Volledige versie bekijken : Leuke site
Koke
23 February 2009, 10:22
Ik was vrijdag op bezoek bij een vriendin, die nu ongeveer 6 maanden zwanger is. Ze had iets heel leuk aan: een zwarte buikband met daar 2 kleine handjes op. Ga ik zeker ook kopen als ik zwanger ben. En wat handig is, je kan je gewone kledij aandoen en er een buikband over doen om te verbergen dat je truitje eigenlijk veel te kort is voor zo'n dikke buik ;)
Kijk maar eens op www.buikbanden.com daar kan je ze bestellen, er zijn er superleuke bij!
Mrs O.
23 February 2009, 11:44
hey koke, heb net gekeken en is super website !!!! en helemaal niet duur...
ik moet met blozende wangen bekennen dat ik er direct 3 (!!!) heb besteld waarvan eentje zelf ontworpen... Is ideale oplossing vr mij... want heb regelmatig last van te korte t-shirtjes, en nu kan ik die banden erover aandoen, zeker als het beter weer zal worden ,want dan mogen de truien de kast in !!!
Koke
23 February 2009, 12:29
Leuk dat je er besteld hebt Mrs O. Neem dan maar een paar foto'tjes als je ze aanhebt, kunnen we meegenieten van wat je gekozen hebt! Ben benieuwd :)
mini
23 February 2009, 12:47
Zalige site! Als'k ooit zwanger ben, dan bestel ik ook buikbanden! :D
Heb dat altijd al cool gevonden! Vooral met die handjes en voetjes
taschkevdv
23 February 2009, 14:15
ik heb er al twee liggen dat ik mocht gebruiken van men beste vriendin toen ik zwanger was.ene is zo kei flashy met roze enzo :) en de andere een zwarte met voetjes op :).
Mrs O.
23 February 2009, 14:22
Leuk dat je er besteld hebt Mrs O. Neem dan maar een paar foto'tjes als je ze aanhebt, kunnen we meegenieten van wat je gekozen hebt! Ben benieuwd :)
zal ik zeker doen !!!!!
snoezel
23 February 2009, 14:56
t zien er mij ook wel erg handige uit.
ik heb ooit ene in de c&a gepast en die kwam juist boven mijn navel uit...
trok dus echt op niks :s
weet weer wat te bestellen bij een volgende :D
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.