PDA

Volledige versie bekijken : blaasontsteking + NOD

tweety18
22 February 2009, 15:23
Hallo iedereen,

Ben mezelf natuurlijk weer gek aan het maken nu, maar moet even mijn hart luchten. Ik ben nu 2 dagen voor mijn NOD, heb ditmaal geen "symptomen" (nt misselijk, ...) zoals vorige keren maar heb nu ineens wel een blaasontsteking? Kan dit met zwangerschap te maken hebben??? Heeft iemand hier ervaring mee???
Heb nogal blaasontstekingen gehad, maar elke keer na het klussen. Nu hebben we toch een aantal dagen niet geklust, dus daar heeft het niets mee te maken.

bejes
22 February 2009, 15:34
Hallo Tweety,
Ik heb al heel veel op sites gezeten en ik op een site een blaasontseking tegen gekomen als zwangerschap symptoom Zou eens heel goed moeten zoeken om het u te kunnen doorsturen de pagina. Groetjes

tweety18
22 February 2009, 15:35
Hey Bejes,
Dat zou fantastisch zijn, dank je wel

bejes
22 February 2009, 15:37
Hallo,
Ik heb het al gevonden http://9maand.be/zwanger/gezond/kwaal.php?via=40 hier heb je ze allemaal aan blaasonsteking staat er tussen laar eens iets weten hè als je een test gedaan hebt Groetjes

tweety18
22 February 2009, 15:38
Ik ga eens kijken naar de site. Ik laat meteen iets weten als ik ga testen, moet nog even NOD afwachten (+ 4 dagen). Vorige maand was ik ook 4 dagen overtijd