lijkt het op)
Toch een beetje jammer... Nog maar wat afwachten dus. pff
sunshine
3 March 2009, 10:08
Ik moet vandaag normaal mijn ms hebben, en heb ook al dagen buikpijn, en net of ik een blaasontsteking heb. Deze maand heb ik ovulatietesten gebruikt, als de dag van mijn eisprong ongeveer klopt dan moest ik gisteren, ten laatste vandaag mijn regels hebben. Maar ik heb nog niets, maar wel constant het gevoel dat het niet anders kan dan dat ik ze heb, ik heb al oneindig veel keren gekeken. Ik ben ook wel al een weekenhalf lichtjes misselijk, dus wie weet... dat gevoel van een blaasontsteking heb ik echt ook nu, en 't verbetert er niet op.
Coconutjah
3 March 2009, 10:16
Hey Sunshine,
Ik hoop voor jou dat het raak is..ik heb mijn test gedaan toen ik 3 dagen overtijd was..en dat gevoel van een blaasonsteking te hebben kan wijzen op een zwangerschap! Wacht nog 2 daagjes en als ze er dan niet zijn zou ik eens testen!! Veel succes!!
Liefs..xx
Hi Sunshine, spannend meid! Ik heb ook sinds gisteren de hele tijd het gevoel alsof ik ze heb ;) Elke keer als ik naar de wc ga, denk ik ja nu zijn ze der... maar nog niks. Die blaasontstekingspijn heb ik ook al een week, vreemd gevoel. Ik vraag me de hele tijd af wat t is, of ik het me inbeeld of niet.
Ik duim voor je! Wanneer denk je te testen? X
sunshine
3 March 2009, 10:42
@Bo: 'k hoop dat het positief mag zijn voor jou. Ik denk dat ik vrijdag ga testen, 'k wil het zo lang mogelijk uitstellen, om niet voor niets verdrietig te zijn als het negatief is. Ik kan ook nog altijd mijn ms krijgen in tussentijd natuurlijk.
Nala'tje
3 March 2009, 10:44
hey ladies,
toen ik zwanger was heb ik ook 2 weken zo rondgelopen met buikpijn en dacht elke moment dat ze er waren maar bleek toen toch zwanger...
ik duim voor jullie!
elsken
3 March 2009, 11:13
Misschien toch prijs.
Je bent toch al 8 dagen overtijd he naomi83. naar het schijnt mag je maar echt testen vanaf dag 10. Ok er zijn er die al positief testen na 1 dag maar de gyn heeft mij gezegd dat je eigenlijk best pas vanaf dag 10 test omdat dan zeker je HCG in je urine waar te nemen valt.
Ok als je bloed laat nemen weet je het direct natuurlijk.
@Bo : ik had dit ook allemaal nog voor mijn NOD kwam zo een 14dagen op voorhand en ik dacht dat ik ziek ging worden of dat dit kwam omdat ik in mijn periode zat maar ik had verkeerd gedacht. Ik hoop voor jou dat het zover is al wil ik je niet teveel hoop geven voor moest het dan niet zo zijn.
Maar ik hoop het wel natuurlijk
Spannend!!!
Ik duim mee voor jullie!
Hi Sunshine, hoe is het met jou vandaag?
Hier nog steeds geen teken van mijn ms, wel weer enorm maagzuur vandaag... Wachten duurt soms lang hè ;)
Ik heb net eens mijn vorige cyclussen geteld en kom op 33-39-30-35-34-33-? Ben eens benieuwd, maar maak me geen illusies.
X
sunshine
4 March 2009, 10:10
Nog steeds niets. Geen teken van ms. Wel al een negatieve test, maar 't is wellicht te vroeg, maar 'k ben zo ongeduldig, 'k wil het al weten ;-).
Waarschijnlijk te vroeg getest, maar ik snap t helemaal ;) Je wilt het zo graag weten hè.
