Volledige versie bekijken : Op controle!
lies
24 February 2009, 13:10
Morgen moet ik nog eens op controle...spannend hoor.
ik had eigenlijk verwacht dat ik na de twaalf weken geruster ging zijn, maar sinds een paar dagen vind ik het toch weer extra spannend, nu. Zal alles goed zijn? Ben ik genoeg bijgekomen? Gaan ze niks ontdekken dat fout is?
Eigenlijk is dat toch zot, hoe erg je daar al die maanden mee bezig bent. En hoe je eigenlijk nooit echt gerust bent.
Ik heb altijd gezegd dat ik zeker drie kindjes wil, maar ik weet niet of ik dat allemaal drie keer aankan.
Koke
24 February 2009, 15:02
Hey Lies, ik denk dat je al die zorgen weer vergeten bent zodra je je kindje bij je hebt. Tis normaal dat je ongerust bent, maar probeer ook te genieten hé.
kletsmadam
24 February 2009, 20:52
hehe Lies,
Ik denk dat iedereen dat gevoel kent. Dat nooit 100% gerust zijn.
Ik moet donderdag op controle en ik wou dat het al zover was. Hoop zo dat alles goed is.
Ik probeer er van te genieten, maar af en toe voel je iets en dan vrees je weer het ergste. En andere momenten voel je iets anders en dan denk je: "aah das teken dat alles goed gaat"
Een flipperkast heeft er niet aan :D
Ach ja we zien wel he.
Mrs O.
25 February 2009, 10:57
ik ken het gevoel lies !! hou ons op de hoogte !!!!
lies
25 February 2009, 19:00
Alles was goed!
hartje, goed gegroeid, alles op schema (zelfs een beetje meer. volgens de gemiddelden zo de baby nu 17 weken zijn...)
we weten nog steeds het geslacht niet, want meneer/mevrouw bleef hardnekkig wegdraaien. Binnen 3 weken de uitgebreide 20-weken echo!
Kimmy
26 February 2009, 11:52
fijn!! zalig dat alles goed is, Lies...
jammer van het geslacht maar ach, da's toch bijzaak, é (ik heb makkelijk praten, ik wist het op 17 weken :))
nu aftellen naar de volgende echo maar weer
liefs
Kimmy
Trinity
26 February 2009, 16:09
Super dat alles goed gaat! Is toch telkens weer een geruststelling
Mrs O.
26 February 2009, 22:02
gene paniek lies, op 16w wou mijn gyné zelfs niet kijken wat het was !!!
Die drie weekjes zijn voorbij voor je het weet
op 21 w wisten we het dan, en heel duidelijk... toto is nl. een streakerke :), elke keer dat mama een echo krijgt doet toto de beentjes open, poep nr de toeschouwers en showen die boel !!! :D
Kimmy
27 February 2009, 10:31
in mijn babyles zit een koppel met een tegenovergesteld kindje: iedere keer díe mama een echo krijgt doet het zedig de beentjes toe... ze zijn nu aan week 36 en hebben bij vorige controle er zelfs niet meer aan gedácht om het geslacht te vragen :), zij wachten nu gewoon af!
hopelijk heb jij meer geluk, lies, maar eigenlijk zijn die mensen perfect gelukkig zonder het te weten nu, tis een leuk verhaaltje voor achteraf ;)
lies
27 February 2009, 13:24
ik zou het nochtans graag weten: kaartjes, namen, lijstjes: dat zou allemaal rond moeten zijn eind mei, eigenlijk.
maar als het niet zo is, dan is het niet zo, natuurlijk...
ka80
27 February 2009, 18:39
Oh je hebt nog tijd hoor!! Onze kaartjes zijn nog lang niet af!! Wij wisten het op 23 weken.
Seg Mrs O, nu heb je je toch wel een beetje versproken he!!! "showen die boel"!! Dat doen meisjes normaalgezien zo niet he! :lol:
lies
27 February 2009, 20:57
Oh je hebt nog tijd hoor!! Onze kaartjes zijn nog lang niet af!! Wij wisten het op 23 weken.
Seg Mrs O, nu heb je je toch wel een beetje versproken he!!! "showen die boel"!! Dat doen meisjes normaalgezien zo niet he! :lol:
ik weet het, maar zoals ik zei: eind mei moet alles rond zijn. Daarna op reis, dan drukke eindspurt op het werk en dan zijn we al half juli en is de hele stad in verlof hier....en begin augustus ben ik uitgerekend.
Mrs O.
28 February 2009, 12:25
hehe, ik dacht wel dat deze redenering ging komen :)... je hebt 3 opties hé: ofwel bedoel ik er niks mee en vond ik gewoon geen andere manier van uitdrukken, ofwel wil ik jullie misleiden ;), ofwel ben ik een domme lut en heb ik mij versproken...
mini
28 February 2009, 12:43
Je kan vanaf heden gaan speculeren in het topic: "Mrs O." in de het forumdeel: "Babbelbox" :D
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.