Ik vind t deze keer eigenlijk niet zo moeilijk om te wachten met testen. Geen zin in weer een teleurstelling... Ben zelfs al een beetje bang voor als ik ga testen. Maar ik wacht tot ergens dit weekend, wanneer ik genoeg lef heb hahaha :) Ach, en wie weet heb ik ondertussen mijn ms al.
Wacht nog een paar daagjes, en dan nog eens testen. Ik duim hard voor je hoor!
sunshine
4 March 2009, 10:30
't Valt nu nog mee de teleurstelling van het testen omdat ik echt iets heb van 't is te vroeg'. Er zijn er veel die nog niet positief testen als ze éénd ag overtijd zijn. Maar ja, 't kan ook wel betekenen dat ik niet zwanger ben.
'k Duim ook voor jou!
kyanoke
4 March 2009, 10:53
is het niet zo dat je de testen van sensietest al best vlug kunt gebruiken?
sunshine
4 March 2009, 10:56
De zwangerschapstesten? Want ik gebruik geen zwangerschapstesten van sensitest, 'k heb daar geen goede ervaring mee. Positief testen als ik niet zwanger ben enzo. 'k Heb getest met een test van de GB.
Ik heb ook al goede ervaringen met de testen van de GB.Ze zijn niet zo duur en werken prima. Zo kan men wat meer een testje doen :-)
Oei, schei mij uit... ik heb die van sensitest liggen thuis. Mmmh we zien wel.
En anders die van t kruidvat, de GB en sensitest tegelijk gebruiken hè whahahaha (sorry ;) )
sunshine
4 March 2009, 11:22
'k Heb mijn regels :(
taschkevdv
4 March 2009, 11:26
ooh sunshine dat is echt jammer!!
kleinke
4 March 2009, 11:30
vind het jammer voor je sunshine.
probeer volle moed aan de volgende ronde te beginnen
Jammer sunshine! De moed niet opgeven hé!
jammer sunshine, kop op zou ik zeggen :) *dikke knuf*
Coconutjah
4 March 2009, 12:21
Niet opgeven meid...op naar de volgende ronde!!
Ook dikke knuf van mij!
xxx
Oh wat jammer sunshine... Maar niet opgeven hè.
Dikke knuffel, dat heb je wel verdient!!!
X
naomi83
4 March 2009, 14:26
Wat jammer sunshine.
groetjes
ilseken
4 March 2009, 15:27
Spijtig Sunshine...Had vorige zaterdag zelfde gevoel als jou meid.
het lukt ons wel een keertje
dikke knuffel
ilse
Pfff ik heb weer de Piekeritis. Ben moe en heb het ijskoud... Volgens mij word ik gewoon ziek!
Straks mijn ventje maar eens goed vastpakken, dat helpt vaak als ik me wat down voel ;)
sunshine
4 March 2009, 17:08
Merci allemaal. 't Is moeilijk om nog te geloven dat ik ooit zwanger word, maar ja er zit niets anders op dan voort doen...
Kom op meid, het gaat je vast en zeker eens lukken. Daar moet je in blijven geloven, hoe moeilijk het soms ook is...
Dikke knuff!
tweety18
4 March 2009, 19:06
Hey sunshine, weet perfekt hoe je je voelt, echt een klote gevoel! Het moet ooit eens lukken!!! Niet opgeven (ben ook mijn moed nog aan het zoeken voor volgende ronde). Op dit forum krijg je die terug dankzij de steun van iedereen
Dankjewel allemaal
veerle
4 March 2009, 19:33
hoi dames!
--> @sunshine: ik zou zeggen kop op en volgende keer beter maar, ik weet dat het zeker niet gemakkelijk is!!!
maar toch... volgende keer beter!!
--> Tweety18: Ik zie dat we in dezelfde ronde ziten, beetje een lotgenoot dan ;)
xxx
xx
x
@sunshine en tweety: snap dat jullie allebei teleurgesteld zijn. Ik wens jullie toch nog heel veel moed voor de volgende ronde en dat jullie allebei prijs mogen hebben. Kopjes omhoog hé!
@Bo: we kruisen nog verder onze duimpjes voor jou!
Vandaag nog steeds geen teken van mijn ms...
Vandaag mijn NOD, en nog steeds niks geen ms.
Ik begin een klein beetje zenuwachtig te worden ;)
Spannend Bo!! Hopelijk blijven de ms uit. Was je in eerdere rondes ook al eens overtijd?
Denk het niet, wel onregelmatig: 33-39-30-35-34-33-?
Dus, alles kan nog. Alhoewel ik een vaag vermoeden heb, al 2 weken lang...
We zien wel!
Nala'tje
6 March 2009, 12:05
hey bo, ik duim voor je!!!
ik zou testen op dag 40, aangezien je eens een cyclus hebt gehad van 39... gewoon om teleurstelling te vermijden...
sunshine
6 March 2009, 13:52
Ik blijf nog steeds duimen :-)
veerle
6 March 2009, 19:41
hi bo ik duim zeker ook voor je maar ik zou idd
lang genoeg wachten (ja het is moeilijk!!) om te testen
ik was vorige maand 8 dagen overtijd en de andere maanden was ik altijd netjes
op tijd en toch kwamen toen de ms door..
Maar ik hoop dat ze bij jou wegblijven!!!
xxx
xx
x
Pffff lang genoeg wachten... da's iets dat ni echt aan mij besteed is... :/
Gelukkig zijn er van die 'goedkopere' testjes op de markt voor mensen als ik :D
Ik zeg dan zoiets van: 'der zullen langer testjes op de markt zijn... dan da wij hier zullen rondlopen...'
M'n ventje draait dan eens met z'n ogen :D
Hi dames,
Ik had me voorgenomen om morgen ten vroegste pas te testen...... maar ik kon het deze morgen toch niet laten ;)
Dag 37 vandaag, ik heb al 2 weken zo'n vermoeden (ken je lijf, noemt men dat haha)
En..... ja hoor. De puzzel valt in elkaar: een duidelijk roze lijntje!!! :D
Ik kan het nog altijd niet geloven. Zo raar.
Zo zie je maar, 1 maand er niet aan denken, niet testen, niet tellen... 1 zalig weekend (met Valentijn notabene ;) ) en hoppa... zwanger!
Nu eerst nog de bloedtest (maandag) en zo snel mogelijk een afspraak met mijn gyn maken :) Kan al niet wachten haha!
Dames, ik ben echt gelukkig! En dat nog voor mijn 30ste... Heerlijk! Nu maar hopen dat alles goed gaat.
XXX
Nog snel even: Je moet toch tellen vanaf je vorige ms niet? Dan zou dan betekenen dat ik nu zo'n 5 weken ver ben.
Dan is het voor begin november... ooooh zo spannend allemaal!
X
Nala'tje
7 March 2009, 10:06
hey bo, wat geweldig nieuws!!!
proficiat!!!!
je moet idd tellen vanaf de eerste dag van je laatste ms.
geniet ervan!!!!
veel liefs, nala
Dank je wel... Het voelt alleen nog zo irreëel aan in het begin hè.
Ik kan deze middag al terecht hier op de kraamafdeling voor de bloedtest. Ja, hier gaat alles via de gyn ;) Klein stadje hè.
Hij vraagt dat ook, alles gaat sneller en t is toch persoonlijker zo. Ben benieuwd!
Hey Bo, wat een geweldig nieuws!!! Een dikke proficiat, geniet er maar van...je hebt het dubbel en dik verdiend!!!
Lottebol
7 March 2009, 11:14
Schitterend, meid! Proficiat!
sunshine
7 March 2009, 11:27
Proficiat!!!!!!
bejes
7 March 2009, 11:47
Proficiat geniet er maar van! x
Coconutjah
7 March 2009, 12:11
Geweldig nieuws...hou ons op de hoogte ivm met je bloed enzo!!
xxx PROFICIAT!!!!! *knuf*
Dank dank ;)
Straks tegen 17u kan ik al bellen voor de uitslag. Sssppppannend!
Manlief is er helemaal de kluts van kwijt. Die vraagt om de 5 botten: 'Echt?' :D
Ik ben vandaag wel al een pak misselijker dan de vorige dagen. Goed teken... ;)
X
Kriebels
7 March 2009, 13:44
Bo ik wens je een wolk van een baby! Dikke proficiat en geniet ervan!
Mrs O.
7 March 2009, 14:23
Proficiat !!!!!!
tweety18
7 March 2009, 14:23
Hey Bo,
Geniet van dit zalige moment! En van de maanden die volgen...
xxxx
tess1307
7 March 2009, 15:44
wauw bo,
Proficiat..Super hoor meid.. geniet ervan.. moet zalig zijn om dat zo aan je man te kunnen vertellen.. en dan samen te genieten..
xx
Dju, de gyn is net naar huis... Ik hoor t ergens vanavond, als hij terug is.
Ach, goed voor de zenuwen hè :)
L@yla
7 March 2009, 17:24
hoi bo,
een dikke proficiat meid.......... veel plezier en geniet ervan
gr
layla
elsken
9 March 2009, 08:39
super gewoon bo echt een dikke proficiat. Je ziet elk lichaam is anders hé.
Maar ze hebben mij gezegd dat als je begint te tellen vanaf de eerste dag van je laatste ms dan moet je er eigenlijk 2 weken aftrekken aangezien je onmogelijk zwanger kunt zijn vanop de dag van je ms.
Ik ben nu 6weken ver maar als het geteld wordt via de ms ben ik al 8weken ver.
op de echo is duidelijk te zien dat het maar 6weken was.
Ingewikkeld maar toch is het zo heeft mijn gynaecoloog gezegd.
Dus ik denk dat je dan eigenlijk maar 3weken en 3dagen ver bent. Ook heel pril hé zoals bij mij als ze het gezien hadden.
Hopelijk versta je er een beetje aan want voor ik het doorhad was het ook effen wennen.
Veel liefs
xxx
Nala'tje
9 March 2009, 10:56
hey elskes, bij mij zegt de gyn het in weken, en ik dacht dat dat gerekend was vanaf de eerste ms.
dacht dat ze die er altijd bijtelden, en dan en zwangerschap van 40 weken...
op mijn ticker staat nu 13 weken, dat is wat er op de echo stond, dat is dan toch van de laatste ms?
verwarrend :)
groetjes, nala
Idd, een zwangerschap wordt altijd gerekend vanaf de laatste MS :)
tess1307
9 March 2009, 14:07
hey mini,
Jij zit evenver als mij.. hoe gaat het met jou.. vaag vermoeden? goed geklust??
Ik heb in alle geval mijn best gedaan hoor maar ja het wachten duurt nu zo lang vind ik..
xxx
elsken
9 March 2009, 14:25
@ nala'tje : ja ze rekenen vanaf de laatste ms omdat ze nooit juist weten wanneer de bevruchting heeft plaats gevonden maar op mijn echo zeggen ze 6weken nu maar mijn eerste dag van mijn laatste ms was wel op 13 januari.
Dus als je die erbij telt kom ik op bijna 8 weken.
Ik ga verder op de weken die ze op de echo zeggen en niet op de eerste dag van mijn laatste ms.
Ik weet perfect wanneer het gebeurd is en dat klopt volgens de weken van de echografie aangezien ik anders in mijn ms zat (bij 8weken te tellen natuurlijk).
Ik weet het is verwarrend maar het is wel zo natuurlijk, echografie zal het juiste wel zeggen zeker :-)
mja da wel echo is meestal correct, op een paar dagen na... :)
Maar voor mensen die nog geen echo gehad hebben, rekenen ze vanaf de eerste dag van de laatste MS
Lindsey
9 March 2009, 19:33
Proficiat BO met jullie klein wondertje...
xxx
Hi dames,
Zaterdagavond kreeg ik dan eindelijk het verlossende telefoontje van de gyn, en ja: We zijn zwanger!!! :D
Alleen, omdat het nog pril is (idd Elsken, ik denk dat ik maar 3 weken ben, maar op de kraamafdeling telden ze ook vanaf mijn laatste ms) nog lage waarden, 240 HCG. Maar, ik moest me helemaal geen zorgen maken. (deed ik dus wel ;) in het begin ) Omdat deze zo snel verdubbelen, en omdat ze niet weten wanneer ik nu precies een eisprong gehad heb, deze kan zelfs een week schelen, dus gene stress zeiden ze.
Ik moest gisteren dan bellen voor een afspraak binnen 2 weken, en volgende week vrijdag kunnen we al gaan voor onze 1ste echo.
Ik kijk ernaaruit, hopelijk is alles ok met het vruchtje...
Ik weet het jullie snel te vertellen. :)
X
Aan alle moedertjes-in-spé:
Hebben/hadden jullie dat ook, dan ben je eindelijk zwanger... begin je je zorgen te maken als alles wel goed gaat, dat er nog vanalles mis kan gaan, etc... :/
Ik vind het zo dubbel hè, ik ben héél blij en tegelijk héél erg op mijn hoede. Denk dat ik pas echt kan genieten als de gyn zegt dat alles ok is.
Nu, ik heb wel het gevoel dat alles ok is daarbinnen, maar toch. Kan t moeilijk uitleggen.
Manlief is ook zo, voetjes op de grond, en die zal helemaal pas gerust zijn als we 12 weken zijn.
Voor de rest gaat alles goed hoor ;)
Nog steeds die blaasontstekingspijn en pijnlijke borsten, met vlagen misselijk (valt nog goed mee) en alles wat zuur is begint te smaken naar azijn haha
X
Mrs O.
10 March 2009, 11:14
hey bo
is héééééél normaal hoor...Ik dacht ook dat ik na de 12 weken ging genieten, niks ervan !! Elke keer is het iets anders waar je je zorgen over maakt... ok, mijn algemene stemming was altijd blij en positief, mr elke dag had ik toch zo'n piekermoment... die soms héél lang duurden
ik ben pas minder ongerust sinds ik de baby echt kan voelen bewegen... dat helpt bij mij... Dus vanaf 20 w ongeveer pieker ik vele minder... Mr die ongerustheid blijft toch wel hoor op een bepaalde manier... en eens het kleintje er is, ben je dubbel zo veel ongerust denk ik !!!
hihi... nu weten we hoe we ons de komende jaren gaan voelen :)
Doortje
10 March 2009, 12:54
Hey Bo, ik herken me heel erg in jou verhaal. Ik ben ook nog altijd ongerust of alles wel goed gaat moet pas op 6 april naar gynae
voor eerste echo.
Voor de rest ben ik de hele dag door misselijk en 's ochtends steevast braken en heb hele pijnlijke borsten, ze zijn ook echt gegroeid :S
Maar ik ben pas gerust als ik 12 weken ben en ik echo heb gezien.
Alles komt goed he !
lieve groetjes Doortje
Hi Doortje,
Ik vind het wel een geruststelling dat onze gyn zo begaan is, en iedereen al vrij vlug laat komen voor de 1ste echo.
Als ik nu nog zo lang moest wachten... en ik ben al zo'n stresskip.
Maar, je mag vrij gerust zijn als ik dat zo hoor. Goed misselijk is een goed teken, zeiden ze zaterdag nog tegen mij op de kraamafdeling ;)
We gaan ervanuit dat alles in orde komt!
X
Coconutjah
11 March 2009, 11:20
Hey Doortje,
Is even geleden!! Was al ongerust! Nog alles ok daar?? Wachten duurt lang é meid...kan er van meespreken :(
Veel liefs! xx
Coconutjah
11 March 2009, 11:23
@ Bo
Herken me helemaal in hoe jij je voelt...das normaal denk ik hoor! Wordt er soms ook wild van maar hoort erbij..als we eens het hartje horen kloppen zal alles wel beter gaan en ga je er meer van kunnen genieten..probeer niet te veel te stressen want dat komt jou en je wezentje niet ten goede! Positief blijven denken en hier je verhaal doen hebben bij mij echt geholpen!!
Dus merci dames...voor de steun!!
*Groepsknuf* ;) xx
Doortje
12 March 2009, 12:36
@ coconutjah, is idd al even geleden ja, maar ben te mottig om na mijn werk nog op het forum te komen, dan ben ik blij dat
ik even kan rusten op zetel.
Ben de hele dag door misselijk, en doe niks anders dan slapen, nog eventjes he en dan zou het beter
moeten zijn zegegn ze...
Maar zoals Bo al zegt dan weet je tenmiste wel dat je zwanger bent, als je niks zou voelen zou het ook niet goed zijn he.
lieve groetjes Doortje
Hi prille-zwangeren ;)
Hoe gaat het met jullie vandaag?
Met mij is alles heel goed eigenlijk. Behalve van het véle plassen, de vermoeidheid en het feit dat ik nu niet meer op mijn buik kan liggen van de pijn aan mijn borsten/tepels (:D) heb ik nergens echt last van op dit moment.
Vraagje: hebben jullie het ook al dat je tepels een stuk groter zijn geworden, en zelfs vooruitsteken, de hele tijd? Best pijnlijk... :/
Als het zo voor de rest mag blijven, zou fijn zijn ;) Maar, we zijn nog maar 'pas' begonnen... dus, nog maar wat afwachten hoe het verder loopt.
Doortje, ik hoop voor je dat je snel die 12weken voorbij bent, zodat de misselijkheid weggaat.
Vandaag nog een weekje, en dan naar de gyn! Oh, ik ben niet nieuwsgierig hoor... :D Alleen nog op mijn hoede.
XXX
Nala'tje
13 March 2009, 17:41
hey bo, als ik zover was als jij zei mijn vriend ook: amai u tepels zijn groot geworden :)
volkomen normaal dus :)
het vele plassen wordt alleen maar erger, alle, bij mij toch. als ik wakker ben zeker om de 40 min naar 't wc, en 'snachts wakker om de twee uur om te plassen... :s
groetjes, nala
Coconutjah
13 March 2009, 20:10
Hey Bo...
Dat je tepels groter zijn en vooruitsteken is normaal denk ik..heb da ook gehad...bij mij is het vooruitsteken nu niet meer constant maar ze doen wel pijn en zijn enorm rood, mijn tepelhof is ook groter (wat een details :) )
Misselijkheid is iets beter overdag, maar word nu iedere nacht een paar keer wakker van de felle maagpijn, niet te doen! Nog iemand die hier last van heeft?
Lijkt net of ik een maagzweer heb (heb da al eens gehad en voelde toen ook die stekende pijn aan het uiteinde van mijn maag)
knuffel! xxx
tess1307
13 March 2009, 22:27
alle geluk dat dat allemaal voor het goede doel is hé.. want dat is precies geen pretje..
Grote tepels die pijn doen, om de 40 min plassen en om de twee uur wakker, maagpijn,...
Alhoewel ik zou het wel willen hoor :-)
xxx
Die maagpijn heb ik ook een paar dagen gehad, maar dan vooral van t zuur. Dat kan ook zo'n verrekte pijn doen.
Dus ik let erg op wat ik eet of drink, ik mijd de dingen die het erger maken zoals frisdrank met prik, rauwe groenten, koffie, zure dingen... etc.
En dat helpt wel bij mij.
Als het blijft, zou ik het toch eens voorleggen aan je gyn Coconutjah.
XXX
Coconutjah
14 March 2009, 11:06
@ Bo
Mja let nu ook al op wat ik eet en dat het maar snel de 19de is want als ik tot dan nog ZO fel maagpijn moet hebben houd ik het niet meer denk ik :( Slaap er al meer als een week bijna niet van...Maar toch, als alles maar ok is met het kleintje heb ik het er toch nog voor over! :)
Al een geluk dat ik er overdag minder last van heb maar toch...
@ Doortje
Da misselijk zijn zou bij velen beteren als maand 3 voorbij is dus laten we hopen é meid :)
En ja rust maar goed meid das zeer belangrijk! Als je maar af en toe iets laat horen zodat we gerust zijn :)
@ Tess
Tuurlijk zijn die kwaaltjes niet leuk maar je neemt ze er gewoon bij omdat je zo blij bent dat je dat kindje in je buik hebt..hoop da je er rap van kunt meespreken ;)
@ Elsken
Hoe ist met u meid? Nog alles een beke te verdragen? Het komt zo dicht nu é :)
Liefs xxx
Doortje
17 March 2009, 16:40
Hoi Dames, hier ben ik nog eens...
Ik ben echt aan het aftellen naar de 12 weken, ben er zo ziek van.
Maar dat heb ik er allemaal voor over natuurlijk. Maar alles is in orde
voel me ook flink zwanger en mijn buikje is al wat boller (wel vroeg he maar mensen
beginnen het al te zien). Moet nog 3 weken wachten voor ik naar gyn kan, pas
dan ben ik echt gerust.
Ik houd jullie op de hoogte !
lieve groetjes
Doortje
Hi Doortje,
Ik hoop voor je dat je snel van die misselijkheid af bent. Nog efkes hè.
Goh, dan voel ik me gezegend dat ik er zo weinig last van heb...
Al maak ik me soms stiekem zorgen of alles wel ok is, net omdat ik er zo weinig last van heb. Pfff hormonen zeker.
Leuk dat je het al een beetje begint te zien ;) Dan is het echter hè, vind je niet.
Rust maar goed meis!
XXX
elsken
17 March 2009, 17:22
@ Doortje :
mss ben je gewoon al veel verder dan 8weken als je u buikje al begint te zien.
Amaai dat je er zo misselijk en ziek van bent, ocharme ik heb echt met jou te doen. Ergens ben ik wel blij dat ik dat nog niet heb.
Ik hoop dat het rap over zal zijn nog effen de moed erin proberen te houden hoe moeilijk het ook is met al die ongemakken.
Groetjes
xxx
Coconutjah
17 March 2009, 17:38
Doortje,
Ben met momenten ook echt ziek ervan..maar het geeft me wel moed, dat moet gewoon een teken zijn dat alles in orde is!
Je mag eventueel primperan (siroop of pilletjes) nemen voor de misselijkheid dat kan geen kwaad...en veel rusten...normaal gezien wordt het na week 12 beter maar daar ben je nu niet veel mee natuurlijk!
Ben je 's morgens erg misselijk? Probeer dan eens iets kleins te eten (krakker of koekje) voor je opstaat zodat je maag een beetje gevuld is..heeft bij mij ook geholpen! En overdag dikwijls kleine hoeveelheden eten (zodat je maag altijd gevuld is)...drink liefst niks waar prik inzit en eet niet te fel gekruid of vettig of overeet je niet. Als je zuur hebt drink dan een glas melk dat neutraliseert...
Best eet je ook niet meer 2 tot 3u voor je gaat slapen....want dan krijg je maagpijn omdat het niet tijd genoeg heeft om te verteren.
Hoop dat je er iets aan hebt..het zijn maar tips die mij ook geholpen hebben en helpen...
Veel moed meid en het gaat wel vlug beter gaan!!
Veel liefs..xx
Doortje
18 March 2009, 12:22
Dank je voor de tips en de goede zorgen :-) is echt heel lief. We houden de moed erin he.
Alles komt goed !
lieve groetjes Doortje
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.